eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Kaliska › Wykonanie utwardzenia terenu dla 7 miejsc parkingowych, dwóch lamp solarnych oraz przebudowa chodnika"zad.dof. ze środków EFR na rzecz Rozwoju Obszarów Wiejskich w ramach PROW na lata 2014-2020



Ogłoszenie z dnia 2024-03-29


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia
Wykonanie utwardzenia terenu dla 7 miejsc parkingowych, dwóch lamp solarnych oraz przebudowa chodnika”zad.dof. ze środków EFR na rzecz Rozwoju Obszarów Wiejskich w ramach PROW na lata 2014-2020

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Nazwa zamawiającego: Gmina Kaliska

1.3.) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 191675698

1.4.) Adres zamawiającego:

1.4.1.) Ulica: Nowowiejska 2

1.4.2.) Miejscowość: Kaliska

1.4.3.) Kod pocztowy: 83-260

1.4.4.) Województwo: pomorskie

1.4.5.) Kraj: Polska

1.4.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL638 - Starogardzki

1.4.7.) Numer telefonu: 585889201

1.4.8.) Numer faksu: 585889206

1.4.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@kaliska.pl

1.4.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.kaliska.pl

1.5.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.6.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00266088

2.2.) Data ogłoszenia: 2024-03-29

SEKCJA III ZMIANA OGŁOSZENIA

3.2.) Numer zmienianego ogłoszenia w BZP: 2024/BZP 00253443

3.3.) Identyfikator ostatniej wersji zmienianego ogłoszenia: 01

3.4.) Identyfikator sekcji zmienianego ogłoszenia:

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:

4.2.2. Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przed zmianą:
1. Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane i elektroenergetyczne przy realizacji zadania polegającego na: „Wykonaniu utwardzenia terenu dla 7 miejsc parkingowych, dwóch lamp solarnych oraz przebudowie chodnika”.
2. Prace będą miały miejsce na terenie działek nr 131/5, 131/4, 72/2, 57/3 i 57/5 w miejscowości Płociczno, obręb Cieciorka, Gmina Kaliska.
3. Zakres Przedmiotu zamówienia został opisany w:
1) Projekcie zagospodarowania terenu pn. „Utwardzenie terenu wraz z montażem 2 lamp solarnych w miejscowości Płociczno, Gmina Kaliska”, stanowiącym załącznik do zgłoszenia budowy lub wykonania innych robót budowlanych nr AB.6743.709.2022. z dnia 03.06.2022 r.;
2) Projekcie budowlanym dla przedsięwzięcia „Utworzenie miejsca rekreacyjnego wraz z odnowieniem i odbudową dawnych ogrodów, utwardzenie terenu, budowa oświetlenia”, który stanowi załącznik do Decyzji Starosty Starogardzkiego nr AB.6740.14.46.2019 z dnia 16.08.2019r. ze zmianami (uzupełnieniem w zakresie opisu oświetlenia);
3) Zgłoszeniu budowy lub wykonania innych robót budowlanych nr AB.6743.1706.2021 z dnia 15.12.2021 r. dotyczącym przebudowy chodnika z kruszywa naturalnego na chodnik o nawierzchni z kostki betonowej na odcinku około 90 m, o powierzchni około 140 m2 wzdłuż dróg mieszczących się na działkach 72/1 i 57/5 obręb Cieciorka, Gmina Kaliska;
4) Specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót;
5) Przedmiarach i obmiarach;
6) niniejszej Specyfikacji Warunków Zamówienia wraz z załącznikami.
Uwaga
Przedmiary robót pełnią rolę wyłącznie pomocniczą przy obliczeniu ceny ofertowej przez Wykonawcę. W przypadku, gdy jakieś prace nie zostały ujęte w przedmiarze,
a są niezbędne do prawidłowego wykonania zamówienia Wykonawca winien
je wycenić i uwzględnić w cenie ofertowej.

4. Przedmiot zamówienia obejmuje:
1) Realizację całego wyżej wymienionego „Projektu zagospodarowania terenu”, to jest:
a) wykonanie utwardzenia terenu przy użyciu geokraty z wypełnieniem kruszywem łamanym na geowłókninie o pow. 25 m- z uwzględnieniem krawężników betonowych: Utwardzenie w postaci warstw konstrukcyjnych:
- geokrata grubości 5cm wypełniona żwirem (2-8mm);
- podbudowa z kruszywa łamanego (0-63 mm) – gr. 15cm;
- podbudowa z kruszywa naturalnego (0-31,5 mm) – gr. 30 cm;
- geowłóknina separacyjna;
- grunt rodzimy;
b) montaż 2 lamp solarnych typu LED, stylowych- typu parkowego:
- Oprawa oświetleniowa LED: moc 30-35W, strumień świetlny > 3 500 lm, skuteczność świetlna LED: 130-140 lm/W, stopień ochrony > IP66/IP67, odporność na uderzenia min IK09, barwa światła 4000K;
- Panel fotowoltaiczny: 2 szt. x 200W lub 1 szt. x 415W, ogniwa monokrystaliczne, hartowane szkło solarne pokryte antyrefleksyjną warstwą, posiadające certyfikaty: ISO 9001, ISO 14001, OHSAS 18001, ISO 2859-1;
- Kontroler sterowania: MPPT 20A 24V, wodoodporny klasa IP67, czujnik zmierzchu, zabezpieczenie akumulatorów;
- Akumulator 2 szt. x 100Ah, bateria żelowa NPG do instalacji solarnych;
- Skrzynka baterii wykonana z PVC, położona pod ziemią, typ wodoodporny-hermetyczny;
- Słup wysokość 6m, stal ocynkowana ogniowo;
-Fundament prefabrykowany od F-120 do F200 V43 M30, certyfikowany, spełniający normę PN-EN 14991:2010;
- Czas pracy 8-12 godzin/dzień (pełnej mocy).

2) Realizację części „Projektu budowlanego” w zakresie:
a) wykonania utwardzenia terenu z geokraty, oznaczonego na planie zagospodarowania terenu jako „układ warstw U1” wraz z robotami towarzyszącymi, o powierzchni około 276,08 m2;
b) budowa oświetlenia ulicznego- etap I- budowa sieci oświetlenia ulicznego w zakresie ułożenia linii kablowej wraz z montażem fundamentów (podstaw) pod słupy oświetleniowe oraz wykonanie i montaż szafki oświetleniowej, bez dostawy i montażu słupów i opraw oświetleniowych, na odcinku wskazanym w załączniku E1 – uzupełnienie (znajdujący się w folderze – Oświetlenie Uzupełnienie – link do dokumentacji projektowej), oraz zgodnie z wymogami przedstawionymi w tym dokumencie, jak również w dokumentacji projektowej. Po zakończeniu realizacji Wykonawca zobowiązany jest do zabezpieczenia fundamentów przed negatywnym wpływem warunków atmosferycznych oraz przed możliwością ingerencji osób postronnych lub wystąpienia kolizji komunikacyjnych.
3) Realizację Zgłoszenia nr AB.6743.1706.2021 z dnia 15.12.2021 r. dotyczącego przebudowy chodnika z kruszywa naturalnego na chodnik o nawierzchni z kostki betonowej na odcinku około 90 m, o powierzchni około 140 m2 wzdłuż dróg mieszczących się na działkach 72/1 i 57/5 obręb Cieciorka, Gmina Kaliska;

4) Wykonanie ogrodzenia na terenie działki nr 131/5 obręb Cieciorka w odległości ok. 5 m od granicy działki nr 131/4 obręb Cieciorka z bramą wjazdową dwuskrzydłową
o szerokości około 5 m oraz w odległości ok. 5m od terenu utwardzonego „U1”, do ok. 4m od drogi powiatowej- działka nr 72/1 obręb Cieciorka i dalej w kierunku istniejącego ogrodzenia z siatki znajdującego się na terenie działki nr 131/5 obręb Cieciorka. Ogrodzenie, o łącznej długości ok. 86,5 mb, wykonać z paneli ogrodzeniowych stalowych (zielonych- malowanych proszkowo) o wysokości około 150 cm, na podmurówce betonowej, z użyciem podstaw słupów o wysokości około 30 centymetrów;

5) Zakup, dostawa i montaż 2 tablic informacyjnych (kolor) o wymiarach 120cm - 80cm, wykonanych na płycie kompozytowej DIBOND, wraz ze stelażem wolnostojącym stalowym. Treść do ustalenia z Zamawiającym na etapie realizacji.
5. Przystępując do realizacji robót oraz w okresie ich trwania Wykonawca zobowiązany jest do:
1) zorganizowania na swój koszt terenu budowy;
2) prowadzenia robót zgodnie z przepisami bhp oraz ppoż.;
3) zapewnienia nadzoru nad realizowanym zadaniem oraz nad personelem
w zakresie porządku i dyscypliny pracy;
4) przy realizacji zamówienia zagwarantowania, aby wszystkie materiały użyte do jego
wykonania były nowe, posiadały dopuszczenie do obrotu oraz właściwe certyfikaty, atesty i deklaracje zgodności z obowiązującymi w tym zakresie przepisami i normami;
5) zapewnienia realizacji zamówienia zgodnie z obowiązującymi przepisami, obowiązującymi normami, warunkami technicznymi, sztuką budowlaną zapisami niniejszej SWZ oraz z zaleceniami Zamawiającego i Inspektora Nadzoru;
6) zapewnienia bieżącej i powykonawczej obsługi geodezyjnej przez uprawnione służby geodezyjne;
7) wykonania projektu czasowej organizacji ruchu i zabezpieczenia robót w obrębie pasa drogowego, uzyskanie uzgodnień, zatwierdzenia planu oraz uiszczenie niezbędnych opłat z tego tytułu;
8) dostarczenia Zamawiającemu kompletu dokumentów umożliwiających zawarcie umowy na zajęcie pasa drogowego drogi powiatowej;
9) oznakowania i zabezpieczenia dróg w zakresie wynikającym z uzgodnień i planem organizacji ruchu zatwierdzonym przez zarządcę drogi (droga powiatowa – zarządca Powiatowy Zarząd Dróg w Starogardzie Gdańskim);
10) wykonania operatu powykonawczego zadania wraz z inwentaryzacją geodezyjną powykonawczą (4 egz.);
11) ewentualnej naprawy zinwentaryzowanych urządzeń podziemnych uszkodzonych podczas wykonywania robót;
12) przeprowadzenia badań, prób i sprawdzeń wszystkich instalacji, załączenie protokołów do dokumentacji powykonawczej, jak również atestów, aprobat technicznych, certyfikatów stosowania i innych;
13) wykonania kosztorysu powykonawczego, na potrzeby rozliczenia zrealizowanych robót;
14) przygotowania dokumentów związanych z oddaniem inwestycji do użytkowania przez Zamawiającego – wykonanie kompletnej dokumentacji powykonawczej z uwzględnieniem ewentualnych zmian mających miejsce na etapie wykonywania robót i w/w punktów- 4 egz.;
15) załatwienia wszystkich formalności i pokrycia całości kosztów związanych z wykonaniem zadania;
16) informowania Zamawiającego i Inspektora Nadzoru o szczególnych, prawdopodobnych, nie tylko o aktualnych, ale i o przyszłych wydarzeniach lub okolicznościach, które mogą niesprzyjająco wpłynąć na realizację umowy lub ją opóźnić;
17) przywrócenia do należytego stanu i porządku na terenie budowy wraz z doprowadzeniem podłoża do stanu możliwego do eksploatacji, a także (w razie korzystania) nieruchomości, urządzeń, obiektów itp., które Wykonawca naruszył przy wykonywaniu przedmiotu zamówienia;
18) usuwania w sposób prawidłowy odpadów - Wykonawcę uznaje się za wytwórcę odpadów powstałych w trakcie realizacji robót. Usunięcie odpadów, ich wykorzystanie lub unieszkodliwianie są obowiązkiem Wykonawcy. Zamawiający zastrzega sobie, że z tytułu unieszkodliwiania odpadów nie będzie ponosił żadnych kosztów, w tym z tytułu opłat za gospodarcze korzystanie ze środowiska.
6. Zastosowane materiały muszą być nowe, wolne od jakichkolwiek wad materiałowych, konstrukcyjnych, czy wykonawczych.
7. Zamawiający nie przewiduje wypłaty odszkodowań właścicielom nieruchomości za szkody zawinione przez Wykonawcę powstałe podczas budowy. Na Wykonawcy ciąży obowiązek dokonywania uzgodnień z właścicielami posesji oraz zarządcami dróg, dotyczących wejścia z robotami, minimalizacji szkód oraz ponoszenia kosztów z tym związanych.
8. Wykonawca jest gospodarzem na terenie budowy od daty przekazania terenu budowy do czasu odbioru końcowego, a w szczególności zobowiązany jest do ochrony mienia i zabezpieczenia przeciwpożarowego, nadzoru nad bhp, ustalania i utrzymywania porządku, odpowiedniej organizacji terenu budowy, zabezpieczenia magazynowego i dozoru mienia.
9. Wykonawca jest zobowiązany do opracowania i dołączenia do oferty kosztorysu ofertowego dla realizowanego zadania, zawierającego pozycję takie jak m.in. podstawa wyceny, opis, jednostka miary, nakłady/ilość, cena, narzuty. Ponadto w kosztorysie ofertowym po każdym dziale musi znajdować się podsumowanie.

PEŁNY OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA ZNAJDUJE SIĘ W DOKUMENTACJI PROJEKTOWEJ ORAZ ZAŁĄCZNIKU NR 9 - OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA.

Po zmianie:
1. Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane i elektroenergetyczne przy realizacji zadania polegającego na: „Wykonaniu utwardzenia terenu dla 7 miejsc parkingowych, dwóch lamp solarnych oraz przebudowie chodnika”.
2. Prace będą miały miejsce na terenie działek nr 131/5, 131/4, 72/2, 57/3 i 57/5 w miejscowości Płociczno, obręb Cieciorka, Gmina Kaliska.
3. Zakres Przedmiotu zamówienia został opisany w:
1) Projekcie zagospodarowania terenu pn. „Utwardzenie terenu wraz z montażem 2 lamp solarnych w miejscowości Płociczno, Gmina Kaliska”, stanowiącym załącznik do zgłoszenia budowy lub wykonania innych robót budowlanych nr AB.6743.709.2022. z dnia 03.06.2022 r.;
2) Projekcie budowlanym dla przedsięwzięcia „Utworzenie miejsca rekreacyjnego wraz z odnowieniem i odbudową dawnych ogrodów, utwardzenie terenu, budowa oświetlenia”, który stanowi załącznik do Decyzji Starosty Starogardzkiego nr AB.6740.14.46.2019 z dnia 16.08.2019r. ze zmianami (uzupełnieniem w zakresie opisu oświetlenia);
3) Zgłoszeniu budowy lub wykonania innych robót budowlanych nr AB.6743.1706.2021 z dnia 15.12.2021 r. dotyczącym przebudowy chodnika z kruszywa naturalnego na chodnik o nawierzchni z kostki betonowej na odcinku około 90 m, o powierzchni około 140 m2 wzdłuż dróg mieszczących się na działkach 72/1 i 57/5 obręb Cieciorka, Gmina Kaliska;
4) Specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót;
5) Przedmiarach i obmiarach;
6) niniejszej Specyfikacji Warunków Zamówienia wraz z załącznikami.
Uwaga
Przedmiary robót pełnią rolę wyłącznie pomocniczą przy obliczeniu ceny ofertowej przez Wykonawcę. W przypadku, gdy jakieś prace nie zostały ujęte w przedmiarze,
a są niezbędne do prawidłowego wykonania zamówienia Wykonawca winien
je wycenić i uwzględnić w cenie ofertowej.

4. Przedmiot zamówienia obejmuje:
1) Realizację całego wyżej wymienionego „Projektu zagospodarowania terenu”, to jest:
a) wykonanie utwardzenia terenu przy użyciu płyt ażurowych z wypełnieniem kruszywem łamanym na geowłókninie o pow. 25 m- z uwzględnieniem krawężników betonowych: Utwardzenie w postaci warstw konstrukcyjnych:
- płyty ażurowe 60 cm x 40 cm o grubości 10 cm;
- podbudowa z kruszywa łamanego (0-63 mm) – gr. 15cm;
- podbudowa z kruszywa naturalnego (0-31,5 mm) – gr. 30 cm;
- geowłóknina separacyjna;
- grunt rodzimy;
b) montaż 2 lamp solarnych typu LED, stylowych- typu parkowego:
- Oprawa oświetleniowa LED: moc 30-35W, strumień świetlny > 3 500 lm, skuteczność świetlna LED: 130-140 lm/W, stopień ochrony > IP66/IP67, odporność na uderzenia min IK09, barwa światła 4000K;
- Panel fotowoltaiczny: 2 szt. x 200W lub 1 szt. x 415W, ogniwa monokrystaliczne, hartowane szkło solarne pokryte antyrefleksyjną warstwą, posiadające certyfikaty: ISO 9001, ISO 14001, OHSAS 18001, ISO 2859-1;
- Kontroler sterowania: MPPT 20A 24V, wodoodporny klasa IP67, czujnik zmierzchu, zabezpieczenie akumulatorów;
- Akumulator 2 szt. x 100Ah, bateria żelowa NPG do instalacji solarnych;
- Skrzynka baterii wykonana z PVC, położona pod ziemią, typ wodoodporny-hermetyczny;
- Słup wysokość 6m, stal ocynkowana ogniowo;
-Fundament prefabrykowany od F-120 do F200 V43 M30, certyfikowany, spełniający normę PN-EN 14991:2010;
- Czas pracy 8-12 godzin/dzień (pełnej mocy).

2) Realizację części „Projektu budowlanego” w zakresie:
a) wykonania utwardzenia terenu z płyt ażurowych, oznaczonego na planie zagospodarowania terenu jako „układ warstw U1” wraz z robotami towarzyszącymi, o powierzchni około 276,08 m2;
b) budowa oświetlenia ulicznego- etap I- budowa sieci oświetlenia ulicznego w zakresie ułożenia linii kablowej wraz z montażem fundamentów (podstaw) pod słupy oświetleniowe oraz wykonanie i montaż szafki oświetleniowej, bez dostawy i montażu słupów i opraw oświetleniowych, na odcinku wskazanym w załączniku E1 – uzupełnienie (znajdujący się w folderze – Oświetlenie Uzupełnienie – link do dokumentacji projektowej), oraz zgodnie z wymogami przedstawionymi w tym dokumencie, jak również w dokumentacji projektowej. Po zakończeniu realizacji Wykonawca zobowiązany jest do zabezpieczenia fundamentów przed negatywnym wpływem warunków atmosferycznych oraz przed możliwością ingerencji osób postronnych lub wystąpienia kolizji komunikacyjnych.
3) Realizację Zgłoszenia nr AB.6743.1706.2021 z dnia 15.12.2021 r. dotyczącego przebudowy chodnika z kruszywa naturalnego na chodnik o nawierzchni z kostki betonowej na odcinku około 90 m, o powierzchni około 140 m2 wzdłuż dróg mieszczących się na działkach 72/1 i 57/5 obręb Cieciorka, Gmina Kaliska;

4) Wykonanie ogrodzenia na terenie działki nr 131/5 obręb Cieciorka w odległości ok. 5 m od granicy działki nr 131/4 obręb Cieciorka z bramą wjazdową dwuskrzydłową
o szerokości około 5 m oraz w odległości ok. 5m od terenu utwardzonego „U1”, do ok. 4m od drogi powiatowej- działka nr 72/1 obręb Cieciorka i dalej w kierunku istniejącego ogrodzenia z siatki znajdującego się na terenie działki nr 131/5 obręb Cieciorka. Ogrodzenie, o łącznej długości ok. 86,5 mb, wykonać z paneli ogrodzeniowych stalowych (zielonych- malowanych proszkowo) o wysokości około 150 cm, na podmurówce betonowej, z użyciem podstaw słupów o wysokości około 30 centymetrów;

5) Zakup, dostawa i montaż 2 tablic informacyjnych (kolor) o wymiarach 120cm - 80cm, wykonanych na płycie kompozytowej DIBOND, wraz ze stelażem wolnostojącym stalowym. Treść do ustalenia z Zamawiającym na etapie realizacji.
5. Przystępując do realizacji robót oraz w okresie ich trwania Wykonawca zobowiązany jest do:
1) zorganizowania na swój koszt terenu budowy;
2) prowadzenia robót zgodnie z przepisami bhp oraz ppoż.;
3) zapewnienia nadzoru nad realizowanym zadaniem oraz nad personelem
w zakresie porządku i dyscypliny pracy;
4) przy realizacji zamówienia zagwarantowania, aby wszystkie materiały użyte do jego
wykonania były nowe, posiadały dopuszczenie do obrotu oraz właściwe certyfikaty, atesty i deklaracje zgodności z obowiązującymi w tym zakresie przepisami i normami;
5) zapewnienia realizacji zamówienia zgodnie z obowiązującymi przepisami, obowiązującymi normami, warunkami technicznymi, sztuką budowlaną zapisami niniejszej SWZ oraz z zaleceniami Zamawiającego i Inspektora Nadzoru;
6) zapewnienia bieżącej i powykonawczej obsługi geodezyjnej przez uprawnione służby geodezyjne;
7) wykonania projektu czasowej organizacji ruchu i zabezpieczenia robót w obrębie pasa drogowego, uzyskanie uzgodnień, zatwierdzenia planu oraz uiszczenie niezbędnych opłat z tego tytułu;
8) dostarczenia Zamawiającemu kompletu dokumentów umożliwiających zawarcie umowy na zajęcie pasa drogowego drogi powiatowej;
9) oznakowania i zabezpieczenia dróg w zakresie wynikającym z uzgodnień i planem organizacji ruchu zatwierdzonym przez zarządcę drogi (droga powiatowa – zarządca Powiatowy Zarząd Dróg w Starogardzie Gdańskim);
10) wykonania operatu powykonawczego zadania wraz z inwentaryzacją geodezyjną powykonawczą (4 egz.);
11) ewentualnej naprawy zinwentaryzowanych urządzeń podziemnych uszkodzonych podczas wykonywania robót;
12) przeprowadzenia badań, prób i sprawdzeń wszystkich instalacji, załączenie protokołów do dokumentacji powykonawczej, jak również atestów, aprobat technicznych, certyfikatów stosowania i innych;
13) wykonania kosztorysu powykonawczego, na potrzeby rozliczenia zrealizowanych robót;
14) przygotowania dokumentów związanych z oddaniem inwestycji do użytkowania przez Zamawiającego – wykonanie kompletnej dokumentacji powykonawczej z uwzględnieniem ewentualnych zmian mających miejsce na etapie wykonywania robót i w/w punktów - 4 egz.;
15) załatwienia wszystkich formalności i pokrycia całości kosztów związanych z wykonaniem zadania;
16) informowania Zamawiającego i Inspektora Nadzoru o szczególnych, prawdopodobnych, nie tylko o aktualnych, ale i o przyszłych wydarzeniach lub okolicznościach, które mogą niesprzyjająco wpłynąć na realizację umowy lub ją opóźnić;
17) przywrócenia do należytego stanu i porządku na terenie budowy wraz z doprowadzeniem podłoża do stanu możliwego do eksploatacji, a także (w razie korzystania) nieruchomości, urządzeń, obiektów itp., które Wykonawca naruszył przy wykonywaniu przedmiotu zamówienia;
18) usuwania w sposób prawidłowy odpadów - Wykonawcę uznaje się za wytwórcę odpadów powstałych w trakcie realizacji robót. Usunięcie odpadów, ich wykorzystanie lub unieszkodliwianie są obowiązkiem Wykonawcy. Zamawiający zastrzega sobie, że z tytułu unieszkodliwiania odpadów nie będzie ponosił żadnych kosztów, w tym z tytułu opłat za gospodarcze korzystanie ze środowiska.
6. Zastosowane materiały muszą być nowe, wolne od jakichkolwiek wad materiałowych, konstrukcyjnych, czy wykonawczych.
7. Zamawiający nie przewiduje wypłaty odszkodowań właścicielom nieruchomości za szkody zawinione przez Wykonawcę powstałe podczas budowy. Na Wykonawcy ciąży obowiązek dokonywania uzgodnień z właścicielami posesji oraz zarządcami dróg, dotyczących wejścia z robotami, minimalizacji szkód oraz ponoszenia kosztów z tym związanych.
8. Wykonawca jest gospodarzem na terenie budowy od daty przekazania terenu budowy do czasu odbioru końcowego, a w szczególności zobowiązany jest do ochrony mienia i zabezpieczenia przeciwpożarowego, nadzoru nad bhp, ustalania i utrzymywania porządku, odpowiedniej organizacji terenu budowy, zabezpieczenia magazynowego i dozoru mienia.
9. Wykonawca jest zobowiązany do opracowania i dołączenia do oferty kosztorysu ofertowego dla realizowanego zadania, zawierającego pozycję takie jak m.in. podstawa wyceny, opis, jednostka miary, nakłady/ilość, cena, narzuty. Ponadto w kosztorysie ofertowym po każdym dziale musi znajdować się podsumowanie.


PEŁNY OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA ZNAJDUJE SIĘ W DOKUMENTACJI PROJEKTOWEJ ORAZ ZAŁĄCZNIKU NR 9 - OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.