eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Opole › Usługi edukacyjne polegające na przeprowadzeniu kursu języka polskiego dla uczniów z Czech



Ogłoszenie z dnia 2021-11-10


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Usługi edukacyjne polegające na przeprowadzeniu kursu języka polskiego dla uczniów z Czech

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: ZESPÓŁ SZKÓŁ ZAWODOWYCH NR 4 IM. BRONISŁAWA KORASZEWSKIEGO

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000743043

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Józefa Hallera 4

1.5.2.) Miejscowość: Opole

1.5.3.) Kod pocztowy: 45-867

1.5.4.) Województwo: opolskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL524 - Opolski

1.5.7.) Numer telefonu: (77) 474 53 59

1.5.8.) Numer faksu: (77) 474 53 60

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@zsz4.opole.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.zsz4.opole.pl/

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

http://www.zsz4.opole.pl/index.php/o-szkole/bip/zamowienia-publiczne

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Edukacja

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Tak

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Usługi edukacyjne polegające na przeprowadzeniu kursu języka polskiego dla uczniów z Czech

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-cc679359-164f-11ec-b885-f28f91688073

2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00266054

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2021-11-10

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak

2.12.) Nazwa projektu lub programu:

„Wspólnymi siłami na czesko-polski rynek pracy” / „Společnou přípravou na česko-polský trh prace”

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00182619/01

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: ZP/1/09/2021/Interreg

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 6830,88 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

3.1 Przedmiotem zamówienia są: Usługi edukacyjne polegające na przeprowadzeniu kursu językowego w ramach projektu pn. „Wspólnymi siłami na czesko-polski rynek pracy” / „Společnou přípravou na česko-polský trh prace” współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Programu Interreg V-A Republika Czeska – Polska Oś priorytetowa 3 Edukacja i kwalifikacje.
1. Termin realizacji zamówienia: do 10 dni od dnia podpisania umowy. Przy czym planowany termin realizacji zajęć: między 1 a 8 października 2021r. Zamawiający zastrzega sobie możliwość przesunięcia terminu realizacji kursu z przyczyn niezależnych od Zamawiającego.
2. Forma realizacji warsztatów: forma on – line;
3. Miejsce realizacji zamówienia: Platforma internetowa Microsoft Teams
4. Zajęcia powinny się rozpoczynać nie wcześniej niż o godz. 7:30 i kończyć najpóźniej o godzinie 12.30 przy czym Zamawiający zastrzega sobie prawo do zmiany powyższego harmonogramu w porozumieniu z partnerem projektu.
5. Wykonawca przeprowadzi kurs w 2 grupach, przy czym każda z grup na kursie języka polskiego nie może liczyć więcej niż 10 osób.
6. Kurs trwać będzie 25 godzin lekcyjnych dla każdej z grup, przy czym ustala się, że godzina lekcyjna trwa 45 minut. Na każdego uczestnika przypada nie mniej niż 25 godzin lekcyjnych kursu.
7. Wykonawca zapewni uczestnikom/czkom: pomoce dydaktyczne i merytoryczne, opracowanie i wydruk materiałów szkoleniowych zawierających poruszane słownictwo dla każdego uczestnika kursu. Materiały zostaną przygotowane w formie elektronicznej, w formacie edytora tekstu.
8. Wykonawca zapewni zastępstwo w przypadkach, kiedy wybrany trener nie będzie mógł z przyczyn obiektywnych poprowadzić zajęć. Wykonawca zapewnia, że osoby zastępujące będą spełniać co najmniej te same wymagania, co wskazane z punkcie 5.2.4 SWZ.
9. Kurs powinien obowiązkowo zakończyć się wydaniem zaświadczenia/certyfikatu jego ukończenia.
10. Program kursu musi zawierać następujące zagadnienia: podstawowe wyrażenia i zwroty z dziedziny gastronomii, hotelarstwa i turystyki, słownictwo potoczne.
11. Cel zajęć: uzyskanie podstawowych umiejętności językowych w zakresie znajomości języka polskiego u 20 uczestników kursu.
12. Metody prowadzenia zajęć: Ćwiczenie mówienia w języku polskim, rozumienia przekazu ze słuchu, umiejętność budowania całych zwrotów, wyrażeń i zdań, wyjaśnienie różnych znaczeń tak samo brzmiących słów w celu uniknięcia nieporozumień. Praca indywidualna i grupowa.
13. W ramach realizacji zajęć edukacyjnych do podstawowych obowiązków Wykonawcy należy:
a) opracowanie i przekazanie do akceptacji Zamawiającego w terminie do 3 dni od dnia podpisania umowy propozycji szczegółowego programu kursu,
b) przeprowadzenie zajęć kursu, zgodnie z harmonogramem zajęć przedkładanym Wykonawcy przez Zamawiającego w trakcie realizacji zamówienia,
c) dokumentowanie prowadzonych zajęć wg dokumentacji kursowej dostarczonej przez Zamawiającego, w tym również przez prowadzenie dokumentacji w formie zrzutów ekranu podczas prowadzenia zajęć,
d) dostarczenie do siedziby Zamawiającego kompletu poprawnie wypełnionej dokumentacji kursu (dziennik zajęć, listy obecności, ankiety ewaluacyjne),
e) udzielenie wszelkich wyjaśnień o postępach realizowanego zadania w trakcie projektu w formie elektronicznej bądź pisemnej w terminie nie dłuższym niż 2 dni robocze od złożenia zapytania przez osoby wskazane do realizacji zamówienia ze strony Zamawiającego,
f) niezwłoczne informowanie Zamawiającego o zmianach terminów realizacji zajęć ujętych w harmonogramie pracy oraz ewentualnej zmianie osoby prowadzącej zajęcia,
g) w przypadku kontroli projektu przez upoważnione do tego instytucje po zakończeniu realizacji umowy Wykonawca zobowiązuje się do dyspozycyjności i udzielenia wszelkiej pomocy Zamawiającemu w kwestii czynności wykonywanych w ramach niniejszej umowy,
h) prowadzenie dokumentacji projektu z uwzględnieniem wytycznych dotyczących informacji i promocji projektu dofinansowanego ze środków Programu Interreg V-A Czechy – Rzeczpospolita Polska.

4.5.3.) Główny kod CPV: 80000000-4 - Usługi edukacyjne i szkoleniowe

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 4650 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 5965,50 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 4650,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: FES Centrum Edukacji Zagranicznej Andrzej Nowak

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 663-101-96-44

7.3.3) Ulica: Rybnicka

7.3.4) Miejscowość: Warszawa

7.3.5) Kod pocztowy: 02-432

7.3.6.) Województwo: mazowieckie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-10-12

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 4650,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 10 dni

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.