eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Legionowo › Rozbudowa i przebudowa drogi powiatowej Nr 1810W ul. Wolskiej w Stanisławowie Drugim w zakresie budowy chodnika i zjazdu oraz wyniesienia przejścia dla pieszych wraz z jego doświetleniem (...)

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych




Ogłoszenie z dnia 2023-06-19


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Rozbudowa i przebudowa drogi powiatowej Nr 1810W ul. Wolskiej w Stanisławowie Drugim w zakresie budowy chodnika i zjazdu oraz wyniesienia przejścia dla pieszych wraz z jego doświetleniem (...)

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Powiat Legionowski

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 013269858

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Gen. Władysława Sikorskiego 11

1.5.2.) Miejscowość: Legionowo

1.5.3.) Kod pocztowy: 05-119

1.5.4.) Województwo: mazowieckie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL912 - Warszawski wschodni

1.5.7.) Numer telefonu: +48227640598

1.5.8.) Numer faksu: +48227640450

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@powiat-legionowski.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: bip.powiat-legionowski.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://platformazakupowa.pl/pn/powiat-legionowski/proceedings

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Rozbudowa i przebudowa drogi powiatowej Nr 1810W ul. Wolskiej w Stanisławowie Drugim w zakresie budowy chodnika i zjazdu oraz wyniesienia przejścia dla pieszych wraz z jego doświetleniem (...)

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-2dc2352f-f3d1-11ed-b70f-ae2d9e28ec7b

2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00265926

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2023-06-19

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00039338/02/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.7 Przebudowa przejść dla pieszych w drogach powiatowych

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00218814

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: ZPU.272.30.2023

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 93987,28 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane polegające na rozbudowie i przebudowie drogi powiatowej Nr 1810W ul. Wolskiej w Stanisławowie Drugim (gmina Nieporęt) w zakresie budowy chodnika i zjazdu oraz wyniesienia przejścia dla pieszych wraz z jego doświetleniem i dostosowaniem infrastruktury drogowej w ramach zadania pn. „Przebudowa przejść dla pieszych w drogach powiatowych”.
2. W zakresie przedmiotu zamówienia przewidziano konieczność wykonania następujących robót polegających na:
1) rozbudowie (zakres wykonywany na podstawie decyzji o zezwoleniu na realizację inwestycji drogowej):
a) budowa chodnika z kostki betonowej gr. 6 cm o szer. nominalnej 2,0 m i 2,5 m ograniczonego krawężnikami drogowymi wyniesionymi od strony jezdni oraz obrzeżem chodnikowym od strony poboczy,
b) budowa zjazdu z kostki betonowej gr. 8 cm o szerokości jezdni 5 m,
c) budowa stanowiska słupowego jako budowa oświetlenia drogowego istniejącego przejścia za pomocą jednego słupa typu CC 6 m 60/144/3 o wysokości 6 m, średnicy słupa 60/144 na gotowym fundamencie prefabrykowanym. Projekt zakłada montaż oprawy bezpośrednio na słupie (bez wysięgnika). Zasilenie projektowanego oświetlenia nastąpi z istniejącego słupa zlokalizowanego w poboczu po północnej stronie jezdni za pomocą kabla YAKXS,
i
2) przebudowie (zakres wykonywany na podstawie zgłoszenia budowy lub wykonywania innych robót budowlanych):
a) przebudowa jezdni polegająca na jej wyniesieniu na długości 10 mb., zmianie nawierzchni z betonu asfaltowego na nawierzchnię z betonowej kostki brukowej,
b) remont jezdni z betonu asfaltowego na długości 12,5 mb. od projektowanego wyniesienia,
c) remont chodnika po północnej stronie jezdni i budowa chodnika po stronie południowej wraz z budową jednego zjazdu indywidualnego,
d) budowa oświetlenia projektowanego przejścia dla pieszych w postaci dwóch stanowisk słupowych wraz z oprawami typu LED,
e) wykonanie odwodnienia liniowego o łącznej długości 2x10,0 mb.,
3. Szczegółowy zakres robót do wykonania określa:
1) projekt budowlany Rozbudowy drogi powiatowej Nr 1810W ul. Wolskiej w Stanisławowie Drugim w zakresie budowy chodnika i zjazdu oraz doświetleniem przejścia dla pieszych,
2) projekt budowlany wykonawczy Przebudowy drogi powiatowej Nr 1810W ul. Wolskiej w Stanisławowie Drugim w zakresie wyniesienia przejścia dla pieszych wraz z jego doświetleniem i dostosowaniem infrastruktury drogowej,
3) specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót budowlanych,
4) przedmiar robót,
5) materiały na zgłoszenie,
6) projekt czasowej organizacji ruchu,
7) projekt stałej organizacji ruchu.
Wyżej wymienione załączniki stanowią integralną część SWZ.
4. W przypadku wystąpienia rozbieżności w załącznikach do SWZ przyjmuje się następującą hierarchię ważności dokumentów:
1) projekt budowlano – wykonawczy/projekt techniczny,
2) specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót,
3) przedmiar robót.
5. Roboty muszą być wykonane zgodnie ze specyfikacją wykonania i odbioru robót dołączoną do dokumentacji przetargowej.
6. W przypadku okoliczności niezależnych od Wykonawcy uniemożliwiających prowadzenie robót oraz uchybienia terminom realizacji w trybie zwykłym i awaryjnym obowiązkiem Wykonawcy będzie zabezpieczyć i oznakować obszar uszkodzonych nawierzchni do czasu ich naprawy.
7. Wykonawca zobowiązany będzie zabezpieczyć i oznakować front robót w pasie drogowym.
8. W przypadku wyrządzenia przez Wykonawcę szkód podczas prowadzenia robót, Wykonawca zobowiązany będzie do naprawienia szkody, a w przeciwnym wypadku Zamawiający dokona potrącenia z faktury wystawionej przez Wykonawcę w wysokości pełnej wartości szkody.
9. Roboty budowlane związane z przebudową i rozbudową drogi powiatowej nr 1810W ul. Wolskiej w Stanisławowie Drugim we wskazanym zakresie są objęte decyzją o zezwoleniu na realizację inwestycji drogowej oraz zgłoszeniem budowy lub wykonywania innych robót budowlanych.
10. Okres gwarancji na roboty będące przedmiotem zamówienia oraz na materiały dostarczone i wbudowane przez Wykonawcę wynosi minimalnie 36 miesięcy. Zaproponowanie w ofercie wydłużonego okresu gwarancji będzie dodatkowo punktowane zgodnie z zapisami SWZ.
11. Wykonawca udzieli na wykonane roboty budowlane rękojmi na okres nie krótszy niż okres gwarancji.
12. Zgodnie z art. 95 ust. 1 ustawy Pzp, w celu zapewnienia poprawnego wykonania przedmiotu umowy, Zamawiający wymaga zatrudnienia przez Wykonawcę lub Podwykonawcę na podstawie umowy o pracę, na okres realizacji zamówienia, osób wykonujących wskazane przez Zamawiającego czynności w zakresie realizacji zamówienia, które będą wykonywać czynności faktycznie związane z przedmiotem zamówienia, tj.
- operator koparki- ładowarki,
- kierowca samochodów ciężarowych i dostawczych,
- operator- rozściełacz masy asfaltowej,
- operator walca,
- brukarz,
- elektromonter sieci.
13. Wykonanie czynności wskazanych w ust. 12 polega na wykonywaniu pracy w sposób określony w art. 22 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. – Kodeks pracy (Dz.U. z 2022 r. poz. 1510 z późn. zm.). Wymóg powyższy nie dotyczy samego Wykonawcy lub Podwykonawcy (w tym wspólników spółek osobowych), który osobiście realizować będzie w/w czynności na zasadzie jednoosobowej działalności gospodarczej (samozatrudnienie). Ustalenie wymiaru zatrudnienia Zamawiający zostawia w gestii Wykonawcy. Sposób weryfikacji zatrudnienia ww. osób i uprawnienia Zamawiającego w zakresie kontroli spełnienia przez Wykonawcę wymagań związanych z zatrudnieniem ww. osób oraz sankcji z tytułu niespełnienia tych wymagań, zostały zawarte w Projektowanych postanowieniach umowy w Załączniku do SWZ.
14. Jeżeli w SWZ, ogłoszeniach związanych z postępowaniem, w szczegółowym opisie przedmiotu zamówienia określono przedmiot zamówienia przez wskazanie znaków towarowych, patentów lub pochodzenia, źródła lub szczególnego procesu, który charakteryzuje produkty lub usługi dostarczane przez konkretnego Wykonawcę, to ma to na celu jedynie określenie cech technicznych, czy właściwości określonego sprzętu, urządzeń i materiałów, jakie należy zastosować dla wykonania przedmiotu zamówienia. Zamawiający dopuszcza zastosowanie w takich przypadkach sprzętu, urządzeń, materiałów równoważnych, zgodnie z art. 99 ust. 5 ustawy.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45233120-6 - Roboty w zakresie budowy dróg

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Na powyższe postępowanie złożono trzy oferty. Cena oferty najkorzystniejszej przewyższa kwotę, którą Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie przedmiotowego zamówienia. Zamawiający nie posiada dodatkowych środków i nie może zwiększyć kwoty do ceny najkorzystniejszej oferty.

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 163566,89 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 227020,34 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.