eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Warszawa › Wykonanie instalacji fotowoltaicznej w uk³adzie on - grid w formule zaprojektuj i wybuduj w budynku CWPL "CePeLek" SP ZOZ po³o¿onym przy ul. Koszykowej 78 w Warszawie w ramach zadania inwestycyjnego



Og³oszenie z dnia 2023-06-19


Powi±zane og³oszenia:

Og³oszenie o zamówieniu
Roboty budowlane
Wykonanie instalacji fotowoltaicznej w uk³adzie on – grid w formule zaprojektuj i wybuduj w budynku CWPL „CePeLek” SP ZOZ po³o¿onym przy ul. Koszykowej 78 w Warszawie w ramach zadania inwestycyjnego

SEKCJA I - ZAMAWIAJ¡CY

1.1.) Rola zamawiaj±cego

Postêpowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiaj±cego

1.2.) Nazwa zamawiaj±cego: CENTRALNA WOJSKOWA PRZYCHODNIA LEKARSKA CEPELEK SAMODZIELNY PUBLICZNY ZAK£AD OPIEKI ZDROWOTNEJ

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 010137895

1.5) Adres zamawiaj±cego

1.5.1.) Ulica: ul. Koszykowa 78

1.5.2.) Miejscowo¶æ: Warszawa

1.5.3.) Kod pocztowy: 00-911

1.5.4.) Województwo: mazowieckie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL911 - Miasto Warszawa

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia@cepelek.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiaj±cego: https://cepelek.pl/

1.6.) Rodzaj zamawiaj±cego: Zamawiaj±cy publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka bud¿etowa

1.7.) Przedmiot dzia³alno¶ci zamawiaj±cego: Zdrowie

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Og³oszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Og³oszenie dotyczy us³ug spo³ecznych i innych szczególnych us³ug: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Wykonanie instalacji fotowoltaicznej w uk³adzie on – grid w formule zaprojektuj i wybuduj w budynku CWPL „CePeLek” SP ZOZ po³o¿onym przy ul. Koszykowej 78 w Warszawie w ramach zadania inwestycyjnego

2.4.) Identyfikator postêpowania: ocds-148610-ba996a7c-0e9b-11ee-9355-06954b8c6cb9

2.5.) Numer og³oszenia: 2023/BZP 00265787

2.6.) Wersja og³oszenia: 01

2.7.) Data og³oszenia: 2023-06-19

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zosta³y ujête w planie postêpowañ: Tak

2.9.) Numer planu postêpowañ w BZP: 2023/BZP 00038879/05/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postêpowañ:

1.1.1 Inwestycje budowlane instalacja fotowoltowoltaiczna o mocy 235kWp Koszykowa wraz z modernizacja przylacza energetycznego w rozdzielni g³ównej dla budynku A, B, C

2.11.) O udzielenie zamówienia mog± ubiegaæ siê wy³±cznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu wspó³finansowanego ze ¶rodków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstaw± prawn±

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTÊPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postêpowania

https://cepelek.ezamawiajacy.pl

3.2.) Zamawiaj±cy zastrzega dostêp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowi±zani s± do sk³adania ofert, wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu, o¶wiadczeñ oraz innych dokumentów wy³±cznie przy u¿yciu ¶rodków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o ¶rodkach komunikacji elektronicznej, przy u¿yciu których zamawiaj±cy bêdzie komunikowa³ siê z wykonawcami - adres strony internetowej: https://cepelek.ezamawiajacy.pl

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotycz±ce korespondencji elektronicznej: https://cepelek.ezamawiajacy.pl

3.7.) Adres strony internetowej, pod którym s± dostêpne narzêdzia, urz±dzenia lub formaty plików, które nie s± ogólnie dostêpne: https://cepelek.ezamawiajacy.pl

3.8.) Zamawiaj±cy wymaga sporz±dzenia i przedstawienia ofert przy u¿yciu narzêdzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzêdzi, które nie s± ogólnie dostêpne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Jêzyki, w jakich mog± byæ sporz±dzane dokumenty sk³adane w postêpowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowi±zek informacyjny): 19. Ochrona danych osobowych
1) Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporz±dzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w zwi±zku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przep³ywu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporz±dzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej „RODO”, informujê, ¿e:
a) administratorem Pani/Pana danych osobowych jest: Centralna Wojskowa Przychodnia Lekarska „CePeLek” Samodzielny Publiczny Zak³ad Opieki Zdrowotnej, 00-911 Warszawa, ul. Koszykowa 78;
b) w sprawach zwi±zanych z Pani/Pana danymi proszê kontaktowaæ siê
z Inspektorem Ochrony Danych Osobowych w Centralnej Wojskowej Przychodni Lekarskiej „CePeLek” Samodzielnym Publicznym Zak³adzie Opieki Zdrowotnej za pomoc± poczty tradycyjnej na adres: Centralna Wojskowa Przychodnia Lekarska „CePeLek” Samodzielny Publiczny Zak³ad Opieki Zdrowotnej, 00-911 Warszawa, ul. Koszykowa 78 lub poczt± elektroniczn± na adres: iod@cepelek.pl;
c) Pani/Pana dane osobowe przetwarzane bêd± na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu zwi±zanym z prowadzeniem niniejszego postêpowania o udzielenie zamówienia publicznego oraz zawarcia umowy, a podstaw± prawn± ich przetwarzania jest obowi±zek prawny stosowania sformalizowanych procedur udzielania zamówieñ publicznych spoczywaj±cy na Zamawiaj±cym;
d) odbiorcami Pani/Pana danych osobowych bêd± osoby lub podmioty, którym udostêpniona zostanie dokumentacja postêpowania w oparciu o art. 18 oraz art. 74 ustawy Prawo zamówieñ publicznych;
e) Pani/Pana dane osobowe bêd± przechowywane, zgodnie z art. 78 ust. 1 ustawy Prawo zamówieñ publicznych, przez okres 4 lat od dnia zakoñczenia postêpowania o udzielenie zamówienia, a je¿eli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje ca³y czas trwania umowy a w przypadku postêpowañ finansowanych ze ¶rodków pozabud¿etowych - okres przetwarzania danych jest zgodny z kategori± archiwaln± dokumentacji postêpowania;
f) obowi±zek podania przez Pani±/Pana danych osobowych bezpo¶rednio Pani/Pana dotycz±cych jest wymogiem ustawowym okre¶lonym w przepisach ustawy Pzp, zwi±zanym z udzia³em w postêpowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania okre¶lonych danych wynikaj± z ustawy Pzp;
g) w odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie bêd± podejmowane
w sposób zautomatyzowany, w tym nie bêd± podlega³y profilowaniu, stosowanie do art. 22 RODO;
h) ka¿da osoba fizyczna, której dane osobowe przekazano Zamawiaj±cemu w ofercie lub innych dokumentach sk³adanych przez Wykonawcê w postêpowaniu
o udzielenie zamówienia publicznego posiada:
- na podstawie art. 15 RODO prawo dostêpu do danych osobowych Pani/Pana dotycz±cych,
- na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych przy czym skorzystanie z prawa do sprostowania nie mo¿e skutkowaæ zmian± wyniku postêpowania o udzielenie zamówienia publicznego ani zmian± postanowieñ umowy w zakresie niezgodnym z ustaw± Pzp oraz nie mo¿e naruszaæ integralno¶ci protoko³u oraz jego za³±czników,
- na podstawie art. 18 RODO prawo ¿±dania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrze¿eniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO przy czym prawo do ograniczenia przetwarzania nie ma zastosowania w odniesieniu* do przechowywania, w celu zapewnienia korzystania ze ¶rodków ochrony prawnej lub w celu ochrony praw innej osoby fizycznej lub prawnej, lub z uwagi na wa¿ne wzglêdy interesu publicznego Unii Europejskiej lub pañstwa cz³onkowskiego,
- prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzêdu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, ¿e przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotycz±cych narusza przepisy RODO;

3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): i) nie przys³uguje Pani/Panu:
- w zwi±zku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usuniêcia danych osobowych,
- prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO,
- na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdy¿ podstaw± prawn± przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO.
* Prawo ograniczenia przetwarzania nie ma zastosowania w odniesieniu do przechowywania, w celu zapewnienia korzystania ze ¶rodków ochrony prawnej lub w celu ochrony prawnej innej osoby fizycznej lub prawnej, lub z uwagi na wa¿ne wzglêdy interesu publicznego UE lub pañstwa cz³onkowskiego.
2) Jednocze¶nie Zamawiaj±cy przypomina o ci±¿±cym na Pani/Panu obowi±zku informacyjnym wynikaj±cym z art. 14 RODO wzglêdem osób fizycznych, których dane zostan± przekazane Zamawiaj±cemu w zwi±zku z prowadzonym postêpowaniem i które Zamawiaj±cy bezpo¶rednio pozyska od Wykonawcy bior±cego udzia³ w postêpowaniu, chyba ¿e ma zastosowanie co najmniej jedno z wy³±czeñ, o których mowa w art. 14 ust. 5 RODO.
3) Wykonawca poprzez fakt z³o¿enia oferty o¶wiadcza, ¿e posiada prawo do przetwarzania i udostêpnienia Zamawiaj±cemu danych osobowych osób, których dane zamie¶ci³
w dokumentach sk³adanych przy ubieganiu siê oraz przy realizacji niniejszego zamówienia publicznego, zgodnie z przepisami o ochronie danych osobowych.
4) Dane osobowe nie bêd± przekazywane do pañstw trzecich.
5) Do spraw nieuregulowanych w SWZ maj± zastosowanie przepisy Ustawy Pzp oraz przepisy wykonawcze wydane na jej podstawie.

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Informacje ogólne odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia.

4.1.1.) Przed wszczêciem postêpowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: 13/CWPL/TP/2023

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.1.4.) Zamawiaj±cy udziela zamówienia w czê¶ciach, z których ka¿da stanowi przedmiot odrêbnego postêpowania: Nie

4.1.8.) Mo¿liwe jest sk³adanie ofert czê¶ciowych: Nie

4.1.13.) Zamawiaj±cy uwzglêdnia aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Tak

4.1.14.) Okre¶lenie aspektów spo³ecznych, ¶rodowiskowych lub etykiet w opisie przedmiotu zamówienia:

Zamawiaj±cy okre¶li³ wymagania dotycz±ce wydajno¶ci lub funkcjonalno¶ci, zgodnie z art. 101 ust. 1 ustawy

4.2. Informacje szczegó³owe odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia:

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest „Wykonanie instalacji fotowoltaicznej w uk³adzie on – grid w formule zaprojektuj i wybuduj w budynku Centralnej Wojskowej Przychodni Lekarskiej „CePeLek” SP ZOZ po³o¿onym przy ul. Koszykowej 78 w Warszawie
w ramach zadania inwestycyjnego”
Nazwy i kody zamówienia wed³ug Wspólnego S³ownika Zamówieñ (CPV):

45261215-4 - Pokrywanie dachów panelami ogniw s³onecznych
71220000-7 - Us³ugi in¿ynieryjne w zakresie projektowania
71323100-9 - Us³ugi projektowania systemów zasilania energi± elektryczn±
45000000-7 - Roboty budowlane
45315300-1 - Instalacje zasilania elektrycznego
09331200-0 - S³oneczne modu³y fotoelektryczne.

Prace bêd± prowadzone w czynnym obiekcie s³u¿by zdrowia.
Wykonawca mo¿e realizowaæ prace przez ca³± dobê, przy czym prace g³o¶ne mog± byæ realizowane po godzinach pracy lekarzy (od poniedzia³ku do pi±tku po godz. 19: 00)
Dok³adny opis przedmiotu zamówienia – za³±cznik nr 2 do SWZ.

2. Wykonawca zobowi±zany jest zrealizowaæ zamówienie na zasadach i warunkach opisanych we wzorze umowy stanowi±cym za³±cznik nr 4 do SWZ.
3. Wszystkie wymagania okre¶lone w dokumentach wskazanych w niniejszej SWZ stanowi± wymagania minimalne, a ich spe³nienie jest obligatoryjne. Niespe³nienie wymagañ minimalnych bêdzie skutkowa³o odrzuceniem oferty na podstawie art. 226 ust. 1 pkt 5 Ustawy Pzp, jako niezgodnej z warunkami zamówienia.
4. Wykonawca jest zobowi±zany do wskazania w ofercie czê¶æ zamówienia, któr± przeka¿e do realizacji podwykonawcom. W umowie zostanie okre¶lony zakres robót, które Wykonawca bêdzie wykonywa³ w³asnymi si³ami lub za pomoc± podwykonawców.

5. Zamawiaj±cy przewiduje obowi±zek (brak stawienia siê na wizjê spowoduje odrzucenie z³o¿onej oferty) odbycia wizji lokalnej w jednym z 5 terminów do wyboru:
1) pierwszy termin 22/05/2023r.,
2) drugi termin 26/06/2023r.,
3) trzeci termin 27/06/23023r.,
4) czwarty termin 28/06/2023r.,
5) piaty termin 29/06/2023r.,
6) Wykonawca mo¿e wnioskowaæ o dodatkowy termin Wizji lokalnej za pomoc± platformy prowadzonego postêpowania

-zbiórki ka¿dorazowo o godzinie 8: 00 przed wej¶ciem do Przychodni na ul. Koszykowej 78/ ul. Cha³biñskiego.
Zamawiaj±cy informuje, i¿ nie bêdzie odpowiada³ na pytania (zarówno ustne jak
i pisemne) Wykonawców podczas wizji lokalnej. Podczas wizji lokalnej Zamawiaj±cy zapozna Wykonawców z miejscem realizacji zamówienia i umo¿liwi dokonanie ewentualnych pomiarów. Wszelkie pytania i w±tpliwo¶ci nale¿y zg³aszaæ do Zamawiaj±cego za po¶rednictwem Platformy zakupowej, zgodnie z zapisami rozdzia³u XVI SWZ.
6. Termin wykonania zamówienia:
Wykonawca zobowi±zany jest zrealizowaæ i rozliczyæ przedmiot zamówienia wraz
z odbiorem koñcowym w nieprzekraczalnym terminie do 22 grudnia 2023 roku.
7. Rozwi±zania równowa¿ne
Wykonawca nie mo¿e u¿yæ do realizacji zamówienia wyrobów budowlanych
o gorszych parametrach technicznych i jako¶ciowych ni¿ te, wskazane w specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót lub w dokumentacji projektowej.
Nazwy, symbole i znaki firmowe producentów, dane techniczne i opisy technologii zosta³y podane jedynie w celu jak najdok³adniejszego okre¶lenia elementów, urz±dzeñ i materia³ów, które mog± byæ u¿yte do realizacji przedmiotu zamówienia. Oznacza to, ¿e Wykonawca nie bêdzie zobowi±zany do zastosowania konkretnych wyrobów i mo¿e on stosowaæ inne, pod warunkiem ich zgodno¶ci z wyrobami podanymi w dokumentacji pod wzglêdem:
- Gabarytów i konstrukcji (wielko¶æ, rodzaj, liczba elementów sk³adowych),
- Charakteru u¿ytkowego (to¿samo¶æ funkcji),
- Charakterystyki materia³owej (rodzaj i jako¶æ tworzywa),
- Parametrów technicznych (np. wytrzyma³o¶æ, trwa³o¶æ, konstrukcja, itp.),
- Wygl±du (struktura, faktura, barwa).
Zamawiaj±cy dopuszcza zmianê przez Wykonawcê zastosowanych w projekcie technologii wykonania robót oraz urz±dzeñ pod warunkiem uzgodnienia tych¿e zmian z Inwestorem oraz Projektantem w trybie art. 20 ust. 1 pkt. 4b Prawa budowlanego.
Przyjête w przedmiarze oraz dokumentacji projektowej nazwy handlowe maj± na celu wskazanie standardów jako¶ciowych i nie s± nakazem ich stosowania.
Zgodnie z art. 101 ust. 5 Ustawy Pzp Wykonawca, który powo³uje siê na rozwi±zania równowa¿ne opisywane przez Zamawiaj±cego, jest obowi±zany wskazaæ, ¿e oferowane przez niego materia³y czy urz±dzenia spe³niaj± wymagania okre¶lone przez Zamawiaj±cego.
W zwi±zku z powy¿szym, w przypadku zaoferowania materia³ów i urz±dzeñ równowa¿nych do materia³ów i urz±dzeñ okre¶lonych w dokumentacji, Wykonawca zobowi±zany jest za³±czyæ do oferty szczegó³owy opis oferowanych materia³ów
i urz±dzeñ (karty katalogowe) wskazuj±c, ¿e zaproponowane rozwi±zania s± równowa¿ne pod wzglêdem technicznym, jako¶ciowym i funkcjonalnym.
Z³o¿one w toku postêpowania dokumenty pos³u¿± Zamawiaj±cemu do dokonania oceny czy oferta jest równowa¿na.
Wskazanie przez Wykonawcê materia³ów lub urz±dzeñ równowa¿nych bez przedstawienia dokumentów na potwierdzenie równowa¿no¶ci spowoduje wezwanie Wykonawcy do przedstawienia brakuj±cych dokumentów w trybie art. 107 ust. 2 ustawy Pzp.
W przypadku nie z³o¿enia wykazu materia³ów równowa¿nych Zamawiaj±cy przyjmuje, ¿e Wykonawca zaoferowa³ produkt opisany w SWZ (zgodny z dokumentacj± projektow±).
Zaproponowane materia³y i urz±dzenia stanowi± jedynie przyk³ad, dopuszcza siê zastosowanie urz±dzeñ równowa¿nych, pod warunkiem zapewnienia ich kompatybilno¶ci z urz±dzeniami wskazanymi oraz brakiem konieczno¶ci wprowadzenia zmian w przyjêtych rozwi±zaniach projektowych.
8. Gwarancja i rêkojmia – Zamawiaj±cy wymaga zaoferowania gwarancji: na okres minimum 120 m-cy od daty odbioru przedmiotu zamówienia,
Okres gwarancji stanowi kryterium oceny ofert. Szczegó³owe zasady zosta³y opisane
w Rozdziale XIII SWZ.
9. Wymagania, zgodnie z art. 95 ust. 1 Ustawy Pzp, w zakresie zatrudnienia przez Wykonawcê lub Podwykonawcê na podstawie stosunku pracy osób wykonuj±cych wskazane przez Zamawiaj±cego czynno¶ci w zakresie realizacji zamówienia:
1) Wykonawca lub podwykonawca zobowi±zany jest do zatrudnienia na podstawie stosunku pracy osób wykonuj±cych czynno¶ci zwi±zane z realizacj± robót
w zakresie bran¿y: konstrukcyjno-budowlanej, sanitarnej, elektrycznej
i telekomunikacyjnej;
2) wymóg okre¶lony w pkt 1 nie dotyczy osób pe³ni±cych funkcje kierownicze i/lub wykonuj±cych czynno¶ci nadzorcze i/lub pe³ni±cych funkcje inspektorów
w poszczególnych bran¿ach;
3) w trakcie realizacji zamówienia (Umowy) Zamawiaj±cy uprawniony bêdzie do kontroli spe³niania przez Wykonawcê lub Podwykonawcê wymogu zatrudnienia
na podstawie umowy o pracê osób wykonuj±cych czynno¶ci wskazane w pkt. 1. Zamawiaj±cy uprawniony bêdzie w szczególno¶ci do:
- ¿±dania o¶wiadczeñ i dokumentów w zakresie potwierdzenia spe³niania ww. wymogów i dokonywania ich oceny,
- ¿±dania wyja¶nieñ w przypadku w±tpliwo¶ci w zakresie potwierdzenia spe³niania ww. wymogów,
- przeprowadzania kontroli na miejscu wykonywania czynno¶ci wskazanych
w pkt. 1.;
4) w trakcie realizacji zamówienia (Umowy) na ka¿de wezwanie Zamawiaj±cego Wykonawca przed³o¿y Zamawiaj±cemu w wyznaczonym przez Zamawiaj±cego terminie wybrane, spo¶ród wskazanych poni¿ej, dowody w celu potwierdzenia spe³nienia wymogu zatrudnienia na podstawie stosunku pracy przez Wykonawcê lub Podwykonawcê osób wykonuj±cych wskazane w pkt. 1 czynno¶ci w trakcie realizacji zamówienia:
a) o¶wiadczenia zatrudnionego pracownika,
b) o¶wiadczenia Wykonawcy lub Podwykonawcy o zatrudnieniu pracownika
na podstawie umowy o pracê/stosunku pracy,
c) po¶wiadczonej za zgodno¶æ z orygina³em kopii umowy o pracê zatrudnionego pracownika,
d) innych dokumentów zawieraj±cych informacje, w tym dane osobowe, niezbêdne do weryfikacji zatrudnienia na podstawie umowy o pracê,
w szczególno¶ci imiê i nazwisko zatrudnionego pracownika, datê zawarcia umowy o pracê, rodzaj umowy o pracê i zakres obowi±zków pracownika;
5) z tytu³u niespe³nienia przez Wykonawcê lub Podwykonawcê wymogu zatrudnienia na podstawie stosunku pracy osób wykonuj±cych czynno¶ci wskazane w pkt 1 Zamawiaj±cy, po dwukrotnym naliczeniu Wykonawcy kary umownej, o której mowa w § 11 ust. 1 pkt 7 Projektu umowy, mo¿e odst±piæ od umowy z przyczyn le¿±cych po stronie Wykonawcy. Niez³o¿enie przez Wykonawcê, w wyznaczonym przez Zamawiaj±cego terminie ¿±danych przez Zamawiaj±cego dowodów w celu potwierdzenia spe³nienia przez Wykonawcê lub podwykonawcê wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracê traktowane bêdzie, jako niespe³nienie przez Wykonawcê lub podwykonawcê wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracê osób wykonuj±cych wskazane w pkt 1 czynno¶ci;
6) Wykonawca i Podwykonawca zobowi±zany jest zawrzeæ w umowach z osobami wykonuj±cymi czynno¶ci okre¶lone w pkt 1 odpowiednie postanowienia bezsprzecznie pozwalaj±ce na przekazanie Zamawiaj±cemu informacji, danych
i dokumentów, o których mowa w pkt 2-4, dotycz±cych spe³nienia obowi±zku zatrudnienia tych osób na podstawie stosunku pracy.

4.2.6.) G³ówny kod CPV: 45261215-4 - Pokrywanie dachów panelami ogniw s³onecznych

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

71220000-6 - Us³ugi projektowania architektonicznego

71323100-9 - Us³ugi projektowania systemów zasilania energi± elektryczn±

45000000-7 - Roboty budowlane

45315300-1 - Instalacje zasilania elektrycznego

09331200-0 - S³oneczne modu³y fotoelektryczne

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2023-12-22

4.2.11.) Zamawiaj±cy przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówieñ na podobne us³ugi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Zamawiaj±cy udzieli zamówienia Wykonawcy, którego oferta odpowiadaæ bêdzie wszystkim wymaganiom okre¶lonym w Ustawie Pzp oraz SWZ i zostanie oceniona jako najkorzystniejsza w oparciu o podane kryteria wyboru z uwzglêdnieniem przepisów art. 248 i 249 Ustawy Pzp.

4.3.2.) Sposób okre¶lania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jako¶ciowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium:

inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: okres gwarancji instalacji fotowoltaicznej

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiaj±cy okre¶la aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub innowacyjne, ¿±da etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu ¿ycia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiaj±cy przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak

5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:

Art. 109 ust. 1 pkt 4

5.3.) Warunki udzia³u w postêpowaniu: Tak

5.4.) Nazwa i opis warunków udzia³u w postêpowaniu.

Na podstawie art. 112 Ustawy Zamawiaj±cy okre¶la warunki udzia³u w postêpowaniu dotycz±ce:

1. zdolno¶ci do wystêpowania w obrocie gospodarczym
Zamawiaj±cy nie ustanawia warunku w tym zakresie.

2. uprawnieñ do prowadzenia okre¶lonej dzia³alno¶ci gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to odrêbnych przepisów
Zamawiaj±cy nie ustanawia warunku w tym zakresie.

3. sytuacji ekonomicznej lub finansowej:
Zamawiaj±cy uzna, ¿e Wykonawca spe³nia warunek, je¿eli wyka¿e, ¿e posiada ubezpieczenie odpowiedzialno¶ci cywilnej w zakresie prowadzonej dzia³alno¶ci zwi±zanej z przedmiotem zamówienia na sumê gwarancyjn± w wysoko¶ci nie mniejszej ni¿ 1 000 000,00 z³. (jeden milion z³otych)

W przypadku, kiedy warto¶æ dokumentu potwierdzaj±cego, ¿e Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialno¶ci cywilnej w zakresie prowadzonej dzia³alno¶ci zwi±zanej z przedmiotem zamówienia zostanie podana w walucie obcej, Zamawiaj±cy dokona przeliczenia tej warto¶ci na warto¶æ w z³otych wed³ug ¶redniego kursu NBP dla danej waluty z dnia zamieszczenia og³oszenia o zamówieniu w Biuletynie Zamówieñ Publicznych. Je¿eli w dniu zamieszczenia og³oszenia o zamówieniu, NBP nie opublikuje informacji o ¶rednim kursie walut, Zamawiaj±cy dokona odpowiednich przeliczeñ wg ¶redniego kursu z pierwszego kolejnego dnia, w którym NBP opublikuje ww. informacje.

4. zdolno¶ci technicznej lub zawodowej:
Zamawiaj±cy uzna, ¿e Wykonawca spe³nia warunek, je¿eli wyka¿e, ¿e:
a) nie wcze¶niej ni¿ w okresie ostatnich 5 lat przed terminem sk³adania ofert (a je¿eli okres prowadzenia dzia³alno¶ci jest krótszy – w tym okresie) wykona³ nale¿ycie co najmniej 3 zamówienia polegaj±ce na zaprojektowaniu i budowie instalacji fotowoltaicznej o mocy minimum 150 kWp ka¿da w tym:
• co najmniej jedna z wykazanych robót musi byæ realizowana w czynnym (u¿ytkowanym) obiekcie u¿yteczno¶ci publicznej.
W przypadku wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia, co najmniej jeden z wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia musi spe³niaæ warunki samodzielnie.


b) dysponuje kierownikiem bran¿owym posiadaj±cym uprawnienia budowlane bez ograniczeñ w specjalno¶ci instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urz±dzeñ elektrycznych i elektroenergetycznych oraz przynale¿±cym do w³a¶ciwego Oddzia³u Izby Architektów lub w³a¶ciwej Izby In¿ynierów Budownictwa;
c) dysponuje co najmniej jednym instalatorem posiadaj±cym certyfikat OZE UDT.

5.5.) Zamawiaj±cy wymaga z³o¿enia o¶wiadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.6.) Wykaz podmiotowych ¶rodków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: Zamawiaj±cy za¿±da:
a) odpisu lub informacji z Krajowego Rejestru S±dowego lub z Centralnej Ewidencji
i Informacji o Dzia³alno¶ci Gospodarczej, w zakresie art. 109 ust. 1 pkt 4 Ustawy Pzp, sporz±dzonych nie wcze¶niej ni¿ 3 miesi±ce przed jej z³o¿eniem, je¿eli odrêbne przepisy wymagaj± wpisu do rejestru lub ewidencji;
b) o¶wiadczenia Wykonawcy, w zakresie art. 108 ust. 1 pkt 6 Ustawy Pzp, o braku przynale¿no¶ci do tej samej grupy kapita³owej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów (Dz. U. z 2020 r. poz. 1076 i 1086),
z innym wykonawc±, który z³o¿y³ odrêbn± ofertê, ofertê czê¶ciow± lub wniosek
o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu, albo o¶wiadczenia o przynale¿no¶ci
do tej samej grupy kapita³owej wraz z dokumentami lub informacjami potwierdzaj±cymi przygotowanie oferty, oferty czê¶ciowej lub wniosku
o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu niezale¿nie od innego wykonawcy nale¿±cego do tej samej grupy kapita³owej (wzór stanowi za³±cznik nr 5 do SWZ);

5.7.) Wykaz podmiotowych ¶rodków dowodowych na potwierdzenie spe³niania warunków udzia³u w postêpowaniu: Zamawiaj±cy za¿±da:
a) dokumentu potwierdzaj±cego, ¿e wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialno¶ci cywilnej w zakresie prowadzonej dzia³alno¶ci zwi±zanej
z przedmiotem zamówienia na sumê gwarancyjn± w wysoko¶ci nie mniejszej ni¿ 1 000 000,00 z³.

2) warunków, o których mowa w Rozdziale IX pkt I ppkt 4 – Zamawiaj±cy za¿±da:
a) wykazu wykonanych robót budowlanych (wed³ug wzoru stanowi±cego za³±cznik nr 6 do SWZ) wraz z podaniem ich rodzaju, wielko¶ci (kWp), daty i miejsca wykonania oraz podmiotów, na rzecz których roboty budowlane zosta³y wykonane, oraz za³±czeniem dowodów okre¶laj±cych, czy te roboty budowlane zosta³y wykonane nale¿ycie, przy czym dowodami, o których mowa, s± referencje b±d¼ inne dokumenty sporz±dzone przez podmiot, na rzecz którego roboty budowlane zosta³y wykonane, a je¿eli wykonawca z przyczyn niezale¿nych od niego nie jest w stanie uzyskaæ tych dokumentów – o¶wiadczenie wykonawcy;
b) wykazu osób skierowanych przez Wykonawcê do realizacji zamówienia publicznego, odpowiedzialnych za kierowanie robotami budowlanymi, wraz
z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnieñ, do¶wiadczenia i wykszta³cenia niezbêdnych do wykonania zamówienia publicznego, a tak¿e zakresu wykonywanych przez nie czynno¶ci oraz informacj± o podstawie do dysponowania tymi osobami (wzór stanowi za³±cznik nr 7
do SWZ),

5.9.) Zamawiaj±cy przewiduje uzupe³nienie przedmiotowych ¶rodków dowodowych: Nie

5.11.) Wykaz innych wymaganych o¶wiadczeñ lub dokumentów:

formularz ofertowy, , samooczyszczenie (je¿eli dotyczy), pe³nomocnictwa

5. Zamawiaj±cy przewiduje obowi±zek (brak stawienia siê na wizjê spowoduje odrzucenie z³o¿onej oferty) odbycia wizji lokalnej w jednym z 5 terminów do wyboru:
1) pierwszy termin 22/05/2023r.,
2) drugi termin 26/06/2023r.,
3) trzeci termin 27/06/23023r.,
4) czwarty termin 28/06/2023r.,
5) piaty termin 29/06/2023r.,
6) Wykonawca mo¿e wnioskowaæ o dodatkowy termin Wizji lokalnej za pomoc± platformy prowadzonego postêpowania

-zbiórki ka¿dorazowo o godzinie 8: 00 przed wej¶ciem do Przychodni na ul. Koszykowej 78/ ul. Cha³biñskiego.

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiaj±cy wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiaj±cy przewiduje aukcjê elektroniczn±: Nie

6.4.) Zamawiaj±cy wymaga wadium: Nie

6.5.) Zamawiaj±cy wymaga zabezpieczenia nale¿ytego wykonania umowy: Tak

6.6.) Wymagania dotycz±ce sk³adania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia:

2. Informacja dla Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia (spó³ki cywilne, konsorcja lub inne).
1) Wykonawcy mog± wspólnie ubiegaæ siê o udzielenie zamówienia. W takim przypadku Wykonawcy, zgodnie z art. 58 ust. 2 Ustawy Pzp, ustanawiaj± pe³nomocnika do reprezentowania ich w postêpowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postêpowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego.
2) Wykonawcy wspólnie ubiegaj±cy siê o udzielenie zamówienia publicznego sk³adaj± wraz ofert± Pe³nomocnictwo w oryginale lub kopii po¶wiadczonej za zgodno¶æ z orygina³em przez notariusza, z którego powinien wynikaæ zakres umocowania dla pe³nomocnika ustanowionego przez Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia. Pe³nomocnictwo nale¿y do³±czyæ do oferty. Przepisy dotycz±ce Wykonawcy stosuje siê odpowiednio do Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia.
3) Je¿eli oferta Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia zosta³a wybrana jako najkorzystniejsza, Zamawiaj±cy mo¿e ¿±daæ przed zawarciem umowy w sprawie zamówienia publicznego okazania umowy reguluj±cej wspó³pracê tych Wykonawców. Zamawiaj±cy mo¿e ¿±daæ, aby umowa ta okre¶la³a, wg. wyboru Zamawiaj±cego: strony umowy, cel dzia³ania, sposób wspó³dzia³ania, zakres prac realizowanych przez ka¿dego z nich, solidarn± odpowiedzialno¶æ za wykonanie zamówienia, oznaczenie czasu trwania konsorcjum (obejmuj±cego okres realizacji przedmiotu zamówienia, gwarancji i rêkojmi), wykluczenie mo¿liwo¶ci wypowiedzenia umowy konsorcjum przez któregokolwiek z jego cz³onków do czasu wykonania zamówienia.
4) W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia, ¿aden z nich nie mo¿e podlegaæ wykluczeniu.
5) Zamawiaj±cy nie okre¶la wymagañ zwi±zanych z realizacj± zamówienia w inny sposób ni¿ w odniesieniu do pojedynczych Wykonawców.
6) Warunek udzia³u w postêpowaniu, o którym mowa w rozdz. IX pkt I ust. 2 (prowadzenia okre¶lonej dzia³alno¶ci gospodarczej lub zawodowej), jest spe³niony je¿eli co najmniej jeden z wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia posiada uprawnienia do prowadzenia okre¶lonej dzia³alno¶ci gospodarczej lub zawodowej i zrealizuje roboty budowlane, dostawy lub us³ugi, do których realizacji te uprawnienia s± wymagane (je¿eli dotyczy).
7) Warunki udzia³u w postêpowaniu dotycz±ce wykszta³cenia, kwalifikacji zawodowych lub do¶wiadczenia, Wykonawcy wspólnie ubiegaj±cy siê o udzielenie zamówienia mog± polegaæ na zdolno¶ciach tych z Wykonawców, którzy wykonaj± roboty budowlane lub us³ugi, do realizacji których te zdolno¶ci s± wymagane (je¿eli dotyczy).
8) Na potwierdzenie okoliczno¶ci, o których mowa w pkt 6 i 7 Wykonawcy wspólnie ubiegaj±cy siê o udzielenie zamówienia do³±czaj± do oferty o¶wiadczenie, z którego wynika, które roboty budowlane, dostawy lub us³ugi wykonaj± poszczególni wykonawcy (je¿eli dotyczy).

6.7.) Zamawiaj±cy przewiduje uniewa¿nienie postêpowania, je¶li ¶rodki publiczne, które zamierza³ przeznaczyæ na sfinansowanie ca³o¶ci lub czê¶ci zamówienia nie zosta³y przyznane: Nie

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiaj±cy przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

1. Wszelkie zmiany niniejszej Umowy wymagaj± formy pisemnej pod rygorem niewa¿no¶ci, z wy³±czeniem formy elektronicznej.
2. Zamawiaj±cy przewiduje mo¿liwo¶æ zmiany niniejszej Umowy w stosunku do tre¶ci oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy w nastêpuj±cych przypadkach:
1) nie zawinionych przez Wykonawcê, przed³u¿aj±cych siê terminów uzyskania zgód i zezwoleñ, koniecznych do realizacji Przedmiotu Umowy, wydawanych przez organy i podmioty niezale¿ne od Wykonawcy i Zamawiaj±cego lub innych okoliczno¶ci, których nie mo¿na by³o przewidzieæ na etapie przygotowania zamówienia pomimo zachowania nale¿ytej staranno¶ci przez Zamawiaj±cego, przy czym zmiany te nie mog± zmieniaæ ogólnego charakteru Umowy – mo¿liwo¶æ zmiany Umowy w zakresie terminu realizacji Przedmiotu Umowy
o zakres zwi±zany z wyst±pieniem powy¿szych okoliczno¶ci;
2) zmiany ustawowej stawki podatku VAT – mo¿liwo¶æ zmiany Umowy
w zakresie zmiany wysoko¶ci wynagrodzenia rycza³towego, o którym mowa
w § 2 ust.1, o ró¿nicê wynikaj±c± ze zmiany stawki podatku VAT,
3) zmniejszenia zakresu robót i wynikaj±cego z tego obni¿enia wynagrodzenia rycza³towego o którym mowa w § 2 ust.1 w przypadku gdy to zmniejszenie wynik³o na skutek okoliczno¶ci których nie mo¿na by³o przewidzieæ na etapie przygotowania zamówienia pomimo zachowania nale¿ytej staranno¶ci przez Zamawiaj±cego. Obni¿enie kwoty rycza³towej, o której mowa zostanie okre¶lone w oparciu o dokument stanowi±cy za³±cznik do niniejszej Umowy np. szczegó³owy kosztorys ofertowy b±d¼ te¿ w oparciu o przygotowan± kalkulacjê zaakceptowan± przez Zamawiaj±cego, przy czym warto¶æ wynagrodzenia Wykonawcy, którym mowa w § 2 ust. 1, nie mo¿e ulec zmniejszeniu o wiêcej ni¿ 20%,
4) konieczno¶ci zmiany osoby, o której mowa w § 4 ust. 2 Umowy. Zamawiaj±cy umo¿liwi zmianê osoby, o której mowa w § 4 ust. 2 Umowy, jedynie
w przypadku gdy nowa osoba powo³ana do pe³nienia w/w funkcji bêdzie spe³nia³a wymagania Zamawiaj±cego w zakresie nie ni¿szym ni¿ okre¶lone w SWZ.

7.5.) Zamawiaj±cy uwzglêdni³ aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe, innowacyjne lub etykiety zwi±zane z realizacj± zamówienia: Tak

7.6.) Zamawiaj±cy przewiduje nastêpuj±ce wymagania zwi±zane z realizacj± zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okoliczno¶ciach, o których mowa w art. 95 ustawy

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin sk³adania ofert: 2023-07-06 08:00

8.2.) Miejsce sk³adania ofert: https://cepelek.ezamawiajacy.pl

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2023-07-06 08:15

8.4.) Termin zwi±zania ofert±: do 2023-08-07

Podziel siê

Poleæ ten przetarg znajomemu poleæ

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstaw± prezentowanych tutaj informacji s± dane publikowane przez Urz±d Zamówieñ Publicznych w Biuletynie Zamówieñ Publicznych. Tre¶æ og³oszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z tre¶ci± tego¿ og³oszenia dostêpn± w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dok³ada wszelkich starañ, aby zamieszczone tutaj informacje by³y kompletne i zgodne z prawd±. Nie mo¿e jednak zagwarantowaæ ich poprawno¶ci i nie ponosi ¿adnej odpowiedzialno¶ci za jakiekolwiek szkody powsta³e w wyniku korzystania z nich.


Je¶li chcesz dodaæ og³oszenie do serwisu, zapoznaj siê z nasz± ofert±:

chcê zamieszczaæ og³oszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwê miasta, dla którego chcesz znale¼æ jednostkê ZUS.