eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi ¦widnik › "Modernizacja internatu przy PCEZ w ¦widniku w zakresie dostosowania budynku do przepisów przeciwpo¿arowych."



Og³oszenie z dnia 2021-11-10


Powi±zane og³oszenia:

Og³oszenie o zamówieniu
Roboty budowlane
„Modernizacja internatu przy PCEZ w ¦widniku w zakresie dostosowania budynku do przepisów przeciwpo¿arowych.”

SEKCJA I - ZAMAWIAJ¡CY

1.1.) Rola zamawiaj±cego

Postêpowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiaj±cego

1.2.) Nazwa zamawiaj±cego: Powiat ¦widnicki

1.3.) Oddzia³ zamawiaj±cego: Powiatowe Centrum Edukacji Zawodowej im. Zygmunta Pu³awskiego w ¦widniku

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000037262

1.5) Adres zamawiaj±cego

1.5.1.) Ulica: Szkolna 1

1.5.2.) Miejscowo¶æ: ¦widnik

1.5.3.) Kod pocztowy: 21-045

1.5.4.) Województwo: lubelskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL814 - Lubelski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: INFO@PCEZ.PL

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiaj±cego: pcez.pl

1.6.) Rodzaj zamawiaj±cego: Zamawiaj±cy publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorz±du terytorialnego

1.7.) Przedmiot dzia³alno¶ci zamawiaj±cego: Edukacja

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Og³oszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Og³oszenie dotyczy us³ug spo³ecznych i innych szczególnych us³ug: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

„Modernizacja internatu przy PCEZ w ¦widniku w zakresie dostosowania budynku do przepisów przeciwpo¿arowych.”

2.4.) Identyfikator postêpowania: ocds-148610-28f8f836-4229-11ec-8c2d-66c2f1230e9c

2.5.) Numer og³oszenia: 2021/BZP 00265679

2.6.) Wersja og³oszenia: 01

2.7.) Data og³oszenia: 2021-11-10

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zosta³y ujête w planie postêpowañ: Tak

2.9.) Numer planu postêpowañ w BZP: 2021/BZP 00003508/02/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postêpowañ:

1.1.1 Modernizacja internatu przy PCEZ w ¦widniku w zakresie dostosowania budynku do przepisów przeciwpo¿arowych

2.11.) O udzielenie zamówienia mog± ubiegaæ siê wy³±cznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu wspó³finansowanego ze ¶rodków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstaw± prawn±

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTÊPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postêpowania

https://powiatswidnik.ezamawiajacy.pl

3.2.) Zamawiaj±cy zastrzega dostêp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowi±zani s± do sk³adania ofert, wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu, o¶wiadczeñ oraz innych dokumentów wy³±cznie przy u¿yciu ¶rodków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o ¶rodkach komunikacji elektronicznej, przy u¿yciu których zamawiaj±cy bêdzie komunikowa³ siê z wykonawcami - adres strony internetowej: https://powiatswidnik.ezamawiajacy.pl

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotycz±ce korespondencji elektronicznej: Formaty
plików wykorzystywanych przez wykonawców powinny byæ zgodne
z “OBWIESZCZENIEM PREZESA RADY MINISTRÓW z dnia 9 listopada 2017 r. w sprawie og³oszenia
jednolitego tekstu rozporz±dzenia Rady Ministrów w sprawie Krajowych Ram Interoperacyjno¶ci,
minimalnych wymagañ dla rejestrów publicznych i wymiany informacji w postaci elektronicznej oraz
minimalnych wymagañ dla systemów teleinformatycznych”.
6.11. Zamawiaj±cy rekomenduje wykorzystanie formatów: .pdf .doc .xls .jpg (.jpeg) ze szczególnym
wskazaniem na .pdf
6.12. W celu ewentualnej kompresji danych Zamawiaj±cy rekomenduje wykorzystanie jednego z
formatów: 1/.zip, 2/.7Z.
6.13. W¶ród formatów powszechnych a NIE wystêpuj±cych w rozporz±dzeniu wystêpuj±: .rar .gif .bmp
.numbers .pages. Dokumenty z³o¿one w takich plikach zostan± uznane za z³o¿one nieskutecznie.
6.14. Zamawiaj±cy zwraca uwagê na ograniczenia wielko¶ci plików podpisywanych profilem zaufanym,
który wynosi max 10MB, oraz na ograniczenie wielko¶ci plików podpisywanych w aplikacji eDoApp
s³u¿±cej do sk³adania podpisu osobistego, który wynosi max 5MB.
6.15. Ze wzglêdu na niskie ryzyko naruszenia integralno¶ci pliku oraz ³atwiejsz± weryfikacjê podpisu,
zamawiaj±cy zaleca, w miarê mo¿liwo¶ci, przekonwertowanie plików sk³adaj±cych siê na ofertê na
format .pdf i opatrzenie ich podpisem kwalifikowanym PAdES.
6.16. Pliki w innych formatach ni¿ PDF zaleca siê opatrzyæ zewnêtrznym podpisem XAdES.
Wykonawca powinien pamiêtaæ, aby plik z podpisem przekazywaæ ³±cznie z dokumentem
podpisywanym.
6.17. Zamawiaj±cy zaleca aby w przypadku podpisywania pliku przez kilka osób, stosowaæ podpisy
tego samego rodzaju. Podpisywanie ró¿nymi rodzajami podpisów np. osobistym i kwalifikowanymmo¿e doprowadziæ do problemów w weryfikacji plików.
6.18. Zamawiaj±cy zaleca, aby Wykonawca z odpowiednim wyprzedzeniem przetestowa³ mo¿liwo¶æ
prawid³owego wykorzystania wybranej metody podpisania plików oferty.
6.19. Zaleca siê, aby komunikacja z wykonawcami odbywa³a siê tylko na Platformie za po¶rednictwem
formularza “Wy¶lij wiadomo¶æ do zamawiaj±cego”, nie za po¶rednictwem adresu email.
6.20. Osob± sk³adaj±c± ofertê powinna byæ osoba kontaktowa podawana w dokumentacji.
6.21. Ofertê nale¿y przygotowaæ z nale¿yt± staranno¶ci± dla podmiotu ubiegaj±cego siê o udzielenie
zamówienia publicznego i zachowaniem odpowiedniego odstêpu czasu do zakoñczenia przyjmowania
ofert/wniosków. Sugerujemy z³o¿enie oferty na 24 godziny przed terminem sk³adania ofert/wniosków.
6.22. Podczas podpisywania plików zaleca siê stosowanie algorytmu skrótu SHA2 zamiast SHA1.
6.23. Je¶li wykonawca pakuje dokumenty np. w plik ZIP zalecamy wcze¶niejsze podpisanie ka¿dego
ze skompresowanych plików.
6.24. Zamawiaj±cy rekomenduje wykorzystanie podpisu z kwalifikowanym znacznikiem czasu.
6.25. Zamawiaj±cy zaleca aby nie wprowadzaæ jakichkolwiek zmian w plikach po podpisaniu ich
podpisem kwalifikowanym. Mo¿e to skutkowaæ naruszeniem integralno¶ci plików co równowa¿ne
bêdzie z konieczno¶ci± odrzucenia oferty w postêpowaniu.
szczegó³y w swz

3.8.) Zamawiaj±cy wymaga sporz±dzenia i przedstawienia ofert przy u¿yciu narzêdzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzêdzi, które nie s± ogólnie dostêpne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Jêzyki, w jakich mog± byæ sporz±dzane dokumenty sk³adane w postêpowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowi±zek informacyjny): a. Administratorem pañstwa danych osobowych
przetwarzanych w zwi±zku z prowadzeniem postêpowania o udzielenie zamówienia publicznego
bêdzie jest Powiat ¦widnicki w ¦widniku reprezentowany przez Zarz±d Powiatu w ¦widniku, Mog± siê
Pañstwo z nami kontaktowaæ w nastêpuj±cy sposób:
􀀀 listownie na adres: Starostwo Powiatowe w ¦widniku ul. Niepodleg³o¶ci 13, 21-040
􀀀 poprzez e mail: poczta@powiatswidnik.pl
􀀀 telefonicznie: 81 468-71-01,
b. Wyznaczyli¶my inspektora ochrony danych.
Jest to osoba, z któr± mog± siê Pañstwo kontaktowaæ we wszystkich sprawach dotycz±cych
przetwarzania danych osobowych oraz korzystania z praw zwi±zanych z przetwarzaniem danych. Z
inspektorem ochrony danych mog± siê Pañstwo kontaktowaæ w nastêpuj±cy sposób:
􀀀 listownie na adres: Powiat ¦widnicki w ¦widniku ul. Niepodleg³o¶ci 13, 21-040 ¦widnik
􀀀 poprzez e-mail: iod@powiatswidnik.pl
c. Cel przetwarzania Pañstwa danych oraz podstawy prawne
Pañstwa dane bêd± przetwarzane w celu zwi±zanym z postêpowaniem o udzielenie zamówienia
publicznego. Podstawa prawn± ich przetwarzania jest Pañstwa zgoda wyra¿ona poprzez akt
uczestnictwa w postepowaniu oraz nastêpuj±ce przepisy prawa:
􀀀 ustawa z dnia 11 wrze¶nia 2019 roku Prawo zamówieñ publicznych (t.j. Dz. U. z 2019 r. poz. 2019 ze
zm.) oraz akty wykonawcze to tej¿e ustawy,
􀀀 ustawa o narodowym zasobie archiwalnym i archiwach (tj. Dz.U. 2019 r. poz. 553 ze zm.).
d. Okres przechowywania danych
Pañstwa dane pozyskane w zwi±zku z postêpowaniem o udzielenie zamówienia publicznego
przetwarzane bêd± przez okres 4 lata: od dnia zakoñczenia postêpowania o udzielenie zamówienia.

3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): e. Komu przekazujemy Pañstwa dane?
􀀀 Pañstwa dane pozyskane w zwi±zku z postêpowaniem o udzielenie zamówienia publicznego
przekazywane bêd± wszystkim zainteresowanym podmiotom i osobom, gdy¿ co do zasady
postêpowanie o udzielenie zamówienia publicznego jest jawne.
􀀀 Ograniczenie dostêpu do Pañstwa danych o których mowa wy¿ej mo¿e wyst±piæ jedynie w
szczególnych przypadkach je¶li jest to uzasadnione ochron± prywatno¶ci zgodnie z ustaw± z dnia 11wrze¶nia 2019 r. Prawo zamówieñ publicznych
􀀀 Ponadto odbiorc± danych zawartych w dokumentach zwi±zanych z postêpowaniem o za mówienie
publiczne mog± byæ podmioty z którymi Powiat zawar³ umowy lub porozumienie na korzystanie z
udostêpnianych przez nie systemów informatycznych w zakresie przekazywania lub archiwizacji
danych. Zakres przekazania danych tym odbiorcom ograniczony jest jednak wy³±cznie do mo¿liwo¶ci
zapoznania siê z tymi danymi w zwi±zku ze ¶wiadczeniem us³ug wsparcia technicznego i usuwaniem
awarii. Odbiorców tych obowi±zuje klauzula zachowania poufno¶ci pozyskanych w takich
okoliczno¶ciach wszelkich danych, w tym danych osobowych.
f. Przekazywanie danych poza Europejski Obszar Gospodarczy
W zwi±zku z jawno¶ci± postêpowania o udzielenie zamówienia publicznego Pañstwa dane mog± byæ
przekazywane do pañstw z poza EOG z zastrze¿eniem, o którym mowa w punkcie e ppkt 2).
g. Przys³uguj±ce Pañstwu uprawnienia zwi±zane z przetwarzaniem danych osobowych
W odniesieniu do danych pozyskanych w zwi±zku z prowadzonym postêpowaniem o udzielenie
zamówienia publicznego przys³uguj± Pañstwu nastêpuj±ce uprawnienia:
􀀀 prawo dostêpu do swoich danych oraz otrzymania ich kopii;
􀀀 prawo do sprostowania (poprawiania) swoich danych;
􀀀 prawo do usuniêcia danych osobowych, w sytuacji, gdy przetwarzanie danych nie nastêpuje w celu
wywi±zania siê z obowi±zku wynikaj±cego z przepisu prawa lub w ramach sprawowania w³adzy
publicznej;
􀀀 prawo do ograniczenia przetwarzania danych, przy czym przepisy odrêbne mog± wy³±czyæ
mo¿liwo¶æ skorzystania z tego praw,
􀀀 prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzêdu Ochrony Danych Osobowych. Aby skorzystaæ z
powy¿szych praw, nale¿y siê skontaktowaæ z nami lub z naszym inspektorem ochrony danych (dane
kontaktowe zawarte s± w punktach a i b.
h. Obowi±zek podania danych
Podanie danych osobowych w zwi±zku udzia³em w postêpowaniu o zamówienia publiczne nie jest
obowi±zkowe, ale mo¿e byæ warunkiem niezbêdnym do wziêcia w nim udzia³u. Wynika to st±d, ¿e w
zale¿no¶ci od przedmiotu zamówienia, zamawiaj±cy mo¿e ¿±daæ ich podania na podstawie przepisów
ustawy Prawo zamówieñ publicznych oraz wydanych do niej przepisów wykonawczych.

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.1.) Przed wszczêciem postêpowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: PCEZ.272.2.2021

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.1.4.) Zamawiaj±cy udziela zamówienia w czê¶ciach, z których ka¿da stanowi przedmiot odrêbnego postêpowania: Nie

4.1.8.) Mo¿liwe jest sk³adanie ofert czê¶ciowych: Nie

4.1.13.) Zamawiaj±cy uwzglêdnia aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegó³owe odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia:

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

3.1. Zadanie pod nazw±: Modernizacja internatu przy PCEZ w ¦widniku w zakresie
dostosowania budynku do przepisów przeciwpo¿arowych.
3.2. Inwestycja realizowana w celu poprawy bezpieczeñstwa przeciw po¿arowego w budynku
internatu.
3.3. Przedmiot zamówienia dotyczy: wykonania systemu oddymiana klatki chodowej i korytarzy,
wykonania o¶wietleni8a ewakuacyjnego i awaryjnego, wykonanie systemu sygnalizacji po¿aru,
wymiana balustrady na klatce schodowej, wymiana okna na V piêtrze oraz dwóch okien
piwnicznych na okna o zwiêkszonej odporno¶ci ogniowej, roboty rozbiórkowe, robotybetoniarskie, wymiana elementów konstrukcyjnych i stalowych, wykonanie naprawy i
uzupe³nienie pokryæ dachowych, tynkowanie, instalowanie okien, wymiana izolacji, roboty
malarskie.3.4. Szczegó³owy opis przedmiotu zamówienia okre¶laj± nastêpuj±ce dokumenty:
a) projekt budowlany,
b) szczegó³owa specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych (SSTWiORB),
c) przedmiar robót.
Zamawiaj±cy informuje, i¿ w punkcie 3.3 zosta³ ujêty zakres prac robót budowlanych, które w szczególno¶ci obejmuje dokumentacja wymieniona w punkcie 3.4.
Projekt budowlany dotyczy ca³o¶ci inwestycji zwi±zanej z modernizacj± budynku internatu PCEZ. Wykonawca w celu prawid³owego oszacowania warto¶ci oferty powinien bazowaæ tych elementach projektu budowlanego i szczegó³owej specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót budowlanych, które znajduj± swoje odzwierciedlenie przedmiarze robót. Przedmiar zosta³ zaaktualizowany i zawiera pozycje którymi zostanie objête przedmiotowe postêpowanie.
3.5. Zamawiaj±cy zastrzega mo¿liwo¶æ uniewa¿nienia postêpowania o udzielenia zamówienia,
je¿eli ¶rodki publiczne, które zamawiaj±cy zamierza³ przeznaczyæ na sfinansowanie ca³o¶ci lub
czê¶ci zamówienia, nie zosta³y mu przyznane.
3.6. ¬ród³a finansowania: Zamawiaj±cy informuje, i¿ inwestycja finansowana jest ze ¶rodków
zewnêtrznych.
3.7. Wykonawca, któremu zostanie udzielone zamówienie udzieli zamawiaj±cemu gwarancji i
rêkojmi na okres zadeklarowany w ofercie. Minimalny wymagany okres gwarancji i rêkojmi na
wykonane roboty wynosi 60 miesiêcy. Wykonawca mo¿e zaproponowaæ d³u¿szy okres,
przed³u¿aj±c okres minimalny o dodatkowe 12 albo maksymalnie o 24 miesi±ce, co bêdzie
uwzglêdnione podczas oceny i badania ofert na zasadach okre¶lonych w rozdziale KRYTERIA
OCENY OFERT (sekcja 14 SWZ). Okres gwarancji równy jest okresowi rêkojmi. Zamawiaj±cy
wymaga gwarancji w formie pisemnej.
3.8. Wskazane jest aby Wykonawca dokona³ wizji lokalnej budynku.
3.10. Elementami sk³adowymi przedmiotu zamówienia s± tak¿e wszelkie roboty i us³ugi
towarzysz±ce realizacji robót, w szczególno¶ci: koszty obs³ugi geodezyjnej, koszty uzyskania
niezbêdnych opinii
i uzgodnieñ, zu¿ycia wody i energii elektrycznej, ubezpieczenia budowy, wszelkich robót
przygotowawczych, porz±dkowych, zabezpieczenia placu budowy, utrzymania zaplecza
budowy, doprowadzenia terenu do stanu pierwotnego.

4.2.6.) G³ówny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne

45400000-1 - Roboty wykoñczeniowe w zakresie obiektów budowlanych

45450000-6 - Roboty budowlane wykoñczeniowe, pozosta³e

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 30 dni

4.2.11.) Zamawiaj±cy przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówieñ na podobne us³ugi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert

4.3.1.) Sposób oceny ofert: PO = PC + PG
Gdzie
PO – suma punktów przyznanych danej ofercie
PC – punkty w kryterium Cena
PG – punkty w kryterium Okres gwarancji i rêkojmi

4.3.2.) Sposób okre¶lania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jako¶ciowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium:

serwis posprzeda¿ny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Okres gwarancji i rêkojmi

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiaj±cy okre¶la aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub innowacyjne, ¿±da etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu ¿ycia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiaj±cy przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak

5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:

Art. 109 ust. 1 pkt 4

5.3.) Warunki udzia³u w postêpowaniu: Tak

5.4.) Nazwa i opis warunków udzia³u w postêpowaniu.

zdolno¶ci technicznej lub zawodowej:
a) Wykonawca spe³ni warunek, je¿eli posiada do¶wiadczenie niezbêdne do wykonania
przedmiotu zamówienia, tj. udokumentuje nale¿yte wykonanie w okresie ostatnich piêciu lat
przed up³ywem terminu sk³adania ofert, a je¿eli okres prowadzenia dzia³alno¶ci jest krótszy – w
tym okresie, co najmniej jednej roboty budowlanej o charakterze prac odpowiadaj±cej zakresowi
zamówienia na kwotê brutto co najmniej o 150 000,00 z³ brutto. Przez warto¶æ 1 roboty
budowlanej Zamawiaj±cy rozumie roboty budowlane w ramach 1 umowy (1 zadania
inwestycyjnego). W przypadku podania kwot w walutach obcych Zamawiaj±cy dokona ich
przeliczenia wed³ug ¶redniego kursu Narodowego Banku Polskiego (NBP) z dnia opublikowania
og³oszenia o zamówieniu w Biuletynie Zamówieñ Publicznych. Je¿eli w dniu opublikowania
og³oszenia o zamówieniu, NBP nie opublikuje informacji o ¶rednim kursie walut, Zamawiaj±cy
dokona odpowiednich przeliczeñ wg ¶redniego kursu z pierwszego, kolejnego dnia, w którym
NBP opublikuje ww. informacje.
Uwaga: w przypadku Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia
(konsorcjum) warunek zostanie uznany za spe³niony, je¿eli co najmniej jeden ze wspólników
konsorcjum samodzielnie posiada wymagane do¶wiadczenie (nie dopuszcza siê sumowania
potencja³u wspólników w zakresie do¶wiadczenia). Podobnie w przypadku powo³ywania siê na
zasoby podmiotu trzeciego w celu spe³nienia warunków udzia³u w postêpowaniu (w zakresie
do¶wiadczenia), podmiot ten musi samodzielnie posiadaæ do¶wiadczenie opisane powy¿ej.b) Wykonawca spe³ni warunek je¿eli dysponuje osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, w
tym co najmniej:
- co najmniej jedn± osobê, która bêdzie pe³niæ funkcjê Kierownika budowy uprawnion± do
pe³nienia samodzielnej funkcji technicznej przy kierowaniu robotami budowlanymi w
specjalno¶ci konstrukcyjno-budowlanej bez ograniczeñ, lub odpowiadaj±ce im równowa¿ne
uprawnienia budowlane wydane na podstawie wcze¶niej obowi±zuj±cych przepisów, a wprzypadku Wykonawców zagranicznych – uprawnienia budowlane do kierowania robotami
równowa¿ne do wy¿ej wskazanych; posiadaj±c± minimalnie 3 letnie do¶wiadczenie zawodowe
oraz w tym pe³nienie funkcji Kierownika budowy w min. jednej robocie budowlanej o charakterze
prac odpowiadaj±cej zakresowi zamówienia
-co najmniej jedn± osobê, która bêdzie pe³niæ funkcjê Kierownika robót w specjalno¶ci instalacji
elektrycznych uprawnion± do pe³nienia samodzielnej funkcji technicznej przy kierowaniu
robotami budowlanymi w specjalno¶ci instalacyjno–in¿ynieryjnej w zakresie sieci i instalacji
elektrycznych, bez ograniczeñ, lub odpowiadaj±ce im równowa¿ne uprawnienia budowlane
wydane na podstawie wcze¶niej obowi±zuj±cych przepisów, a w przypadku Wykonawców
zagranicznych – uprawnienia budowlane do kierowania robotami równowa¿ne do wy¿ej
wskazanych; posiadaj±c± minimalnie 3 letnie do¶wiadczenie zawodowe oraz w tym pe³nienie
funkcji Kierownika budowy w min. jednej robocie o charakterze prac odpowiadaj±cej zakresowi
zamówienia.UWAGA:
Osoba, która bêdzie pe³niæ funkcjê kierownika budowy lub kierownika robót w specjalno¶ci
instalacji elektrycznych musi posiadaæ uprawnienia budowlane wymagane ustaw± z dnia 07 lipca
1994 r. Prawo budowlane (Dz. U. z 2020 r. poz.: 1333 z pó¼n.zm.) oraz Rozporz±dzeniem
Ministra Inwestycji i Rozwoju z dnia 29 kwietnia 2019 r. w sprawie przygotowania zawodowego
do wykonywania samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie (t.j. Dz. U z 2019 r. poz.
831) lub odpowiadaj±ce im uprawnienia budowlane, które zosta³y wydane na podstawie
wcze¶niej obowi±zuj±cych przepisów.
Zgodnie z art. 12a ustawy Prawo budowlane samodzielne funkcje techniczne w budownictwie,
okre¶lone w art. 12 ust. 1 ustawy mog± równie¿ wykonywaæ osoby, których odpowiednie
kwalifikacje zawodowe zosta³y uznane na zasadach okre¶lonych w przepisach odrêbnych.
Regulacjê odrêbn± stanowi± przepisy ustawy z dnia 22 grudnia 2015 r. o zasadach uznawania
kwalifikacji zawodowych nabytych w pañstwach cz³onkowskich Unii Europejskiej (jt. Dz.U. z
2020, poz. 220 z pó¼n.zm.).

5.5.) Zamawiaj±cy wymaga z³o¿enia o¶wiadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.6.) Wykaz podmiotowych ¶rodków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: Zgodnie z art. 273 ust 1 Ustawy PZP oraz z § 3 Rozporz±dzenia Ministra Rozwoju, Pracy i Technologii
w sprawie podmiotowych ¶rodków dowodowych oraz innych dokumentów lub o¶wiadczeñ, jakich mo¿e
¿±daæ zamawiaj±cy od wykonawcy z dnia 23 grudnia 2020 r., W postêpowaniach o warto¶ci mniejszej
ni¿ progi unijne zamawiaj±cy, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia wykonawcy z udzia³u
w postêpowaniu, mo¿e zamiast podmiotowych ¶rodków dowodowych, o których mowa w § 2 ust. 1 pkt
1, 2 lub 4–6, ¿±daæ o¶wiadczenia wykonawcy o aktualno¶ci informacji zawartych w o¶wiadczeniu, o
którym mowa w art. 125 ust. 1 ustawy, w zakresie podstaw wykluczenia z postêpowania wskazanych
przez zamawiaj±cego.

5.7.) Wykaz podmiotowych ¶rodków dowodowych na potwierdzenie spe³niania warunków udzia³u w postêpowaniu: 1) wykaz robót budowlanych, zgodny ze wzorem zamieszczonym w
za³±czniku nr 4 do SWZ, wykonanych nie wcze¶niej ni¿ w okresie ostatnich 5 lat od dnia, w którym
up³ywa termin sk³adania ofert, a je¿eli okres prowadzenia dzia³alno¶ci jest krótszy – w tym okresie,
wraz z podaniem ich rodzaju, warto¶ci, daty i miejsca wykonania oraz podmiotów, na rzecz których
roboty te zosta³y wykonane, oraz za³±czeniem dowodów okre¶laj±cych, czy te roboty budowlane
zosta³y wykonane nale¿ycie, przy czym dowodami, o których mowa, s± referencje b±d¼ inne
dokumenty sporz±dzone przez podmiot, na rzecz którego roboty budowlane zosta³y wykonane, a je¿eli
wykonawca z przyczyn niezale¿nych od niego nie jest wstanie uzyskaæ tych dokumentów –inne
odpowiednie dokumenty
Uwaga: Je¿eli wykonawca powo³uje siê na do¶wiadczenie w realizacji robót budowlanych, wykonanych
wspólnie z innymi wykonawcami, powy¿szy wykaz mo¿e dotyczyæ tylko robót budowlanych faktycznie
przez niego wykonanych.
2) wykaz osób, zgodny ze wzorem zamieszczonym w za³±czniku nr 5 do SWZ, skierowanych przezwykonawcê do realizacji zamówienia publicznego, w szczególno¶ci odpowiedzialnych za kierowanie
robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnieñ, i
do¶wiadczenia niezbêdnych do wykonania zamówienia publicznego, a tak¿e zakresu wykonywanych
przez nie czynno¶ci oraz informacji o podstawie do dysponowania tymi osobami

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiaj±cy wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiaj±cy przewiduje aukcjê elektroniczn±: Nie

6.4.) Zamawiaj±cy wymaga wadium: Nie

6.5.) Zamawiaj±cy wymaga zabezpieczenia nale¿ytego wykonania umowy: Tak

6.6.) Wymagania dotycz±ce sk³adania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia:

34.1. Wykonawcy mog± wspólnie ubiegaæ siê o udzielenie zamówienia. W takim przypadku
Wykonawcy ustanawiaj± pe³nomocnika do reprezentowania ich w postêpowaniu albo do
reprezentowania i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Pe³nomocnictwo winno
byæ za³±czone do oferty.
34.2. Wszelka korespondencja bêdzie prowadzona wy³±cznie z pe³nomocnikiem.
34.3. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia:
- o¶wiadczenia wstêpne sk³ada z ofert± ka¿dy z Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o
zamówienie. O¶wiadczenia te potwierdzaj± brak podstaw wykluczenia oraz spe³nianie warunków
udzia³u w postêpowaniu lub kryteriów selekcji w zakresie, w jakim ka¿dy z wykonawców
wykazuje spe³nianie warunków udzia³u w postêpowaniu lub kryteriów selekcji.
- zobowi±zani s± oni na wezwanie Zamawiaj±cego, z³o¿yæ podmiotowe ¶rodki dowodowe,
sk³ada odpowiednio Wykonawca/Wykonawcy, który/którzy wykazuje/-± spe³nienie warunku
- Wykonawcy wspólnie ubiegaj±cy siê o udzielenie zamówienia do³±czaj± do oferty
O¶wiadczenie Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia, z którego
wynika, które roboty budowlane/dostawy/us³ugi wykonaj± poszczególni wykonawcy.
34.4. Wykonawcy ubiegaj±cy siê wspólnie o udzielenie zamówienia ponosz± solidarn±
odpowiedzialno¶æ za niewykonanie lub nienale¿yte wykonanie zamówienia okre¶lon± w art. 366
Kodeksu Cywilnego.
34.5. W formularzu OFERTA nale¿y zaznaczyæ, ¿e oferta jest sk³adana wspólnie oraz wpisaæ
dane dotycz±ce wszystkich podmiotów wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia.

6.7.) Zamawiaj±cy przewiduje uniewa¿nienie postêpowania, je¶li ¶rodki publiczne, które zamierza³ przeznaczyæ na sfinansowanie ca³o¶ci lub czê¶ci zamówienia nie zosta³y przyznane: Tak

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiaj±cy przewiduje zmiany umowy: Nie

7.5.) Zamawiaj±cy uwzglêdni³ aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe, innowacyjne lub etykiety zwi±zane z realizacj± zamówienia: Nie

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin sk³adania ofert: 2021-11-25 12:00

8.2.) Miejsce sk³adania ofert: https://powiatswidnik.ezamawiajacy.pl

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2021-11-25 12:05

8.4.) Termin zwi±zania ofert±: do 2021-12-24

Podziel siê

Poleæ ten przetarg znajomemu poleæ

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstaw± prezentowanych tutaj informacji s± dane publikowane przez Urz±d Zamówieñ Publicznych w Biuletynie Zamówieñ Publicznych. Tre¶æ og³oszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z tre¶ci± tego¿ og³oszenia dostêpn± w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dok³ada wszelkich starañ, aby zamieszczone tutaj informacje by³y kompletne i zgodne z prawd±. Nie mo¿e jednak zagwarantowaæ ich poprawno¶ci i nie ponosi ¿adnej odpowiedzialno¶ci za jakiekolwiek szkody powsta³e w wyniku korzystania z nich.


Je¶li chcesz dodaæ og³oszenie do serwisu, zapoznaj siê z nasz± ofert±:

chcê zamieszczaæ og³oszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwê miasta, dla którego chcesz znale¼æ jednostkê ZUS.