eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Sokółka › Zakup i dostawa kruszyw do realizacji zadania inwestycyjnego pn. "Przebudowa i rozbudowa drogi powiatowej nr 1287B Trejgle - Białogorce - Ozierany Wielkie - Łosiniany - Rudaki"



Ogłoszenie z dnia 2023-06-19


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Zakup i dostawa kruszyw do realizacji zadania inwestycyjnego pn. „Przebudowa i rozbudowa drogi powiatowej nr 1287B Trejgle - Białogorce - Ozierany Wielkie - Łosiniany – Rudaki”

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: DOLINA KRYNKI SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 524464060

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Torowa 12

1.5.2.) Miejscowość: Sokółka

1.5.3.) Kod pocztowy: 16-100

1.5.4.) Województwo: podlaskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL841 - Białostocki

1.5.7.) Numer telefonu: 85 711 89 09; 85 711 89 10

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@dolina-krynki.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.dolina-krynki.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://platformazakupowa.pl/transakcja/769243

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - osoba prawna, o której mowa w art. 4 pkt 3 ustawy (podmiot prawa publicznego)

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność


W szczególności usługi bieżącego utrzymania i konserwacji dróg powiatowych, roboty interwencyjne, utrzymaniowe i zabezpieczające, utrzymywanie zieleni przydrożnej

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Zakup i dostawa kruszyw do realizacji zadania inwestycyjnego pn. „Przebudowa i rozbudowa drogi powiatowej nr 1287B Trejgle - Białogorce - Ozierany Wielkie - Łosiniany – Rudaki”

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-da46ada1-f61e-11ed-9355-06954b8c6cb9

2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00265509

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2023-06-19

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00225050

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: DK.DZ-DB.Db.263.2.2023

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 910080,00 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest zakup i dostawa kruszyw do realizacji zadania inwestycyjnego pn. „Przebudowa i rozbudowa drogi powiatowej nr 1287B Trejgle - Białogorce - Ozierany Wielkie - Łosiniany – Rudaki”.
Zamawiający korzysta z prawa opcji. Zamówienie składa się z:
a) zamówienia podstawowego - dostawy 15 800,00 ton mieszanki kruszywa naturalnego niezwiązanego 0-31,5mm CNR;
b) zamówienia opcjonalnego - dostawy 3 160,00 ton mieszanki kruszywa naturalnego niezwiązanego 0-31,5mm CNR.
Maksymalna wielkość dostawy mieszanki kruszywa naturalnego niezwiązanego 0-31,5mm CNR, zamówienia podstawowego i zamówienia opcjonalnego dla Zamawiającego, wynosi 18 960,00 ton.
Zakup jest niezbędny celem realizacji zadania inwestycyjnego dotyczącego przebudowy drogi.
Opis szczegółowy przedmiotu zamówienia jest zawarty w Rozdziałach II. – III. SWZ (Specyfikacji Warunków Zamówienia).

4.5.3.) Główny kod CPV: 14212200-2 - Kruszywo

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

14210000-6 - Żwir, piasek, kamień kruszony i kruszywa

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 2 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Zamawiający – Dolina Krynki Sp. z o.o., ul. Torowa 12, 16-100 Sokółka, w dniu 19.05.2023r., zamieszczając ogłoszenie o zamówieniu w BZP, wszczął postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego w trybie podstawowym o jakim stanowi art. 275 pkt 1) Ustawy z dnia 11 września 2019r. - Prawo zamówień publicznych pn.: Zakup i dostawa kruszyw do realizacji zadania inwestycyjnego pn. „Przebudowa i rozbudowa drogi powiatowej nr 1287B Trejgle - Białogorce - Ozierany Wielkie - Łosiniany – Rudaki”
Po opublikowaniu wymaganego ogłoszenia zamieszczono SWZ na stronie
internetowej prowadzonego postępowania pod adresem https://platformazakupowa.pl/transakcja/769243
W przedmiotowym postępowaniu wyznaczono:
1) termin składania ofert na: 30.05.2023r. godz. 11:00 ;
2) termin otwarcia ofert na: 30.05.2023r. godz. 11:05 .
W przedmiotowym postępowaniu złożono 2 oferty:
1) Wojciech Czaplejewicz prowadzący działalność pod firmą TRANS-HAN Usługi Transportowe. Budowa -
Modernizacja Dróg. Roboty Ziemne i Drogowe Wojciech Czaplejewicz, ul. Grodzieńska 88, 16-100 Sokółka , z ceną 886 190,40 zł;
2) Edward Donejko prowadzący działalność pod firmą Zakład Budowy Dróg i Mostów Edward Donejko, uI.
Topolowa 2, 16-123 Kuźnica, z ceną 1 352 114,40 zł.
Zamawiający w przedmiotowym postepowaniu odrzucił ofertę Wykonawcy Edward Donejko. Uzasadnienie faktyczne: Wykonawca Edward Donejko w swojej ofercie w pkt. 6: „Oferujemy skrócenie terminu rozpoczęcia dostawy o… dzień/dni licząc od maksymalnego terminu realizacji zgodnego z zapisami Specyfikacji Warunków Zamówienia” w wymaganym miejscu nie dokonał wpisu (wykreślił wymagane do uzupełnienia miejsce), a tym samym nie zadeklarował terminu rozpoczęcia dostawy, który to termin stanowił kryterium oceny ofert. Zgodnie z zapisami SWZ – Instrukcja dla Wykonawców pkt 22.1.2. ppkt 3) „Oferty, w których nie zostanie zadeklarowany „termin rozpoczęcia dostawy” (nie zostanie podany w Formularzu Oferty) lub zadeklarowany „Termin rozpoczęcia
dostawy” będzie dłuższy niż okres wymagany, zostaną odrzucone na podstawie art. 226 ust. 1 pkt. 5) Ustawy”. W związku z tym, że oferta Wykonawcy Edward Donejko jest niezgodna z warunkami zamówienia określonymi przez Zamawiającego, podlega odrzuceniu zgodnie z dyspozycją art. 226 ust. 1 pkt 5) ustawy Pzp– „jej treść jest niezgodna z warunkami zamówienia”.
Uzasadnienie prawne: Art. 226 ust. 1 pkt 5) Ustawy Pzp
Zamawiający w przedmiotowym postepowaniu pn.: odrzucił ofertę Wykonawcy Wojciech Czaplejewicz
Uzasadnienie faktyczne:
Wykonawca Wojciech Czaplejewicz został w dniu 02.06.2023r. wezwany do złożenia przedmiotowych środków dowodowych. Zamawiający wyznaczył termin na złożenie przedmiotowych środków dowodowych do dnia 07.06.2023r. W wymaganym terminie Wykonawca nie złożył przedmiotowych środków dowodowych. W związku z tym oferta Wykonawcy podlega odrzuceniu zgodnie z dyspozycją art. 226 ust. 1 pkt 2) lit. c) ustawy Pzp – „Zamawiający odrzuca ofertę jeżeli została złożona przez Wykonawcę […] który nie złożył w przewidzianym terminie oświadczenia, o którym mowa w art. 125 ust. 1, lub podmiotowego środka dowodowego, potwierdzających brak podstaw wykluczenia lub spełnianie warunków udziału w postępowaniu, przedmiotowego środka dowodowego, lub innych dokumentów lub oświadczeń”.
Uzasadnienie prawne:
Art. 226 ust. 1 pkt 2) lit. c) Ustawy Pzp Uzasadnienie faktyczne dla unieważnienia przedmiotowego postępowania.
Stosownie do art. 255 pkt 2) Ustawy Pzp „Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli: […] wszystkie
złożone wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu albo oferty podlegały odrzuceniu;”.
Mając powyższe na uwadze Zamawiający działając na mocy art. 255 pkt 2) Ustawy z dnia 11 września 2019 r. – Pzp unieważnia przedmiotowe postępowanie.
Uzasadnienie prawne dla unieważnienia przedmiotowego postępowania: Art. 255 pkt 2) Ustawy Pzp.

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 2

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 886190,10 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 1352114,40 PLN

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.