eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Opole › Wykonanie i dostawa materiałów promocyjnych na potrzeby Departamentu Polityki Regionalnej i Przestrzennej



Ogłoszenie z dnia 2023-06-19


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Wykonanie i dostawa materiałów promocyjnych na potrzeby Departamentu Polityki Regionalnej i Przestrzennej

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Województwo Opolskie

1.3.) Oddział zamawiającego: Urząd Marszałkowski Województwa Opolskiego

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 531412421

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Piastowska 14

1.5.2.) Miejscowość: Opole

1.5.3.) Kod pocztowy: 45-082

1.5.4.) Województwo: opolskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL524 - Opolski

1.5.7.) Numer telefonu: +48 77 54 16 480

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowieniapubliczne@opolskie.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://bip.opolskie.pl/typy-tresci/zamowienia-publiczne/

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-a3698132-e3f0-11ed-9355-06954b8c6cb9

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Wykonanie i dostawa materiałów promocyjnych na potrzeby Departamentu Polityki Regionalnej i Przestrzennej

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-a3698132-e3f0-11ed-9355-06954b8c6cb9

2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00265494

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2023-06-19

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00056725/24/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.2.25 MATERIAŁY PROMOCYJNE - OPOLSKA KARTA RODZINY I SENIORA

1.2.26 MATERIAŁY PROMOCYJNE - KONKURS NAJLEPSZA PRZESTRZEŃ WOJEWÓDZTWA OPOLSKIEGO

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00193523

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: DOA-ZP.272.8.2023

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak

4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 112193,54 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest:
Wykonanie i dostawa materiałów promocyjnych na potrzeby Departamentu Polityki Regionalnej i Przestrzennej.

Część I Materiały promocyjne - Opolska Karta Rodziny i Seniora

1. Worek ze sznurkami - 600 szt.
2. Plecak młodzieżowy - 60 szt.
3. Frisbee - 300 szt.
4. Torba bawełniana – 500 szt.
5. Siatka na zakupy składana -450 szt.
6. Otwieracz – brelok – 2100 szt.
7. Latarka – brelok – 200 szt.
8. Peleryna w kulce z karabińczykiem – 600 szt.
9. Torba termiczna – 300 szt.
10. Zasobnik z woreczkami na psie odchody - 600 szt.
11. Piłka dmuchana – 300 szt.
12. Piórnik - 300 szt.
13. Ołówek z główką zwierzątka dla dzieci – 600 szt.
14. Komplet 12 kredek – 300 szt.
15. Kocyk dziecięcy z maskotką – 50 szt.
16. Miś maskotka – 50 szt.
17. Pojemnik na tabletki okrągły - 500 szt.
18. Pojemnik na tabletki 7-dniowy - 500 szt.
19. Szelki odblaskowe - 300 szt.
20. Samozaciskowa zwijająca się opaska odblaskowa - 500 szt.
21. Lupa do czytania w etui - 500 szt.
22. Piłeczka antystresowa – 500 szt.
23. Taśmy do ćwiczeń – zestaw 3 sztuk – 300 szt.
24. Karty do gry – 500 szt.
25. Magnetyczna zakładka do książki – 500 szt.
26. Podkładka pod myszkę – 300 szt.
27. Kalendarz książkowy na 2024 rok – 400 szt.
28. Kalendarz ścienny 3-dzielny na 2024 rok – 400 szt.
29. Naklejka reklamowa zewnętrzna – 300 szt.
30. Naklejka reklamowa wewnętrzna – 300 szt.
31. Parasol automatyczny – 200 szt.
32. Kubek termiczny – 100 szt.
33. Koszulka bawełniana - 30 szt.
34. Bluza rozpinana z kapturem – 20 szt.

Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera:
Załącznik nr 1a do SWZ – Opis przedmiotu zamówienia (OPZ) na wykonanie i dostawę materiałów promocyjnych na potrzeby Departamentu Polityki Regionalnej i Przestrzennej – część I – Materiały promocyjne – Opolska Karta Rodziny i Seniora.

W Projektowanych postanowieniach umowy (PPU) zawarte są elementy dotyczące przedmiotu i zasady realizacji zamówienia.

4.5.3.) Główny kod CPV: 39294100-0 - Artykuły informacyjne i promocyjne

4.5.5.) Wartość części: 84934,37 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest:
Wykonanie i dostawa materiałów promocyjnych na potrzeby Departamentu Polityki Regionalnej i Przestrzennej.
Część II - Materiały promocyjne - Konkurs Najlepsza Przestrzeń Województwa Opolskiego

1. Długopis żelowy z zatyczką - 300 szt.
2. Notes klejony A4 - 300 szt.
3. Teczka kartonowa A4 - 300 szt.
4. Notes w twardej oprawie z długopisem - 300 szt.
5. Zakreślacz – 150 szt.
6. Torba materiałowa - 300 szt.
7. Worko-plecak materiałowy - 150 szt.
8. Butelka na wodę – 150 szt.
9. Zawieszka odblaskowa - 150szt.
10. Samozaciskowa zwijająca się opaska odblaskowa – 150 szt.
11. Parasol składany – 150 szt.
12. Długopis z poziomicą linijką, i śrubokrętem – 100 szt.
13. Naklejka wlepka – 600 szt.

Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera:
Załącznik nr 1b do SWZ – Opis przedmiotu zamówienia (OPZ) na wykonanie i dostawę materiałów promocyjnych na potrzeby Departamentu Polityki Regionalnej i Przestrzennej – część II – Materiały promocyjne – Konkurs Najlepsza Przestrzeń Województwa Opolskiego.

W Projektowanych postanowieniach umowy (PPU) zawarte są elementy dotyczące przedmiotu i zasady realizacji zamówienia.

4.5.3.) Główny kod CPV: 39294100-0 - Artykuły informacyjne i promocyjne

4.5.5.) Wartość części: 27259,17 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 95681,21 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 206025,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 95681,21 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: INTERMEDIA Paweł Kędzierski

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP: 7741214560; REGON: 611318657

7.3.3) Ulica: Spółdzielcza

7.3.4) Miejscowość: Płock

7.3.5) Kod pocztowy: 09-407

7.3.6.) Województwo: mazowieckie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-06-19

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 95681,21 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 8 dni

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

obejmujące, zgodnie z art. 96 ustawy: - aspekty srodowiskowe

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 20872,50 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 36162,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 20872,50 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: INTERMEDIA Paweł Kędzierski

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP: 7741214560; REGON: 611318657

7.3.3) Ulica: Spółdzielcza 17

7.3.4) Miejscowość: Płock

7.3.5) Kod pocztowy: 09-407

7.3.6.) Województwo: mazowieckie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-06-19

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 20872,50 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 8 dni

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

obejmujące, zgodnie z art. 96 ustawy: - aspekty srodowiskowe

SEKCJA IX INFORMACJE DODATKOWE

Część I - dot. pkt 8.3.)
Okres realizacji zamówienia - 8 dni roboczych (zgodnie z ofertą Wykonawcy).

Dla części I
㤠4 Umowy
Czas trwania umowy
Termin wykonania i dostarczenia przedmiotu umowy, zgodnie z ofertą Wykonawcy wynosi 8 dni roboczych od dnia dokonania przez Zamawiającego ostatecznej akceptacji w formie elektronicznej wszystkich projektów graficznych oznakowań materiałów promocyjnych określonych w OPZ.”

Część II - dot. pkt 8.3.)
Okres realizacji zamówienia - 8 dni roboczych (zgodnie z ofertą Wykonawcy).

Dla części II
㤠4 Umowy
Czas trwania umowy
Termin wykonania i dostarczenia przedmiotu umowy, zgodnie z ofertą Wykonawcy wynosi 8 dni roboczych od dnia dokonania przez Zamawiającego ostatecznej akceptacji w formie elektronicznej wszystkich projektów graficznych oznakowań materiałów promocyjnych określonych w OPZ.”

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.