eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Jelcz-Laskowice › "Poprawa efektywności energetycznej wraz z modernizacją budynku Publicznego Przedszkola nr 2 w Jelczu-Laskowicach" -Polski Ład



Ogłoszenie z dnia 2022-07-19


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
„Poprawa efektywności energetycznej wraz z modernizacją budynku Publicznego Przedszkola nr 2 w Jelczu-Laskowicach” –Polski Ład

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Jelcz-Laskowice

1.3.) Oddział zamawiającego: Małgorzata Łubkowska

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 931934880

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Witosa, 24

1.5.2.) Miejscowość: Jelcz-Laskowice

1.5.3.) Kod pocztowy: 55-220

1.5.4.) Województwo: dolnośląskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL518 - Wrocławski

1.5.7.) Numer telefonu: 741 381 71 52, 71 381 71 48

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: um.zamowienia@jelcz-laskowice.pl; um.zamowienia2@jelcz-laskowice.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.um.jelcz-laskowice.finn.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://platformazakupowa.pl/pn/jelcz_laskowice

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

„Poprawa efektywności energetycznej wraz z modernizacją budynku Publicznego Przedszkola nr 2 w Jelczu-Laskowicach” –Polski Ład

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-6906ed2d-d75b-11ec-9a86-f6f4c648a056

2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00265265

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2022-07-19

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00037525/05/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.15 Termomodernizacja i modernizacja Publicznego Przedszkola nr 2 przy ul. Liliowej w Jelczu-Laskowicach

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00168102/01

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: RI.271.12.2022

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane w zakresie zadania pn. „Poprawa efektywności energetycznej wraz z
modernizacją budynku Publicznego Przedszkola nr 2 w Jelczu-Laskowicach “
Budynek usytuowany jest przy Liliowej 3, dz. nr 3/1,AM-32, obręb Laskowice. kubatura budynku 4933,60 m3).
Zakres remontu:
· remont pomieszczeń sanitariatów z dostosowaniem dla osób niepełnosprawnych.
· wydzielenie w systemie ścianek przeszklonych z części korytarza pomieszczenia sekretariatu
· wymiana drzwi wewnętrznych,
· montaż obudów grzejników w salach,
· wykonanie instalacji teletechnicznych w zakresie okablowania internetowego, montażu wideodomofonów w salach dzieci,
instalacji kamer bezpieczeństwa na zewnątrz budynku
· montaż drabiny na dach części piętrowej,
Zakres termomodernizacji:
· docieplenie ścian zewnętrznych
· rozebranie tarasów i przylegających nawierzchni betonowych w celu wykonania nowej izolacji termicznej i
przeciwwilgociowej ścian fundamentowych wraz z niezbędnymi pracami towarzyszącymi w zakresie napraw przyległych
terenów utwardzonych ,
· docieplenie ścian fundamentowych,
· wymiana lub naprawa izolacji pionowej ścian fundamentowych,
· docieplenie ściany pomiędzy wiatrołapem a pomieszczeniami szatni przedszkola w poziomie parteru,
· wymiana drzwi pomiędzy wiatrołapem a szatnią,
· remont wiatrołapu,
· wykonanie nowej obudowy wiatrołapu w systemie przeszklonych aluminiowych ścianek
zewnętrznych wraz z wymianą istniejącej podsufitki z drewna na aluminiową,
· remont pokrycia dachowego zadaszenia wiatrołapu z nowym dociepleniem, wymiana rury spustowej odprowadzających
wodę z dachu wiatrołapu.
· docieplenie stropodachu z zastosowaniem granulatu z wełny mineralnej - część
dwukondygnacyjna budynku przedszkola,
· docieplenie stropodachu części technicznej ( parterowej ) styropapą,
· remont pokrycia dachowego,
· wymiana rynien i rur spustowych (wpięcie do istniejącej kanalizacji deszczowej bez zmiany jej położenia),
· wymiana instalacji odgromowej,
· wymiana okien wraz z podokiennikami i parapetami,
· wymiana drzwi zewnętrznych,
· wymiana istniejącej wentylacji mechanicznej oraz wykonanie nowej,
· wykonanie instalacji klimatyzacji sal przedszkolnych
· wykonanie instalacji fotowoltaicznej z montażem paneli fotowoltaicznych na dachu budynku
· roboty wykończeniowe pomieszczeń - malarskie.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45100000-8 - Przygotowanie terenu pod budowę

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45110000-1 - Roboty w zakresie burzenia i rozbiórki obiektów budowlanych; roboty ziemne

45210000-2 - Roboty budowlane w zakresie budynków

45321000-3 - Izolacja cieplna

45261200-6 - Wykonywanie pokryć dachowych i malowanie dachów

45453000-7 - Roboty remontowe i renowacyjne

45410000-4 - Tynkowanie

45420000-7 - Roboty w zakresie zakładania stolarki budowlanej oraz roboty ciesielskie

45440000-3 - Roboty malarskie i szklarskie

45430000-0 - Pokrywanie podłóg i ścian

45450000-6 - Roboty budowlane wykończeniowe, pozostałe

45330000-9 - Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne

45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne

45312310-3 - Ochrona odgromowa

45314300-4 - Instalowanie infrastruktury okablowania

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 4651477,61 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 5275000,14 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 4651477,61 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Przedsiębiorstwo Budowlane SAWREM sp. z o. o., sp. komandytowa

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 899-28-23-067

7.3.3) Ulica: ul. Grota Roweckiego 115B

7.3.4) Miejscowość: Wrocław

7.3.5) Kod pocztowy: 52-232

7.3.6.) Województwo: dolnośląskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-07-18

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 4651477,61 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 13 miesiące

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.