eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Żagań › "Wymiana źródeł ciepła w budynkach mieszkalnych na terenie miasta Żagań- zadania nr I, II",

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych




Ogłoszenie z dnia 2023-06-19


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
„Wymiana źródeł ciepła w budynkach mieszkalnych na terenie miasta Żagań- zadania nr I, II”,

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA ŻAGAŃ O STATUSIE MIEJSKIM

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 970770824

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: pl. Słowiański 17

1.5.2.) Miejscowość: Żagań

1.5.3.) Kod pocztowy: 68-100

1.5.4.) Województwo: lubuskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL432 - Zielonogórski

1.5.7.) Numer telefonu: +48 684771040

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: info@um.zagan.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://urzadmiasta.zagan.pl/

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-8d559d72-d9f0-11ed-b70f-ae2d9e28ec7b

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

„Wymiana źródeł ciepła w budynkach mieszkalnych na terenie miasta Żagań- zadania nr I, II”,

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-8d559d72-d9f0-11ed-b70f-ae2d9e28ec7b

2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00265019

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2023-06-19

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00053060/04/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.1 Wymiana źródeł ciepła w lokalach mieszkalnych

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak

2.12.) Nazwa projektu lub programu:

Regionalny Program Operacyjny – Lubuskie 2020 Oś 3. Gospodarka niskoemisyjna Działanie 3.2 Efektywność energetyczna Poddziałanie 3.2.5 Efektywność energetyczna – wymiana źródeł ciepła w budynkach mieszkalnych.

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00175878

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: WZP.271.7.2023

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 3106949,64 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

I „Wymiana źródeł ciepła w budynkach mieszkalnych na terenie miasta
Żagań” - wykonanie instalacji gazowego centralnego ogrzewania w 50 lokalach mieszkalnych wg zestawienia – wykaz załącznik nr 7 do SWZ (tabela nr 1 ) .
Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót związanych z wymianą źródeł ciepła w budynkach mieszkalnych, obejmujących wykonanie instalacji etażowego gazowego centralnego ogrzewania w 50 lokalach mieszkalnych dla zadania nr I przedmiotu zamówienia i w 51 lokalach mieszkalnych dla zadania nr II przedmiotu zamówienia.
Przedmiot zamówienia zarówno dla zadania I jak i dla zadania II obejmuje w szczególności:
1) wykonanie montażu pieców dwufunkcyjnych, kondensacyjnych z zamkniętą komorą
spalania, spełniające w odniesieniu do ogrzewania pomieszczeń wymagania klasy
efektywności energetycznej minimum A (zgodnie z opracowanymi projektami),
2) wykonanie odprowadzenia kondensatu,
3) wykonanie instalacji c.o. wraz z dostawą i montażem grzejników,
4) dostosowania przewodów kominowych spalinowych oraz wentylacyjnych pod montaż, lub
wykonanie nowych,
5) wykonanie podłączeń pieców gazowych w lokalach do przewodów kominowych,
6) rozebranie pieców przewidzianych do rozbiórki zgodnie z projektami,
7) wykonanie prób szczelności instalacji gazowej, centralnego ogrzewania
9) przedstawienie opinii kominiarskiej o prawidłowości wykonania podłączeń, w lokalach
mieszkalnych położonych w Żaganiu, wymienionych w załączniku nr 7 do SWZ- tabela nr 1, nr 2 .

Uwaga ! Lokale mieszkalne, w których będzie wykonywana inwestycja będą w trakcie realizacji robót budowlanych czynne i użytkowane przez mieszkańców. Wykonawca zobowiązany jest do takiej organizacji i realizacji robót budowlanych, by umożliwić swobodny dostęp do tych obiektów i bezpieczne ich użytkowanie oraz ograniczyć do minimum uciążliwości wynikające z realizacji przedmiotu zamówienia.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45331100-7 - Instalowanie centralnego ogrzewania

45333000-0 - Roboty instalacyjne gazowe

45332000-3 - Roboty instalacyjne wodne i kanalizacyjne

45453000-7 - Roboty remontowe i renowacyjne

4.5.5.) Wartość części: 1536025,72 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

„Wymiana źródeł ciepła w budynkach mieszkalnych na terenie miasta Żagań” - wykonanie instalacji gazowego centralnego ogrzewania w 51 lokalach mieszkalnych wg zestawienia – wykaz załącznik nr 7 do SWZ (tabela nr 2 ).
. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót związanych z wymianą źródeł ciepła w budynkach mieszkalnych, obejmujących wykonanie instalacji etażowego gazowego centralnego ogrzewania w 50 lokalach mieszkalnych dla zadania nr I przedmiotu zamówienia i w 51 lokalach mieszkalnych dla zadania nr II przedmiotu zamówienia.
Przedmiot zamówienia zarówno dla zadania I jak i dla zadania II obejmuje w szczególności:
1) wykonanie montażu pieców dwufunkcyjnych, kondensacyjnych z zamkniętą komorą
spalania, spełniające w odniesieniu do ogrzewania pomieszczeń wymagania klasy
efektywności energetycznej minimum A (zgodnie z opracowanymi projektami),
2) wykonanie odprowadzenia kondensatu,
3) wykonanie instalacji c.o. wraz z dostawą i montażem grzejników,
4) dostosowania przewodów kominowych spalinowych oraz wentylacyjnych pod montaż, lub
wykonanie nowych,
5) wykonanie podłączeń pieców gazowych w lokalach do przewodów kominowych,
6) rozebranie pieców przewidzianych do rozbiórki zgodnie z projektami,
7) wykonanie prób szczelności instalacji gazowej, centralnego ogrzewania
9) przedstawienie opinii kominiarskiej o prawidłowości wykonania podłączeń, w lokalach
mieszkalnych położonych w Żaganiu, wymienionych w załączniku nr 7 do SWZ-
tabela nr 1, nr 2 .

Uwaga ! Lokale mieszkalne, w których będzie wykonywana inwestycja będą w trakcie
realizacji robót budowlanych czynne i użytkowane przez mieszkańców. Wykonawca zobowiązany jest do takiej organizacji i realizacji robót budowlanych, by umożliwić swobodny dostęp do tych obiektów i bezpieczne ich użytkowanie oraz ograniczyć do minimum uciążliwości wynikające z realizacji przedmiotu zamówienia.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45331100-7 - Instalowanie centralnego ogrzewania

45333000-0 - Roboty instalacyjne gazowe

45332000-3 - Roboty instalacyjne wodne i kanalizacyjne

45453000-7 - Roboty remontowe i renowacyjne

4.5.5.) Wartość części: 1570923,92 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 1073139,21 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 1319856,56 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 1073139,21 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Instalhouse sp. z o.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 081027585

7.3.3) Ulica: Koniarwska 30

7.3.4) Miejscowość: Gorzów Wielkopolski

7.3.5) Kod pocztowy: 66-400

7.3.6.) Województwo: lubuskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-06-05

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 1073139,21 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 120 dni

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 1045511,59 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 1303782,21 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 1045511,59 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Instalhouse sp. z o.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 081027585

7.3.3) Ulica: Koniawska 30

7.3.4) Miejscowość: Gorzów Wielkopolski

7.3.5) Kod pocztowy: 66-400

7.3.6.) Województwo: lubuskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-06-05

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 1045511,59 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 120 dni

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.