eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Wąchock › Bieżące utrzymanie dróg i roboty w pasie drogowym na terenie Gminy Wąchock w roku 2023



Ogłoszenie z dnia 2023-06-19


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Bieżące utrzymanie dróg i roboty w pasie drogowym na terenie Gminy Wąchock w roku 2023

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA WĄCHOCK

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 291009930

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Wielkowiejska 1

1.5.2.) Miejscowość: Wąchock

1.5.3.) Kod pocztowy: 27-215

1.5.4.) Województwo: świętokrzyskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL721 - Kielecki

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@wachock.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: gmina.wachock.sisco.info

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://wachock.ezamawiajacy.pl

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Bieżące utrzymanie dróg i roboty w pasie drogowym na terenie Gminy Wąchock w roku 2023

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-4a4956f4-e420-11ed-9355-06954b8c6cb9

2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00264521

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2023-06-19

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00030913/03/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.3.1 „Bieżące utrzymanie dróg i roboty w pasie drogowym na terenie Gminy Wąchock w roku 2023”

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00194458

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: BGK.271.4.2023

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 446147,40 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest wykonywanie bieżącego utrzymania nawierzchni na drogach (gminnych albo wewnętrznych) zarządzanych przez Burmistrza Miasta i Gminy Wąchock lub stanowiących własność Gminy Wąchock oraz roboty w pasie drogowym w następującym zakresie:
1) bieżące utrzymanie nawierzchni bitumicznej masą z otaczarki przy średniej grubości warstwy wynoszącej 5 cm;
2) bieżące utrzymanie nawierzchni bitumicznej masą z recyklera przy średniej grubości warstwy wynoszącej 5 cm;
3) frezowanie nawierzchni bitumicznej i ponowne rozścielenie warstwy ścieralnej;
4) uzupełnianie powierzchownych spękań poprzecznych, podłużnych nawierzchni asfaltowej przy pomocy emulsji asfaltowej;
5) bieżące utrzymanie chodników przy drogach polegające na rozbiórce istniejących fragmentów w miejscach ich zapadnięcia, ułożeniu nowych warstw konstrukcyjnych, zagęszczeniu ich oraz ponownym ułożeniu kostki chodnikowej;
6) bieżące utrzymanie nawierzchni dróg gruntowych poprzez:
a) korytowanie pasa drogowego;
b) układanie warstw konstrukcyjnych drogi gruntowej;
c) pracę sprzętu drogowego – równiarki;
d) pracę sprzętu drogowego – walca drogowego;
7) bieżące odnawianie malowania lub malowanie dróg o nawierzchni bitumicznej – zgodnie z zatwierdzonymi Projektami Stałej Organizacji Ruchu;
8) odmulanie rowów przydrożnych, przepustów, drogowych obiektów inżynierskich;
9) roboty w postaci pogłębiania rowów przydrożnych;
10) transport ziemi lub kruszywa;
11) wykonanie utwardzenia placu na działce o nr ewid. 1209/1 w obrębie 0008 Wielka Wieś, gmina Wąchock;
12) utwardzenie pobocza drogi wzdłuż miejscowości Węglów, przy drodze gminnej Wymysłów – Rataje w m. Węglów;
13) utwardzenie wjazdu na działkę o nr ewid. 1545/1 w obrębie 0004 Parszów, gmina Wąchock oraz ułożenie kostki brukowej naprzeciwko wiat istniejących na działce;
14) utwardzenie drogi dojazdowej do posesji nr 10C w m. Marcinków;

4.5.3.) Główny kod CPV: 45233141-9 - Roboty w zakresie konserwacji dróg

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45233142-6 - Roboty w zakresie naprawy dróg

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 519084,60 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 711186,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 519084,60 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: MALSTAR sp. z o. o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6642145772

7.3.3) Ulica: Kielecka 33

7.3.4) Miejscowość: Starachowice

7.3.5) Kod pocztowy: 27-200

7.3.6.) Województwo: świętokrzyskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-06-19

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 519084,60 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2023-10-31

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

SEKCJA IX INFORMACJE DODATKOWE

nie dotyczy

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.