eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Staszów › Budowa i przebudowa łącznie 13 przejść dla pieszych w ciągu dróg powiatowych w ramach Rządowego Funduszu Rozwoju Dróg - Poprawa bezpieczeństwa ruchu pieszych



Ogłoszenie z dnia 2021-11-10


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Budowa i przebudowa łącznie 13 przejść dla pieszych w ciągu dróg powiatowych w ramach Rządowego Funduszu Rozwoju Dróg - Poprawa bezpieczeństwa ruchu pieszych

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: ZARZĄD DRÓG POWIATOWYCH W STASZOWIE

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 830413580

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Drogowców 4

1.5.2.) Miejscowość: Staszów

1.5.3.) Kod pocztowy: 28-200

1.5.4.) Województwo: świętokrzyskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL722 - Sandomiersko-jędrzejowski

1.5.7.) Numer telefonu: 158643110

1.5.8.) Numer faksu: 158643619

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zdpstaszow@staszowski.eu

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.zdp.staszowski.eu

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://platformazakupowa.pl/pn/zdp_staszowski

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inny zamawiający


Jednostka organizacyjna administracji samorządowej

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność


Zarządzanie i administrowanie drogami w odniesieniu do dróg powiatowych w zakresie planowania, budowy, modernizacji, utrzymania i ochrony dróg zgodnie z ustawą o drogach publicznych

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Budowa i przebudowa łącznie 13 przejść dla pieszych w ciągu dróg powiatowych w ramach Rządowego Funduszu Rozwoju Dróg - Poprawa bezpieczeństwa ruchu pieszych

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-0c53346d-ff2e-11eb-b885-f28f91688073

2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00264480

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2021-11-10

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00003186/05/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.10 Budowa i przebudowa łącznie 13 przejść dla pieszych w ciągu dróg powiatowych w ramach Rządowego Funduszu Rozwoju Dróg - Poprawa bezpieczeństwa ruchu pieszych.

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00151123/01

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: DM2.261.7.2021

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 1475609,76 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Zadanie nr 1: Przebudowa przejścia dla pieszych w ciągu drogi powiatowej nr 0835T Grzybów - Wymysłów w miejscowości Sichów Duży.
Przedmiot zamówienia obejmuje przebudowę przejścia dla pieszych w ciągu drogi powiatowej nr 0835T Grzybów – Wymysłów. Zakres robót obejmuje:
- przebudowę chodnika na dojściach do przejścia,
- montaż płytek ryflowanych kierunkowych antypoślizgowych oraz płytek ostrzegawczych antypoślizgowych dla osób niewidomych,
- montaż progów wyspowych niezależnie na każdym pasie ruchu, a także wykonanie oznakowania poziomego w technologii grubowarstwowej wraz z wykonaniem progów akustycznych,
- wykonanie oznakowania pionowego aktywnego w postaci znaku D-6 "Przejście dla pieszych - kroczący ludzik" wraz z kompletnym oznakowaniem pionowym (tabliczki T – 27, znaki ostrzegawcze A-11a "Próg zwalniający", znaki B-33 "Ograniczenie prędkości do 20 km"),
- montaż dwóch lampy o zasilaniu hybrydowym (solar + turbina wiatrowa) z czujnikiem zmierzchu,
- wymieniona nawierzchnia z betonu asfaltowego w obrębie oddziaływania przejścia.
Szczegółowy opis oraz sposób realizacji zamówienia zawiera Przedmiar robót stanowiący - Załącznik nr 6.1 do SWZ oraz Specyfikacje Techniczne Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych stanowiące - Załącznik nr 7 do SWZ.
Na przedmiot zamówienia składa się również opracowanie i zatwierdzenie Projektu stałej organizacji ruchu dla ww. odcinka drogi oraz wykonanie i montaż tablic pamiątkowych.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45233261-6 - Roboty budowlane w zakresie przejść dla pieszych

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

34992200-9 - Znaki drogowe

45233222-1 - Roboty budowlane w zakresie układania chodników i asfaltowania

45316110-9 - Instalowanie urządzeń oświetlenia drogowego

4.5.5.) Wartość części: 73170,73 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Zadanie nr 2: Przebudowa przejść dla pieszych w ciągu drogi powiatowej nr 1035T ul. 11- go Listopada w Staszowie w obszarze skrzyżowania z drogą powiatową nr 1034T ul. Langiewicza w Staszowie.
Przedmiot zamówienia obejmuje przebudowę istniejących trzech przejść dla pieszych w ciągu drogi powiatowej nr 1035T ul. 11- go Listopada w Staszowie w obrębie skrzyżowania z drogą powiatową nr 1034T ul. Langiewicza w Staszowie. Zakres robót obejmuje:
 wymianę kostki brukowej na wyniesionym skrzyżowaniu, z
 montaż przed każdym przejściem płytek ceramicznych ostrzegawczych oraz kierunkowych przeznaczonych dla osób niewidomych,
 odtworzenie i uzupełnienie oznakowania poziomego oraz pionowego w obszarze oddziaływania ww. przejść dla pieszych,
 wykonanie oznakowania pionowego aktywnego w postaci znaku D-6 "Przejście dla pieszych - kroczący ludzik" wraz z kompletnym oznakowaniem pionowym,
 wykonanie doświetlenia wszystkich trzech przejść poprzez montaż 2 szt. lamp przy każdym przejściu.
Szczegółowy opis oraz sposób realizacji zamówienia zawiera Przedmiar robót stanowiący - Załącznik nr 6.2 do SWZ oraz Specyfikacje Techniczne Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych stanowiące - Załącznik nr 7 do SWZ.
Na przedmiot zamówienia składa się również opracowanie i zatwierdzenie Projektu stałej organizacji ruchu dla ww. odcinka drogi oraz wykonanie i montaż tablic pamiątkowych.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45233261-6 - Roboty budowlane w zakresie przejść dla pieszych

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

34992200-9 - Znaki drogowe

45233222-1 - Roboty budowlane w zakresie układania chodników i asfaltowania

45316110-9 - Instalowanie urządzeń oświetlenia drogowego

4.5.5.) Wartość części: 243902,44 PLN

Część 3

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Zadanie nr 3: Przebudowa przejścia dla pieszych w ciągu drogi powiatowej nr 0825T Łubnice - Słupiec w miejscowości Łubnice.
Przedmiot zamówienia obejmuje przebudowę istniejącego przejścia dla pieszych w ciągu drogi powiatowej nr 0825T Łubnice - Słupiec. Zakres robót obejmuje:
 wykonanie oznakowania poziomego w technologii grubowarstwowej wraz z wykonanie progów akustycznych,
 wykonanie oznakowania pionowego aktywnego w postaci znaku D-6 "Przejście dla pieszych - kroczący ludzik" wraz z kompletnym oznakowaniem pionowym,
 montaż dwóch lampy o zasilaniu hybrydowym (solar + turbina wiatrowa) z czujnikiem zmierzchu,
 wymieniona nawierzchnia z betonu asfaltowego w obrębie oddziaływania przejścia.
Szczegółowy opis oraz sposób realizacji zamówienia zawiera Przedmiar robót stanowiący - Załącznik nr 6.3 do SWZ oraz Specyfikacje Techniczne Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych stanowiące - Załącznik nr 7 do SWZ.
Na przedmiot zamówienia składa się również opracowanie i zatwierdzenie Projektu stałej organizacji ruchu dla ww. odcinka drogi oraz wykonanie i montaż tablic pamiątkowych.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45233261-6 - Roboty budowlane w zakresie przejść dla pieszych

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

34992200-9 - Znaki drogowe

45233222-1 - Roboty budowlane w zakresie układania chodników i asfaltowania

45316110-9 - Instalowanie urządzeń oświetlenia drogowego

4.5.5.) Wartość części: 56910,57 PLN

Część 4

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Zadanie nr 4: Przebudowa przejścia dla pieszych w ciągu drogi powiatowej nr 0105T Stopnica - Oleśnica - Połaniec w miejscowości Oleśnica.
Zadanie obejmuje przebudowę istniejącego przejścia dla pieszych w ciągu drogi powiatowej nr 0105T Stopnica - Oleśnica - Połaniec w miejscowości Oleśnica. Zakres robót obejmuje:
 wykonanie przebudowy chodnika na dojściach do przejścia wraz z zamontowaniem płytek ryflowanych kierunkowych antypoślizgowych oraz płytek ostrzegawczych antypoślizgowych dla osób niewidomych,
 montaż progów wyspowych niezależnie na każdym pasie ruchu,
 wykonanie oznakowania poziomego w technologii grubowarstwowej wraz z wykonanie progów akustycznych,
 wykonanie oznakowania pionowego aktywnego w postaci znaku D-6 "Przejście dla pieszych - kroczący ludzik" z tabliczką T-27 wraz z kompletnym oznakowaniem pionowym (tabliczki T – 27, znaki ostrzegawcze A-11a "Próg zwalniający", znaki B-33 "Ograniczenie prędkości do 20 km"),
 montaż dwóch lampy o zasilaniu hybrydowym (solar + turbina wiatrowa) z czujnikiem zmierzchu,
 wymieniona nawierzchnia z betonu asfaltowego w obrębie oddziaływania przejścia.
Szczegółowy opis oraz sposób realizacji zamówienia zawiera Przedmiar robót stanowiący - Załącznik nr 6.4 do SWZ oraz Specyfikacje Techniczne Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych stanowiące - Załącznik nr 7 do SWZ.
Na przedmiot zamówienia składa się również opracowanie i zatwierdzenie Projektu stałej organizacji ruchu dla ww. odcinka drogi oraz wykonanie i montaż tablic pamiątkowych.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45233261-6 - Roboty budowlane w zakresie przejść dla pieszych

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

34992200-9 - Znaki drogowe

45233222-1 - Roboty budowlane w zakresie układania chodników i asfaltowania

45316110-9 - Instalowanie urządzeń oświetlenia drogowego

4.5.5.) Wartość części: 81300,81 PLN

Część 5

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Zadanie nr 5: Budowa przejścia dla pieszych w ciągu drogi powiatowej nr 0115T Kępa Lubawska - Pacanów - Oleśnica - Strzelce w miejscowości Oleśnica.
Przedmiot zamówienia obejmuje budowę przejścia dla pieszych w ciągu drogi powiatowej nr 0115T Kępa Lubawska - Pacanów - Oleśnica - Strzelce. Zakres robót obejmuje:
 wykonanie w obrębie przejścia chodnika wraz z zamontowaniem płytek ryflowanych kierunkowych antypoślizgowych oraz płytek ostrzegawczych antypoślizgowych dla osób niewidomych,
 wykonanie oznakowania poziomego P-10 "Przejście dla pieszych" w technologii grubowarstwowej wraz z wykonaniem progów akustycznych,
 montaż znaków pionowych aktywnych w postaci znaku D-6 "Przejście dla pieszych - kroczący ludzik" wraz z kompletnym oznakowaniem pionowym,
 montaż progów zwalniających wyspowych niezależnie na każdym pasie ruchu wraz z oznakowaniem pionowym w postaci znaków ostrzegawczych A-11a "Próg zwalniający" oraz znaków zakazu B-33 "Ograniczenie prędkości do 20 km",
 montaż dwóch lampy o zasilaniu hybrydowym (solar + turbina wiatrowa) z czujnikiem zmierzchu,
 wykonanie nowej warstwy ścieralnej z betonu asfaltowego w obrębie przejścia.
Szczegółowy opis oraz sposób realizacji zamówienia zawiera Przedmiar robót stanowiący - Załącznik nr 6.5 do SWZ oraz Specyfikacje Techniczne Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych stanowiące - Załącznik nr 7 do SWZ.
Na przedmiot zamówienia składa się również opracowanie i zatwierdzenie Projektu stałej organizacji ruchu dla ww. odcinka drogi oraz wykonanie i montaż tablic pamiątkowych.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45233261-6 - Roboty budowlane w zakresie przejść dla pieszych

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

34992200-9 - Znaki drogowe

45233222-1 - Roboty budowlane w zakresie układania chodników i asfaltowania

45316110-9 - Instalowanie urządzeń oświetlenia drogowego

4.5.5.) Wartość części: 73170,73 PLN

Część 6

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Zadanie nr 6: Przebudowa przejścia dla pieszych w ciągu drogi powiatowej nr 0786T Jurkowice - Wiśniówka w miejscowości Jurkowice.
Przedmiot zamówienia obejmuje przebudowę przejścia dla pieszych w ciągu drogi powiatowej nr 0786T Jurkowice – Wiśniówka. Zakres robót obejmuje:
 wykonanie przebudowy chodnika na dojściach do przejścia,
 wykonanie progów wyspowych niezależnie na każdym pasie ruchu,
 wykonanie oznakowania poziomego w technologii grubowarstwowej wraz z wykonaniem progów akustycznych,
 wykonanie oznakowania pionowego aktywne w postaci znaku D-6 "Przejście dla pieszych - kroczący ludzik" wraz z kompletnym oznakowaniem pionowym,
 montaż dwóch lampy o zasilaniu hybrydowym (solar + turbina wiatrowa) z czujnikiem zmierzchu.
Szczegółowy opis oraz sposób realizacji zamówienia zawiera Przedmiar robót stanowiący - Załącznik nr 6.6 do SWZ oraz Specyfikacje Techniczne Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych stanowiące - Załącznik nr 7 do SWZ.
Na przedmiot zamówienia składa się również opracowanie i zatwierdzenie Projektu stałej organizacji ruchu dla ww. odcinka drogi oraz wykonanie i montaż tablic pamiątkowych.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45233261-6 - Roboty budowlane w zakresie przejść dla pieszych

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

34992200-9 - Znaki drogowe

45233222-1 - Roboty budowlane w zakresie układania chodników i asfaltowania

45316110-9 - Instalowanie urządzeń oświetlenia drogowego

4.5.5.) Wartość części: 69105,69 PLN

Część 7

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Zadanie nr 7: Budowa przejścia dla pieszych w ciągu drogi powiatowej nr 0781T Bogoria - Pokrzywianka w miejscowości Bogoria.
Przedmiot zamówienia obejmuje budowę przejścia dla pieszych w ciągu drogi powiatowej nr 0781T Bogoria – Pokrzywianka. Zakres robót obejmuje:
 wykonanie oznakowania poziomego P-10 "Przejście dla pieszych" w technologii grubowarstwowej wraz z wykonanie progów akustycznych,
 wykonanie znaków pionowych aktywnych w postaci znaku D-6 "Przejście dla pieszych - kroczący ludzik" wraz z kompletnym oznakowaniem pionowym,
 wykonanie po stronie prawej dodatkowego chodnika na dojściach do przejścia oraz przebudowę chodnika po stronie lewej,
 wykonanie progów zwalniających wyspowych niezależnie na każdym pasie ruchu,
 wykonanie oznakowania pionowego w postaci znaków ostrzegawczych A-11a "Próg zwalniający" oraz znaków zakazu B-33 "Ograniczenie prędkości do 20 km",
 montaż dwóch lampy o zasilaniu hybrydowym (solar + turbina wiatrowa) z zamontowanym czujnikiem zmierzchu,
 wykonanie nowej warstwy ścieralnej z betonu asfaltowego na całej szerokości jezdni.
Szczegółowy opis oraz sposób realizacji zamówienia zawiera Przedmiar robót stanowiący - Załącznik nr 6.7 do SWZ oraz Specyfikacje Techniczne Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych stanowiące - Załącznik nr 7 do SWZ.
Na przedmiot zamówienia składa się również opracowanie i zatwierdzenie Projektu stałej organizacji ruchu dla ww. odcinka drogi oraz wykonanie i montaż tablic pamiątkowych.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45233261-6 - Roboty budowlane w zakresie przejść dla pieszych

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

34992200-9 - Znaki drogowe

45233222-1 - Roboty budowlane w zakresie układania chodników i asfaltowania

45316110-9 - Instalowanie urządzeń oświetlenia drogowego

4.5.5.) Wartość części: 162601,63 PLN

Część 8

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Zadanie nr 8: Budowa przejścia dla pieszych w ciągu drogi powiatowej nr 0791T Sztombergi - Sulisławice w miejscowości Bukowa.
Przedmiot zamówienia obejmuje budowę przejścia dla pieszych w ciągu drogi powiatowej nr 0791T Sztombergi – Sulisławice. Zakres robót obejmuje:
 budowę obustronnego chodnika,
 wykonanie nowej nawierzchni z betonu asfaltowego,
 wykonanie oznakowania poziomego w technologii grubowarstwowej,
 wykonanie progów akustycznych,
 wykonanie oznakowania pionowego aktywnego w postaci znaku D-6 "Przejście dla pieszych - kroczący ludzik" wraz z kompletnym oznakowaniem pionowym.
Szczegółowy opis oraz sposób realizacji zamówienia zawiera Przedmiar robót stanowiący - Załącznik nr 6.8 do SWZ oraz Specyfikacje Techniczne Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych stanowiące - Załącznik nr 7 do SWZ.
Na przedmiot zamówienia składa się również opracowanie i zatwierdzenie Projektu stałej organizacji ruchu dla ww. odcinka drogi oraz wykonanie i montaż tablic pamiątkowych.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45233261-6 - Roboty budowlane w zakresie przejść dla pieszych

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

34992200-9 - Znaki drogowe

45233222-1 - Roboty budowlane w zakresie układania chodników i asfaltowania

45316110-9 - Instalowanie urządzeń oświetlenia drogowego

4.5.5.) Wartość części: 162601,63 PLN

Część 9

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Zadanie nr 9: Budowa przejścia dla pieszych w ciągu drogi powiatowej nr 0813T Wiśniówka - Niekrasów w miejscowości Niekrasów.
Przedmiot zamówienia obejmuje budowę przejścia dla pieszych w ciągu drogi powiatowej nr 0813T Wiśniówka – Niekrasów. Zakres robót obejmuje:
 budowę obustronnego chodnika,
 wykonanie nowej nawierzchni z betonu asfaltowego,
 wykonanie oznakowania poziomego w technologii grubowarstwowej na przejściu dla pieszych wraz z wykonanie progów akustycznych,
 wykonanie oznakowania pionowego aktywnego w postaci znaku D-6 "przejście dla pieszych - kroczący ludzik" wraz z kompletnym oznakowaniem pionowym,
 montaż barierek ochronnych U-12a wzdłuż chodnika.
Szczegółowy opis oraz sposób realizacji zamówienia zawiera Przedmiar robót stanowiący - Załącznik nr 6.9 do SWZ oraz Specyfikacje Techniczne Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych stanowiące - Załącznik nr 7 do SWZ.
Na przedmiot zamówienia składa się również opracowanie i zatwierdzenie Projektu stałej organizacji ruchu dla ww. odcinka drogi oraz wykonanie i montaż tablic pamiątkowych.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45233261-6 - Roboty budowlane w zakresie przejść dla pieszych

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

34992200-9 - Znaki drogowe

45233222-1 - Roboty budowlane w zakresie układania chodników i asfaltowania

45316110-9 - Instalowanie urządzeń oświetlenia drogowego

4.5.5.) Wartość części: 113821,14 PLN

Część 10

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Zadanie nr 10: Budowa przejścia dla pieszych w ciągu drogi powiatowej nr 0035T Brzeziny - Szydłów - Kotuszów w obrębie skrzyżowania z drogą powiatową nr 0828T Życiny - Korytnica - Kurozwęki w miejscowości Kotuszów.
Przedmiot zamówienia obejmuje budowę przejścia dla pieszych w miejscowości Kotuszów. Zakres robót obejmuje:
 wykonanie w obrębie odziaływania przejścia chodnika (na dojściach do przejścia),
 wykonanie oznakowania poziomego P-10 "Przejście dla pieszych" w technologii grubowarstwowej wraz z wykonanie progów akustycznych,
 wykonanie oznakowania pionowego aktywnego w postaci znaku D-6 "Przejście dla pieszych - kroczący ludzik" wraz z kompletnym oznakowaniem pionowym,
 montaż dwóch lampy o zasilaniu hybrydowym (solar + turbina wiatrowa) z czujnikiem zmierzchu,
 wykonanie warstwy ścieralna z betonu asfaltowego na całej szerokości jezdni.
Szczegółowy opis oraz sposób realizacji zamówienia zawiera Przedmiar robót stanowiący - Załącznik nr 6.10 do SWZ oraz Specyfikacje Techniczne Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych stanowiące - Załącznik nr 7 do SWZ.
Na przedmiot zamówienia składa się również opracowanie i zatwierdzenie Projektu stałej organizacji ruchu dla ww. odcinka drogi oraz wykonanie i montaż tablic pamiątkowych.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45233261-6 - Roboty budowlane w zakresie przejść dla pieszych

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

34992200-9 - Znaki drogowe

45233222-1 - Roboty budowlane w zakresie układania chodników i asfaltowania

45316110-9 - Instalowanie urządzeń oświetlenia drogowego

4.5.5.) Wartość części: 146341,46 PLN

Część 11

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Zadanie nr 11: Budowa przejścia dla pieszych w ciągu drogi powiatowej nr 0033T Potok - Grabki Duże w miejscowości Brzeziny.
Przedmiot zamówienia obejmuje budowę przejścia dla pieszych w ciągu drogi powiatowej nr 0033T Potok - Grabki Duże. Zakres robót obejmuje:
 wykonanie po stronie lewej i prawej chodnika na dojściach do przejścia,
 wykonanie oznakowania poziomego P-10 "Przejście dla pieszych" w technologii grubowarstwowej wraz z wykonaniem progów akustycznych,
 wykonanie oznakowania pionowego aktywnych w postaci znaku D-6 "Przejście dla pieszych - kroczący ludzik" wraz z kompletnym oznakowaniem pionowym,
 montaż dwóch lamp o zasilaniu hybrydowym (solar + turbina wiatrowa) z czujnikiem zmierzchu,
 wykonanie warstwa ścieralna z betonu asfaltowego.
Szczegółowy opis oraz sposób realizacji zamówienia zawiera Przedmiar robót stanowiący - Załącznik nr 6.11 do SWZ oraz Specyfikacje Techniczne Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych stanowiące - Załącznik nr 7 do SWZ.
Na przedmiot zamówienia składa się również opracowanie i zatwierdzenie Projektu stałej organizacji ruchu dla ww. odcinka drogi oraz wykonanie i montaż tablic pamiątkowych.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45233261-6 - Roboty budowlane w zakresie przejść dla pieszych

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

34992200-9 - Znaki drogowe

45233222-1 - Roboty budowlane w zakresie układania chodników i asfaltowania

45316110-9 - Instalowanie urządzeń oświetlenia drogowego

4.5.5.) Wartość części: 146341,46 PLN

Część 12

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Zadanie nr 12: Przebudowa przejścia dla pieszych w ciągu drogi powiatowej nr 0105T Stopnica- Oleśnica - Połaniec w miejscowości Zrębin.
Przedmiot zamówienia obejmuje przebudowę przejścia dla pieszych w ciągu drogi powiatowej nr 0105T Stopnica- Oleśnica – Połaniec. Zakres robót obejmuje:
 wykonanie przebudowy chodnika na dojściach do przejścia,
 wykonanie oznakowania poziomego w technologii grubowarstwowej wraz z wykonanie progów akustycznych,
 wykonanie oznakowania pionowego aktywnego w postaci znaku D-6 "Przejście dla pieszych - kroczący ludzik" wraz z kompletnym oznakowaniem pionowym,
 montaż dwóch lamp o zasilaniu hybrydowym (solar + turbina wiatrowa) z czujnikiem zmierzchu,
 wymianę nawierzchni z betonu asfaltowego na całej szerokości jezdni.
Szczegółowy opis oraz sposób realizacji zamówienia zawiera Przedmiar robót stanowiący - Załącznik nr 6.12 do SWZ oraz Specyfikacje Techniczne Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych stanowiące - Załącznik nr 7 do SWZ.
Na przedmiot zamówienia składa się również opracowanie i zatwierdzenie Projektu stałej organizacji ruchu dla ww. odcinka drogi oraz wykonanie i montaż tablic pamiątkowych.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45233261-6 - Roboty budowlane w zakresie przejść dla pieszych

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

34992200-9 - Znaki drogowe

45233222-1 - Roboty budowlane w zakresie układania chodników i asfaltowania

45316110-9 - Instalowanie urządzeń oświetlenia drogowego

4.5.5.) Wartość części: 65040,65 PLN

Część 13

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Zadanie nr 13: Przebudowa przejścia dla pieszych w ciągu drogi powiatowej nr 0822T Ruszcza - Słupiec w miejscowości Ruszcza.
Przedmiot zamówienia obejmuje przebudowę przejścia dla pieszych w ciągu drogi powiatowej nr 0822T Ruszcza – Słupiec. Zakres robót obejmuje:
 wykonanie przebudowy chodnika na dojściach do przejścia,
 wykonanie oznakowania poziomego w technologii grubowarstwowej wraz z wykonanie progów akustycznych,
 wykonanie oznakowania pionowego aktywnego w postaci znaku D-6 "Przejście dla pieszych - kroczący ludzik" wraz z kompletnym oznakowaniem pionowym,
 montaż dwóch lamp o zasilaniu hybrydowym (solar + turbina wiatrowa) z czujnikiem zmierzchu,
 wymianę nawierzchni z betonu asfaltowego na całej szerokości jezdni.
Szczegółowy opis oraz sposób realizacji zamówienia zawiera Przedmiar robót stanowiący - Załącznik nr 6.13 do SWZ oraz Specyfikacje Techniczne Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych stanowiące - Załącznik nr 7 do SWZ.
Na przedmiot zamówienia składa się również opracowanie i zatwierdzenie Projektu stałej organizacji ruchu dla ww. odcinka drogi oraz wykonanie i montaż tablic pamiątkowych.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45233261-6 - Roboty budowlane w zakresie przejść dla pieszych

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

34992200-9 - Znaki drogowe

45233222-1 - Roboty budowlane w zakresie układania chodników i asfaltowania

45316110-9 - Instalowanie urządzeń oświetlenia drogowego

4.5.5.) Wartość części: 81300,81 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 110000,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 132796,95 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 110000,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: DB BUDOWNICTWO SP Z O.O.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8661734855

7.3.3) Ulica: Armii Krajowej 8

7.3.4) Miejscowość: Rytwiany

7.3.5) Kod pocztowy: 28-236

7.3.6.) Województwo: świętokrzyskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-10-12

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 110000,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 10 miesiące

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 380000,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 441662,25 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 380000,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: DB BUDOWNICTWO SP Z O.O.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8661734855

7.3.3) Ulica: Armii Krajowej 8

7.3.4) Miejscowość: Rytwiany

7.3.5) Kod pocztowy: 28-236

7.3.6.) Województwo: świętokrzyskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-10-12

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 380000,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 10 miesiące

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Część 3

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 89900,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 97512,56 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 89900,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 3)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: DB BUDOWNICTWO SP Z O.O.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8661734855

7.3.3) Ulica: Armii Krajowej 8

7.3.4) Miejscowość: Rytwiany

7.3.5) Kod pocztowy: 28-236

7.3.6.) Województwo: świętokrzyskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 3)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-10-12

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 89900,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 10 miesiące

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Część 4

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 4)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 4)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 89900,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 143826,36 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 89900,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 4)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: DB BUDOWNICTWO SP Z O.O.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8661734855

7.3.3) Ulica: Armii Krajowej 8

7.3.4) Miejscowość: Rytwiany

7.3.5) Kod pocztowy: 28-236

7.3.6.) Województwo: świętokrzyskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 4)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-10-12

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 89900,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 10 miesiące

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Część 5

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 5)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 5)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 100900,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 132677,03 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 100900,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 5)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: DB BUDOWNICTWO SP Z O.O.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8661734855

7.3.3) Ulica: Armii Krajowej 8

7.3.4) Miejscowość: Rytwiany

7.3.5) Kod pocztowy: 28-236

7.3.6.) Województwo: świętokrzyskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 5)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-10-12

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 100900,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 10 miesiące

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Część 6

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 6)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 6)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 95900,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 154669,43 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 95900,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 6)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: DB BUDOWNICTWO SP Z O.O.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8661734855

7.3.3) Ulica: Armii Krajowej 8

7.3.4) Miejscowość: Rytwiany

7.3.5) Kod pocztowy: 28-236

7.3.6.) Województwo: świętokrzyskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 6)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-10-12

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 95900,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 10 miesiące

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Część 7

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 7)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 7)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 218182,32 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 321622,86 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 218182,32 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 7)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Przedsiębiorstwo Robót Drogowych Staszów Sp. z o.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8661512617

7.3.3) Ulica: Rakowska 40

7.3.4) Miejscowość: Staszów

7.3.5) Kod pocztowy: 28-200

7.3.6.) Województwo: świętokrzyskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 7)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-10-12

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 218182,32 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 10 miesiące

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Część 8

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 8)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 8)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 198831,96 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 273939,45 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 198831,96 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 8)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: DROG-KOP Piotr Sagan

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8661649670

7.3.3) Ulica: H. Sienkiewicza 30

7.3.4) Miejscowość: Połaniec

7.3.5) Kod pocztowy: 28-230

7.3.6.) Województwo: świętokrzyskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 8)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-10-12

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 198831,96 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 10 miesiące

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Część 9

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 9)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 9)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 151516,32 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 222987,93 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 151516,32 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 9)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: DROG-KOP Piotr Sagan

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8661649670

7.3.3) Ulica: H. Sienkiewicza 30

7.3.4) Miejscowość: Połaniec

7.3.5) Kod pocztowy: 28-230

7.3.6.) Województwo: świętokrzyskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 9)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-10-12

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 151516,32 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 10 miesiące

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Część 10

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 10)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 10)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 5

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 5

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 196627,80 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 256919,33 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 196627,80 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 10)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Przedsiębiorstwo Robót Drogowych Staszów Sp. z o.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8661512617

7.3.3) Ulica: Rakowska 40

7.3.4) Miejscowość: Staszów

7.3.5) Kod pocztowy: 28-200

7.3.6.) Województwo: świętokrzyskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 10)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-10-12

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 196627,80 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 10 miesiące

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Część 11

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 11)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 11)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 215900,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 278927,10 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 215900,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 11)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: DB BUDOWNICTWO SP Z O.O.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8661734855

7.3.3) Ulica: Armii Krajowej 8

7.3.4) Miejscowość: Rytwiany

7.3.5) Kod pocztowy: 28-236

7.3.6.) Województwo: świętokrzyskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 11)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-10-12

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 215900,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 10 miesiące

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Część 12

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 12)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 12)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 105674,22 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 121659,30 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 105674,22 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 12)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: DROG-KOP Piotr Sagan

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8661649670

7.3.3) Ulica: H. Sienkiewicza 30

7.3.4) Miejscowość: Połaniec

7.3.5) Kod pocztowy: 28-230

7.3.6.) Województwo: świętokrzyskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 12)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-10-12

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 105674,22 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 10 miesiące

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Część 13

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 13)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 13)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 116308,80 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 143399,55 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 116308,80 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 13)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: DROG-KOP Piotr Sagan

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8661649670

7.3.3) Ulica: H. Sienkiewicza 30

7.3.4) Miejscowość: Połaniec

7.3.5) Kod pocztowy: 28-230

7.3.6.) Województwo: świętokrzyskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 13)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-10-12

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 116308,80 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 10 miesiące

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.