eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Oświęcim › Budowa sieci kanalizacji sanitarnej w Oświęcimiu w rejonie ul. Zaborskiej i Królowej Jadwigi



Ogłoszenie z dnia 2021-11-10


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Budowa sieci kanalizacji sanitarnej w Oświęcimiu w rejonie ul. Zaborskiej i Królowej Jadwigi

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: MIASTO OŚWIĘCIM

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 072181787

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Zaborska 2

1.5.2.) Miejscowość: Oświęcim

1.5.3.) Kod pocztowy: 32-600

1.5.4.) Województwo: małopolskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL21A - Oświęcimski

1.5.7.) Numer telefonu: 33 842 93 11, 33 842 93 61

1.5.8.) Numer faksu: 33 842 91 99

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zp@um.oswiecim.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.oswiecim.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://miniportal.uzp.gov.pl/

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Budowa sieci kanalizacji sanitarnej w Oświęcimiu w rejonie ul. Zaborskiej i Królowej Jadwigi

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-05f6ce65-19f7-11ec-b885-f28f91688073

2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00264337

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2021-11-10

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00000893/12/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.12 Budowa sieci kanalizacji sanitarnej w Oświęcimiu rejon ul. Zaborskiej i Królowej Jadwigi

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00186024/01

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: ZP.271.34.2021.II

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 411669,68 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiot zamówienia - opis ogólny
Przedmiotem zamówienia, do wykonania którego zobowiązany będzie wykonawca wybrany w niniejszym postępowaniu, jest budowa sieci kanalizacji sanitarnej w Oświęcimiu w rejonie ul. Zaborskiej i Królowej Jadwigi.
2. Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje:
1) budowę kanalizacji sanitarnej o średnicy fi 300 mm i fi 200 PVC-U (odcinki grawitacyjne) oraz fi 90x5,4 mm PE100-RC SDR17 (odcinek tłoczny) w tym 15 studni rewizyjnych betonowych fi 1000 oraz studni rozprężnej tworzywowej fi 1000 a także pompownia ścieków zabudowanej w studni betonowej fi 1200 wyposażonej w system monitorowania pracy:
a) kanał sanitarny grawitacyjny: kolektor zbiorczy o średnicy 315 mm PVC-U o łącznej długości 22,7 m oraz dwa kolektory dopływowe o średnicy 200 mm PVC-U o łącznej długości 461,1 m, 16 studni betonowych o średnicy 1000 mm,
b) kanał sanitarny tłoczny fi 90 PE-HD o łącznej długości 276,5 m wraz z zabudową w studni fi 1200 mm przepompowni wyposażonej w elektroniczny system monitorowania jej pracy kompatybilny z systemem wykorzystywanym przez PWiK Oświęcim oraz studni tworzywowej rozprężnej fi 1000 mm,
c) studnie rewizyjne typowe, betonowe z kręgów fi 1000 mm wykonane z betonu min. B35 o nasiąkliwości poniżej 5% i wodoszczelności W-8, łączonych za pomocą uszczelek elastomerowych, element denny prefabrykowany, z pierścieniem odciążającym, wentylowaną pokrywą i włazem typu D-400,
d) kanały z rur PCV-U o średnicy 200x5,9 mm klasy SN8 oraz z rur PCV-U o średnicy 315x9,2 mm klasy SN8.
2) prace, czynności i procedury nieokreślonych lub niewymienionych wprost w SWZ lub w dokumentach do niej dołączonych, a niezbędne dla właściwego i należytego wykonania zamówienia, takie jak m.in.:
a) opracowanie planu bezpieczeństwa i ochrony zdrowia BIOZ,
b) oznakowanie budowy na czas robót,
c) organizację zaplecza budowy (miejsce, pobór energii, wody, dozorowanie itd.),
d) wytyczenie geodezyjne,
e) organizację dojść i dojazdów do posesji w trakcie prowadzenia robót,
f) wyłączenia i załączenia energii elektrycznej,
g) nadzory specjalistyczne zarządców sieci wynikające z uzgodnień,
h) inwentaryzację geodezyjną bieżącą (roboty zanikowe) i końcową powykonawczą,
i) sporządzenie dokumentacji powykonawczej z naniesionymi zmianami w trakcie robót,
j) raport TV kanalizacji deszczowej po wykonaniu robót,
k) badania zagęszczenia zasypek,
l) wywóz materiałów nieużytecznych z terenu budowy na składowisko odpadów i koszty składowania,
m) ubezpieczenie budowy na czas jej realizacji.
3) roboty, prace czy czynności nieujęte w niniejszej SWZ i dołączonej do niej dokumentacji projektowej, a niezbędne dla właściwego i należytego wykonania przedmiotu niniejszego zamówienia, spowodowane okolicznościami, których Zamawiający nie przewidział na dzień wszczęcia postępowania, które mogą być wykonywane przez wykonawcę tylko po ich wyraźnym zleceniu przez Zamawiającego, który określi zakres takich robót oraz sposób ich wykonania.
3. Dane liczbowe, charakterystyka przedmiotu zamówienia:
1) ilość budowanych studni kanalizacji sanitarnej: 15 kpl.,
2) długość sieci kanalizacji sanitarnej grawitacyjnej fi 315: 23,0 mb,
3) długość sieci kanalizacji sanitarnej grawitacyjnej fi 200: 465,0 mb,
4) studnia rozprężna fi 1000: 1 kpl.,
5) przepompownia ścieków fi 1200: 1 kpl + system monitorowania pracy kompatybilny z systemem wykorzystywanym przez PWiK Oświęcim,
6) rurociąg ciśnieniowy: 280 mb

4.5.3.) Główny kod CPV: 45220000-5 - Roboty inżynieryjne i budowlane

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45231300-8 - Roboty budowlane w zakresie budowy wodociągów i rurociągów do odprowadzania ścieków

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 5

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 5

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 424772,70 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 574810,07 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 424772,70 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: KONKRET Krzysztof Wysogląd

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5492110813

7.3.3) Ulica: ul. Tyszkiewicza 37

7.3.4) Miejscowość: Oświęcim

7.3.5) Kod pocztowy: 32-600

7.3.6.) Województwo: małopolskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-10-29

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 424772,70 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 7 miesiące

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.