eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Ostróda › Porządkowanie gospodarki ściekowej w miejscowościach popegeerowskich Ryn i Pancerzyn



Ogłoszenie z dnia 2023-06-19


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Porządkowanie gospodarki ściekowej w miejscowościach popegeerowskich Ryn i Pancerzyn

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Ostróda

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 510743255

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Jana III Sobieskiego 1

1.5.2.) Miejscowość: Ostróda

1.5.3.) Kod pocztowy: 14-100

1.5.4.) Województwo: warmińsko-mazurskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL621 - Elbląski

1.5.7.) Numer telefonu: 89 676 07 80

1.5.8.) Numer faksu: 89 676 07 90

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@gminaostroda.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.gminaostroda.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://portal.smartpzp.pl/gminaostroda

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Porządkowanie gospodarki ściekowej w miejscowościach popegeerowskich Ryn i Pancerzyn

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-0d5c070c-e3f9-11ed-9355-06954b8c6cb9

2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00264257

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2023-06-19

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00023515/05/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.2 Porządkowanie gospodarki ściekowej w miejscowościach popegerowskich Ryn i Pancerzyn

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00194526

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: ZP.271.9.2023

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 3384988,51 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Budowa sieci kanalizacji sanitarnej grawitacyjno – tłocznej w m. Ryn wraz z odprowadzeniem ścieków
do m. Durąg etap I realizowana w systemie „zaprojektuj i wybuduj”.
- prace projektowe budowa sieci kanalizacji sanitarnej grawitacyjno – tłocznej w m. Ryn wraz z odprowadzeniem ścieków do m. Durag etap I zgodnie z załączonym Program Funkcjonalno – Użytkowy w/w zadania do uzyskania pozwolenia na budowę włącznie.
- budowa kanalizacji grawitacyjnej z rur PCV o średnicy 200 mm L – ok. 547 m,
- budowa kanalizacji sanitarnej tłocznej z rur PE o średnicy 125 mm L – ok. 2983 m,
- przepompownia ścieków ze zbiornikiem awaryjnym – 1 kpl.
- przejścia pod drogami – przewierty rury osłonowe o średnicy 280 – 315 mm
L– ok. 108 m,
- przyłącza kanalizacji sanitarnej z rur PVC o średnicy 160 mm L – ok. 132 m,
- odtworzenie nawierzchni – 1 kpl.

2. Budowa sieci kanalizacji sanitarnej dla m. Pancerzyn i przebudowa sieci wodociągowej dla m. Durąg
w zakresie:
- sieć wodociągowa z rur PE o średnicy 90 -110 mm L – 710 m,
- kanalizacja sanitarna grawitacyjna z rur PVC o średnicy 160 -200 mm L – 505 m,
- kanalizacja sanitarna tłoczna z rur PE o średnicy 63-90 mm L – 2116 m,
- przepompownia przydomowa – 1 kpl.
- przepompownia ścieków – 1 kpl.

3. Budowa łącznika sieci kanalizacji sanitarnej tłocznej i odcinka sieci wodociągowej na trasie Ryn-Durąg w
systemie „zaprojektuj i wybuduj”
- prace projektowe budowa łącznika sieci kanalizacji sanitarnej tłocznej i odcinka sieci wodociągowej na trasie
Ryn-Durąg zgodnie z załączonym Program Funkcjonalno – Użytkowy w/w zadania do uzyskania pozwolenia
na budowę włącznie.
- budowę rurociągu kanalizacji sanitarnej tłocznej z rur PE 100 SDR 17 PN 10 o średnicy Ø 125 mm o długości
ok. 155 m
- wykonanie przewiertu sterowanego pod rzeką Dylewką w rurze osłonowe PE-RC 100 SDR 17 PN 10 o
średnicy Ø 200 mm o długości ok. 32 m
- wykonanie przewiertu sterowanego pod drogą w rurze osłonowe PE-RC 100 SDR 17 PN 10 o średnicy Ø 200
mm o długości ok. 11 m
- budowę przyłącza kanalizacji snitarnej grawitacyjnej z rur PVC litych SN8 o średnicy Ø 160 mm łączonych
poprzez kielichy o długości łącznej ok. 34 m
Ilość studni systemowych z PP kanalizacji sanitarnej grawitacyjnej o średnicy Ø 630 mm – ok. 1 szt.
- wykonanie jednej przydomowej przepompowni ścieków wraz z zasilaniem energetycznym zalicznikowym
- budowę przyłącza kanalizacji sanitarnej tłocznej z rur PE 100 SDR 17 PN 10 o średnicy Ø 50 mm o długości
ok. 12,5 m
- wykonanie przewiertu sterowanego pod drogą w rurze osłonowe PE-RC 100 SDR 17 PN 10 o średnicy Ø 110
mm o długości ok. 10 m
- budowę odcinka sieci wodociagowej z rur PE 100 SDR 17 PN 10 o średnicy Ø 110 mm o długości ok. 221 m
wraz z niezbędną armaturą
- wykonanie jednego hydrantu p.poż nadziemnego DN 80 wraz z przyłączem z rur PE 100 SDR 17 PN 10 o
średnicy Ø 90 mm o długości ok. 5 m
- wykonanie przewiertu sterowanego pod rzeką Dylewką w rurze osłonowe PE-RC 100 SDR 17 PN 10 o
średnicy Ø 200 mm o długości ok. 32 m
- budowę przyłącza wodociągowego z rur PE 100 SDR 17 PN 10 o średnicy Ø 32 mm o długości ok. 46,5 m
- montaż jednej studzienki wodomierzowej systemowej o średnicy fi 600 mm
- wykonanie przewiertu sterowanego pod drogą w rurze osłonowe PE-RC 100 SDR 17 PN 10 o średnicy Ø 110
mm o długości ok. 10 m-

4. Tablice informacyjne i pamiątkowe – 1 kpl. zgodnie z wytycznymi instytucji dofinansowującej
w ramach programu Polski Ład.

Roboty należy wykonać na podstawie PFU, dokumentacji projektowej, specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót budowlanych oraz przedmiarów robót stanowiących załączniki do SWZ
1. Przedmiot zamówienia obejmuje wykonanie wszelkich prac pomocniczych i towarzyszących niezbędnych
do prawidłowej realizacji przedmiotu zamówienia, w szczególności:
1) przygotowanie i zatwierdzenie projektu organizacji ruchu na czas realizacji robót, zgodnie
z Rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 23 września 2003 r. w sprawie szczegółowych warunków zarządzania ruchem na drogach oraz wykonywania nadzoru nad tym zarządzaniem (t.j. Dz.U.
z 2017 r., poz. 784);
2) uzyskanie uzgodnień i decyzji administracyjnych niezbędnych do wykonania przedmiotu umowy, w tym do oddania obiektu do użytkowania
3) zabezpieczenie terenu, na którym prowadzone będą roboty (teren budowy);
4) obsługę geodezyjną w trakcie realizacji robót;
5) inwentaryzację geodezyjną powykonawczą;
6) zgromadzenie i przekazanie Zamawiającemu najdalej w dniu odbioru końcowego robót kompletu dokumentów (1 egzemplarz), na który składały się będą: dokumentacja jakości wyrobów, dokumenty zaświadczające o dopuszczeniu do obrotu i stosowania użytych materiałów budowlanych, protokoły odbiorów robót zanikających oraz odbiorów częściowych robót; protokoły rozruchu oraz niezbędne zezwolenia dotyczące urządzeń i instalacji zamontowanych lub wykonanych w trakcie realizacji przedmiotu zamówienia;
7) uporządkowanie i uprzątnięcie po zakończeniu robót terenu, na którym prowadzone będą roboty oraz sąsiednich posesji zanieczyszczonych w wyniku prowadzonych robót.
2. W przypadku, gdy w SWZ zamówienia zostały wskazane znaki towarowe, patenty lub pochodzenie materiałów i urządzeń, Zamawiający dopuszcza oferowanie materiałów i urządzeń równoważnych,
pod warunkiem, że zagwarantują one uzyskanie parametrów technicznych i eksploatacyjnych nie gorszych
od założonych w SWZ.
3. Powody niedokonania podziału zamówienia na części: Zamawiający nie planuje podziału zamówienia na części, gdyż jego wielkość nie stanowi bariery dostępu do zamówienia dla MŚP. Jednocześnie podział zamówienia na części groziłby:
1) właściwemu wykonaniu zamówienia przez trudności w skoordynowaniu działań różnych niezależnych
od siebie wykonawców;
2) terminowemu wykonaniu zamówienia i ustaleniu podmiotu odpowiedzialnego za występujące opóźnienia;
3) po wykonaniu przedmiotu zamówienia: trudnościami w egzekwowaniu uprawnień gwarancyjnych oraz eksploatacji przedmiotu zamówienia;

4.5.3.) Główny kod CPV: 45231300-8 - Roboty budowlane w zakresie budowy wodociągów i rurociągów do odprowadzania ścieków

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

71320000-7 - Usługi inżynieryjne w zakresie projektowania

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

na podstawie art. 255 pkt 3) uPzp w związku z tym, że oferta z najniższą ceną przewyższa kwotę jaką zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinasnowanie zamówienia.

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 4255373,01 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 4255373,01 PLN

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.