eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Gniezno › Usługi kształcenia praktycznego u pracodawców i usługi z tym związane dla uczniów i uczennic Zespołu Szkół Przyrodniczo - Usługowych im. Stanisława Mikołajczyka w Gnieźnie

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych




Ogłoszenie z dnia 2024-03-28


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Usługi kształcenia praktycznego u pracodawców i usługi z tym związane dla uczniów i uczennic Zespołu Szkół Przyrodniczo - Usługowych im. Stanisława Mikołajczyka w Gnieźnie

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Zespół Szkół Przyrodniczo-Usługowych im. Stanisława Mikołajczyka w Gnieźnie

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000095058

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Jana III Sobieskiego

1.5.2.) Miejscowość: Gniezno

1.5.3.) Kod pocztowy: 62-200

1.5.4.) Województwo: wielkopolskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL414 - Koniński

1.5.7.) Numer telefonu: 614262073

1.5.8.) Numer faksu: -

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@zspu.gniezno.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.zspu.gniezno.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-b68764eb-d89f-11ee-8305-7e4937eb936d

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inna państwowa jednostka organizacyjna nieposiadająca osobowości prawnej

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Edukacja

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Tak

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Usługi kształcenia praktycznego u pracodawców i usługi z tym związane dla uczniów i uczennic Zespołu Szkół Przyrodniczo - Usługowych im. Stanisława Mikołajczyka w Gnieźnie

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-b68764eb-d89f-11ee-8305-7e4937eb936d

2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00264192

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2024-03-28

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00226375/02/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.3.1 Usługi kształcenia praktycznego u pracodawców i usługi z tym związane.

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak

2.12.) Nazwa projektu lub programu:

Fundusze Europejskie dla Rozwoju Społecznego

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00228522

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem postępowania jest świadczenie przez Wykonawcę usługi społecznej, tj. organizacja kształcenia praktycznego i usług z tym związanych, opisanych poniżej, w Hiszpanii w ramach projektu mobilności dla Zespołu Szkół Przyrodniczo - Usługowych im. Stanisława Mikołajczyka w Gnieźnie ul. Jana III Sobieskiego 20, 62-200 Gniezno – w wyjeździe (w terminie: 07 kwietnia 2024 roku – 27 kwietnia 2024 roku) dla 30 uczniów i uczennic z tej szkoły, którzy będą odbywali staż w firmach u pracodawców oraz ich 3 opiekunów ze szkoły. W ramach zamówienia Wykonawca będzie musiał zapewnić:
1. usługę edukacyjną uczniów, w tym miejsce na stażu w firmie u pracodawcy w miejscowości Marbella i okolicach w Hiszpanii,
2. wszystkim uczestnikom wyjazdu (uczniom/uczennicom oraz opiekunom):
a. zakwaterowanie z wyżywieniem w miejscowości Marbella w Hiszpanii obejmującej:
i. 20 dób hotelowych/noclegów (od godziny 14.00 do godziny 13.00 dnia następnego) dla 33 osób,
ii. 21 śniadań, 12 obiadów i 21 kolacji dla 33 osób,
b. program kulturowy,
c. komunikację i transfery,
3. dla przedstawicieli Zamawiającego organizację wizyt monitorujących przebieg wyjazdu i ich stażu.

4.5.3.) Główny kod CPV: 80212000-3 - Usługi edukacji zawodowej na poziomie szkoły średniej

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 1

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 42266,80 EUR

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 42266,80 EUR

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 42266,80 EUR

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Practivista S.L.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIF B88590898

7.3.3) Ulica: Doctor Castelo 44

7.3.4) Miejscowość: Madrid

7.3.5) Kod pocztowy: 28009

7.3.7.) Kraj: Hiszpania

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie

SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-03-28

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 42266,80 EUR

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2024-04-30

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.