eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Braniewo › "Zakup i dostawa zestawu wideokolonoskopowego ( wideokolonoskop, procesor obrazu z źródłem światła, monitor medyczny) wraz z instalacją, uruchomieniem i przeszkoleniem personelu "



Ogłoszenie z dnia 2023-06-18


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
„Zakup i dostawa zestawu wideokolonoskopowego ( wideokolonoskop, procesor obrazu z źródłem światła, monitor medyczny) wraz z instalacją, uruchomieniem i przeszkoleniem personelu "

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Powiatowe Centrum Medyczne Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością w Braniewie

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 280242068

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Moniuszki13

1.5.2.) Miejscowość: Braniewo

1.5.3.) Kod pocztowy: 14-500

1.5.4.) Województwo: warmińsko-mazurskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL621 - Elbląski

1.5.7.) Numer telefonu: 784 919 226

1.5.8.) Numer faksu: 55 620 83 62

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia@szpital-braniewo.home.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.szpital-braniewo.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://platformazakupowa.pl/pn/szpital_braniewo

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - osoba prawna, o której mowa w art. 4 pkt 3 ustawy (podmiot prawa publicznego)

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Zdrowie

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

„Zakup i dostawa zestawu wideokolonoskopowego ( wideokolonoskop, procesor obrazu z źródłem światła, monitor medyczny) wraz z instalacją, uruchomieniem i przeszkoleniem personelu "

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-29f00f04-68de-11ed-abdb-a69c1593877c

2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00264190

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2023-06-18

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak

2.12.) Nazwa projektu lub programu:

Zakup wideokolonoskopu wraz z osprzętem dla Powiatowego Centrum Medycznego Spółka z o. o. w Braniewie w celu zwiększenia jakości świadczonych usług medycznych

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00447735/01

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: PCM/ZP 14/I/2022

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 174000 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest dostawa fabrycznie nowego, nie eksploatowanego zestawu wideokolonoskopowego ( wideokolonoskop, procesor obrazu z źródłem światła, monitor medyczny) wraz z instalacją, uruchomieniem i przeszkoleniem personelu. Zakup jest realizowany w ramach operacji pn” Zakup wideokolonoskopu wraz z osprzętem dla Powiatowego Centrum Medycznego Spółka z o. o. w Braniewie w celu zwiększenia jakości świadczonych usług medycznych”.
2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia, okresy gwarancji, warunki serwisu zostały określone w załączniku nr 2 do oferty „Formularz cenowy” oraz w „Formularzu warunków technicznych” w załączniku nr 2a do oferty
3. Zakup i dostawa niniejszego przedmiotu zamówienia odbywa się w ramach dofinansowania z publicznych środków krajowych oraz Europejskiego Funduszu Morskiego i Rybackiego
6. Przedmiot zamówienia ma spełniać wymagania:
6.1. ustawy z dnia 7 kwietnia 2022 r. o wyrobach medycznych (Dz.U. 2022 poz. 974 z późn. zm.) (deklaracja zgodności lub certyfikat CE wystawiony przez jednostkę notyfikowaną wymienioną w Dzienniku Urzędowym UE)
7. Dostarczony sprzęt medyczny powinien być wolny od wad fizycznych i prawnych, a także praw osób trzecich oraz, że nie toczą się przeciw niemu żadne postępowania. Za wszelkie ewentualne roszczenia osób trzecich skierowane do przedmiotu umowy Wykonawca ponosi pełną odpowiedzialność.
8. Wykonawca zapewni na oferowane sprzęt medyczny pełny serwis gwarancyjny.
8.1. Wymagane są następujące minimalne okresy gwarancji liczone od daty podpisania przez strony protokołu zdawczo-odbiorczego: min. 24 miesiące
15. Warunki płatności:
15.1. termin 30 dni po prawidłowym wystawieniu faktury VAT oraz protokólarnym odbiorze, uruchomieniu i przeszkoleniu personelu.

4.5.3.) Główny kod CPV: 33168100-6 - Endoskopy

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

32323100-4 - Kolorowe monitory wideo

30211500-6 - Centralne jednostki przetwarzające (CPU) lub procesory

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 187380 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 187380 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 187380 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: ENDOELEKTRONIK.PL Sp. z o .o . Sp. k.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 366283394

7.3.3) Ulica: Borkowa 12

7.3.4) Miejscowość: Brwinów

7.3.5) Kod pocztowy: 05-840

7.3.6.) Województwo: mazowieckie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-06-07

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 187380 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 70 dni

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.