Ogłoszenie z dnia 2023-06-16
Powiązane ogłoszenia:
- 2023/BZP 00212850/01 - Ogłoszenie z dnia 2023-05-12
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Dwukrotne mechaniczne koszenie traw rosnących na poboczach drogowych dróg powiatowych na terenie Powiatu Koneckiego (koszenie obustronne poboczy)
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Zarząd Dróg Powiatowych w Końskich
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 291020126
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Staszica, 2
1.5.2.) Miejscowość: Końskie
1.5.3.) Kod pocztowy: 26-200
1.5.4.) Województwo: świętokrzyskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL721 - Kielecki
1.5.7.) Numer telefonu: 41 3750830 , 41 3750857
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zdpkonskie.zamowienia@vp.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://bip.konecki.wrota-swietokrzyskie.pl/zdp
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-6e08d536-f091-11ed-b70f-ae2d9e28ec7b1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Dwukrotne mechaniczne koszenie traw rosnących na poboczach drogowych dróg powiatowych na terenie Powiatu Koneckiego (koszenie obustronne poboczy)2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-6e08d536-f091-11ed-b70f-ae2d9e28ec7b
2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00263725
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2023-06-16
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00044090/03/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.2 Dwukrotne mechaniczne koszenie traw rosnących na poboczach drogowych dróg powiatowych na terenie Powiatu Koneckiego (koszenie obustronne poboczy)
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00212850
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: NZ.3431.6.2023
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest:
Zamówienie obejmuje świadczenie usługi dwukrotnego mechanicznego koszenia poboczy dróg wraz z ręcznym obkoszeniem drzew i urządzeń drogowych w pasie dróg powiatowych
w następującym zakresie i z podziałem na terminy koszenia:
Koszenia traw w obrębie pasa drogowego dróg powiatowych na terenie powiatu Koneckiego (szerokość koszenia do 1,5 m) – I termin koszenia – 862 155 m²
Koszenia traw w obrębie pasa drogowego dróg powiatowych na terenie powiatu Koneckiego (szerokość koszenia do 1,5 m) – II termin koszenia – 862 155 m²
Odbiór końcowy oraz kontrole świadczonych usług, a także prawidłowości ich dokumentowania wykonanych usług będzie polegał na ocenie ilości i jakości wykonanych robót przez Kierownika Służby Interwencyjnej w Końskich lub pracownika upoważnionego.
Podstawowymi dokumentami do dokonania odbioru robót będzie protokół odbioru i zestawienie ilości wykonanych robót potwierdzonych przez Kierownika Służby Interwencyjnej w Końskich lub pracownika upoważnionego.
Wysokość trawy po skoszeniu powinna być nie większa niż 5 cm. Szczegółowy zakres oraz kolejność koszenia w pasach drogowych, jak również terminy realizacji na poszczególnych odcinkach dróg powiatowych będzie ustalany na bieżąco.
Wykonawca zobowiązany będzie do:
- bezpiecznego prowadzenia usług – Przedstawienie schematu zabezpieczenia prowadzonych usług w pasie drogowym,
- realizowania robót zgodnie z założoną technologią przy realizacji usług objętych zamówieniem,
- pojazd lub pojazdy winny być wyposażone w światła pulsacyjne koloru pomarańczowego,
a pracownicy wyposażeniu w kamizelki odblaskowe
Usługi prowadzone będą bez wstrzymywania ruchu lokalnego .
W czasie prowadzenia koszenia zwrócić uwagę na urządzenia obce umieszczone w pasie drogowym – w obrębie których prace wykonać należy ręcznie (przy pomocy np. kosy spalinowej).
Każdy z Wykonawców winien odwiedzić miejsce koszenia celem sprawdzenia warunków związanych z wykonaniem prac będących przedmiotem usług oraz celem uzyskania jakichkolwiek dodatkowych informacji koniecznych i przydatnych do oceny prac, gdyż wyklucza się możliwość roszczeń Wykonawcy z tytułu błędnego skalkulowania ceny lub pominięcia elementów niezbędnych do wykonania umowy. Koszty odwiedzania miejsc wykaszania poniesie Wykonawca.
Zamawiający wymaga zatrudnienia przez Wykonawcę lub Podwykonawcę na podstawie stosunku pracy osób wykonujących wskazane w umowie czynności w zakresie realizacji zamówienia, polegające na wykonywaniu pracy w sposób określony w art. 22 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. - Kodeks pracy (Dz. U. z 2020 r. poz. 1320 ze zm.).
Rodzaj czynności związanych z realizacją zamówienia, których dotyczy wymóg zatrudnienia na podstawie stosunku pracy przez Wykonawcę lub Podwykonawcę osób wykonujących czynności w trakcie realizacji zamówienia, sposób weryfikacji zatrudnienia tych osób, oraz uprawnienia zamawiającego w zakresie kontroli spełniania przez Wykonawcę wymagań związanych z zatrudnianiem tych osób oraz sankcji z tytułu niespełnienia tych wymagań, zostały określone w projektowanych postanowieniach umowy, stanowiących załącznik nr 2 do SWZ.
Pozostałe warunki dotyczące realizacji zamówienia zostały określone we wzorze umowy stanowiącym
Załącznik Nr 1 do SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 77314100-5 - Usługi w zakresie trawników
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 2
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 103458,60 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 396591,30 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 103458,60 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Przedsiębiorstwo Usług Porządkowych Robert Kaleta
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6572564043
7.3.3) Ulica: Turkusowa 2
7.3.4) Miejscowość: Nowiny Kowala
7.3.5) Kod pocztowy: 26-052
7.3.6.) Województwo: świętokrzyskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
PRZEDSIĘBIORSTWO USŁUG PORZĄDKOWYCH KALETA ROBERT
jakie przetargi wygrała firma
PRZEDSIĘBIORSTWO USŁUG PORZĄDKOWYCH KALETA ROBERT
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-06-12
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 103458,60 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 100 dni
INNE PRZETARGI Z KOŃSKICH
- Usługi w zakresie prania, dezynfekcji, sterylizacji, reperacji bielizny szpitalnej oraz transportu, załadunku i wyładunku u Zamawiającego
- Zakup wraz z dostawą artykułów mleczarskich
- Zakup wraz z dostawą artykułów spożywczych
- Zakup wraz z dostawą świeżych owoców i warzyw
- Zakup wraz z sukcesywną dostawą mięsa, drobiu oraz wędlin
więcej: przetargi w Końskich »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- "Modernizacja dróg gminnych i wewnętrznych w gminie Oświęcim" zadanie współfinansowane z Rządowego Funduszu Polski Ład - Program Inwestycji Strategicznych
- Przebudowa drogi wojewódzkiej nr 933 ul. Pszczyńska w Rajsku w ramach zadania inwestycyjnego pn.: "Budowa chodnika wraz z odwodnieniem i oświetleniem wzdłuż DW 933-ul. Pszczyńska w Rajsku-etap I (...)
- Kompleksowe utrzymanie wybiegów dla psów w mieście Lublin
- Sprzątanie pomieszczeń i terenów zewnętrznych Prokuratury Okręgowej w Sieradzu i podległych prokuratur rejonowych
- Koszenie traw na terenach zieleni miejskiej(2)
- Wykonanie usługi wykaszania poboczy i skarp rowów przydrożnych oraz rowów odprowadzających wody opadowe z kanalizacji deszczowej na terenie gminy Łask w 2024 roku
więcej: Usługi w zakresie trawników »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.