eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Bielsk › WYKONANIE ZADAŃ PN.: CZĘŚĆ I: "Przebudowa drogi gminnej w miejscowości Leszczyn Szlachecki " CZĘŚĆ II: "Przebudowa drogi gminnej Ciachcin-Józinek "

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych




Ogłoszenie z dnia 2023-06-16


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
WYKONANIE ZADAŃ PN.:


CZĘŚĆ I: „Przebudowa drogi gminnej w miejscowości Leszczyn Szlachecki ”

CZĘŚĆ II: „Przebudowa drogi gminnej Ciachcin-Józinek ”

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Bielsk

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 611015566

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Plac Wolnosci 3A

1.5.2.) Miejscowość: Bielsk

1.5.3.) Kod pocztowy: 09-230

1.5.4.) Województwo: mazowieckie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL923 - Płocki

1.5.7.) Numer telefonu: 24 265 01 01, 265 01 09

1.5.8.) Numer faksu: 24 265 01 05

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia@bielsk.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.bielsk.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://platformazakupowa.pl/pn/bielsk

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

WYKONANIE ZADAŃ PN.:


CZĘŚĆ I: „Przebudowa drogi gminnej w miejscowości Leszczyn Szlachecki ”

CZĘŚĆ II: „Przebudowa drogi gminnej Ciachcin-Józinek ”

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-a8800175-fecf-11ed-9355-06954b8c6cb9

2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00263129

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2023-06-16

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00035631/03/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.1 Remont drogi gminnej w miejscowości Leszczyn Szlachecki

1.1.2 Remont drogi gminnej Ciachcin - Józinek

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00239207

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: RRiRG.I.271.3.2023

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak

4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 1680145,17 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1.1. Opis przedmiotu zamówienia:
CZĘŚĆ I: „Przebudowa drogi gminnej w miejscowości Leszczyn Szlachecki ”
W ramach przebudowy drogi planuje się wykonanie następujących czynności:
a) na odcinku 0+000 – 0+990,00km:
• czynności pomiarowe,
• wykonanie warstwy wyrównawczej bitumicznej
• wykonanie warstwy ścieralnej z mieszanki bitumiczno-asfaltowej- gr. 5cm szer. 5 mb,
• roboty dodatkowe - pobocza 2 x 0,75m- wykonanie poboczy z kruszyw naturalnych o frakcji 0-63 mm (gr.10 cm po zagęszczeniu),
Droga przeznaczona do remontu na tym fragmencie posiada nawierzchnię z betonu asfaltowego gr. 6,0 cm, szerokość nawierzchni 5,20mb. W pasie drogi znajduje się pas jezdni wraz z odwodnieniem i przepustami drogowymi.
b) na odcinku 0+000,00km – 0+060,70km:
• czynności pomiarowe,
• uzupełnienie ubytków w dolnej warstwie nawierzchni bitumicznej gr. 6,0 cm z betonu asfaltowego
• skropienie nawierzchni emulsją asfaltową
• wykonanie warstwy ścieralnej z mieszanki bitumiczno-asfaltowej- gr. 5cm szer. 5 mb,
• roboty dodatkowe - pobocza 2 x 0,75m- wykonanie poboczy z kruszyw naturalnych o frakcji 0-63 mm (gr.10 cm po zagęszczeniu),

c) na odcinku 0+060,70km – 0+414,00km:
• czynności pomiarowe,
• w zakresie sieci wodociągowej – bez zmian,
• w zakresie kabla telekomunikacyjnego – założenie 2 szt. rur osłonowych na przejściach poprzecznych przez drogę
• profilowanie poprzeczne i podłużne drogi;
• zagęszczanie podłoża pod warstwy konstrukcyjne nawierzchni wykonywane mechanicznie, kat. gruntu II-VI;
• uzupełnienie ubytków w dolnej warstwie nawierzchni żwirowej
• skropienie nawierzchni emulsją asfaltową
• wykonanie warstwy wiążącej z mieszanki mineralno-bitumicznej- gr. 4cm szer. 5,1mb
• wykonanie warstwy ścieralnej z mieszanki bitumiczno-asfaltowej- gr. 5cm szer. 5 mb,
roboty dodatkowe - pobocza 2 x 0,75m- wykonanie poboczy z kruszyw naturalnych o frakcji 0-63 mm (gr.10 cm po zagęszczeniu)
Droga przeznaczona do remontu na odcinku 60,70mb posiada nawierzchnię z betonu asfaltowego gr. 6,0 cm, szerokość nawierzchni 5,20mb, na pozostałym odcinku 353,30mb droga posiada nawierzchnie żwirową. W pasie drogi znajduje się pas jezdni wraz z odwodnieniem i przepustami drogowymi
Lokalizacja: gmina Bielsk, obręb Leszczyn Szlachecki, działka nr ewid. 97
2. Numer CPV dotyczący przedmiotu zamówienia:
45233120-6 - Roboty w zakresie budowy dróg

3. Zakres przedmiotu zamówienia należy wykonać zgodnie z opisem w SWZ, dokumentacją techniczną do zgłoszenia i przedmiarem robót.

4. Przedmiar robót - to materiał pomocniczy z wyszczególnieniem elementów robót do wykonania przez wykonawcę. Wykonawca zobowiązany jest do wykonania wymienionych elementów zgodnie z zasadami wiedzy i sztuki budowlanej, opisem technicznym oraz zgodnie z obowiązkami określonymi w umowie załącznik nr 8,

5. Wykonawca zobowiązany jest do udzielenia minimalnej gwarancji i rękojmi na okres 24 miesięcy, licząc od dnia końcowego odbioru przedmiotu zamówienia.
6. Wykonawca jako wytwórca odpadów w rozumieniu art. 3 ust.3 pkt. 32 ustawy o odpadach ma obowiązek zagospodarowania (wywozu i utylizacji) na własny koszt odpadów powstałych podczas realizacji zadania, zgodnie z obowiązującymi przepisami.
7. Stosowanie materiałów, urządzeń równoważnych:
Jeżeli w jakimkolwiek miejscu specyfikacji warunków zamówienia oraz jej załącznikach tj. przedmiarach robót, zostały wskazane nazwy producenta, nazwy własne, znaki towarowe, patenty lub pochodzenie materiałów czy urządzeń służących do wykonania robót budowlanych będących przedmiotem zamówienia należy to traktować jako rozwiązanie przykładowe określające standardy, wygląd i wymagania techniczne – a Zamawiający zgodnie z art. 99 ust.6 ustawy Pzp dopuszcza możliwość zastosowania materiałów i urządzeń równoważnych. Zamawiający dopuszcza wszelkie rynkowe odpowiedniki o parametrach równych lub lepszych niż wskazane.
Oznacza to, że przewidziane przez wykonawcę do zastosowania na etapie realizacji robót materiały i urządzenia powinny spełniać parametry określone w dokumentacji przetargowej postępowania i nie powinny być gorsze od jej założeń (równe lub lepsze) tj. muszą być co najmniej: tej samej wytrzymałości, tej samej trwałości, spełniać te same funkcje, spełniać wymagania bezpieczeństwa konstrukcji, bhp i p.poż, posiadać stosowne dokumenty dopuszczające do stosowania w budownictwie, atesty i aprobaty techniczne. Ciężar udowodnienia, że materiał (wyrób) jest równoważny w stosunku do wymogu określonego przez zamawiającego spoczywa na wykonawcy, z którym została podpisana umowa. W takim wypadku wykonawca zobowiązany jest przedłożyć odpowiednie dokumenty opisujące parametry techniczne, wymagane prawem certyfikaty i inne dokumenty dopuszczające dany materiał (wyrób) do użytkowania oraz pozwalające jednoznacznie stwierdzić, że są one rzeczywiście równoważne.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45233120-6 - Roboty w zakresie budowy dróg

4.5.5.) Wartość części: 723680,81 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1.1. Opis przedmiotu zamówienia:
CZĘŚĆ II: „Przebudowa drogi gminnej Ciachcin-Józinek ”
Obecną droga szerokości pasa jezdnego 4,60 ÷ 5,70 m posiada nawierzchnię bitumiczną o nieznacznych nierównościach, należy wyprofilować warstwą wyrównawczą do uzyskania prawidłowych spadków poprzecznych.
Na istniejącej nawierzchni na odcinku km 0 + 000,00 do km 2 + 086,00, wykonać:
 warstwę ścieralną AC 11S KR 1-2 50/70 gr. 4 cm
 warstwę wyrównawczą bitumiczną AC 11W KR 1-2 50/70 – 50 kg/m2
 miejscowe uzupełnienie ubytków w istniejącej nawierzchni masą bitumiczną AC 11W w ilości 3,0 ton na całą drogę,
 pobocza z kruszywa łamanego 0-31,5 gr. 10 cm

2. Numer CPV dotyczący przedmiotu zamówienia:
45233120-6 - Roboty w zakresie budowy dróg

3. Zakres przedmiotu zamówienia należy wykonać zgodnie z opisem w SWZ, dokumentacją techniczną do zgłoszenia i przedmiarem robót.

4. Przedmiar robót - to materiał pomocniczy z wyszczególnieniem elementów robót do wykonania przez wykonawcę. Wykonawca zobowiązany jest do wykonania wymienionych elementów zgodnie z zasadami wiedzy i sztuki budowlanej, opisem technicznym oraz zgodnie z obowiązkami określonymi w umowie załącznik nr 8,

5. Wykonawca zobowiązany jest do udzielenia minimalnej gwarancji i rękojmi na okres 24 miesięcy, licząc od dnia końcowego odbioru przedmiotu zamówienia.
6. Wykonawca jako wytwórca odpadów w rozumieniu art. 3 ust.3 pkt. 32 ustawy o odpadach ma obowiązek zagospodarowania (wywozu i utylizacji) na własny koszt odpadów powstałych podczas realizacji zadania, zgodnie z obowiązującymi przepisami.
7. Stosowanie materiałów, urządzeń równoważnych:
Jeżeli w jakimkolwiek miejscu specyfikacji warunków zamówienia oraz jej załącznikach tj. przedmiarach robót, zostały wskazane nazwy producenta, nazwy własne, znaki towarowe, patenty lub pochodzenie materiałów czy urządzeń służących do wykonania robót budowlanych będących przedmiotem zamówienia należy to traktować jako rozwiązanie przykładowe określające standardy, wygląd i wymagania techniczne – a Zamawiający zgodnie z art. 99 ust.6 ustawy Pzp dopuszcza możliwość zastosowania materiałów i urządzeń równoważnych. Zamawiający dopuszcza wszelkie rynkowe odpowiedniki o parametrach równych lub lepszych niż wskazane.
Oznacza to, że przewidziane przez wykonawcę do zastosowania na etapie realizacji robót materiały i urządzenia powinny spełniać parametry określone w dokumentacji przetargowej postępowania i nie powinny być gorsze od jej założeń (równe lub lepsze) tj. muszą być co najmniej: tej samej wytrzymałości, tej samej trwałości, spełniać te same funkcje, spełniać wymagania bezpieczeństwa konstrukcji, bhp i p.poż, posiadać stosowne dokumenty dopuszczające do stosowania w budownictwie, atesty i aprobaty techniczne. Ciężar udowodnienia, że materiał (wyrób) jest równoważny w stosunku do wymogu określonego przez zamawiającego spoczywa na wykonawcy, z którym została podpisana umowa. W takim wypadku wykonawca zobowiązany jest przedłożyć odpowiednie dokumenty opisujące parametry techniczne, wymagane prawem certyfikaty i inne dokumenty dopuszczające dany materiał (wyrób) do użytkowania oraz pozwalające jednoznacznie stwierdzić, że są one rzeczywiście równoważne.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45233120-6 - Roboty w zakresie budowy dróg

4.5.5.) Wartość części: 956464,36 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Oferta z najniższą ceną przewyższa kwotę, którą zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia, tj. 1.000.000,00 zł brutto. Zamawiający nie może zwiększyć tej kwoty do poziomu zaoferowanej ceny dlatego zasadne jest unieważnienie postępowania.

SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 1266201,86 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 1362694,42 PLN

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Oferta z najniższą ceną przewyższa kwotę, którą zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia, tj. 1.200.000,00 zł brutto. Zamawiający nie może zwiększyć tej kwoty do poziomu zaoferowanej ceny dlatego zasadne jest unieważnienie postępowania.

SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 1571248,74 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 1906781,06 PLN

SEKCJA IX INFORMACJE DODATKOWE

Art. 255 pkt 3 ustawy Pzp - Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli cena lub koszt najkorzystniejszej oferty lub oferta z najniższą ceną przewyższa kwotę, którą Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia, chyba że Zamawiający może zwiększyć tę kwotę do ceny lub kosztu najkorzystniejszej oferty.

W związku z powyższym Zamawiający nie może kontynuować postępowania przetargowego ponieważ nie będzie możliwe zawarcie umowy na przedmiot zamówienia, z uwagi na to, że w budżecie gminy nie ma zabezpieczonych środków finansowych w odpowiedniej wysokości.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.