eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Olesno › Modernizacja kompleksu sportowego ,,Moje boisko - ORLIK 2012" w Oleśnie



Ogłoszenie z dnia 2023-06-16


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Modernizacja kompleksu sportowego ,,Moje boisko - ORLIK 2012" w Oleśnie

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Olesno

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 151398600

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Pieloka 21

1.5.2.) Miejscowość: Olesno

1.5.3.) Kod pocztowy: 46-300

1.5.4.) Województwo: opolskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL524 - Opolski

1.5.7.) Numer telefonu: 343597841

1.5.8.) Numer faksu: 343597842

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: gmina@olesno.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.olesno.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://platformazakupowa.pl/pn/olesno/proceedings

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Modernizacja kompleksu sportowego ,,Moje boisko - ORLIK 2012" w Oleśnie

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-6a564f5c-f3d8-11ed-b70f-ae2d9e28ec7b

2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00262928

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2023-06-16

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00049908/07/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.2.3 Modernizacja kompleksu sportowego ,,Moje boisko - ORLIK 2012" w Oleśnie

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak

2.12.) Nazwa projektu lub programu:

Zamówienie jest dofinansowane ze środków Funduszu Rozwoju Kultury Fizycznej, której dysponentem jest Minister Sportu i Turystyki

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00218307

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: 271.23.2023

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest wymiana nawierzchni boiska do gry w piłkę nożną o wymiarach 62m x 30m o sztucznej nawierzchni, wymiana siatki na piłkochwytach za liniami bocznymi przedmiotowego boiska oraz wymianę 31 sztuk opraw na energooszczędne na terenie całego orlika.Zamówienie jest dofinansowane ze środków Funduszu Rozwoju Kultury Fizycznej, której dysponentem jest Minister Sportu i Turystyki.
2. Opis przedmiotu zamówienia:
• Wymagania dla boiska z murawą syntetyczną:

 Sztuczna Trawa Tkana o wysokości od 45 mm do 50 mm, spełniająca wymagania FIFA QualityConcept for Football Turf (manual 2015), układana na podkładzie elastycznym (Shock-pad).
 Tkanie to metoda jednoczesnego zaplatania osnowy, wątku i włókien runa w jeden produkt, na tym samym krośnie, w tym samym czasie.
 Rodzaj podkładu elastycznego pod trawą: Mata prefabrykowana, zgodna z raportem z badań niezależnego laboratorium dołączonym do oferty.
 Grubość podkładu elastycznego: min.10 mm
 Wypełnienie trawy: piasek kwarcowy oraz EPDM z recyclingu.
 Dtex pęczka – min. 12.000,
 Grubość włókna – min. 300 µm,
 Ilość pęczków – min. 10.000/m2,
 Masa runa – min. 1 600 g/m2,
 Siła wyrywania pęczka - min. 70 N
 Przepuszczalność wody w trawie: min. 6000 mm/h
 Rodzaj włókna: Polietylenowe, monofilamentowe. W jednym pęczku minimum trzy różne rodzaje przekrojów poprzecznych włókien.
 Podkład trawy: PP/PE - 100 % poliolefinowy
 Nie dopuszcza się zastosowania warstwy lateksu z użyciem butadienu i poliuretanu,
 Kolor nawierzchni: zielony w trzech różnych odcieniach,
 Linie wklejane w nawierzchnie.

• Piłkochwyty:

 Siatka piłkochwytów polipropylenowa o wymiarach min. 26m x 4m na dwa piłkochwyty o następujących parametrach:
 oczka siatki 8cm x 8 cm,
 grubość linki min. 5mm,
 kolor zielony,
 haczyki ocynkowane
 linki stalowe

• Oprawy oświetlenia boisk w ilości 31 sztuk o następujących parametrach (min):

 Moc: 150W
 Strumień świetlny:24000 lm
 Barwa światła: biała neutralna
 Temperatura barwowa: 4000K
 Kąt świecenia: 100st.
 Napięcie: 230V
 Częstotliwość: 50/60Hz
 Typ modułu LED: SMD
 Czas życia: 30000 h
 Współczynnik mocy: >0,9
 CRI: 70+
 Materiał: Aluminium
 Kolor obudowy: Czarny
 Typ: Oświetlenie zewnętrzne
 Ściemnianie: NIE
 Klasa szczelności: IP65
 Czas zapłonu 100%: 0.001s (natychmiast)
 Stabilność kolorów: <6
 Wymiary: 318.5x55x390mm

• Zagospodarowanie mat sztucznej trawy, siatki piłkochwytów i opraw z demontażu
Maty sztucznej trawy należy zutylizować. Oprawy z demontażu należy przekazać zamawiającemu. Siatka z piłkochwytów do utylizacji.

4.5.3.) Główny kod CPV: 39293300-5 - Sztuczna trawa

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

37410000-5 - Sprzęt sportowy do uprawiania sportów na wolnym powietrzu

31520000-7 - Lampy i oprawy oświetleniowe

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Uzasadnienie prawne
Zamawiający działając na podstawie art. 255 pkt 3 ustawy z dnia 11 września 2019 r. - Prawo zamówień publicznych (t.j. Dz. U. z 2022 r. poz. 1710), zwanej dalej ustawą Pzp, informuje o unieważnieniu postępowania o udzielenie zamówienia publicznego prowadzonego w trybie podstawowym. Zgodnie z cyt. wyżej dyspozycją art. 255 pkt 3 postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego unieważnia się jeżeli
cena lub koszt najkorzystniejszej oferty lub oferta z najniższą ceną przewyższa kwotę, którą zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia, chyba że zamawiający może zwiększyć tę kwotę do ceny lub kosztu najkorzystniejszej oferty

Uzasadnienie faktyczne
W dniu 05.06.2023 r. odbyło się otwarcie ofert. Wartość jaką Zamawiający przeznaczył na realizację zamówienia wyniosła 407.000,00 złotych
Złożone oferty przekroczyły kwotę jaką Zamawiający przyjął.
Mając na uwadze powyższe Zamawiający postanowił tak jak w sentencji.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.