eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Bia³ystok › "Rekreacja u Korczaka" przy Szkole Podstawowej Nr 31, ul. ¯urawia 12 - budowa placu zabaw i si³owni



Og³oszenie z dnia 2021-11-09


Powi±zane og³oszenia:

Og³oszenie o zamówieniu
Roboty budowlane
„Rekreacja u Korczaka” przy Szkole Podstawowej Nr 31, ul. ¯urawia 12 - budowa placu zabaw i si³owni

SEKCJA I - ZAMAWIAJ¡CY

1.1.) Rola zamawiaj±cego

Postêpowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiaj±cego

1.2.) Nazwa zamawiaj±cego: Miasto Bia³ystok

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 050658640

1.5) Adres zamawiaj±cego

1.5.1.) Ulica: S³onimska 1

1.5.2.) Miejscowo¶æ: Bia³ystok

1.5.3.) Kod pocztowy: 15-950

1.5.4.) Województwo: podlaskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL841 - Bia³ostocki

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: din@um.bialystok.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiaj±cego: www.bip.bialystok.pl

1.6.) Rodzaj zamawiaj±cego: Zamawiaj±cy publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorz±du terytorialnego

1.7.) Przedmiot dzia³alno¶ci zamawiaj±cego: Ogólne us³ugi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Og³oszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Og³oszenie dotyczy us³ug spo³ecznych i innych szczególnych us³ug: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

„Rekreacja u Korczaka” przy Szkole Podstawowej Nr 31, ul. ¯urawia 12 - budowa placu zabaw i si³owni

2.4.) Identyfikator postêpowania: ocds-148610-11665eb1-3ca3-11ec-8c2d-66c2f1230e9c

2.5.) Numer og³oszenia: 2021/BZP 00262768

2.6.) Wersja og³oszenia: 01

2.7.) Data og³oszenia: 2021-11-09

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zosta³y ujête w planie postêpowañ: Tak

2.9.) Numer planu postêpowañ w BZP: 2021/BZP 00000363/14/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postêpowañ:

1.1.8 Rekreacja u Korczaka przy Szkole Podstawowej nr 31, ul. ¯urawia 12 - budowa placu zabaw i si³owni

2.11.) O udzielenie zamówienia mog± ubiegaæ siê wy³±cznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu wspó³finansowanego ze ¶rodków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstaw± prawn±

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTÊPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postêpowania

https://miastobialystok.ezamawiajacy.pl

3.2.) Zamawiaj±cy zastrzega dostêp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowi±zani s± do sk³adania ofert, wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu, o¶wiadczeñ oraz innych dokumentów wy³±cznie przy u¿yciu ¶rodków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o ¶rodkach komunikacji elektronicznej, przy u¿yciu których zamawiaj±cy bêdzie komunikowa³ siê z wykonawcami - adres strony internetowej: W postêpowaniu o udzielenie zamówienia komunikacja miêdzy Zamawiaj±cym, a Wykonawcami odbywa siê przy u¿yciu Platformy zakupowej https://miastobialystok.ezamawiajacy.pl/, zwanej dalej „Platform±”, przez co nale¿y rozumieæ narzêdzie umo¿liwiaj±ce realizacjê procesu zwi±zanego z udzielaniem zamówieñ publicznych przy u¿yciu ¶rodków komunikacji elektronicznej, s³u¿±ce w szczególno¶ci do przekazywania ofert, o¶wiadczeñ i dokumentów.

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotycz±ce korespondencji elektronicznej: Wymagania techniczne:
1. Zamawiaj±cy okre¶la niezbêdne wymagania sprzêtowo - aplikacyjne, umo¿liwiaj±ce pracê na Platformie, tj.:
1) sta³y dostêp do sieci Internet o gwarantowanej przepustowo¶ci nie mniejszej ni¿ 512 kb/s,
2) komputer klasy PC lub MAC, o nastêpuj±cej konfiguracji: pamiêæ min 2GB Ram, procesor Intel IV 2GHZ, jeden z systemów operacyjnych - MS Windows 7 , Mac Os x 10.4, Linux, lub ich nowsze wersje,
3) zainstalowana dowolna przegl±darka internetowa obs³uguj±ca TLS 1.2, najlepiej w najnowszej wersji, w przypadku Internet Explorer - minimalnie wersja 10.0,
4) w³±czona obs³uga JavaScript,
5) zainstalowany program Acrobat Reader lub inny obs³uguj±cy pliki w formacie .pdf.
2. Zamawiaj±cy okre¶la dopuszczalne formaty przesy³anych danych, tj. plików o wielko¶ci do 100 MB w: txt, rtf, pdf, xps, odt, ods, odp, doc, xls, ppt, docx, xlsx, pptx, csv, jpg, jpeg, tif, tiff, geotiff, png, svg, wav, mp3, avi, mpg, mpeg, mp4, m4a, mpeg4, ogg, ogv, zip, tar, gz, gzip, 7z, html, xhtml, css, xml, xsd, gml, rng, xsl, xslt, TSL, XMLsig, XAdES, CAdES, ASIC, XMLenc.
3. Zamawiaj±cy okre¶la informacje na temat kodowania i czasu odbioru danych, tj.: plik za³±czony przez Wykonawcê na Platformie i zapisany, widoczny jest w Systemie, jako zaszyfrowany – format kodowania UTF8. Mo¿liwo¶æ otworzenia pliku dostêpna jest dopiero po odszyfrowaniu przez Zamawiaj±cego po up³ywie terminu otwarcia ofert.
4. Oznaczenie czasu odbioru danych przez Platformê stanowi datê oraz dok³adny czas (hh:mm:ss) generowany wg czasu lokalnego serwera synchronizowanego odpowiednim ¼ród³em czasu.
Wymagania organizacyjne dot. korespondencji elektronicznej:
1. W postêpowaniu o udzielenie zamówienia komunikacja pomiêdzy Zamawiaj±cym a Wykonawcami w szczególno¶ci sk³adanie o¶wiadczeñ, wniosków, zawiadomieñ oraz przekazywanie informacji odbywa siê elektronicznie za po¶rednictwem Platformy znajduj±cej siê pod adresem:
https://miastobialystok.ezamawiajacy.pl/ w zak³adce „Korespondencja”.
2. Dokumenty elektroniczne, o¶wiadczenia lub elektroniczne kopie dokumentów lub o¶wiadczeñ sk³adane s± przez Wykonawcê za po¶rednictwem Platformy znajduj±cej siê pod adresem: https://miastobialystok.ezamawiajacy.pl/ w zak³adce „Korespondencja”. Za datê przekazania za¶wiadczeñ oraz informacji przyjmuje siê datê ich wys³ania za po¶rednictwem zak³adki „Korespondencja”.
Sposób sporz±dzenia dokumentów elektronicznych, o¶wiadczeñ lub elektronicznych kopii dokumentów lub o¶wiadczeñ musi byæ zgodny z wymaganiami okre¶lonymi w Rozporz±dzeniu Prezesa Rady Ministrów z dnia 30 grudnia 2020 r. w sprawie sposobu sporz±dzania i przekazywania informacji oraz wymagañ technicznych dla dokumentów elektronicznych oraz ¶rodków komunikacji elektronicznej w postêpowaniu o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursie oraz Rozporz±dzeniu Ministra Rozwoju, Pracy i Technologii z dnia 23 grudnia 2020 r. w sprawie podmiotowych ¶rodków dowodowych oraz innych dokumentów lub o¶wiadczeñ, jakich mo¿e ¿±daæ zamawiaj±cy od Wykonawcy.

3.8.) Zamawiaj±cy wymaga sporz±dzenia i przedstawienia ofert przy u¿yciu narzêdzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzêdzi, które nie s± ogólnie dostêpne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Jêzyki, w jakich mog± byæ sporz±dzane dokumenty sk³adane w postêpowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowi±zek informacyjny): Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporz±dzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w zwi±zku z przetwarzaniem danych osobowych
i w sprawie swobodnego przep³ywu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporz±dzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119, str. 1 z 2016 r., sprost. Dz. Urz. UE. L 127, str. 2
z 2018 r.) (w skrócie „RODO”), informujê, ¿e:
1. administratorem danych jest Prezydent Miasta Bia³egostoku, Urz±d Miejski w Bia³ymstoku, ul. S³onimska 1, 15-950 Bia³ystok,
2. w sprawach z zakresu ochrony danych osobowych mog± Pañstwo kontaktowaæ siê z inspektorem ochrony danych: Urz±d Miejski w Bia³ymstoku, ul. S³onimska 1, 15-950 Bia³ystok, tel. 85 879 79 79, e-mail: bbi@um.bialystok.pl,
3. Pani/Pana dane przetwarzane bêd± w celu przeprowadzenia zamówienia publicznego na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c) RODO, zgodnie z ustaw± z dnia 11 wrze¶nia 2019 r. Prawo zamówieñ publicznych (Pzp) oraz w celu zawarcia umowy na podstawie art. 6 ust. 1 lit. b) RODO,
4. Pani/Pana dane osobowe bêd± przechowywane:
1) przez okres 4 lat od dnia zakoñczenia postêpowania o udzielenie zamówienia (je¿eli okres obowi±zywania umowy w sprawie zamówienia publicznego przekracza 4 lata, okres przechowywania dokumentacji obejmuje ca³y okres obowi±zywania umowy) - zgodnie z art. 78 ust. 1 i 4 ustawy Pzp,
2) przez okres 5 lat liczonych od koñca roku, w którym postêpowanie zostanie zakoñczone – w przypadku dokumentacji z postêpowania o udzielenie zamówienia,
3) przez okres 10 lat liczonych od koñca roku, w którym umowa zostanie zrealizowana – w przypadku umów zwartych w postêpowaniu o udzielenie zamówienia,
4) w przypadku postêpowañ finansowanych ze ¶rodków unijnych przez czas trwania projektu,
5. Pani/Pana dane bêd± udostêpniane podmiotom, którym udostêpniona zostanie dokumentacja postêpowania w oparciu o art. 18 oraz art. 74 ust. 1 ustawy Pzp oraz podmiotom, którym administrator powierzy³ przetwarzanie danych na mocy art. 28 ust. 3 RODO,
6. przys³uguje Pani/Panu prawo do:
1) prawo do dostêpu do danych, na zasadach okre¶lonych w art. 15 RODO,
2) prawo do sprostowania danych, na zasadach okre¶lonych w art. 16 RODO,
3) prawo do usuniêcia danych („prawo do bycia zapomnianym”), na zasadach okre¶lonych w art. 17 RODO,
4) prawo do ograniczenia przetwarzania, na zasadach okre¶lonych w art. 18 RODO,
7. przys³uguje Pani/Panu prawo do wniesienia skargi do organu nadzorczego, którym jest Prezes Urzêdu Ochrony Danych Osobowych,
8. podanie danych osobowych jest wymogiem ustawowym, zwi±zanym z udzia³em w postêpowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania okre¶lonych danych wynikaj± z ustawy Pzp,
9. dane osobowe nie bêd± podlega³y zautomatyzowanemu podejmowaniu decyzji, w tym profilowaniu.

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.1.) Przed wszczêciem postêpowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: DIN-III.271.19.2021

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.1.4.) Zamawiaj±cy udziela zamówienia w czê¶ciach, z których ka¿da stanowi przedmiot odrêbnego postêpowania: Nie

4.1.8.) Mo¿liwe jest sk³adanie ofert czê¶ciowych: Nie

4.1.13.) Zamawiaj±cy uwzglêdnia aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Tak

4.1.14.) Okre¶lenie aspektów spo³ecznych, ¶rodowiskowych lub etykiet w opisie przedmiotu zamówienia:

Zamawiaj±cy uwzglêdni³ wymagania w zakresie dostêpno¶ci dla osób niepe³nosprawnych oraz projektowania z przeznaczeniem dla wszystkich u¿ytkowników, zgodnie z art. 100 ust. 1 ustawy

4.2. Informacje szczegó³owe odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia:

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest budowa placu zabaw i si³owni zewnêtrznej przy Szkole Podstawowej Nr 31 w Bia³ymstoku, ul. ¯urawia 12.
2. Zakres zamówienia obejmuje:
1) wykonanie robót budowlanych zgodnie ze zg³oszeniem z dnia 02.09.2021 r. dotycz±cym budowy obiektów ma³ej architektury placu zabaw i si³owni przy Szkole Podstawowej Nr 31 w Bia³ymstoku na dzia³ce 415/2 (obrêb 21 – Dojlidy) przy ul. ¯urawiej 12,
2) szczegó³owy opis przedmiotu zamówienia przedstawiono w dokumentacji projektowej oraz specyfikacjach technicznych wykonania i odbioru robót opracowanych przez ED-PROJEKT PRACOWNIA ARCHITEKTURY Emilia Dawidowicz, ul. Ca³a 2, 15-560 Bia³ystok (za³±cznik nr 7 do SWZ),
3) Zamawiaj±cy wymaga udzielenia min. 5 - letniej gwarancji na wykonane roboty (okres gwarancji podlega ocenie zgodnie z rozdz. XIX SWZ),
4) Wykonawca ponosi odpowiedzialno¶æ za nale¿yte zabezpieczenie terenu robót i odpowiada za wszelkie szkody wyrz±dzone Zamawiaj±cemu i osobom trzecim,
5) Wykonawca powinien zg³osiæ w trakcie postêpowania przetargowego wszelkie uwagi i zastrze¿enia do dokumentacji przetargowej i wyst±piæ do Zamawiaj±cego o rozstrzygniêcie,
6) Wykonawca po zakoñczeniu robót zobowi±zany jest do uporz±dkowania terenu.
Uwaga:
1. Na terenie dzia³ki o nr ewid. geod. 415/2, obrêb 21 – Dojlidy obowi±zuje miejscowy plan zagospodarowania przestrzennego zatwierdzony uchwa³± nr XXIX/295/12 z dnia 18.06.2012 r. w sprawie miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego czê¶ci osiedla Dojlidy w Bia³ymstoku (w rejonie ulic Wiewiórczej i Nied¼wiedziej).
2. Inwestycja realizowana jest w ramach Projektu do Bud¿etu Obywatelskiego 2021.
3. Dochód uzyskany ze sprzeda¿y z³omu, nale¿y przekazaæ na konto bankowe Szko³y Podstawowej Nr 31.
4. Roboty budowlane bêd± prowadzone w czynnym obiekcie.
5. Zamawiaj±cy informuje, ¿e przed sporz±dzeniem oferty Wykonawca mo¿e dokonaæ wizji lokalnej na terenie inwestycji.
6. Po zakoñczeniu prac nale¿y zdezynfekowaæ wszystkie urz±dzenia i elementy zagospodarowania terenu.
7. Podane w dokumentacji projektowej wymiary urz±dzeñ s± przybli¿one i mog± wahaæ siê ± 10 %.

4.2.6.) G³ówny kod CPV: 45112720-8 - Roboty w zakresie kszta³towania terenów sportowych i rekreacyjnych

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

37535200-9 - Wyposa¿enie placów zabaw

45112723-9 - Roboty w zakresie kszta³towania placów zabaw

45212140-9 - Obiekty rekreacyjne

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 5 miesi±ce

4.2.11.) Zamawiaj±cy przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówieñ na podobne us³ugi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert

4.3.1.) Sposób oceny ofert: 1. Za najkorzystniejsz± uznana zostanie oferta , która uzyska najwiêksz± ³±czn± ilo¶æ punktów za wszystkie kryteria oceny ofert. 2.Je¿eli nie mo¿na wybraæ najkorzystniejszej oferty z uwagi na to, ¿e dwie lub wiêcej ofert przedstawia taki sam bilans ceny lub kosztu i innych kryteriów oceny ofert, Zamawiaj±cy wybiera spo¶ród tych ofert ofertê, która otrzyma³a najwy¿sz± ocenê w kryterium o najwy¿szej wadze.
3. Ilo¶æ punktów w poszczególnych kryteriach zostanie matematycznie zaokr±glona do dwóch miejsc po przecinku (tj. 5 i powy¿ej – w górê; poni¿ej 5 – w dó³).
4. Je¿eli oferty otrzyma³y tak± sam± ocenê w kryterium o najwy¿szej wadze, Zamawiaj±cy wybiera ofertê z najni¿sz± cen± lub najni¿szym kosztem.
5. Je¿eli nie mo¿na dokonaæ wyboru oferty, w sposób o którym mowa w pkt 5, Zamawiaj±cy wzywa Wykonawców, którzy z³o¿yli te oferty, do z³o¿enia w terminie okre¶lonym przez Zamawiaj±cego ofert dodatkowych zawieraj±cych now± cenê lub koszt.
6. W toku oceny ofert Zamawiaj±cy mo¿e ¿±daæ od Wykonawcy wyja¶nieñ dotycz±cych tre¶ci z³o¿onych ofert.
7. Niedopuszczalne jest prowadzenie miêdzy Zamawiaj±cym a Wykonawc± negocjacji dotycz±cych z³o¿onej oferty oraz, z uwzglêdnieniem art. 223 ust. 2 ustawy Pzp dokonywanie jakiejkolwiek zmiany w jej tre¶ci.
8. Zamawiaj±cy poprawia w tek¶cie oferty omy³ki na podstawie art. 223 ust. 2 ustawy Pzp, niezw³ocznie zawiadamiaj±c o tym Wykonawcê, którego oferta zosta³a poprawiona.

4.3.2.) Sposób okre¶lania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jako¶ciowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60,00

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium:

inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Okres gwarancji

4.3.6.) Waga: 10,00

Kryterium 3

4.3.4.) Rodzaj kryterium:

organizacja, kwalifikacje zawodowe i do¶wiadczenie osób wyznaczonych do realizacji zamówienia

4.3.5.) Nazwa kryterium: Do¶wiadczenie osoby

4.3.6.) Waga: 30,00

4.3.10.) Zamawiaj±cy okre¶la aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub innowacyjne, ¿±da etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu ¿ycia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiaj±cy przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Nie

5.3.) Warunki udzia³u w postêpowaniu: Tak

5.4.) Nazwa i opis warunków udzia³u w postêpowaniu.

1. Zamawiaj±cy okre¶la warunki udzia³u w postêpowaniu dotycz±ce:
1) sytuacji ekonomicznej lub finansowej: w celu potwierdzenia warunku Wykonawca winien wykazaæ: posiadanie w banku lub spó³dzielczej kasie oszczêdno¶ciowo-kredytowej ¶rodki finansowe lub zdolno¶æ kredytow± w wysoko¶ci min 200 000,00 z³ brutto, w okresie nie wcze¶niejszym ni¿ 3 miesi±ce przed z³o¿eniem informacji,
2) zdolno¶ci technicznej lub zawodowej: w celu potwierdzenia warunku Wykonawca winien wykazaæ:
a) wykonanie, nie wcze¶niej ni¿ w okresie ostatnich 5 lat, a je¿eli okres prowadzenia dzia³alno¶ci jest krótszy – w tym okresie, co najmniej 2 robót budowlanych, o warto¶ci min. 250 000,00 z³ brutto ka¿da robota, maj±cych w swoim zakresie budowê placu zabaw i/lub si³owni zewnêtrznej,
b) osobê skierowan± do realizacji zamówienia publicznego, posiadaj±ce uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi, w rozumieniu ustawy z dnia 07 lipca 1994 r. Prawo budowlane (Dz. U. z 2020 r. poz. 1333 ze zm.) lub odpowiadaj±ce im uprawnienia budowlane wydane na podstawie wcze¶niej obowi±zuj±cych przepisów albo uprawnione do sprawowania samodzielnej funkcji na podstawie odrêbnych przepisów prawa, w specjalno¶ci konstrukcyjno–budowlanej i/lub in¿ynieryjnej drogowej (do pe³nienia funkcji kierownika budowy) – osoba winna posiadaæ do¶wiadczenie w pe³nieniu funkcji kierownika budowy lub kierownika robót budowlanych przy realizacji co najmniej 2 robót budowlanych o warto¶ci min. 250 000,00 z³ brutto ka¿da robota, maj±cych w swym zakresie budowê placu zabaw i/lub si³owni zewnêtrznej.

U¿yte okre¶lenia „budowa” - w rozumieniu ustawy Prawo budowlane (Dz. U. z 2020 r., poz. 1333 ze zm.).

2. UWAGA:
1) Warto¶ci pieniê¿ne wskazane w dokumentach, maj±ce na celu wykazanie spe³niania przez Wykonawców warunków udzia³u w postêpowaniu dotycz±cych sytuacji ekonomicznej lub finansowej oraz zdolno¶ci technicznej lub zawodowej podane w walutach obcych, Zamawiaj±cy przeliczy na z³ote polskie wg ¶redniego kursu walut NBP z dnia zamieszczenia og³oszenia o niniejszym postêpowaniu w Biuletynie Zamówieñ Publicznych. W przypadku wskazania warto¶ci pieniê¿nej w walucie obcej nie obowi±zuj±cej w dniu opublikowania ww. og³oszenia, Zamawiaj±cy przeliczy warto¶æ na z³ote polskie wg ¶redniego kursu walut NBP z ostatniego dnia obowi±zywania tej waluty.
2) W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia warunek udzia³u w postêpowaniu w zakresie zdolno¶ci technicznej lub zawodowej okre¶lony w pkt 1 ppkt 2 lit. a) SWZ - zostanie uznany za spe³niony, je¿eli jeden z cz³onków konsorcjum wyka¿e siê wykonaniem zamówieñ wymaganych w pkt 1 ppkt 2 lit. a) SWZ. Roboty budowlane nie podlegaj± sumowaniu (zapis stosuje siê odpowiednio w przypadku polegania na podmiotach udostêpniaj±cych zasoby).
3) Do¶wiadczenie Wykonawcy i osób bêdzie uznawane, gdy Wykonawca wyka¿e roboty zakoñczone.

5.5.) Zamawiaj±cy wymaga z³o¿enia o¶wiadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.6.) Wykaz podmiotowych ¶rodków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: Nie dotyczy

5.7.) Wykaz podmiotowych ¶rodków dowodowych na potwierdzenie spe³niania warunków udzia³u w postêpowaniu: 1. W zakresie warunku dotycz±cego sytuacji ekonomicznej lub finansowej:
- informacja banku lub spó³dzielczej kasy oszczêdno¶ciowo-kredytowej potwierdzaj±ca wysoko¶æ posiadanych ¶rodków finansowych lub zdolno¶æ kredytow± Wykonawcy, w okresie nie wcze¶niejszym ni¿ 3 miesi±ce przed jej z³o¿eniem.
2. W zakresie warunku dotycz±cego zdolno¶ci technicznej lub zawodowej:
1) wykaz robót budowlanych wykonanych nie wcze¶niej ni¿ w okresie ostatnich 5 lat, a je¿eli okres prowadzenia dzia³alno¶ci jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju, warto¶ci, daty i miejsca wykonania oraz podmiotów, na rzecz których roboty te zosta³y wykonane (na lub wg za³. nr 3 do SWZ), oraz za³±czeniem dowodów okre¶laj±cych, czy te roboty budowlane zosta³y wykonane nale¿ycie, przy czym dowodami, o których mowa, s± referencje b±d¼ inne dokumenty sporz±dzone przez podmiot, na rzecz którego roboty budowlane zosta³y wykonane, a je¿eli Wykonawca z przyczyn niezale¿nych od niego nie jest w stanie uzyskaæ tych dokumentów – inne odpowiednie dokumenty;
2) wykaz osób, skierowanych przez Wykonawcê do realizacji zamówienia publicznego, w szczególno¶ci odpowiedzialnych za kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich uprawnieñ i do¶wiadczenia niezbêdnych do wykonania zamówienia publicznego, a tak¿e zakresu wykonywanych przez nie czynno¶ci oraz informacj± o podstawie do dysponowania tymi osobami (na lub wg za³. nr 4 do SWZ).

5.8.) Wykaz przedmiotowych ¶rodków dowodowych:

Nie dotyczy

5.9.) Zamawiaj±cy przewiduje uzupe³nienie przedmiotowych ¶rodków dowodowych: Nie

5.11.) Wykaz innych wymaganych o¶wiadczeñ lub dokumentów:

1. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia w celu potwierdzenia, ¿e Wykonawca nie podlega wykluczeniu oraz spe³nia warunki udzia³u w postêpowaniu:
1) o¶wiadczenie, o którym mowa w art. 125 ust. 1 ustawy Pzp (na lub wg za³±cznika nr 2 do SWZ) - sk³ada ka¿dy Wykonawca do oferty,
2) o¶wiadczenie, z którego wynika, które roboty budowlane wykonaj± poszczególni Wykonawcy - sk³ada ka¿dy z Wykonawców do oferty,
3) o¶wiadczenie, o którym mowa w rozdz. VIII pkt 1 SWZ - sk³ada ka¿dy z Wykonawców na wezwanie Zamawiaj±cego,
4) dokumenty, o których mowa w rozdz. IX SWZ - sk³ada odpowiednio Wykonawca, który wykazuje spe³nienie warunku, w zakresie i na zasadach opisanych odpowiednio w rozdz. V SWZ - na wezwanie Zamawiaj±cego.
2. W przypadku, gdy Wykonawca w celu potwierdzenia spe³niania warunków udzia³u w postêpowaniu polega na zdolno¶ciach podmiotów udostêpniaj±cych zasoby, zobowi±zany jest do³±czyæ do oferty:
1) o¶wiadczenie podmiotu udostêpniaj±cego zasoby, potwierdzaj±ce brak podstaw wykluczenia tego podmiotu oraz odpowiednio spe³nianie warunków udzia³u w postêpowaniu w zakresie, w jakim Wykonawca powo³uje siê na jego zasoby, o którym mowa w art. 125 ust. 1 ustawy Pzp (na lub wg za³±cznika nr 2 do SWZ),
2) zobowi±zanie podmiotu udostêpniaj±cego zasoby do oddania mu do dyspozycji niezbêdnych zasobów na potrzeby realizacji danego zamówienia (na lub wg za³±cznika nr 5 do SWZ) lub inny podmiotowy ¶rodek dowodowy potwierdzaj±cy, ¿e Wykonawca realizuj±c zamówienie, bêdzie dysponowa³ niezbêdnymi zasobami tych podmiotów.
Zobowi±zanie okre¶la w szczególno¶ci:
a) zakres dostêpnych Wykonawcy zasobów podmiotu udostêpniaj±cego zasoby;
b) sposób i okres udostêpnienia Wykonawcy i wykorzystania przez niego zasobów podmiotu, udostêpniaj±cego te zasoby przy wykonywaniu zamówienia;
c) czy i w jakim zakresie podmiot udostêpniaj±cy zasoby, na zdolno¶ciach którego Wykonawca polega w odniesieniu do warunków udzia³u w postêpowaniu dotycz±cych wykszta³cenia, kwalifikacji zawodowych lub do¶wiadczenia, zrealizuje roboty budowlane lub us³ugi, których wskazane zdolno¶ci dotycz±.
3. Podmiot, który zobowi±za³ siê do udostêpnienia zasobów, odpowiada solidarnie z Wykonawc±, który polega na jego sytuacji finansowej lub ekonomicznej, za szkodê poniesion± przez zamawiaj±cego powsta³± wskutek nieudostêpnienia tych zasobów, chyba ¿e za nieudostêpnienie zasobów podmiot ten nie ponosi winy.
4. W odniesieniu do warunków dotycz±cych wykszta³cenia, kwalifikacji zawodowych lub do¶wiadczenia, Wykonawcy mog± polegaæ za zdolno¶ciach innych podmiotów, je¶li podmioty te zrealizuj± roboty budowlane lub us³ugi, do realizacji których te zdolno¶ci s± wymagane

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiaj±cy wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiaj±cy przewiduje aukcjê elektroniczn±: Nie

6.4.) Zamawiaj±cy wymaga wadium: Tak

6.4.1) Informacje dotycz±ce wadium:

1. Ka¿da oferta musi byæ zabezpieczona wadium o warto¶ci: 6 000,00 z³.
2. Wadium mo¿e byæ wnoszone wed³ug wyboru Wykonawcy w jednej lub kilku nastêpuj±cych formach:
1) pieni±dzu;
2) gwarancjach bankowych;
3) gwarancjach ubezpieczeniowych;
4) porêczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiêbiorczo¶ci.
3. Wadium wnoszone w formie pieniê¿nej nale¿y wp³aciæ PRZELEWEM na rachunek bankowy w Banku Pekao S.A. nr 37 1240 5211 1111 0010 3553 7299, a dowód wp³aty wadium nale¿y do³±czyæ do oferty. W tytule wp³aty nale¿y wpisaæ: Wadium – „Rekreacja u Korczaka” przy Szkole Podstawowej Nr 31, ul. ¯urawia 12 – budowa placu zabaw i si³owni.
4. Wadium sk³adane w pozosta³ych formach powinno byæ wniesione w oryginale w formie elektronicznej lub postaci elektronicznej opatrzonej podpisem zaufanym lub podpisem osobistym przez Gwaranta, poprzez za³±czenie na Platformie w zak³adce „OFERTY”, wybieraj±c polecenie „dodaj dokument".
5. Wadium wnosi siê przed up³ywem terminu sk³adania ofert i utrzymuje nieprzerwanie do dnia up³ywu terminu zwi±zania ofert±. Za skuteczne wniesienie wadium w pieni±dzu Zamawiaj±cy uwa¿a wadium, które w tym terminie znajdzie siê na koncie Zamawiaj±cego. W przypadku wniesienia wadium w formie gwarancji (lub porêczeñ) powinna ona obejmowaæ pe³ny okres zwi±zania ofert±.
6. Zamawiaj±cy odrzuci ofertê je¿eli Wykonawca nie wniós³ wadium, lub wniós³ w sposób nieprawid³owy lub nie utrzymywa³ wadium nieprzerwanie do up³ywu terminu zwi±zania ofert± lub z³o¿y³ wniosek o zwrot wadium w przypadku, o którym mowa w art. 98 ust. 2 pkt 3 ustawy Pzp.
7. Zamawiaj±cy zwraca wadium niezw³ocznie, nie pó¼niej jednak ni¿ w terminie 7 dni od dnia wyst±pienia jednej z okoliczno¶ci:
1) up³ywu terminu zwi±zania ofert±,
2) zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego,
3) uniewa¿nienia postêpowania o udzielenie zamówienia, z wyj±tkiem sytuacji gdy nie zosta³o rozstrzygniête odwo³anie na czynno¶æ uniewa¿nienia albo nie up³yn±³ termin do jego wniesienia.
8. Zamawiaj±cy, niezw³ocznie, nie pó¼niej jednak ni¿ w terminie 7 dni od dnia z³o¿enia wniosku zwraca wadium Wykonawcy:
1) który wycofa³ ofertê przed up³ywem terminu sk³adania ofert,
2) którego oferta zosta³a odrzucona,
3) po wyborze najkorzystniejszej oferty, z wyj±tkiem Wykonawcy, którego oferta zosta³a wybrana jako najkorzystniejsza,
4) po uniewa¿nieniu postêpowania, w przypadku gdy nie zosta³o rozstrzygniête odwo³anie na czynno¶æ uniewa¿nienia albo nie up³yn±³ termin do jego wniesienia.
9. Zamawiaj±cy zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, a w przypadku wadium wniesionego w formie gwarancji lub porêczenia, wystêpuje odpowiednio do gwaranta lub porêczyciela z ¿±daniem zap³aty wadium, je¿eli:
1) Wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 107 ust. 2 lub art. 128 ust. 1 ustawy Pzp, z przyczyn le¿±cych po jego stronie, nie z³o¿y³ podmiotowych ¶rodków dowodowych lub przedmiotowych ¶rodków dowodowych potwierdzaj±cych okoliczno¶ci, o których mowa w art. 57 lub art. 106 ust. 1 ustawy Pzp, o¶wiadczenia, o którym mowa w art. 125 ust. 1 ustawy Pzp, innych dokumentów lub o¶wiadczeñ lub nie wyrazi³ zgody na poprawienie omy³ki, o której mowa w art. 223 ust. 2 pkt 3 ustawy Pzp, co spowodowa³o brak mo¿liwo¶ci wybrania oferty z³o¿onej przez Wykonawcê jako najkorzystniejszej;
2) Wykonawca, którego oferta zosta³a wybrana:
a) odmówi³ podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach okre¶lonych w ofercie,
b) nie wniós³ wymaganego zabezpieczenia nale¿ytego wykonania umowy;
3) zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego sta³o siê niemo¿liwe z przyczyn le¿±cych po stronie Wykonawcy, którego oferta zosta³a wybrana.

6.5.) Zamawiaj±cy wymaga zabezpieczenia nale¿ytego wykonania umowy: Tak

6.6.) Wymagania dotycz±ce sk³adania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia:

1. Sk³adanie ofert przez Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia (dotyczy wspólników spó³ki cywilnej oraz konsorcjum):
1) Wykonawcy mog± wspólnie ubiegaæ siê o udzielenie zamówienia; w takim przypadku Wykonawcy ustanawiaj± pe³nomocnika do reprezentowania ich w postêpowaniu o udzielenie zamówienia albo do reprezentowania w postêpowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego (pe³nomocnictwo nale¿y do³±czyæ do oferty),
2) dokument pe³nomocnictwa okre¶laj±cy jego zakres powinien byæ przed³o¿ony zgodnie z pkt 10,
3) wszelka korespondencja oraz rozliczenia dokonywane bêd± wy³±cznie z podmiotem wystêpuj±cym jako reprezentant pozosta³ych – pe³nomocnikiem,
4) wype³niaj±c formularz ofertowy oraz inne dokumenty powo³uj±ce siê na „Wykonawcê” w miejscu „nazwa i adres Wykonawcy” nale¿y wpisaæ dane dotycz±ce Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o zamówienie,
5) Wykonawcy ponosz± solidarn± odpowiedzialno¶æ za wykonanie umowy.
2. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia w celu potwierdzenia, ¿e Wykonawca nie podlega wykluczeniu oraz spe³nia warunki udzia³u w postêpowaniu:
1) o¶wiadczenie, o którym mowa w art. 125 ust. 1 ustawy Pzp (na lub wg za³±cznika nr 2 do SWZ) - sk³ada ka¿dy Wykonawca do oferty,
2) o¶wiadczenie, z którego wynika, które roboty budowlane wykonaj± poszczególni Wykonawcy - sk³ada ka¿dy z Wykonawców do oferty,
3) o¶wiadczenie, o którym mowa w rozdz. VIII pkt 1 SWZ - sk³ada ka¿dy z Wykonawców na wezwanie Zamawiaj±cego,
4) dokumenty, o których mowa w rozdz. IX SWZ - sk³ada odpowiednio Wykonawca, który wykazuje spe³nienie warunku, w zakresie i na zasadach opisanych odpowiednio w rozdz. V SWZ - na wezwanie Zamawiaj±cego.

6.7.) Zamawiaj±cy przewiduje uniewa¿nienie postêpowania, je¶li ¶rodki publiczne, które zamierza³ przeznaczyæ na sfinansowanie ca³o¶ci lub czê¶ci zamówienia nie zosta³y przyznane: Nie

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiaj±cy przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

1. Wszelkie zmiany niniejszej umowy wymagaj± dla swej wa¿no¶ci formy pisemnej pod rygorem niewa¿no¶ci i bêd± dopuszczalne w granicach unormowania art. 455 ustawy z dnia 11.09.2019 r. Prawo zamówieñ publicznych.
2. Wszelkie przes³anki dotycz±ce rodzaju i zakresu zmian umowy oraz warunki przeprowadzenia takiej zmiany zosta³y okre¶lone w projekcie umowy stanowi±cym za³±cznik nr 6 do SWZ, § 15 ust. 1-10.

7.5.) Zamawiaj±cy uwzglêdni³ aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe, innowacyjne lub etykiety zwi±zane z realizacj± zamówienia: Tak

7.6.) Zamawiaj±cy przewiduje nastêpuj±ce wymagania zwi±zane z realizacj± zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okoliczno¶ciach, o których mowa w art. 95 ustawy

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin sk³adania ofert: 2021-11-30 11:00

8.2.) Miejsce sk³adania ofert: Ofertê nale¿y z³o¿yæ za po¶rednictwem Platformie pod adresem: https://miastobialystok.ezamawiajacy.pl/ w zak³adce „OFERTY".

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2021-11-30 11:30

8.4.) Termin zwi±zania ofert±: 30 dni

Podziel siê

Poleæ ten przetarg znajomemu poleæ

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstaw± prezentowanych tutaj informacji s± dane publikowane przez Urz±d Zamówieñ Publicznych w Biuletynie Zamówieñ Publicznych. Tre¶æ og³oszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z tre¶ci± tego¿ og³oszenia dostêpn± w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dok³ada wszelkich starañ, aby zamieszczone tutaj informacje by³y kompletne i zgodne z prawd±. Nie mo¿e jednak zagwarantowaæ ich poprawno¶ci i nie ponosi ¿adnej odpowiedzialno¶ci za jakiekolwiek szkody powsta³e w wyniku korzystania z nich.


Je¶li chcesz dodaæ og³oszenie do serwisu, zapoznaj siê z nasz± ofert±:

chcê zamieszczaæ og³oszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwê miasta, dla którego chcesz znale¼æ jednostkê ZUS.