eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Szemud › Demontaż, transport i utylizacja wyrobów zawierających azbest na terenie Gminy Szemud



Ogłoszenie z dnia 2023-06-16


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Demontaż, transport i utylizacja wyrobów zawierających azbest na terenie Gminy Szemud

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Szemud

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 191675422

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Samorządowa 1

1.5.2.) Miejscowość: Szemud

1.5.3.) Kod pocztowy: 84-217

1.5.4.) Województwo: pomorskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL634 - Gdański

1.5.7.) Numer telefonu: 586764439

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zp@szemud.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.szemud.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://platformazakupowa.pl/pn/szemud

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Demontaż, transport i utylizacja wyrobów zawierających azbest na terenie Gminy Szemud

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-c725b1c1-fee7-11ed-9355-06954b8c6cb9

2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00262681

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2023-06-16

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00023934/06/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.3.5 Demontaż, transport i utylizacja wyrobów zawierających azbest na terenie Gminy Szemud

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00242351

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: ZP/3/9/2023

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 175681,60 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem Zamówienia jest wykonanie prac związanych z usuwaniem oraz unieszkodliwianiem wyrobów zawierających azbest z terenu gminy Szemud, zgodnie z Programem usuwania azbestu i wyrobów zawierających azbest dla Gminy Szemud w ramach przedmiotowego zadania.
2. Zakres prac obejmuje:
a) Demontaż, transport, zabezpieczenie i unieszkodliwienie odpadów zawierających azbest w ilości ok. 206,881Mg,
b) Transport, zabezpieczenie i unieszkodliwienie odpadów zawierających azbest – w ilości ok. 70,562 Mg.
Ww. ilość odpadów, które powstaną wskutek realizacji zamówienia, może ulec zmianie w przypadku zaistnienia przeszkód w realizacji zamówienia, pozostających po stronie właścicieli nieruchomości biorących udział w zamówieniu (np. rezygnacji), bądź w przypadku błędnego oszacowania ilości odpadów azbestowych, które powstaną w wyniku realizacji zamówienia.
c) Opracowanie wstępnego harmonogramu prac w kontakcie z właścicielami posesji w oparciu o załączony, do umowy, wykaz nieruchomości (zał. nr 1), z których należy usunąć azbest oraz uzgodnieniu ww. harmonogramu z Zamawiającym, w terminie 14 dni od daty zawarcia umowy. Harmonogram prac może ulec zmianie wyłącznie w uzgodnieniu z Zamawiającym oraz właścicielami nieruchomości, które biorą udział w zamówieniu, w przypadku, gdy wystąpią niesprzyjające warunki atmosferyczne uniemożliwiające realizację zamówienia bądź wystąpią inne okoliczności leżące po stronie właścicieli nieruchomości, uniemożliwiające wykonanie zamówienia, zgodnie z przyjętym harmonogramem. O każdej przeszkodzie uniemożliwiającej terminową realizację zamówienia, zarówno Wykonawca, jak i Zamawiający zobowiązują informować się wzajemnie, drogą elektroniczną, najpóźniej w dniu wystąpienia przeszkody.
d) Wykonanie dokumentacji zdjęciowej przed oraz po zakończeniu zadania dla każdej z posesji, na których usuwany był azbest. Dokumentacja winna zostać sporządzona w wersji elektronicznej na nośniku danych (np. płycie CD), osobno dla każdego obiektu budowlanego (po 2-3 fotografie) i opatrzona adresem nieruchomości, na której zlokalizowany jest obiekt budowlany.
e) Sporządzenie protokołu odbioru robót podpisanego przez Wykonawcę i Właściciela dla każdej z posesji indywidualnie. W protokole należy uwzględnić rodzaj zadania (z podziałem na zadania podane w pkt a i b), dokładny adres nieruchomości objęty zadaniem, ilość odpadów w Mg oraz datę wykonania.
f) udokumentowanie przekazania odpadu na składowisko – miejsce unieszkodliwiania, poprzez przekazanie Zamawiającemu kart przekazania odpadu do uprawnionej instytucji.

4.5.3.) Główny kod CPV: 90650000-8 - Usługi usuwania azbestu

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

90512000-9 - Usługi transportu odpadów

45262660-5 - Usuwanie azbestu

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 7 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Wykonawca uchylił się od zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego.
Zamawiający pismem z dnia 14.06.2023r.poinformował wykonawców, którzy złożyli oferty w przedmiotowym postępowaniu o wyborze najkorzystniejszej oferty. Taką też informację zamieścił na stronie internetowej prowadzonego postępowania. W dniu 15.06.2023r. wykonawca przesłał pismo zawierające rezygnację z podpisania umowy.
Na podstawie art. 263 ustawy Pzp, jeżeli Wykonawca, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, uchyla się od zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego, Zamawiający postanawia unieważnić postępowanie.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.