Ogłoszenie z dnia 2023-06-16
Powiązane ogłoszenia:
- 2023/BZP 00242351/01 - Ogłoszenie z dnia 2023-06-01
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Demontaż, transport i utylizacja wyrobów zawierających azbest na terenie Gminy Szemud
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Szemud
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 191675422
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Samorządowa 1
1.5.2.) Miejscowość: Szemud
1.5.3.) Kod pocztowy: 84-217
1.5.4.) Województwo: pomorskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL634 - Gdański
1.5.7.) Numer telefonu: 586764439
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zp@szemud.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.szemud.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://platformazakupowa.pl/pn/szemud1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Demontaż, transport i utylizacja wyrobów zawierających azbest na terenie Gminy Szemud2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-c725b1c1-fee7-11ed-9355-06954b8c6cb9
2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00262681
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2023-06-16
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00023934/06/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.5 Demontaż, transport i utylizacja wyrobów zawierających azbest na terenie Gminy Szemud
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00242351
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: ZP/3/9/2023
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 175681,60 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem Zamówienia jest wykonanie prac związanych z usuwaniem oraz unieszkodliwianiem wyrobów zawierających azbest z terenu gminy Szemud, zgodnie z Programem usuwania azbestu i wyrobów zawierających azbest dla Gminy Szemud w ramach przedmiotowego zadania.
2. Zakres prac obejmuje:
a) Demontaż, transport, zabezpieczenie i unieszkodliwienie odpadów zawierających azbest w ilości ok. 206,881Mg,
b) Transport, zabezpieczenie i unieszkodliwienie odpadów zawierających azbest – w ilości ok. 70,562 Mg.
Ww. ilość odpadów, które powstaną wskutek realizacji zamówienia, może ulec zmianie w przypadku zaistnienia przeszkód w realizacji zamówienia, pozostających po stronie właścicieli nieruchomości biorących udział w zamówieniu (np. rezygnacji), bądź w przypadku błędnego oszacowania ilości odpadów azbestowych, które powstaną w wyniku realizacji zamówienia.
c) Opracowanie wstępnego harmonogramu prac w kontakcie z właścicielami posesji w oparciu o załączony, do umowy, wykaz nieruchomości (zał. nr 1), z których należy usunąć azbest oraz uzgodnieniu ww. harmonogramu z Zamawiającym, w terminie 14 dni od daty zawarcia umowy. Harmonogram prac może ulec zmianie wyłącznie w uzgodnieniu z Zamawiającym oraz właścicielami nieruchomości, które biorą udział w zamówieniu, w przypadku, gdy wystąpią niesprzyjające warunki atmosferyczne uniemożliwiające realizację zamówienia bądź wystąpią inne okoliczności leżące po stronie właścicieli nieruchomości, uniemożliwiające wykonanie zamówienia, zgodnie z przyjętym harmonogramem. O każdej przeszkodzie uniemożliwiającej terminową realizację zamówienia, zarówno Wykonawca, jak i Zamawiający zobowiązują informować się wzajemnie, drogą elektroniczną, najpóźniej w dniu wystąpienia przeszkody.
d) Wykonanie dokumentacji zdjęciowej przed oraz po zakończeniu zadania dla każdej z posesji, na których usuwany był azbest. Dokumentacja winna zostać sporządzona w wersji elektronicznej na nośniku danych (np. płycie CD), osobno dla każdego obiektu budowlanego (po 2-3 fotografie) i opatrzona adresem nieruchomości, na której zlokalizowany jest obiekt budowlany.
e) Sporządzenie protokołu odbioru robót podpisanego przez Wykonawcę i Właściciela dla każdej z posesji indywidualnie. W protokole należy uwzględnić rodzaj zadania (z podziałem na zadania podane w pkt a i b), dokładny adres nieruchomości objęty zadaniem, ilość odpadów w Mg oraz datę wykonania.
f) udokumentowanie przekazania odpadu na składowisko – miejsce unieszkodliwiania, poprzez przekazanie Zamawiającemu kart przekazania odpadu do uprawnionej instytucji.
4.5.3.) Główny kod CPV: 90650000-8 - Usługi usuwania azbestu
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
90512000-9 - Usługi transportu odpadów
45262660-5 - Usuwanie azbestu
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 7 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Wykonawca uchylił się od zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego.Zamawiający pismem z dnia 14.06.2023r.poinformował wykonawców, którzy złożyli oferty w przedmiotowym postępowaniu o wyborze najkorzystniejszej oferty. Taką też informację zamieścił na stronie internetowej prowadzonego postępowania. W dniu 15.06.2023r. wykonawca przesłał pismo zawierające rezygnację z podpisania umowy.
Na podstawie art. 263 ustawy Pzp, jeżeli Wykonawca, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, uchyla się od zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego, Zamawiający postanawia unieważnić postępowanie.
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Prowadzenie Punktu Selektywnego Zbierania Odpadów Komunalnych (PSZOK) na terenie działki nr 8/12 przy ul. Warszawskiej w Grodkowie oraz zagospodarowanie odpadów zebranych w PSZOK.
- "Odbieranie odpadów komunalnych z nieruchomości zlokalizowanych w granicach administracyjnych Gminy Tolkmicko"
- USŁUGA ODBIORU I TRANSPORTU ODPADÓW KOMUNALNYCH, POKONSUMPCYJNYCH I Z SEPARATORA TŁUSZCZU
- Odbiór i zagospodarowanie odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości zamieszkałych na terenie Gminy Wyśmierzyce oraz prowadzenie PSZOK
- Odbiór i zagospodarowanie odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości z terenu miasta Rejowiec Fabryczny w okresie od 1 lipca 2024 r. do 31 stycznia 2025 r.
- "Odbiór odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości na terenie Gminy Radzyń Podlaski"
więcej: Usuwanie azbestu »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.