eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Warszawa › "Usługa wykonania projekcji spektakli multimedialnych (mappingu) na fasadzie Muzeum Pałacu Króla Jana III w Wilanowie"



Ogłoszenie z dnia 2023-06-16


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o zamówieniu
Usługi
„Usługa wykonania projekcji spektakli multimedialnych (mappingu) na fasadzie Muzeum Pałacu Króla Jana III w Wilanowie”

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Muzeum Pałacu Króla Jana III w Wilanowie

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 010956038

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Stanisława Kostki Potockiego 10/16

1.5.2.) Miejscowość: Warszawa

1.5.3.) Kod pocztowy: 02-958

1.5.4.) Województwo: mazowieckie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL911 - Miasto Warszawa

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: elukasiuk@muzeum-wilanow.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://www.wilanow-palac.pl/

1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - państwowe i samorządowe instytucje kultury

1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Rekreacja, kultura i religia

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Tak

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

„Usługa wykonania projekcji spektakli multimedialnych (mappingu) na fasadzie Muzeum Pałacu Króla Jana III w Wilanowie”

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-4da7bf8c-0c20-11ee-b70f-ae2d9e28ec7b

2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00262665

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2023-06-16

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00024654/06/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.3.8 Usługa wykonania projekcji spektaklu multimedialnego na fasadzie pałacu (mappingu)

2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.13.) O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, którzy spełniają warunki określone w art. 361 ustawy – usługi społeczne: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania

https://muzeum-wilanow.ezamawiajacy.pl

3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://muzeum-wilanow.ezamawiajacy.pl

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: : 1.Ofertę należy złożyć za
pośrednictwem platformy (Marketplanet) – link: https://muzeum-wilanow.ezamawiajacy.pl.
2. Oferta sporządzona w formie elektronicznej powinna być podpisana przez osobę uprawnioną, zgodnie z formą reprezentacji
Wykonawcy określoną w rejestrze sądowym lub innym dokumencie, właściwym dla danej formy organizacyjnej Wykonawcy, albo
przez osobę umocowaną (na podstawie pełnomocnictwa) przez osoby uprawnione.
3. Pełnomocnictwo do podpisania oferty pod rygorem nieważności należy złożyć w formie elektronicznej przez osobę/osoby
upoważnione do reprezentacji wskazane we właściwym rejestrze lub w elektronicznej kopii pełnomocnictwa udzielonego przez
osobę/osoby upoważnione do reprezentacji wskazane we właściwym rejestrze poświadczonej elektronicznym podpisem przez
notariusza.
4. Wykonawca składający ofertę w formie elektronicznej, musi posiadać konto na w/w platformie, wówczas ma dostęp do formularzy:
złożenia, zmiany, wycofania oferty.
5. Dokumenty i oświadczenia, o których mowa w Rozdziale VIII SWZ należy złożyć w formie elektronicznej podpisane
kwalifikowanym podpisem elektronicznym lub w postaci elektronicznej opatrzonej podpisem zaufanym lub podpisem osobistym
zgodnie z art. 63 ust. 2 ustawy Pzp i § 15 Rozporządzenia Ministra Rozwoju, Pracy i Technologii z dnia 23 grudnia 2020 r. w sprawie
podmiotowych środków dowodowych oraz innych dokumentów lub oświadczeń, jakich może żądać Zamawiający od wykonawcy
(Dz.U. 2020 poz. 2415).
6. Zamawiający rekomenduje podpisywanie plików w formacie pdf formatem PAdES. Dopuszcza się podpisanie dokumentów w
formacie innym niż „pdf", wtedy będzie wymagany oddzielny plik z podpisem. W związku z tym Wykonawca będzie zobowiązany
załączyć, prócz podpisanego dokumentu, oddzielny plik z podpisem.
7. Oferta powinna być sporządzona w języku polskim, z zachowaniem postaci elektronicznej w formacie danych .doc, .docx, .xls,
.xlsx, .pdf. (pliki o wielkości do 2 GB).
8. Pliki załączone i zapisane przez Wykonawcę na Platformie (Marketplanet) widoczne są w Systemie, jako zaszyfrowany – format
kodowania UTF8. Możliwość otworzenia plików dostępna jest dopiero po odszyfrowaniu przez Zamawiającego po upływie terminu
otwarcia ofert.
9. W przypadku rozbieżności pomiędzy treścią w elektronicznym, ustandaryzowanym Formularzu Oferty wypełnianym przez
Wykonawcę w Systemie/platformie podczas składania oferty, a treścią Formularza oferty sporządzonego wg wzoru stanowiącego
załącznik nr 3 do SWZ i załączonego do oferty, za obowiązującą przyjmuje się treść Formularza oferty sporządzonego wg wzoru
stanowiącego załącznik nr 3 do SWZ i podpisanego prawidłowo, zgodnie z reprezentacją.
10. Oprogramowanie używane przez Wykonawcę do sporządzenia oferty musi być legalne.
11. Wykonawca może przed upływem terminu do składania ofert zmienić lub wycofać ofertę za pośrednictwem Formularza zmiany
lub wycofania oferty. Sposób zmiany i wycofania oferty został opisany w Instrukcji użytkownika dostępnej na platformie. Wykonawca
po upływie terminu do składania ofert nie może skutecznie dokonać zmiany ani wycofać złożonej oferty.
12. Dokumenty sporządzone w języku obcym są składane wraz z tłumaczeniem na język polski.
13. Wykonawca ma prawo złożyć tylko jedną ofertę, zawierającą jedną, jednoznacznie opisaną propozycję. Złożenie większej liczby
ofert spowoduje odrzucenie wszystkich ofert złożonych przez danego Wykonawcę.
14. Treść złożonej oferty musi odpowiadać treści SWZ.
15. Wykonawca poniesie wszelkie koszty związane z przygotowaniem i złożeniem oferty.
16. Zamawiający informuje, iż zgodnie z art. 18 ust. 1 w zw. z art. 74 ust. 1 ustawy Pzp, oferty składane w postępowaniu o
zamówienie publiczne są jawne i podlegają udostępnieniu od chwili ich otwarcia, nie później jednak niż w terminie 3 dni od dnia
otwarcia ofert, z wyjątkiem informacji stanowiących tajemnicę przedsiębiorstwa w rozumieniu ustawy z dnia 16 kwietnia 1993 r. o
zwalczaniu nieuczciwej konkurencji (t.j. Dz. U. z 2022 r. poz. 1233. ).

3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Zgodnie z treścią zawarta w formularzu oferty stanowiącej załącznik nr 3 do SWZ wykonawca składa oświadczenie: Oświadczam, że wypełniłem obowiązki informacyjne przewidziane w art. 13 lub art. 14 RODO wobec osób fizycznych, od których dane osobowe bezpośrednio lub pośrednio pozyskałem w celu ubiegania się o udzielenie
zamówienia publicznego w niniejszym postępowaniu.
Uwaga: art. 13 lub art. 14 RODO zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia
2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu
Ogłoszenie nr 2023/BZP 00223125/01 z dnia 2023-05-18
2023-05-18 Biuletyn Zamówień Publicznych Ogłoszenie o zamówieniu - Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na
podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy - Roboty budowlane
takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str.
1).
W przypadku gdy wykonawca nie przekazuje danych osobowych innych niż bezpośrednio jego dotyczących lub zachodzi wyłączenie
stosowania obowiązku informacyjnego, stosownie do art. 13 ust. 4 lub art. 14 ust. 5 RODO treści oświadczenia wykonawca nie
składa (usunięcie treści oświadczenia np. przez jego wykreślenie).

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.

4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: DEF-ZP.EŁ.3.2401.8.2023

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Usługi

4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie

4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia polega na realizacji usługi wykonania projekcji spektakli multimedialnych (mappingu) na fasadzie Muzeum Pałacu Króla Jana III w Wilanowie. Projekcje spektakli multimedialnych będą realizowane w latach 2023-2026 tj. od października 2023 do końca lutego 2026 plus 11 dodatkowych dni mappingowych. Terminy zostały podane w Opisie przedmiotu zamówienia stanowiącym załącznik nr 2 do niniejszej SWZ.
2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera Załącznik nr 2 do SWZ.
3. Przedmiot zamówienia będzie realizowany zgodnie ze wzorem umowy, stanowiącym Załącznik nr 1 do SWZ.

4.2.6.) Główny kod CPV: 92521000-9 - Usługi świadczone przez muzea

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

92521100-0 - Usługi wystawowe świadczone przez muzea

79952100-3 - Usługi w zakresie organizacji imprez kulturalnych

79956000-0 - Usługi w zakresie organizacji targów i wystaw

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 29 miesiące

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Przy wyborze oferty Zamawiający będzie się kierował następującymi kryteriami o następującym znaczeniu:
1) Cena brutto za realizację zamówienia „CENA-C” – 60 %,
2) Doświadczenie kluczowego personelu „Doświadczenie-D” – 40 %.
1%=1 pkt

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60,00

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium:

organizacja, kwalifikacje zawodowe i doświadczenie osób wyznaczonych do realizacji zamówienia

4.3.5.) Nazwa kryterium: Doświadczenie kluczowego personelu „Doświadczenie-D”

4.3.6.) Waga: 40,00

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak

5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:

Art. 109 ust. 1 pkt 4

Art. 109 ust. 1 pkt 7

Art. 109 ust. 1 pkt 8

5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak

5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.

1. Warunki udziału w postępowaniu
O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki udziału w postępowaniu dotyczące:
1.1. zdolności do występowania w obrocie gospodarczym: Zamawiający nie określa tego warunku;
1.2. uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów: Zamawiający nie określa tego warunku;
1.3. sytuacji ekonomicznej lub finansowej: warunek zostanie spełniony, jeśli Wykonawca: Zamawiający nie określa tego warunku;
1.4. zdolności technicznej lub zawodowej:
1.4.1. w zakresie doświadczenia Wykonawcy: Zamawiający nie określa warunku.
1.4.2. w zakresie potencjału osób skierowanych przez Wykonawcę:
Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeśli Wykonawca wykaże, iż osoby, które będą uczestniczyły w wykonywaniu zamówienia, posiadają odpowiednie kwalifikacje zawodowe, uprawnienia, doświadczenie i wykształcenie niezbędne do wykonywania zamówienia, w tym, że dysponuje :
co najmniej jedną osobę na stanowisko kierownika spektakli multimedialnych, która w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie wykonała co najmniej cztery usługi (umowy, zlecenia) wyświetlania mappingów na fasadzie budynków każda o wartości co najmniej 10 000 zł brutto.
1.4.3. w zakresie potencjału technicznego
Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeśli Wykonawca wykaże, że do wykonania zamówienia dysponuje następującym potencjałem technicznym:
a) minimum 2 (dwóch) projektorów w technologii 3-chip w technologii DLP prezentujących obraz o jasności nie mniejszej niż 36 500 ANSI lumenów i o rozdzielczości nie mniejszej niż 3840 x 2400 każdy. Oba projektory muszą posiadać gamę optyk w zakresie 0,65:1 – 5,0:1 umożliwiającą wyświetlenie pełnego obrazu o rozdzielczości nie mniejszej niż 3840 x 2400 pikseli każdy. Pobór mocy każdego urządzenia nie może przekraczać 3900W.
b) Mediaserwer wraz z oprogramowaniem o parametrach nie mniejszych: Procesor Xeon Silver ICX 4309Y, zintegrowana karta dźwiękowa, pamięć RAM 32GB DDR4-3200, dysk twardy minimum 2TB w konfiguracji RAID 0 oparty o ultra szybkie dyski M.2 NVMe PCIe 4.0 dające przepustowość zapisu / odczytu na poziomie 12000 MB/s, karta graficzna RTX A6000 48 GB GDDR6PCIe4.0 mogąca obsłużyć 4 wyjścia. Każde wyjście minimum DP 1.2: 4096 x 2160 @ 60Hz, wejścia wideo 4x HD-SDI lub 2x 3GSDI, złącza kodu czasowego– wejście i wyjście, złącze synchronizacji Genlok, maksymalny pobór mocy 1000W z modułem redundantnego zasilania. Mediaserwer powinien mieć możliwość rozszerzania o zewnętrzne środowiska programistyczne o budowie modularnej i obiektowej z możliwością implementowania sensorów zewnętrznych. Do realizacji zlecenia niezbędny jest również mikser / switcher wideo pracujący w rozdzielczości minimum 4K w 30Hz z Ultra-low latency 10 bit 4:4:4. Switcher/ mikser musi posiadać możliwość zdalnej zmiany konfiguracji poprzez interfejs WEB RCS. Switch powinien posiadać funkcję perspective layers i dawać możliwość niezależnego zarządzania wejściami, wyjściami i warstwami. System musi posiadać możliwość przechwytywania w czasie rzeczywistym zdjęć i napisów i ich moderowania. Media serwer musi mieć możliwość płynnego wyświetlania kontentu na fasadzie pałacu z możliwością płynnej zmiany w osi X,Y,Z.
c) Wykonawca musi dysponować systemem nagłośnieniowym do równego pokrycia dźwiękiem powierzchni przed Pałacem w Wilanowie o powierzchni 1500 m². Natężenie dźwięku powinno zawierać się w przedziale 85 – 105 dB.
d) Co najmniej jeden samochód dostawczy do 3,5t,
e) Namiot o minimalnych parametrach
o Wymiary: szerokość od 2,5 m do 4 m, długość od 2,5 do 4 m,
o Ściany namiotu nieprzeźroczyste, wodoodporne,
o Namiot nie może posiadać napisów, reklam itp.,
o Kolor namiotu – preferowany ciemny pn. granatowy, czarny lub ciemnoszary (antracytowy).
Uwaga:
A. W przypadku składania wspólnej oferty, warunki określone w pkt 1.4 uznaje się za spełnione, jeśli spełnią je łącznie wszyscy Wykonawcy ubiegający się o udzielenie zamówienia.

5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: 1. informacji z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie art. 108 ust 1 pkt 1), 2) i 4) ustawy Pzp, sporządzona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed jej złożeniem,
2. oświadczenie Wykonawcy, w zakresie art. 108 ust. 1 pkt 3) ustawy Pzp, o braku wydania prawomocnego wyroku sądu lub ostatecznej decyzji administracyjnej o zaleganiu z uiszczeniem podatków, opłat lub składek na ubezpieczenie społeczne lub zdrowotne. Wzór oświadczenia stanowi załącznik nr 9A do SWZ;
3. oświadczenia Wykonawcy, w zakresie art. 108 ust. 1 pkt 5) ustawy Pzp, o braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów (t. j. Dz.U. z 2021 r. poz. 275 z 2022 r. poz. 2581,2640), z innym Wykonawcą, który złożył odrębną ofertę, albo oświadczenia o przynależności do tej samej grupy kapitałowej wraz z dokumentami lub informacjami potwierdzającymi przygotowanie oferty niezależnie od innego Wykonawcy należącego do tej samej grupy kapitałowej. Wzór oświadczenia stanowi Załącznik nr 9B do SWZ;
4. oświadczenie Wykonawcy, w zakresie art. 108 ust. 1 pkt 6) ustawy Pzp, o braku zakłócania konkurencji. Wzór oświadczenia stanowi załącznik nr 9C do SWZ;
5. oświadczenia Wykonawcy, w zakresie art. 109 ust. 1 pkt. 7) ustawy Pzp o należytym wykonaniu istotnych zobowiązań wynikających z wcześniejszej umowy w sprawie zamówienia publicznego, że nie doszło do wypowiedzenia lub odstąpienia od umowy, że Wykonawca nie został zobowiązany do zapłaty odszkodowania, nie doszło do wykonania zastępczego lub realizacji uprawnień z tytułu rękojmi za wady. Wzór oświadczenia stanowi Załączniku nr 9D do SWZ;
6. oświadczenia Wykonawcy, w zakresie art. 109 ust. 1 pkt. 8) ustawy Pzp , iż nie zaszła okoliczność podczas której w wyniku zamierzonego działania lub rażącego niedbalstwa wprowadził zamawiającego w błąd przy przedstawianiu informacji, że nie podlega wykluczeniu, spełnia warunki udziału w postępowaniu lub kryteria selekcji, co mogło mieć istotny wpływ na decyzje podejmowane przez zamawiającego w postępowaniu o udzielenie zamówienia, lub który zataił te informacje lub nie jest w stanie przedstawić wymaganych podmiotowych środków dowodowych, na formularzu stanowiącym Załącznik nr 9E do SWZ;
7. odpisu lub informacji z Krajowego Rejestru Sądowego lub z Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej, w zakresie art. 109 ust. 1 pkt 4 ustawy Pzp (z zastrzeżeniem art. 127 ustawy Pzp), sporządzonych nie wcześniej niż 3 miesiące przed jej złożeniem, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji oraz odpis lub informacja z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, centralnego rejestru beneficjentów rzeczywistych jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 7 ust. 1 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego w zw. z art. 5 k rozporządzenia 833/2014 w brzmieniu nadanym rozporządzeniem 2022/576 Rady Unii Europejskiej (UE) dotyczącym środków ograniczających w związku z działaniami Rosji destabilizującymi sytuację na Ukrainie (Dz. Urz. UE nr L 111 z 8.4.2022, str. 1) z zastrzeżeniem art. 127 ustawy Pzp sporządzony nie wcześniej niż 9 kwietnia 2022r.

5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. wykazu osób, skierowanych przez Wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, wraz z informacjami na temat ich wykształcenia, kwalifikacji zawodowych, uprawnień, doświadczenia niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami - o treści określonej w załączniku nr 7 do SWZ,
2. wykaz narzędzi, wyposażenia zakładu lub urządzeń technicznych dostępnych Wykonawcy w celu wykonania zamówienia wraz z informacją o podstawie do dysponowania tymi zasobami - o treści określonej w załączniku nr 8 do SWZ.

5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów:

Oferta sporządzona w formie elektronicznej powinna być podpisana przez osobę uprawnioną, zgodnie z formą reprezentacji
Wykonawcy określoną w rejestrze sądowym lub innym dokumencie, właściwym dla danej formy organizacyjnej Wykonawcy,
albo przez osobę umocowaną (na podstawie pełnomocnictwa) przez osoby uprawnione.
4. Pełnomocnictwo do podpisania oferty pod rygorem nieważności należy złożyć w formie elektronicznej przez osobę/osoby
upoważnione do reprezentacji wskazane we właściwym rejestrze lub w elektronicznej kopii pełnomocnictwa udzielonego
przez osobę/osoby upoważnione do reprezentacji wskazane we właściwym rejestrze poświadczonej elektronicznym
podpisem przez notariusza.

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie

6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Tak

6.4.1) Informacje dotyczące wadium:

Wymagania dotyczące wadium opisane w rozdziale XV SWZ.
Zamawiający żąda od Wykonawcy wniesienia wadium w wysokości: 31.000,00 zł .

6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Tak

6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:

1. zgodnie z zapisami ROZDZIAŁU XVIII SWZ

1) Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia.
2) Przepisy prawa dotyczące Wykonawcy stosuje się odpowiednio do Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia.
3) Postanowienia SWZ dotyczące Wykonawcy stosuje się odpowiednio do Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia.
4) W przypadku składania oferty wspólnej, warunki udziału w postępowaniu uznaje się za spełnione jeżeli spełnią je łącznie wszyscy Wykonawcy składający ofertę wspólną.
5) W przypadku, o którym mowa w ust. 1, Wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego i składają wraz z ofertą pełnomocnictwo lub notarialnie poświadczony odpis tego pełnomocnictwa.
6) Wszelka korespondencja będzie prowadzona wyłącznie z Pełnomocnikiem.
7) W przypadku wyboru jako najkorzystniejszej oferty Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, Zamawiający informuje, że będzie żądać przed zawarciem umowy w sprawie zamówienia publicznego, kopii umowy regulującej współpracę tych Wykonawców.
8) Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia ponoszą solidarną odpowiedzialność za wykonanie umowy i wniesienie zabezpieczenia należytego wykonania umowy.
9) W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia oferta, musi być podpisana przez pełnomocnika, o którym mowa pkt. 5) lub przez wszystkich Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia.
10) W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia w formularzu oferty w miejscu „Wykonawca / Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia” należy wpisać wszystkich Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia.
11) Poprawki na dokumentach w przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia muszą być podpisane przez pełnomocnika, o którym mowa w pkt. 5 lub przez wszystkich Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia.
12) W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia dokumenty wystawione przez inne podmioty muszą być oryginałami lub kserokopiami poświadczonymi za zgodność z oryginałem przez pełnomocnika, o którym mowa w pkt. 5 lub przez wszystkich Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, lub przez te podmioty.

2. zgodnie z zapisami VIII.4 SWZ Dokumenty składane przez Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie
zamówienia.

1. W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez wykonawców oświadczenia i dokumenty, o których mowa w podrozdziale VIII.1. ust. 1 pkt. 1.1 i pkt. 1.2 oraz pkt 5.2 ppkt od 5.2.1. do ppkt 5.2.7 składa każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie. Oświadczenia i dokumenty te potwierdzają spełnianie warunków udziału w postępowaniu oraz brak podstaw wykluczenia w zakresie, w którym każdy z Wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu oraz brak podstaw wykluczenia.
2. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, oświadczenie z którego wynika które usługi wykonają poszczególni Wykonawcy. Wzór oświadczenia stanowi Załącznik nr 4C do SWZ.

6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Tak

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunków ich wprowadzenia zostały opisane w par. 17 Wzoru umowy stanowiącej
załącznik nr 1 do SWZ.

7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin składania ofert: 2023-06-27 11:00

8.2.) Miejsce składania ofert: https://muzeum-wilanow.ezamawiajacy.pl

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2023-06-27 11:30

8.4.) Termin związania ofertą: do 2023-07-26

SEKCJA IX – POZOSTAŁE INFORMACJE

1. zgodnie z zapisami ROZDZIAŁU XVI SWZ Opis sposobu przygotowania oferty

Opis sposobu przygotowania oferty
1. Wykonawca składa ofertę zawierającą:
1.1. formularz oferty – załącznik nr 3 do SWZ,
1.2. formularz kryterium oceny ofert – załącznik nr A do formularza oferty (jeśli dotyczy)
1.3. oświadczenia - załącznik nr 4a, 4b do SWZ,
1.4. oświadczenie z którego wynika, które usługi wykonają poszczególni wykonawcy, którego wzór stanowi załącznik nr 4C do SWZ (jeżeli ofertę skradają wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia),
1.5. zobowiązanie podmiotu udostępniającego zasoby do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji niniejszego zamówienia, na wzorze, który stanowi załącznik nr 7 do SWZ, lub inny podmiotowy środek dowodowy potwierdzający, że Wykonawca realizując zamówienie, będzie dysponował niezbędnymi zasobami tych podmiotów (jeżeli dotyczy)(załącznik nr 6).
1.6. oświadczenie dotyczące obowiązku podatkowego, którego wzór stanowi załącznik nr 5 do SWZ.

1. Przed zawarciem Umowy, Wykonawca:
1) jest zobowiązany złożyć projekt dokumentu (ów) zabezpieczenia należytego wykonania Umowy o ile zabezpieczenie będzie wnoszone w jednej lub kilku formach o których mowa w podrozdziale XXI.2. pkt 1 lit. b-e. Projekt zabezpieczenia należy przesłać Zamawiającemu najpóźniej na dwa dni przed wyznaczonym terminem zawarcia Umowy z uwagi na to, iż projekt zabezpieczenia, wymaga akceptacji Zamawiającego,
2) Wykonawca, z którym w wyniku przedmiotowego postępowania zostanie zawarta Umowa, będzie zobowiązany zawrzeć umowę lub umowy ubezpieczenia od odpowiedzialności cywilnej deliktowej i kontraktowej z tytułu prowadzonej działalności zawodowej zgodnie z postanowieniami zawartymi we wzorze umowy w sprawie zamówienia publicznego stanowiącego załącznik nr 1 do SWZ.
3) musi posiadać firmowy numer bankowy znajdujący się w wykazie informacji o podatnikach VAT – tzw. „biała lista" /art. 117ba ustawy z dnia 29 sierpnia 1997 r. Ordynacja podatkowa - t.j. Dz.U. z 2022 poz. poz. 2651, 2707, z 2023 r. poz. 180, 326. ., oraz art. 19 ustawy z dnia 6 marca 2018 r. Prawo przedsiębiorców - t.j. Dz.U. z 2023 poz. 221/ (jeśli dotyczy),
4) jeżeli ofertę złożyli Wykonawcy występujący wspólnie, Zamawiający będzie żądać przed zawarciem umowy w sprawie zamówienia publicznego, kopii umowy regulującej współpracę tych Wykonawców,
5) dokumenty potwierdzające posiadane kwalifikacji osób, które Wykonawca wskazał w wykazie osób stanowiącym załącznik nr 7 do SWZ, w zakresie o którym mowa w Rozdziale VII ust. 1 pkt. 1.4.2. SWZ.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.