eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Dąbrowa Górnicza › Awaryjne zabezpieczanie przecieków z dachów w zasobach gminnych II



Ogłoszenie z dnia 2021-11-09


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Awaryjne zabezpieczanie przecieków z dachów w zasobach gminnych II

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Samorządowy Zakład Budżetowy Miejski Zarząd Budynków Mieszkalnych

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 271518876

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Tysiąclecia 20

1.5.2.) Miejscowość: Dąbrowa Górnicza

1.5.3.) Kod pocztowy: 41-303

1.5.4.) Województwo: śląskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL22B - Sosnowiecki

1.5.7.) Numer telefonu: 32 260 86 52

1.5.8.) Numer faksu: 32 364 27 67

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@mzbm.com.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.mzbm.com.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://miniportal.uzp.gov.pl

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - samorządowy zakład budżetowy

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność


zarządzanie nieruchomościami

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Awaryjne zabezpieczanie przecieków z dachów w zasobach gminnych II

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-bba82aff-2814-11ec-b885-f28f91688073

2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00262481

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2021-11-09

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00000819/05/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.16 Awaryjna zabezpieczanie przecieków z dachu w zasobach gminnych II

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00225891/01

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: ZP/ZN/MB/010/09/21

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 142753,51 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiot zamówienia obejmuje uszczelnienie, naprawę, zabezpieczenie pokryć dachowych w zasobach administrowanych przez MZBM w Dąbrowie Górniczej.
Z uwagi na fakt, iż przedmiot zamówienia obejmuje prace związane z awaryjnym zabezpieczaniem przecieków z dachów w zasobach gminnych, niemożliwe jest jednoznaczne określenie zakresu, wielkości oraz miejsca wystąpienia awarii. Biorąc pod uwagę, że awarie mogą wystąpić na dachach zasobó w obejmujących lokale mieszkalne oraz lokale użytkowe, dla prawidłowego wyliczenia ceny oferty należy przyjąć założenia procentowe.
Cenę oferty należy wyliczyć przy założeniu, iż:
- 70% awarii wystąpi na dachach lokali użytkowych;
- 30% awarii wystąpi na dachach lokali mieszkalnych.
Cenę oferty należy wyliczyć zgodnie z tym założeniem (rozdz. XV ust. 1 SWZ).
Z uwagi na specyfikę zamówienia Zamawiający wymaga natychmiastowego usunięcia powstałej awarii, celem zabezpieczenia mienia przed zniszczeniem przez czynniki zewnętrzne.
Najdłuższy możliwy czas usunięcia awarii wymagany przez Zamawiającego: 168 godzin.
Najkrótszy czas usunięcia awarii: 48 godzin.
1.1. Wykonawca zobowiązany jest do przystąpienia do usunięcia awarii w terminie nie dłuższym niż 24h od momentu otrzymania pisemnego (e-mailowego) zgłoszenia awarii przez zamawiającego.
2.Szczegółowy zakres robót określa przedmiar robót - załącznik nr 2 do SWZ, specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych załącznik nr 3 do SWZ, formularz cenowy załącznik nr 1a do SWZ.
Zamówienie będzie realizowane na podstawie:
2.1.specyfikacji warunków zamówienia,
2.2.postanowień zawartych w treści przyszłej umowy,
2.3. przedmiaru robót,
2.4. specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót,
2.5. formularza cenowego.
3.Nazwy i kody zamówienia wg Wspólnego Słownika Zamówień ( CPV):
45000000-7 roboty budowlane
45260000-4 wykonywanie pokryć i konstrukcji dachowych oraz podobne roboty specjalistyczne.
4.Zamówienie musi być realizowane zgodnie z:
Ustawą z dnia 7 lipca 1994r Prawo budowlane ( Dz. U. z 2019r.poz.1186 z późn. zm.)
5. Przedmiot zamówienia obejmuje wykonanie wszelkich prac i czynności niezbędnych do prawidłowego zrealizowania niniejszego zamówienia w zakresie rzeczowo-ilościowym określonym w przedmiarze robót.
6.Wykonawca zobowiązany jest do wykonania przedmiotu zamówienia zgodnie z zasadami wiedzy technicznej i sztuki budowlanej oraz obowiązującymi przepisami prawa.
7.Osoba nadzorująca umowę ze strony Zamawiającego w przypadku awarii dot. przecieków dachu będzie e-mailowo przesyłała adres budynku, na którym wystąpił przeciek. Wykonawca zobowiązany będzie do wykonania tylko czynności wymienionych w formularzu cenowym (załącznik nr 1a).
8.Wykonawca zobowiązuje się zabezpieczyć miejsce wykonywanych robót przez czas usuwania awarii.
9.Wykonawca ponosi pełną odpowiedzialność za zapewnienie i przestrzeganie warunków bezpieczeństwa, ppoż. w czasie wykonywania przedmiotu zamówienia.
10.Wykonawca zobowiązany będzie do należytego zagospodarowania wszelkich odpadów jakie powstaną w trakcie realizacji robót, zgodnie z właściwymi przepisami- w szczególności ustawą o odpadach oraz ustawą Prawo ochrony środowiska.
11.Wykonawca będzie prowadził ilościową i jakościową ewidencję odpadów, z zastosowaniem następujących dokumentów:
- karty ewidencji odpadu, prowadzonej dla każdego rodzaju odpadu odrębnie,
- karty przekazania odpadu.
12.Wykonawca udzieli Zamawiającemu gwarancji na wykonany przedmiot zamówienia na okres minimum 1 roku, licząc od daty podpisania nie zawierającego zastrzeżeń końcowego protokołu odbioru każdego zlecenia oddzielnie.
13.Zamawiajacy wymaga, aby wszystkie czynności w pełnym zakresie rzeczowym wyszczególnionym w przedmiarze robót realizowane były przez osoby zatrudnione przez Wykonawcę i Podwykonawcę/ów na podstawie umowy o pracę w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 26 czerwca 1974r- Kodeks pracy ( Dz. U. 2019.1040 t. j. z dnia 2019.06.05).
Wymaganie nie dotyczy Kierownika Robót.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45260000-7 - Roboty w zakresie wykonywania pokryć i konstrukcji dachowych i inne podobne roboty specjalistycze

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 115820,40 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 115820,40 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 115820,40 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Kanon Nowoczesne Technologie Budowlane Sp.z o. o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6292479974

7.3.3) Ulica: 11 Listopada 1

7.3.4) Miejscowość: Dąbrowa Górnicza

7.3.5) Kod pocztowy: 41-303

7.3.6.) Województwo: śląskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-11-05

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 1158520,40 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 50 dni

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.