eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Góra › Wykonanie robót budowlanych w ramach zadania inwestycyjnego pn. ,,Budowa drogi w m. Sławęcice"

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych




Ogłoszenie z dnia 2023-06-16


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia
Wykonanie robót budowlanych w ramach zadania inwestycyjnego pn.
,,Budowa drogi w m. Sławęcice”

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Nazwa zamawiającego: Gmina Góra

1.3.) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 411050669

1.4.) Adres zamawiającego:

1.4.1.) Ulica: Adama Mickiewicza 1

1.4.2.) Miejscowość: Góra

1.4.3.) Kod pocztowy: 56-200

1.4.4.) Województwo: dolnośląskie

1.4.5.) Kraj: Polska

1.4.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL516 - Legnicko-głogowski

1.4.7.) Numer telefonu: +48 65 544 36 41

1.4.9.) Adres poczty elektronicznej: szendryk@gora.com.pl

1.4.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://gora.com.pl/

1.5.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.6.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00262434

2.2.) Data ogłoszenia: 2023-06-16

SEKCJA III ZMIANA OGŁOSZENIA

3.2.) Numer zmienianego ogłoszenia w BZP: 2023/BZP 00250998

3.3.) Identyfikator ostatniej wersji zmienianego ogłoszenia: 01

3.4.) Identyfikator sekcji zmienianego ogłoszenia:

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:

4.2.2. Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przed zmianą:
Wykonanie robót budowlanych w ramach zadania inwestycyjnego pn.
,,Budowa drogi w m. Sławęcice”
Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowlanych w ramach zadania pn. ,,Budowa drogi w m. Sławęcice”.
Zakres robót obejmuje:
- budowę drogi o nawierzchni jezdni z mieszanki mineralno-asfaltowej o długości 346,8 m i szer. zmiennej od 3 do 4 m.
Szczegółowy zakres:
-roboty ziemne, korytowanie pod warstwy konstrukcyjne,
-wykonanie podbudowy 1500 m2,
-wykonanie nowej nawierzchni jezdni i zjazdów z mieszanki mineralno-asfaltowej 1500 m2, -wymiana istniejącego przepustu rowu na nowy,
-przestawienie lampy solarnej,
-utwardzenie poboczy kruszywem – 540 m2, uporządkowanie terenu zgodnie z przepisami właściwymi, w szczególności ustawy z 14 grudnia 2012 r. o odpadach,
-wprowadzenie docelowej organizacji ruchu,
-inwentaryzacja geodezyjna powykonawcza,
-Wykonawca dostarczy i zamontuje tablicę informacyjną o dofinansowaniu zadania z budżetu Województwa Dolnośląskiego w ramach ochrony, rekultywacji i poprawy jakości gruntów rolnych. Tablica o wymiarach 42,00 x 29,7 cm, zamocowana na trwałym wysięgniku, zaprojektowana zgodnie z systemem identyfikacji wizualnej 2010 Urzędu Marszałkowskiego Województwa Dolnośląskiego - załącznik do SWZ. Dostawa i montaż tablicy została ujęta w tabeli elementów rozliczeniowych. Wykonawca sporządzając kalkulację ceny oferty winien dodać tę pozycję do przedmiaru.
-Wykonawca winien zastosować się w trakcie realizacji robót budowlanych do opinii Wojewódzkiego Konserwatora Zabytków we Wrocławiu, stanowiącej załącznik do SWZ (pismo nr WZN.5183.2324.2021.BBM RKP-42437-2021).


Zgodnie z dyspozycją w art. 95 ust. 1 ustawy Pzp Zamawiający wymaga, by czynności w zakresie realizacji zamówienia, tj. robót budowlanych we wszystkich zakresach wykonywane były przez osoby zatrudnione przez Wykonawcę lub Podwykonawcę na podstawie umowy o pracę w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 26
czerwca 1974 r. - Kodeks pracy (t.j. Dz. U. z 2022 r. poz. 1510 z późn. zm.), o ile nie są one wykonywane przez dane osoby osobiście w ramach prowadzonej przez nie na podstawie wpisu do CEIDG działalności gospodarczej.
Wymóg zatrudnienia na podstawie umowy o pracę nie dotyczy:
- osób kierujących budową,
- osób wykonujących: usługi transportowe i sprzętowe, obsługę geodezyjną,
- osób wykonujących czynności w ramach wykonania tymczasowej organizacji ruchu.
Zatrudnienie na podstawie umowy o pracę wyżej wymienionych osób powinno trwać nieprzerwanie przez cały okres wykonywania przez te osoby wymienionych czynności w okresie realizacji umowy.

Dokładny opis przedmiotu zamówienia stanowi dokumentacja projektowa wraz z uzupełniającymi ją przedmiarami robót oraz specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót, wszelkie postanowienia SWZ wraz z pytaniami i odpowiedziami potencjalnych Wykonawców, jeżeli pojawiły się w postępowaniu i zostały opublikowane na stronie, na której postępowanie było prowadzone.

Po zmianie:
Wykonanie robót budowlanych w ramach zadania inwestycyjnego pn.
,,Budowa drogi w m. Sławęcice”
Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowlanych w ramach zadania pn. ,,Budowa drogi w m. Sławęcice”.
Zakres robót obejmuje:
- budowę drogi o nawierzchni jezdni z mieszanki mineralno-asfaltowej o długości 346,8 m i szer. zmiennej od 3 do 4 m.
Szczegółowy zakres:
-roboty ziemne, korytowanie pod warstwy konstrukcyjne,
-wykonanie podbudowy 1500 m2,
-wykonanie nowej nawierzchni jezdni i zjazdów z mieszanki mineralno-asfaltowej 1500 m2, -wymiana istniejącego przepustu rowu na nowy,
-przestawienie lampy solarnej,
-utwardzenie poboczy kruszywem – 540 m2, uporządkowanie terenu zgodnie z przepisami właściwymi, w szczególności ustawy z 14 grudnia 2012 r. o odpadach,
-wprowadzenie docelowej organizacji ruchu,
-inwentaryzacja geodezyjna powykonawcza,
-Wykonawca dostarczy i zamontuje tablicę informacyjną o dofinansowaniu zadania z budżetu Województwa Dolnośląskiego w ramach ochrony, rekultywacji i poprawy jakości gruntów rolnych. Tablica o wymiarach 42,00 x 29,7 cm, zamocowana na trwałym wysięgniku, zaprojektowana zgodnie z systemem identyfikacji wizualnej 2010 Urzędu Marszałkowskiego Województwa Dolnośląskiego - załącznik do SWZ. Dostawa i montaż tablicy została ujęta w tabeli elementów rozliczeniowych. Wykonawca sporządzając kalkulację ceny oferty winien dodać tę pozycję do przedmiaru.
-Wykonawca winien zastosować się w trakcie realizacji robót budowlanych do opinii Wojewódzkiego Konserwatora Zabytków we Wrocławiu, stanowiącej załącznik do SWZ (pismo nr WZN.5183.2324.2021.BBM RKP-42437-2021).


Zgodnie z dyspozycją w art. 95 ust. 1 ustawy Pzp Zamawiający wymaga, by czynności w zakresie realizacji zamówienia, tj. robót budowlanych we wszystkich zakresach wykonywane były przez osoby zatrudnione przez Wykonawcę lub Podwykonawcę na podstawie umowy o pracę w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 26
czerwca 1974 r. - Kodeks pracy (t.j. Dz. U. z 2022 r. poz. 1510 z późn. zm.), o ile nie są one wykonywane przez dane osoby osobiście w ramach prowadzonej przez nie na podstawie wpisu do CEIDG działalności gospodarczej.
Wymóg zatrudnienia na podstawie umowy o pracę nie dotyczy:
- osób kierujących budową,
- osób wykonujących: usługi transportowe i sprzętowe, obsługę geodezyjną,
- osób wykonujących czynności w ramach wykonania tymczasowej organizacji ruchu.
Zatrudnienie na podstawie umowy o pracę wyżej wymienionych osób powinno trwać nieprzerwanie przez cały okres wykonywania przez te osoby wymienionych czynności w okresie realizacji umowy.

Dokładny opis przedmiotu zamówienia stanowi dokumentacja projektowa wraz z uzupełniającymi ją przedmiarami robót oraz specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót, wszelkie postanowienia SWZ wraz z pytaniami i odpowiedziami potencjalnych Wykonawców, jeżeli pojawiły się w postępowaniu i zostały opublikowane na stronie, na której postępowanie było prowadzone.

3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:

4.2.10. Okres realizacji - dni

Przed zmianą:
130

Po zmianie:
130

3.4.) Identyfikator sekcji zmienianego ogłoszenia:

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:

6.4.1. Informacje dotyczące wadium

Przed zmianą:
IX WYMAGANIA DOTYCZĄCE WADIUM

1. W postępowaniu ustanowiono obowiązek wniesienia wadium w wysokości: 10 000,00 złotych (dziesięć tysięcy złotych).
2. Wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert i utrzymuje nieprzerwanie do dnia upływu terminu związania ofertą, z wyjątkiem przypadków, o których mowa w art. 98 ust. 1 pkt 2 i 3 oraz ust. 2 ustawy Pzp.
3.Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach:
- pieniądzu (przelewem na rachunek bankowy wskazany przez zamawiającego),
- gwarancjach bankowych,
- gwarancjach ubezpieczeniowych,
- poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6 b ust. 5 pkt. 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2023 r., poz. 462)
4.Jeżeli wykonawca wnosi wadium w formie gwarancji lub poręczenia wykonawca przekazuje zamawiającemu oryginał gwarancji lub poręczenia, w postaci elektronicznej.
Wadium wniesione w pieniądzu należy wpłacić przelewem

PKO BP S.A. 45102052260000620204970226

z dopiskiem wadium w przetargu nieograniczonym na ......................................( nazwa postępowania).
5.Wadium wniesione w pieniądzu zamawiający przechowuje na rachunku bankowym.
6. Za termin wniesienia wadium uważa się datę wpłynięcia środków na konto zamawiającego.
7. Oferta Wykonawcy, która nie będzie zabezpieczona wadium wniesionym we właściwej formie, terminie i kwocie zostanie odrzucona.
8.Zamawiający zwróci lub zatrzyma wadium zgodnie z art. 98 ustawy.
10.Jeżeli wadium jest wnoszone w formie innej niżeli pieniądz , - zapisy dokumentu wadialnego winny zabezpieczać w pełni interes Zamawiającego w zakresie sytuacji zatrzymania wadium, opisanych w ustawie Prawo zamówień publicznych.

UWAGI DODATKOWE, niezbędne do zastosowania przez Wykonawcę pod rygorem odrzucenia oferty na podstawie art. 226 ust. 1 pkt 14 ustawy Pzp.

W PRZYPADKU WNOSZENIA WADIUM W FORMIE INNEJ NIŻ PIENIĄDZ ZAMAWIAJĄCY wskazuje na ujednolicenie dotychczas obowiązującej linii orzeczniczej:
- Zgodnie z wyrokiem Sądu Zamówień Publicznych z dnia 24 maja 2021 r., sygn. akt: XXIII Zs 31/21 dokument wadialny wnoszony przez konsorcjum winien wymieniać w treści wszystkich Wykonawców, którzy wspólnie ubiegają się o udzielenie zamówienia publicznego, a przynajmniej winien sygnalizować, że strona stosunku jest liderem – jednym z uczestników konsorcjum, działającym także w imieniu i na rzecz innych uczestników jako wykonawców, którzy wspólnie złożą ofertę.

Po zmianie:
IX WYMAGANIA DOTYCZĄCE WADIUM
1. W postępowaniu ustanowiono obowiązek wniesienia wadium w wysokości: 10 000,00 złotych (dziesięć tysięcy złotych).
2. Wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert i utrzymuje nieprzerwanie do dnia upływu terminu związania ofertą, z wyjątkiem przypadków, o których mowa w art. 98 ust. 1 pkt 2 i 3 oraz ust. 2 ustawy Pzp.
3.Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach:
- pieniądzu (przelewem na rachunek bankowy wskazany przez zamawiającego),
- gwarancjach bankowych,
- gwarancjach ubezpieczeniowych,
- poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6 b ust. 5 pkt. 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2023 r., poz. 462)
4.Jeżeli wykonawca wnosi wadium w formie gwarancji lub poręczenia wykonawca przekazuje zamawiającemu oryginał gwarancji lub poręczenia, w postaci elektronicznej.
Wadium wniesione w pieniądzu należy wpłacić przelewem

PKO BP S.A. 45102052260000620204970226

z dopiskiem wadium w przetargu nieograniczonym na ......................................( nazwa postępowania).
5.Wadium wniesione w pieniądzu zamawiający przechowuje na rachunku bankowym.
6. Za termin wniesienia wadium uważa się datę wpłynięcia środków na konto zamawiającego.
7. Oferta Wykonawcy, która nie będzie zabezpieczona wadium wniesionym we właściwej formie, terminie i kwocie zostanie odrzucona.
8.Zamawiający zwróci lub zatrzyma wadium zgodnie z art. 98 ustawy.
10.Jeżeli wadium jest wnoszone w formie innej niżeli pieniądz , - zapisy dokumentu wadialnego winny zabezpieczać w pełni interes Zamawiającego w zakresie sytuacji zatrzymania wadium, opisanych w ustawie Prawo zamówień publicznych.

UWAGI DODATKOWE, niezbędne do zastosowania przez Wykonawcę pod rygorem odrzucenia oferty na podstawie art. 226 ust. 1 pkt 14 ustawy Pzp.

W PRZYPADKU WNOSZENIA WADIUM W FORMIE INNEJ NIŻ PIENIĄDZ ZAMAWIAJĄCY wskazuje na ujednolicenie dotychczas obowiązującej linii orzeczniczej:
- Zgodnie z wyrokiem Sądu Zamówień Publicznych z dnia 24 maja 2021 r., sygn. akt: XXIII Zs 31/21 dokument wadialny wnoszony przez konsorcjum winien wymieniać w treści wszystkich Wykonawców, którzy wspólnie ubiegają się o udzielenie zamówienia publicznego, a przynajmniej winien sygnalizować, że strona stosunku jest liderem – jednym z uczestników konsorcjum, działającym także w imieniu i na rzecz innych uczestników jako wykonawców, którzy wspólnie złożą ofertę.

3.4.) Identyfikator sekcji zmienianego ogłoszenia:

SEKCJA VIII - PROCEDURA

3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:

8.1. Termin składania ofert

Przed zmianą:
2023-06-22 12:00

Po zmianie:
2023-06-27 12:00

3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:

8.3. Termin otwarcia ofert

Przed zmianą:
2023-06-22 12:30

Po zmianie:
2023-06-27 12:30

3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:

8.4. Termin związania ofertą

Przed zmianą:
2023-07-21

Po zmianie:
2023-07-26

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.