eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Sierpc › "Przebudowa z rozbudową oraz termomodernizacją budynków gospodarczych (przebudowa budynku obory dla potrzeb dydaktycznych) wraz z wykonaniem dróg dojazdowych oraz podjazdów" w ZSCKR w Studzieńcu



Ogłoszenie z dnia 2021-11-09


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
„Przebudowa z rozbudową oraz termomodernizacją budynków gospodarczych (przebudowa budynku obory dla potrzeb dydaktycznych) wraz z wykonaniem dróg dojazdowych oraz podjazdów” w ZSCKR w Studzieńcu

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Zespół Szkół Centrum Kształcenia Rolniczego w Studzieńcu

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000097844

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Studzieniec 30

1.5.2.) Miejscowość: Sierpc

1.5.3.) Kod pocztowy: 09-200

1.5.4.) Województwo: mazowieckie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL923 - Płocki

1.5.7.) Numer telefonu: 24 275 08 10

1.5.8.) Numer faksu: 24 275 08 10

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@estudzieniec.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.zszstudzieniec.bip.org.pl/

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://zsckrstudzieniec.ezamawiajacy.pl

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - organ władzy publicznej - organ administracji rządowej (centralnej lub terenowej)

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Edukacja

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

„Przebudowa z rozbudową oraz termomodernizacją budynków gospodarczych (przebudowa budynku obory dla potrzeb dydaktycznych) wraz z wykonaniem dróg dojazdowych oraz podjazdów” w ZSCKR w Studzieńcu

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-3d18b0a6-227c-11ec-b885-f28f91688073

2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00262341

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2021-11-09

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00113950/03/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.1 Przebudowa z rozbudową oraz termomodernizacją budynków gospodarczych Zespołu Szkół Centrum Kształcenia Rolniczego w Studzieńcu”

1.1.2 Wykonanie dróg dojazdowych oraz podjazdów do budynków gospodarczych.

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00199191/01

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: ZSCKR.071/4/5/2021

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 406504,06 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1 Przedmiotem zamówienia jest:
2 Zadanie 1: „Przebudowa z rozbudową oraz termomodernizacją budynków gospodarczych” w Zespole Szkół Centrum Kształcenia Rolniczego w Studzieńcu – Przebudowa Budynku Obory dla Potrzeb Dydaktycznych
1). W ramach zamówienia zaplanowano:
a) branża budowlana:
• Wykonanie otworów w ścianach istniejących (drzwi, okna, bramy garażowe)
• Zamurowanie części otworów drzwiowych i okiennych
• Demontaż stolarki okiennej i drzwiowej
• Skucie tynków na ścianach, stropie i kominach w części dydaktycznej
• Naprawa uszkodzonych ścian w części dydaktycznej
• Przesunięcie nadmiaru piasku pod warstwy posadzkowe z części dydaktycznej do części garażowej
• Fundamenty pod ściany w części dydaktycznej
• Izolacja fundamentów pod ściany w części dydaktycznej
• Murowanie ścian w części dydaktycznej
• Wykonanie nadproży pod bramy garażowe (5 szt.)
• Izolacja pionowa ścian fundamentowych zewnętrznych w miejscach wykonania kostki brukowej
• Izolacja pionowa ściany fundamentowej pomiędzy garażem a częścią dydaktyczną
• Montaż stolarki okiennej z wykorzystaniem następujących materiałów Inwestora:
24 szt. okien o wymiarach 2300x840
• Montaż stolarki okiennej o wymiarach: 1 sztuka 2300x840, 6 sztuk 1200x840
• Montaż drzwi wejściowych do budynku – część dydaktyczna
• Wykonanie podkładu betonowego w części dydaktycznej
• Wykonanie tynków w części dydaktycznej
• Wykonanie poziomej izolacji przeciwwilgociowej w części dydaktycznej
• Wykonanie posadzek w części dydaktycznej
• Skucie zewnętrznych elementów betonowych, opaski betonowej
• Skucie daszków żelbetowych na szczytach budynku obory
• Demontaż schodów stalowych
b) branża elektryczna:
• Wykonanie zasilania istniejącego złącza kablowego - złącze kablowe ZK-PPOŻ - tablica TE
• Wykonanie przeciwpożarowego wyłącznika prądu
• Wykonanie instalacji odgromowej
• Wykonanie tras kablowych
• Wykonanie tablicy elektrycznej TE
• Wykonanie instalacji oświetlenia
• Wykonanie zasilania gniazd i urządzeń
c) branża sanitarna:
• Wykonanie instalacji zewnętrzna kanalizacji sanitarnej
• Wykonanie instalacji wodociągowej po terenie
• Wykonanie centralnego ogrzewania
• Wykonanie instalacji ciepłej i zimnej wody użytkowej
• Wykonanie instalacji kanalizacji w budynku

3 Zadanie 2: „Wykonanie dróg dojazdowych oraz podjazdów do budynków gospodarczych” w ZSCKR w Studzieńcu
1) w zakresie branży budowlanej:
a) Wykonanie utwardzenia z kostki betonowej na podbudowie z Gruzo-betonu z krawężnikiem z wykorzystaniem następujących materiałów Inwestora:
• Kostka brukowa prostokąt Holland kolor szary o grubości 8 cm w ilości- 1200 m2
• Krawężnik drogowy 20x30x100 - 100 szt.
• Gruzobeton w ilości niezbędnej do wykonania podbudowy po zagęszczeniu 25 cm

2) w zakresie branży sanitarnej:
a) Wykonanie instalacji zewnętrznej kanalizacji deszczowej.
2 Szczegółowo przedmiot zamówienia opisują następujące dokumenty:
1) Projekt – Branża budowlana
2) Projekt – Branża sanitarna
3) Projekt – Branża elektryczna
4) Przedmiary - Przebudowa Budynku Obory dla Potrzeb Dydaktycznych
5) Przedmiary - Wykonanie dróg dojazdowych oraz podjazdów
4 Zamawiający zaleca przeprowadzenie wizji lokalnej.
5 Na podstawie art. 95 ust. 1 ustawy Pzp, w związku z art. 438 ustawy Pzp, Zamawiający wymaga aby Wykonawca lub Podwykonawca zatrudniał na podstawie umowy o pracę (w rozumieniu art. 22 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. – Kodeks pracy), osoby wykonujące czynności w zakresie realizacji zamówienia, tj. 1 osobę na stanowisku operatora koparki.
6 W trakcie realizacji zamówienia Zamawiający uprawniony jest do wykonywania czynności weryfikacyjnych i kontrolnych wobec Wykonawcy odnośnie spełniania przez Wykonawcę lub Podwykonawcę wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę osób wykonujących wskazane w ust. 5 czynności. Zamawiający uprawniony jest do:
1) żądania oświadczenia wykonawcy lub podwykonawcy o zatrudnieniu na podstawie umowy o pracę osób wykonujących czynności w związku z realizacją zamówienia, określającego liczbę osób zatrudnionych na podstawie umowy o pracę, rodzaje umów o pracę i wymiary etatów,
2) żądania wyjaśnień w przypadku wątpliwości w zakresie potwierdzenia spełniania ww. wymogów,
3) przeprowadzania kontroli na miejscu wykonywania świadczenia.
7 Z tytułu niespełnienia żądania określonego w ust. 6 pkt 1, Zamawiający naliczy kary umowne, określone w Projekcie umowy, stanowiącym załącznik nr 6 do SWZ.
8 Zamawiający wymaga, aby wynagrodzenie za pracę osób zatrudnionych na podstawie umowy o pracę nie było niższe od obowiązującej wysokości wynagrodzenia minimalnego, ustalonej na podstawie przepisów ustawy z dnia 10 października 2002 r. o minimalnym wynagrodzeniu za pracę.
9 Wykonawca i jego podwykonawcy zobowiązani są do uzyskania zgody od pracowników na przetwarzanie danych osobowych zgodnie z przepisami o ochronie danych osobowych.
10 Termin gwarancji:
1) Wykonawca udzieli Zamawiającemu gwarancji jakości na wykonane roboty i zamontowane urządzenia w rozumieniu art. 577 Kodeksu cywilnego, która stanowi rozszerzenie odpowiedzialności Wykonawcy z tytułu rękojmi za wady;
2) okres udzielonej gwarancji jakości będzie jednym z kryteriów oceny ofert. Wykonawca będzie mógł zaoferować gwarancję w latach, na okres od 5 (gwarancja minimalna) do 7 (gwarancja maksymalna) lat.
11 Uprawnienia z tytułu rękojmi przysługują Zamawiającemu przez okres 5 (pięciu) lat.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45111200-0 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne

45111220-6 - Roboty w zakresie usuwania gruzu

45232130-2 - Roboty budowlane w zakresie rurociągów do odprowadzania wody burzowej

45233222-1 - Roboty budowlane w zakresie układania chodników i asfaltowania

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 695959,35 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 1069155,51 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 695959,35 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: P.H.U. ZEL-BUD Ewa Zarębska

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 611396864

7.3.3) Ulica: ul. Ogrodowa 8

7.3.4) Miejscowość: Gójsk

7.3.5) Kod pocztowy: 09-227

7.3.6.) Województwo: mazowieckie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-11-04

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 695959,35 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 45 dni

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.