eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Siemianowice Śląskie › materiały eksploatacyjne do aparatury medycznej



Ogłoszenie z dnia 2021-11-09


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
materiały eksploatacyjne do aparatury medycznej

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Centrum Leczenia Oparzeń im. dr. Stanisława Sakiela w Siemianowicach Śląskich

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 272165010

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Jana Pawła II

1.5.2.) Miejscowość: Siemianowice Śląskie

1.5.3.) Kod pocztowy: 41-100

1.5.4.) Województwo: śląskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL22A - Katowicki

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@clo.com.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.clo.com.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

www.clo.com.pl

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Zdrowie

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

materiały eksploatacyjne do aparatury medycznej

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-3af7f183-2a5f-11ec-b885-f28f91688073

2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00262332

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2021-11-09

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00000319/15/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.2.16 Materiały eksploatacyjne do aparatury medycznej

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00227229/01

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: CLO/ZP/34/2021

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak

4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 68025 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Pakiet 1 - Materiały eksploatacyjne do aparatury medycznej kompatybilne z urządzeniem Renasys EZ/EO
1. Zestaw zabezpieczający ranę do terapii podciśnieniowej piankowy z drenem, w rozmiarze 20,0cm x 12,5cm x 3,0cm(+/- 10%), kompatybilny z urządzeniem Renasys. Ilość 20 sztuk.
2. Zestaw zabezpieczający ranę do terapii podciśnieniowej piankowy z drenem , w rozmiarze 25,0cm x 15cm x 3,0cm (+/- 10%), kompatybilny z urządzeniem Renasys. Ilość 10 sztuk.
3. Kanister kompatybilny z urządzeniem Renasys EZ o pojemności 250ml. Ilość 30 sztuk.
4. Kanister kompatybilny z urządzeniem Renasys GO o pojemności 300 ml. Ilość 10 sztuk.
5. Folia poliuretanowa, sterylna, przeźroczysta, samoprzylepna, paroprzepuszczalna, stanowiąca barierę dla bakterii, odporna na działanie wody w rozmiarze 20cm x 30 cm (+/- 10%). Ilość 10 sztuk.
6. System/komplet do podciśnieniowej terapii leczenia ran. Przeznaczony do leczenia jednego pacjenta. Mechanizm odprowadzenia i gromadzenia wysięku z rany zapewniony przez wysokochłonny opatrunek piankowy zabezpieczany folią o wysokiej paroprzepuszczalności. Rozpoczęcie i zakończenie terapii obsługiwane za pomocą jednego przycisku. Okres możliwości pracy jednego urządzenia minimum 7 dni. Skład jednego systemu/kompletu: pompa, paski mocujące, baterie oraz 2 opatrunki piankowe dostępne w rozmiarach: 10 cm x 20 cm, 15 cm x 15 cm, 15cm x 20 cm, 20 cm x 20 cm ; 10 cm x 30 cm; 10cm x 40cm; 15 cmx 30 cm; 25cm x 25cm; 20 cm x 25 cm (+/- 10%). Ilość 30 kompletów.

4.5.3.) Główny kod CPV: 33190000-8 - Różne urządzenia i produkty medyczne

4.5.5.) Wartość części: 27518,40 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Pakiet 2 - Materiały eksploatacyjne do aparatury medycznej kompatybilne z urządzeniem V.A.C. VeraFlo
1. Jałowy materiał zabezpieczający ranę, wykonany z siatkowego poliuretanu (PE), o otwartych porach, mający dużą zdolność odprowadzania płynów, wspomagający tworzenie tkanki ziarninowej, stosowany w ranach zakażonych. Rozmiar porów 400-600 mikronów umożliwiający podanie płynu do dna rany, dren- podkładka ssąco płucząca umożliwiająca odsysanie i płukanie rany. Kompatybilny z urządzeniem do podciśnieniowej terapii ran typu V.A.C. VeraFlo. Rozmiar opatrunku w cm: 17 x 15 x1,8.(+/- 10%). Ilość 30 sztuk.
2. Jednorazowy element, który łączy urządzenie terapeutyczne z drenem- podkładką w celu dostarczenia-podania płynu do rany (kaseta do podawania płynów) . Kompatybilny z urządzeniem do podciśnieniowej terapii ran typu V.A.C. VeraFlo. Ilość 5 sztuk.
3. Pojemniki jednorazowe o pojemności 1000 ml. Kompatybilny z urządzeniem do podciśnieniowej terapii ran z płukaniem typu V.A.C. VeraFlo. Ilość 30 sztuk.
4. Pojemniki jednorazowe o pojemności 500 ml. Kompatybilny z urządzeniem do podciśnieniowej terapii ran z płukaniem typu V.A.C. VeraFlo. Ilość 60 sztuk.

4.5.3.) Główny kod CPV: 33190000-8 - Różne urządzenia i produkty medyczne

4.5.5.) Wartość części: 21756,60 PLN

Część 3

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Pakiet 3 - Materiały eksploatacyjne do aparatury medycznej
1. Rury karbowane w zwoju o długości 50 m (+/-2m), z mankietem co 20 lub 40 cm, średnica 22mm. Ilość 200 sztuk.

4.5.3.) Główny kod CPV: 33190000-8 - Różne urządzenia i produkty medyczne

4.5.5.) Wartość części: 24192 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 25498,80 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 25498,80 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 25498,80 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Smith & Nephew spółka z ograniczoną odpowiedzialnością

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5262825537

7.3.3) Ulica: Osmańska 12

7.3.4) Miejscowość: Warszawa

7.3.5) Kod pocztowy: 02-823

7.3.6.) Województwo: mazowieckie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-10-26

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 25498,80 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

Od 2021-10-26 do 2022-04-25

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 2 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

W postępowaniu w zakresie Pakietu 2 złożono jedną ofertę, która podlega odrzuceniu.

Część 3

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 18835,30 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 24192 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 18835,30 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 3)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: AKSIS Hurtownia Sprzętu Medycznegi Ignaciuk Spigarski Spólka Jawna

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 9571064185

7.3.3) Ulica: Przyrodników 1C

7.3.4) Miejscowość: Gdańsk

7.3.5) Kod pocztowy: 80-298

7.3.6.) Województwo: pomorskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie

SEKCJA VIII UMOWA (dla części 3)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-10-28

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 18835,20 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

Od 2021-10-28 do 2022-10-27

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.