Ogłoszenie z dnia 2023-06-15
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Usługa oświetlenia terenów Gminy Wrocław, pozostających w zarządzie ZZM i TNT oraz utrzymanie ich w należytym stanie technicznym i gotowości ruchowej wraz z dostawą energii.
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: ZARZĄD ZIELENI MIEJSKIEJ
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 932104838
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Al. Śląska 1
1.5.2.) Miejscowość: Wrocław
1.5.3.) Kod pocztowy: 54-118
1.5.4.) Województwo: dolnośląskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL514 - Miasto Wrocław
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@zzm.wroc.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.zzm.wroc.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://zzm-wroc.ezamawiajacy.pl1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Środowisko
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Usługa oświetlenia terenów Gminy Wrocław, pozostających w zarządzie ZZM i TNT oraz utrzymanie ich w należytym stanie technicznym i gotowości ruchowej wraz z dostawą energii.2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-ae12f91e-ea77-11ed-9355-06954b8c6cb9
2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00262031
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2023-06-15
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00012106/14/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.3 Świadczenie usługi oświetlenia terenów Gminy Wrocław, pozostających w zarządzie ZZM, urządzeniami stanowiącymi własność TAURON i Zamawiającego wraz z dostawą energii elektrycznej
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Nie
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie zamówienia z wolnej ręki na podstawie: art. 305 pkt 1 ustawy w zw. z art. 214 ust. 1 pkt 1 ustawy
3.1.1.) Uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu negocjacji bez ogłoszenia albo zamówienia z wolnej ręki:
Zamówienie zostanie udzielone w trybie z wolnej ręki na podstawie przepisów art. 305 pkt. 1 w związku z art. 214 ust. 1 pkt 1 lit. a) i lit. b) ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2022 poz. 1710 ze zm.), zwanej dalej „ustawą Pzp” tj.: usługi/dostawy mogą być świadczone tylko przez jednego wykonawcę z przyczyn:
a) technicznych o obiektywnym charakterze,
b) związanych z ochroną praw wyłącznych wynikających z odrębnych przepisów
‒ jeżeli nie istnieje rozsądne rozwiązanie alternatywne lub rozwiązanie zastępcze, a brak konkurencji nie jest wynikiem celowego zawężenia parametrów zamówienia.
3.1.2.) Identyfikator wcześniejszego postępowania: 8991076556
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: ZP/ZWR/220/23/2022/DP
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Zamówienie polega na świadczeniu na rzecz Zamawiającego usługi oświetlenia terenów Gminy Wrocław pozostających w zarządzie Zarządu Zieleni Miejskiej, urządzeniami stanowiącymi własność Wykonawcy i Zamawiającego oraz utrzymaniu ich w należytym stanie technicznym i gotowości ruchowej, zgodnie z podanym niżej zakresem:
1.Oględziny sieci oświetlenia drogowego.
2.Wykonywanie niezbędnych pomiarów w sieci oświetlenia drogowego w terminach zgodnych z Instrukcją Ruchu i Eksploatacji Sieci Rozdzielczej TAURON Dystrybucja S.A.
3.Wymiana niesprawnych źródeł światła. 4.Utylizacja zużytych źródeł światła pochodzących z wymiany.
5.Lokalizacja i naprawa uszkodzeń linii kablowej, wymiana uszkodzonych odcinków sieci.
6.Utrzymywanie tabliczek zaciskowo - bezpiecznikowych słupów oświetleniowych w sprawności technicznej z uniemożliwieniem dostępu do wnęk słupowych osobom postronnym oraz wymiana uszkodzonych zamknięć wnęk słupowych. 7.Utrzymanie sprawności technicznej opraw oświetleniowych przez wymianę ich poszczególnych elementów (dławików, układów zapłonowych, kondensatorów, itp.)
8.Wymiana uszkodzonych przewodów zasilających w słupach i wysięgnikach.
9.Wymiana uszkodzonych elementów zabezpieczających oprawy oświetleniowe oraz dostosowanie zabezpieczeń do poboru mocy.
10.Bieżąca kontrola i utrzymywanie rozdzielnic oświetleniowych w dobrej sprawności technicznej poprzez ich konserwację i wymianę uszkodzonych elementów sterowniczych i zabezpieczających.
11.Kontrola prawidłowości czasów załączania i wyłączania oświetlenia oraz wymiana uszkodzonych przekaźników zmierzchowych.
12.Odnawianie i uzupełnianie brakujących napisów informacyjnych na słupach, latarniach i szafkach sterowniczo - zabezpieczeniowych.
13.Prowadzenie dokumentacji techniczno - ruchowej z aktualizowaniem oznakowania informacyjnego, o którym mowa w pkt.12.
14.Utrzymanie opraw w należytej czystości.
15.Działań interwencyjnych, polegających na:
1)malowaniu słupów,
2)uzupełnianiu brakujących opraw (wykluczając dewastacje),
3)wymianie tabliczek słupowych oraz drobnych elementów zasilania i sterowania,
4)sukcesywnym odtwarzaniu urządzeń oświetleniowych w tym wyłączonego z eksploatacji oświetlenia,
5)w przypadku wystąpienia zagrożenia porażeniowego dla osób trzecich, Wykonawca niezwłocznie dokona wyłączenia urządzeń oświetlenia.
4.5.3.) Główny kod CPV: 50232100-1 - Usługi w zakresie konserwacji oświetlenia ulicznego
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 642554,34 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 642554,34 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 642554,34 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: TAURON Nowe Technologie S.A.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8991076556
7.3.3) Ulica: pl. Powstańców Śląskich 20
7.3.4) Miejscowość: Wrocław
7.3.5) Kod pocztowy: 53-314
7.3.6.) Województwo: dolnośląskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-05-17
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 642554,34 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia: w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
INNE PRZETARGI Z WROCŁAWIA
- Wymiana poziomów i pionów instalacji wody zimnej i kanalizacji w budynku wielorodzinnym
- Dostawa odczynników do biologii komórkowej na podstawie umowy ramowej
- WM/SZP/TP/1/2024/G Wykonanie robót remontowych wolnych lokali mieszkalnych (pustostanów)przy ul. Opolskiej 55/3, ul. Opolskiej 55/11, ul. Komuny Paryskiej 82/5-6, ul. Parnickiego 21/9 we Wrocławiu
- Dostawa gadżetów promocyjnych z logo UEW
- Organizacja i przeprowadzenie szkoleń zamkniętych dla pracowników UMWD zaangażowanych w realizację Funduszy Europejskich dla Dolnego Śląska 2021-2027 (w ramach 7 zadań)
- DOSTAWA - MATERIAŁY ADMINISTRACYJNO - BIUROWE, PRZYBORY DO PISANIA I KORYGOWANIA, PIÓRA, DŁUGOPISY, LINIAŁY OGÓLNEGO PRZEZNACZENIA, CIENKOPISY, FLAMATRY, OŁÓWKI, GRAFITY, KREDKI I ITP.
więcej: przetargi w Wrocławiu »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.