Ogłoszenie z dnia 2021-11-09
Powiązane ogłoszenia:
- 2021/BZP 00166942/01 - Ogłoszenie z dnia 2021-09-01
- 2021/BZP 00175659/01 - Modyfikacja z dnia 2021-09-09
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Pełnienie funkcji Inżyniera Kontraktu nad realizacją inwestycji pn.: "Modernizacja oczyszczalni ścieków na terenie gminy Opatów
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Opatów
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 830409844
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Plac Obrońców Pokoju 34
1.5.2.) Miejscowość: Opatów
1.5.3.) Kod pocztowy: 27-500
1.5.4.) Województwo: świętokrzyskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL722 - Sandomiersko-jędrzejowski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: opatow@umopatow.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.umopatow.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://umopatow.ezamawiajacy.pl1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Pełnienie funkcji Inżyniera Kontraktu nad realizacją inwestycji pn.: "Modernizacja oczyszczalni ścieków na terenie gminy Opatów2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-4130e9ac-0b26-11ec-b885-f28f91688073
2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00262005
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2021-11-09
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00056098/07/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.1 Pełnienie funkcji Inżyniera Kontraktu nad realizacją inwestycji pn: "Modernizacja oczyszczalni ścieków na terenie gminy Opatów"
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00166942/02
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: IMK.III.271.5.2021
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest „pełnienie funkcji Inżyniera Kontraktu” w tym wykonanie pełnej kompleksowej obsługi związanej z nadzorem technicznym
i prawnym inwestycji w ramach zadania „Modernizacja oczyszczalni ścieków na terenie gminy Opatów”. Inwestycja stanowi etap projektu współfinansowanego z UE w ramach projektu pn. „Modernizacja oczyszczalni ścieków wraz z rozbudową sieci kanalizacyjnej i wodociągowej i budową stacji uzdatniania wody na terenie gminy Opatów” działanie 4.3 „Gospodarka wodno – ściekowa” osi 4 „Dziedzictwo naturalne i kulturowe” Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Świętokrzyskiego na lata 2014-2020.
2. Koncepcja rozbudowy i przebudowy oczyszczalni ścieków w Opatowie dostępna jest pod adresem:
https://www.bip.umopatow.pl/index.php?job=wiad&idg=11&id=802&x=1&y=929&z=&n_id=8780
Do obowiązków wykonawcy należeć będzie w szczególności:
1) pełen zakres czynności określonych w ustawie z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (tj. Dz. U.
z 2020 r. poz. 1333 z późn. zm.),
2) pełnienie obsługi administracyjnej związanej z realizacją inwestycji i przygotowanie stosownych dokumentów.
3) obsługa prawna realizowanej inwestycji począwszy od przygotowania postępowania na wybór wykonawcy robót i jego przeprowadzenie zgodnie z ustawa Pzp oraz na etapie realizacji nadzór prawny i egzekwowanie zawartej umowy zgodnie z jej postanowieniami oraz zastępstwo przed sądami, po wcześniejszym zaopiniowaniu dokumentów przetargowych a w tym SWZ, OPZ, umowy z Wykonawcą
4.5.3.) Główny kod CPV: 71247000-1 - Nadzór nad robotami budowlanymi
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
71540000-5 - Usługi zarządzania budową
79110000-8 - Usługi w zakresie doradztwa prawnego i reprezentacji prawnej
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 384990,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 477153,90 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 384990,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Zakład Obsługi Inwestycji Eko Inwest Krystyna Wiorek
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP 6571384391
7.3.3) Ulica: Wincentego Witosa 103B/47
7.3.4) Miejscowość: Kielce
7.3.5) Kod pocztowy: 25-561
7.3.6.) Województwo: świętokrzyskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
ZAKŁAD OBSŁUGI INWESTYCJI EKO INWEST KRYSTYNA WIOREK
jakie przetargi wygrała firma
ZAKŁAD OBSŁUGI INWESTYCJI EKO INWEST KRYSTYNA WIOREK
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-10-12
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 384990,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 18 miesiące
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia: w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
INNE PRZETARGI OPATÓW
więcej: przetargi OPATÓW »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- SPRAWOWANIE NADZORU INWESTORSKIEGO NAD BUDOWĄ I PRZEBUDOWĄ ULIC NA TERENIE GMINY JABŁONNA
- Budowa zielono-niebieskiej infrastruktury na terenie Gminy Czempiń.
- Pełnienie funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego przy realizacji przebudowy i modernizacji w Zespole Opieki Zdrowotnej w Dębicy
- Ściana oczyszczająca powietrze na budynku przy ul. Kościelnej w Czempiniu.
- Budowa dróg gminnych w Gminie Pakosław - etap II
- Poprawa efektywności energetycznej budynków użyteczności publicznej na terenie Miasta i Gminy Osiek
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.