eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Zabrodzie › "Dowożenie uczniów do szkół na terenie Gminy Zabrodzie wraz z zapewnieniem opieki."



Ogłoszenie z dnia 2023-06-15


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o zamówieniu
Usługi
„Dowożenie uczniów do szkół na terenie Gminy Zabrodzie wraz z zapewnieniem opieki.”

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Zabrodzie

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 550667988

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Władysława Stanisława Reymonta

1.5.2.) Miejscowość: Zabrodzie

1.5.3.) Kod pocztowy: 07-230

1.5.4.) Województwo: mazowieckie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL924 - Ostrołęcki

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: urzad@zabrodzie.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://zabrodzie.pl/

1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

„Dowożenie uczniów do szkół na terenie Gminy Zabrodzie wraz z zapewnieniem opieki.”

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-9eec5e5f-0b6f-11ee-9355-06954b8c6cb9

2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00261890

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2023-06-15

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00051652/05/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.3.3 „Dowożenie uczniów do szkół na terenie Gminy Zabrodzie wraz z zapewnieniem opieki.”

2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania

https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-9eec5e5f-0b6f-11ee-9355-06954b8c6cb9

3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://ezamowienia.gov.pl

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: Wymagania opisane w punkcie 9. Informacja o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami, oraz informacje o wymaganiach technicznych i organizacyjnych sporządzania, wysyłania i odbierania korespondencji elektronicznej.

3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (Dz. Urz. UE.L. 2016.119.1), dalej RODO, informuję o zasadach przetwarzania Pani/Pana danych osobowych oraz o przysługujących Pani/Panu prawach z tym związanych.
1. Administratorem przetwarzającym Pani/Pana dane osobowe jest Wójt Gminy Zabrodzie , z siedzibą przy ul. Wł. St. Reymonta 51, 07-230 Zabrodzie.
2. W Urzędzie Gminy w Zabrodziu wyznaczony został Inspektor Ochrony Danych, kontakt e-mail: ochronadanych@zabrodzie.pl
3. Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c) w/w Rozporządzenia mającego na celu wypełnienie obowiązku w zakresie sprawowania władzy publicznej, ciążącego na administratorze w celu związanym z postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego „Dowożenie uczniów do szkół na terenie Gminy Zabrodzie wraz z zapewnieniem opieki.”
prowadzonym w trybie art. 275 pkt1 ustawy z dnia 11 września 2019r. Prawo Zamówień Publicznych (Dz. U. z 2022r. poz. 1710 ze zm.) nr postępowania RG.271.12.2023.
4. Odbiorcą Pani/Pana danych osobowych są podmioty uprawnione na podstawie przepisów prawa oraz osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o art. 8 oraz art. 96 ust. 3 ustawy Prawo zamówień publicznych.
5. Dane osobowe Wykonawcy będą przechowywane, zgodnie z art. 97 ust. 1 ustawy PZP, przez okres 4 lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje cały czas trwania umowy.
6. Przysługuje Pani/Panu, w zależności od charakteru przetwarzania prawo dostępu do danych osobowych Pani/Pana dotyczących na podstawie art. 15 RODO, na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych*, na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO**, prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych- ul. Stawki 2, 00-193 Warszawa.
Nie przysługuje Pani/Panu w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych; prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO; na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO.
7. Podanie przez Panią/Pana danych osobowych jest wymogiem ustawowym w celu realizacji zadań, o których mowa w pkt 3. Jest Pani/Pan zobowiązany do ich podania, a konsekwencją niepodania danych osobowych będzie zastosowanie sankcji, określonych w przepisach prawa.
8. Przetwarzanie podanych przez Panią/Pana danych osobowych nie będzie podlegało zautomatyzowanemu podejmowaniu decyzji, w tym profilowaniu, o którym mowa w art. 22 ust. 1 i 4 Rozporządzenia.
* Wyjaśnienie: skorzystanie z prawa do sprostowania nie może skutkować zmianą wyniku postępowania
o udzielenie zamówienia publicznego ani zmianą postanowień umowy w zakresie niezgodnym z ustawą Pzp oraz nie może naruszać integralności protokołu oraz jego załączników.
** Wyjaśnienie: prawo do ograniczenia przetwarzania nie ma zastosowania w odniesieniu do przechowywania, w celu zapewnienia korzystania ze środków ochrony prawnej lub w celu ochrony praw innej osoby fizycznej lub prawnej, lub z uwagi na ważne względy interesu publicznego Unii Europejskiej lub państwa członkowskiego.

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.

4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: RG.271.12.2023

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Usługi

4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie

4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest: usługa polegająca na dowozie uczniów z miejscowości położonych na terenie Gminy Zabrodzie do niżej wymienionych placówek oświatowych zlokalizowanych na terenie Gminy Zabrodzie oraz odwóz po zajęciach na podstawie zakupionych biletów miesięcznych w roku szkolnym 2023/2024 oraz 2024/2025:
- Zespół Szkolno – Przedszkolny w Zabrodziu- adres szkoły: Zabrodzie ul. Szkolna 3
- Zespół Szkolno – Przedszkolny w Adelinie – adres szkoły: Zabrodzie ul. Wł.St.Reymonta 47
Zapewnienie opiekunów leży po stronie Wykonawcy.
Zamawiający nie ponosi żadnej odpowiedzialności za wypadki i zdarzenia jakiegokolwiek typu, w wyniku których nastąpi uszkodzenie ciała lub śmierć czy szkoda materialna spowodowana działalnością Wykonawcy.
Przewóz będzie polegał na zabieraniu uczniów z wyznaczonych przystanków na określonych trasach i ich przewóz do placówek oświatowych na określoną godzinę i z powrotem. Uczeń musi zostać dowieziony najwcześniej 30 minut przed rozpoczęciem zajęć (rozpoczęcie zajęć w: Zespole Szkolno – Przedszkolnym w Zabrodziu godz. 8:00, Zespole Szkolno – Przedszkolny w Adelinie godz. 8:55) i odwieziony nie później niż 2 godziny po zakończeniu zajęć.
Wykonawca zobowiązany będzie do sprzedaży biletów miesięcznych oddzielnie na każdy miesiąc wg przekazanej listy uczniów. Usługa przewozu osób realizowana będzie na trasach obejmujących miejscowości, z których dojeżdżają uczniowie z wyznaczonych przystanków do placówek oświatowych na terenie Gminy Zabrodzie z powrotem we wszystkie dni nauki szkolnej, zgodnie z kalendarzem roku szkolnego 2023/2024 oraz 2024/2025. Usługa będzie świadczona w dni nauki szkolnej.Wykonawca zobowiązany jest również zapewnić transport w dni, w które uczniowie będą odrabiali inne dni zwolnione z nauki szkolnej.
Usługa nie będzie świadczona w sytuacji zamknięcia placówek oświatowych zlokalizowanych na terenie Gminy Zabrodzie z powodów epidemiologicznych bądź innych powodów, w wyniku których zajęcia dydaktyczne i wychowawcze będą odbywały się za pośrednictwem środków porozumiewania się na odległość.
Zamawiający dopuszcza aby Wykonawca wykonywał przewóz uczniów autobusami kursowymi
w komunikacji regularnej ogólnodostępnej – jako publiczny przewóz osób, zgodnie z obowiązującym
go rozkładem jazdy podanym do publicznej wiadomości na przystankach autobusowych. Wykonawca zapewni wykwalifikowanych i posiadających odpowiednie kwalifikacje i dokumenty kierowców.
Usługa świadczona będzie taborem Wykonawcy. Wykonawca zobowiązany jest dostosować do zamówienia odpowiednią liczbę środków transportu w celu realizacji przewozów (minimum 2 autobusy) zgodnie
z rozkładem jazdy i ilością zakupionych biletów miesięcznych. Wykonawca powinien posiadać pojazdy, które zapewnią prawidłowe wykonanie zamówienia – dysponować autobusami o ilości zapewniającej przewóz przewidywanej liczby uczniów na poszczególnych trasach z zapewnieniem miejsc siedzących dla tych uczniów.

Przewidywany rozkład tras dowozu przed lekcjami:
Lp. Trasa przejazdu Przewidywana liczba uczniów
1. ZSP Zabrodzie ul. Szkolna 3- Adelin (wieś)- Adelin (Mostek)- Mościska – Obrąb- Kiciny- Choszczowe- ZSP Adelin (z siedzibą ul. Wł.St.Reymonta 47) Ok.35
2. ZSP Zabrodzie ul. Szkolna 3– Mostówka – Anastazew (Krzyż) – Anastazew (Dom Kultury)- Anastazew (Zakręt) – Podgać (Sołtys) – Basinów (Kukawki)- Basinów (Krzyż) – Basinów (Pałki) – Płatków (Sklep) – Płatków (Piaskowa) – Kiciny (Krzyżówki) – Choszczowe (Wieś)- Choszczowe (Struga) – ZSP Adelin (z siedzibą
ul. Wł.St.Reymonta 47) Ok.25
3. ZSP Adelin (siedzibą ul. Wł.St.Reymonta 47) - Mostówka- ZSP Adelin (z siedzibą ul. Wł.St.Reymonta 47) Ok.30
4. Słopskul.Kolonijna i Ignacówka-Słopsk (Przy Strumyku) –Słopsk (Rondo) – Słopsk ul. Żołnierska– Słopsk (Remiza)- Słopsk (Jagodowa)- Niegów (Żurawia) – Niegów (Blok)- ZSP Zabrodzie ul. Szkolna 3 Ok. 63
5. ZSP Zabrodzie ul. Szkolna 3– Gaj (Fiszor) – Gaj (Wieś) – Mostówka – ZSP Zabrodzie ul. Szkolna 3 Ok.53
6. Młynarze (Wieś)- Młynarze (Most)- Głuchy (za wiaduktem)- Głuchy (Trakt Napoleoński) – Wysychy (Wieś)- Wysychy (Łączna)- ZSP Zabrodzie ul. Szkolna 3 Ok.51

Przewidywany projekt odwozu:
Lp. Trasa Przejazdu
Po lekcji:
(ok.257 dzieci)
1. ZSP Adelin (z siedzibą ul. Wł.St.Reymonta 47)- Adelin (Grzegorzewo)-Adelin (Wieś)- Adelin (Mostek)- Mościska (Szkoła)- Obrąb- Kiciny (Szkoła)- Choszczowe- Choszczowe (Wieś)- Choszczowe (Struga)- Mostówka (Kościół)- Mostówka (Sklep)- Anastazew- Anastazew (Krzyż)- Anastazew (Dom Kultury)- Anastazew (Zakręt)- Pogdać (Wieś)- Pogdać (Las)- Pogdać (Sołtys)- Basinów (Kukawki)- Basinów (Krzyż)- Basinów (Pałki)- Płatków (Sklep)- Płatków (Piaskowa)- ZSP Adelin (z siedzibą ul. Wł.St.Reymonta 47) Po 5 lekcji (ok.13:40)
2. ZSP Adelin (z siedzibą ul. Wł.St.Reymonta 47)- Adelin (Grzegorzewo)-Adelin (Wieś)- Adelin (Mostek)- Mościska (Szkoła)- Obrąb- Kiciny (Szkoła)- Choszczowe- Choszczowe (Wieś)- Choszczowe (Struga)- Mostówka (Kościół)- Mostówka (Sklep)- Anastazew- Anastazew (Krzyż)- Anastazew (Dom Kultury)- Anastazew (Zakręt)- Pogdać (Wieś)- Pogdać (Las)- Pogdać (Sołtys)- Basinów (Kukawki)- Basinów (Krzyż)- Basinów (Pałki)- Płatków (Sklep)- Płatków (Piaskowa) Po 7 lekcji (ok.15:30)
3. ZSP Zabrodzie ul. Szkolna 3 - Mostówka – Gaj- Fiszor- Niegów – Słopsk- ZSP Zabrodzie ul. Szkolna 3 Po 4 lekcji (ok.11:50)
4. ZSP Zabrodzie ul. Szkolna 3 - Mostówka – Gaj Fiszor- ZSP Zabrodzie ul. Szkolna 3 Po 5 lekcji (ok.12:45)
5. ZSP Zabrodzie ul. Szkolna 3 - Niegów- Słopsk- Młynarze- ZSP Zabrodzie ul. Szkolna 3 Ok. 13:00
6. ZSP Zabrodzie ul. Szkolna 3- Wysychy- Głuchy- ZSP Zabrodzie ul. Szkolna 3 Po 6 lekcji (ok.13:40)
7. ZSP Zabrodzie ul. Szkolna 3 - Gaj- Fiszor- Słopsk- Młynarze- ZSP Zabrodzie ul. Szkolna 3 Po 7 lekcji (ok.14:25)
8. ZSP Zabrodzie ul. Szkolna 3 - Pozostali uczniowie
w zależności od zajęć Po 8 lekcji (ok. 15:30)

Łączna długość tras wynosi ok 6000 km miesięcznie.

Szczegółowy wykaz linii oraz rozkłady jazdy zostaną uzgodnione z wybranym Wykonawcą. Istnieje możliwość łączenia tras.

Liczba uczniów na poszczególnych trasach jest liczbą, która może ulec zmianie w trakcie trwania umowy,
na co Wykonawca musi być przygotowany. W przypadku zmiany liczby uczniów wynagrodzenie Wykonawcy wynikać będzie z faktycznej ilości zakupionych biletów miesięcznych. Zamawiający zastrzega sobie prawo zmiany tras przewozu dzieci, ilości przewozów w tygodniu, terminów ich wykonywania oraz liczby dzieci, ze względu na okoliczności, których strony nie mogły przewidzieć w chwili zawarcia umowy, a podyktowane potrzebami zamawiającego wynikającymi z realizacji obowiązku zapewnienia uczniom dowozu do szkoły.
Wykonawca zobowiązany będzie do punktualnego wykonywania usługi, posiadania taboru zastępczego
w przypadku awarii wskazanego pojazdu. W przypadku awarii jednego z pojazdów Wykonawca zobowiązany jest podstawić niezwłocznie pojazd zastępczy nie gorszy od wskazanego w ofercie.
Wykonawca zobowiązany będzie do wykonywania usługi sprawnymi technicznie pojazdami posiadającymi aktualne badania techniczne. Ponadto Wykonawca będzie dbał o czystość oraz o właściwy stan techniczny pojazdów zapewniający odpowiedni komfort jazdy.
Wykonawca zobowiązany będzie wykonywać zamówienie zgodnie z zasadami i obowiązkami wynikającymi z ustawy z dnia 6 września 2001 roku o transporcie drogowym oraz ustawy z dnia 20 czerwca 1997 roku Prawo o ruchu drogowym. Przedmiot niniejszego zamówienia musi być wykonany zgodnie z innymi aktualnie obowiązującymi przepisami prawa w zakresie obowiązującym.

4.2.6.) Główny kod CPV: 60100000-9 - Usługi w zakresie transportu drogowego

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: od 2023-09-01 do 2025-06-27

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium:

inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Czas podstawienia autobusu zastępczego

4.3.6.) Waga: 30

Kryterium 3

4.3.4.) Rodzaj kryterium:

inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Rok produkcji autobusu

4.3.6.) Waga: 10

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak

5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:

Art. 109 ust. 1 pkt 1

5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak

5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.

Zamawiający na podstawie art. 112 ustawy określa warunki udziału w postępowaniu dotyczące: zdolności technicznej lub
zawodowej. Wykonawca spełni warunki, jeżeli wykaże, że:
a) w zakresie uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrębnych
przepisów - Zamawiający uzna warunek za spełniony jeżeli Wykonawca wykaże, że posiada aktualne zezwolenie na
wykonywanie zawodu przewoźnika drogowego zgodnie z ustawą z dnia 6 września 2001 roku o transporcie drogowym (lub
inny równoważny dokument (licencję) zezwalający na wykonywanie krajowego transportu drogowego osób.
b) w zakresie potencjału technicznego – zamawiający uzna warunek za spełniony jeżeli Wykonawca, wykaże, że posiada do
dyspozycji przynajmniej cztery autobusy o liczbie miejsc siedzących minimum 50 (należy załączyć dokument potwierdzający
spełnienie tego warunku i wskazać, które autobusy potwierdzają spełnienie warunku)
c) w zakresie potencjału zawodowego - zamawiający uzna warunek za spełniony jeżeli Wykonawca wykaże, że dysponuje
czterema kierowcami, spełniającymi wymagania określone w przepisach ustawy z dnia 20 czerwca 1997r. Prawo o ruchu
drogowym (tj. Dz. U. z 2022 r. poz.988 z późm. zm.) określającym wymagania w stosunku do kierowców.
2. Wykonawcy na podstawie art. 58 ustawy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia (np. spółka cywilna,
konsorcjum).
3. Wykonawca na zasadach opisanych w art. 118-123 ustawy może w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w
postępowaniu, o których mowa w ust. 1 w stosownych sytuacjach oraz w odniesieniu do konkretnego zamówienia, lub jego
części, polegać na zdolnościach technicznych lub zawodowych podmiotów udostępniających zasoby (potencjał podmiotu
trzeciego), niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków prawnych.
4. Zamawiający informuje, iż „stosowna sytuacja”, o której mowa w ust. 3 wystąpi wyłącznie w przypadku kiedy:
1) wykonawca, który polega na zdolnościach podmiotów udostępniających zasoby, złoży wraz z ofertą zobowiązanie
podmiotu udostępniającego zasoby do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia
lub inny podmiotowy środek dowodowy potwierdzający, że wykonawca realizując zamówienie, będzie dysponował
niezbędnymi zasobami tych podmiotów;2) zamawiający oceni, czy udostępniane wykonawcy przez podmioty udostępniające zasoby zdolności techniczne lub
zawodowe, pozwalają na wykazanie przez wykonawcę spełniania warunku/warunków udziału w postępowaniu oraz zbada,
czy nie zachodzą wobec tego podmiotu podstawy wykluczenia, które zostały przewidziane względem wykonawcy w części 6
SWZ;
3) w odniesieniu do warunków dotyczących wykształcenia, kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia wykonawcy mogą
polegać na zdolnościach podmiotów udostępniających zasoby, jeśli podmioty te wykonają roboty budowlane lub usługi, do
realizacji których te zdolności są wymagane.
5. Zobowiązanie podmiotu udostępniającego zasoby, o którym mowa w ust. 4 pkt 1 potwierdza, że stosunek łączy
wykonawcę z podmiotami udostępniającymi zasoby gwarantuje rzeczywisty dostęp do tych zasobów oraz określa w
szczególności:
1) zakres dostępnych wykonawcy zasobów podmiotu udostępniającego zasoby;
2) sposób i okres udostępnienia wykonawcy i wykorzystania przez niego zasobów podmiotu udostępniającego te zasoby
przy wykonywaniu zamówienia;
3) czy i w jakim zakresie podmiot udostępniający zasoby, na zdolnościach którego wykonawca polega w odniesieniu do
warunków udziału w postępowaniu dotyczących wykształcenia, kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia, zrealizuje
roboty budowlane lub usługi, których wskazane zdolności dotyczą.
6. Jeżeli zdolności techniczne lub zawodowe, podmiotu udostępniającego zasoby nie potwierdzają spełniania przez
wykonawcę warunku/warunków udziału w postępowaniu lub zachodzą wobec tego podmiotu podstawy wykluczenia,
zamawiający żąda, aby wykonawca w terminie określonym przez zamawiającego zastąpił ten podmiot innym podmiotem lub
podmiotami albo wykazał, że samodzielnie spełnia warunek/warunki udziału w postępowaniu.
Wykonawca nie może, po upływie terminu składania ofert, powoływać się na zdolności podmiotów udostępniających
zasoby, jeżeli na etapie składania ofert nie polegał on w danym zakresie na zdolnościach podmiotów udostępniających
zasoby.

5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie

6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie

6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie

6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

Zamawiający przewiduje możliwość zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której
dokonano wyboru Wykonawcy w przypadku wystąpienia okoliczności wymienionych w art. 455 ustawy Pzp.
2. Na podstawie art. 455 ust. 1 pkt 1ustawy Pzp Zamawiający przewiduje możliwość zmian
postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty Wykonawcy, w następującym zakresie:
1) Zmiany wynagrodzenia Wykonawcy w przypadku:
a) zmiany stawki podatku od towarów i usług,
2) zmiany zakresu lub sposobu wykonywania któregokolwiek świadczenia Wykonawcy
objętego przedmiotem umowy w razie zmiany przepisów prawa powszechnie
obowiązującego lub prawa miejscowego w zakresie niezbędnym do dostosowania umowy
do warunków świadczenia usług wynikających ze zmienionych przepisów prawa;
3) zmiany w zakresie Podwykonawcy, po spełnieniu warunków określonych w § 10 umowy
w przypadku, gdy Wykonawca powierzy Podwykonawcy do wykonania część zamówienia,
którą zgodnie z ofertą miał wykonać osobiście lub gdy Wykonawca wykona osobiście część
zamówienia, którą zgodnie z ofertą miał powierzyć do wykonania Podwykonawcy lub gdy
następuje zmiana Podwykonawcy, na którego zdolnościach polegał Wykonawca ubiegając
się o zawarcie umowy.
4) zmiany terminu wykonania przedmiotu umowy, w przypadku:
a) wystąpienia okoliczności spowodowanych siłą wyższą, w tym wystąpienia zdarzenia
losowego wywołanego przez czynniki zewnętrzne, którego nie można było przewidzieć,
w tym zagrażającego bezpośrednio życiu lub zdrowiu ludzi lub grożącego powstaniem
szkody w znacznych rozmiarach np. pożar, zalanie, zamieszki, klęska żywiołowa, stan
nadzwyczajny, stan zagrożenia epidemicznego, stan epidemii, o ile wyżej wymienione
okoliczności mają charakter obiektywny,b) gdy wystąpi brak możliwości wykonywania usługi z powodu niedopuszczenia do ich
wykonywania lub ich wstrzymania przez uprawniony organ, z przyczyn niezależnych
od Wykonawcy,
c) zmiany po upływie terminu składania ofert powszechnie obowiązujących przepisów
prawa, które miały wpływ na możliwość wykonania umowy w terminie w niej ustalonym,
d) konieczności zachowania ciągłości usługi do czasu wyłonienia kolejnego wykonawcy
usługi będącej przedmiotem umowy;
3. Zmiana postanowień zawartej umowy może nastąpić wyłącznie za zgodą obu Stron wyrażoną w drodze aneksu do
umowy pod rygorem nieważności.
4. Zmianie podlegają także wszystkie nieistotne postanowienia w stosunku do treści oferty, a także inne nieistotne zmiany,
które nie stanowią zmiany umowy i nie jest wymagane zawarcie aneksu do umowy, a jedynie niezwłoczne pisemne
zawiadomienie drugiej Strony, w tym między innymi:
1) zmiana danych teleadresowych Stron;
2) zmiana danych związanych z obsługą administracyjno-organizacyjną umowy;
3) zmiana Podwykonawcy określonego w ofercie Wykonawcy, po spełnieniu warunków
określonych w § 10 umowy;
4) zmianą osób skierowanych przez Wykonawcę do realizacji przedmiotu umowy.
5) zmiana rozkłady jazdy autobusów.
5. W sytuacji gdy łączna liczba zakupionych biletów na dany miesiąc będzie wynosiła 50% lub mniej w stosunku do
szacunkowej łącznej liczby dowożonych uczniów, o której mowa w § 6 ust. 10 umowy, wykonawcy przysługuje prawo do
dostosowania ilości autobusów i osób skierowanych do realizacji zamówienia do liczby przewożonych osób przy
zachowaniu postanowień umowy wynikających z § 6 ust. 10 z zastrzeżeniem ust. 6 i 7;
6. Wszystkie powyższe postanowienia stanowią katalog zmian, na które Zamawiający może
wyrazić zgodę, nie stanowią jednocześnie zobowiązania do wyrażenia takiej zgody.
7. Zamawiający może nie wyrazić zgody na dokonanie zmian postanowień Umowy, jeśli
proponowana zmiana może wpłynąć na opóźnienie, obniżenie jakości wykonywanych prac
lub zwiększenie kosztów wykonania Umowy.

7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin składania ofert: 2023-06-23 10:00

8.2.) Miejsce składania ofert: Wykonawca składa ofertę za pośrednictwem zakładki „Oferty/wnioski”, widocznej w podglądzie postępowania po zalogowaniu się na konto Wykonawcy na Platformie e-Zamówienia. https://ezamowienia.gov.pl

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2023-06-23 10:30

8.4.) Termin związania ofertą: 30 dni

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.