eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Szklarska Poręba › Budowa parkingu na pojazdy osobowe wraz z infrastrukturą na ul. Turystycznej w Szklarskiej Porębie



Ogłoszenie z dnia 2021-11-08


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Budowa parkingu na pojazdy osobowe wraz z infrastrukturą na ul. Turystycznej w Szklarskiej Porębie

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: MIASTO SZKLARSKA PORĘBA

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 230821641

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Granitowa 2

1.5.2.) Miejscowość: Szklarska Poręba

1.5.3.) Kod pocztowy: 58-580

1.5.4.) Województwo: dolnośląskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL515 - Jeleniogórski

1.5.7.) Numer telefonu: 75 75 47 708

1.5.8.) Numer faksu: 75 75 47 724

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@szklarskaporeba.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.szklarskaporeba.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

http://www.szklarskaporeba.pl

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Budowa parkingu na pojazdy osobowe wraz z infrastrukturą na ul. Turystycznej w Szklarskiej Porębie

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-908e9298-0755-11ec-b885-f28f91688073

2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00261814

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2021-11-08

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00167274/03

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: IK.7011.5.2021

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 2541298,33 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Zamówienie pn.:„Budowa parkingu na pojazdy osobowe wraz z infrastrukturą na ul. Turystycznej w Szklarskiej Porębie” realizowane będzie na działkach nr 230/2, 446/2, 446/4, 446/5, obręb 0006 w Szklarskiej Porębie.
1. W zakresie branży drogowej przedmiot zamówienia obejmuje budowę:
a) jezdni i stanowisk postojowych dla osób niepełnosprawnych o nawierzchni bitumicznej o łącznej powierzchni 2200 m2,
b) chodnika z kostki betonowej brukowej szarej o grubości 8 cm - powierzchna: 615 m2,
c) zatoki autobusowej z kostki granitowej rzędowej 14/14 cm - powierzchnia: 96 m2,
d) stanowisk dla osób niepełnosprawnych o nawierzchni bitumicznej - powierzchna: 205 m2,
e) stanowisk postojowych z płyt betonowych ażurowych - powierzchna: 1480 m2,
f) ścieku z kostki betonowej o długości: 208 mb,
g) muru oporowego z betonowych elementów żelbetowych prefabrykowanych o długości 70 mb wraz z balustradą o wysokości 1,20 m i długości 50 mb.
2. Projekt zakłada:
a) wykonanie rozbiórek istniejących budynków magazynowych 3630 m3, przy czym rozebrane obiekty stają się własnością Wykonawcy, na którym ciąży obowiązek utylizacji materiałów;
b) dostosowanie istniejących zjazdów do nowej geometrii i niwelety ulicy;
c) wykonanie murów oporowych prefabrykowanych:
- ściana oporowa prefabrykowana o długości elementu 99 cm i H =255 cm ustawiona na ławie fundamentowej z betonu cem. C12/15 gr. 20cm oraz na podłożu z chudego betonu gr. 10 cm,
- ściana oporowa prefabrykowana o długości elementu 99 cm i H = 155 cm ustawiona na ławie fundamentowej z betonu cem. C12/15 gr. 20cm oraz na podłożu z chudego betonu gr. 10 cm;
d) wykonanie drenażu francuskiego L=100 m wraz z kolumną żwirową ,w celu stabilizacji skarpy pomiędzy ulicą Stromą, a Turystyczną.
e) oznakowanie poziome (77,44 m2) w technologii grubowarstwowej o grubości 0,9-3,5 mm i pionowe (2 szt.);
f) nasadzenie 20 szt. drzew - klon zwyczajny odmiana Globosum oraz wykonanie trawnika -2650m2.
3. W ramach inwestycji wykonana zostanie kanalizacja deszczowa wraz ze studniami i wpustami ulicznymi. Sieć kanalizacji deszczowej z powtarzalnych rozwiązań konstrukcyjnych i materiałów:
-kanalizacja deszczowa z rur dwuściennych PP-B o średniacy zewnętrznej DN 200 mm (70,6mb) 315 mm (147,5 mb), SN8,
-studnie betonowe DN 1000 mm (6szt.), 800 mm (4szt.),
-studnie pod wpusty deszczowe betonowe DN 500 mm (13szt.),
-separator substancji ropopochodnych z wkładem koalescencyjnym z osadnikiem i bypassem wewnętrznym, żelbetowy do zabudowy w gruncie o klasie obciążenia D 400 o parametrach: - 1 odcinek -6/60 o średnicy DN 1440 mm, H = 2,23m
- retencyjne zbiorniki podziemne (2szt.) o średnicy DN 1000 mm, o długości Lc=23 m, PEHD DN/ID 1000 mm SN 8 kN/m2 o pojemności całkowitej 2x18,1 m3 = 36,2 m3,
-prefabrykowany wylot wód opadowych do potoku Kamieńczyk wraz z ubezpieczeniem skarpy za wylotem narzutem klinowym z kamienia łamanego o frakcji 300-400 mm na podsypce cementowo - piaskowej 1:4 na warstwie 15
4. Przedmiot zamówienia obejmuje wykonanie przyłącza kanalizacji sanitarnej DN160, PCV-U o długości L=10,5 m, poprzez które odprowadzane będą ścieki z obiektu kontenera socjalno - sanitarnego do istniejącej studni betonowej zabudowanej na kolektorze DN200. Na przyłączu zaprojektowano studnię rewizyjną S1 z tworzywa sztucznego DN 425mm.
5. Dla potrzeb obiektu kontenera socjalno - sanitarnego wykonane zostanie przyłącze wodociągowe o średnicy DN32 mm, PE100, PN16 o łącznej długości L=43,2 m z wykorzystaniem fragmentu istniejącego przyłącza wodociągowego zasilającego obiekty garażowe przeznaczone do rozbiórki.
6. Na projektowanym parkingu zlokalizowane są nieczynne sieci wod.-kan., które przewidziane zostały do likwidacji, w tym:
- zdemontowanie kanału deszczowego wraz ze studniami/komorami szt. 4 na długości L=45 m,
- zdemontowanie przyłącza wodociągowego wraz z zamontowaną armaturą na długości L=62m.
7. W ramach zamówienia wykonane zostanie:
a) zasilanie:
- obwodów projektowanego oświetlenia placu parkingu,
- kontenera do obsługi turystów,
- szlabanu i terminala wjazdowego,
- szlabanu i terminala wyjazdowego,
- biletomatu,
- tablic informacyjnych,
- tablicy rozkładu jazdy komunikacji miejskiej
b) oświetlenia placu parkingowego z zastosowaniem słupów oświetleniowych (10 szt.) - drogowych aluminiowych anodowanych w kolorze zielonym CI-75 o wysokości 8 m posadowionych na fundamentach prefabrykowanych B-60, dedykowanych do rodzaju słup. Na słupach zaprojektowano oprawy LED (12 szt.) o mocy 68W, strumień oprawy 10050lm, temperatura barwowa 4000K, optyka O38, rodzaj osprzętu ED. Projektowane oprawy zamontować należy na:
-wysięgnikach aluminiowych pojedynczych (8 szt.) o długości 1,0 m i kącie nachylenia 0o; wysięgnik aluminiowy anodowany w kolorze zielonym CI-75 montowany bezpośrednio na słupie, tak aby wysokość montażu oprawy była na wysokości 9m,
-wysięgnikach aluminiowych podwójnych (2 szt.) o długości 1,0 m i kącie nachylenia 0o; wysięgnik aluminiowy anodowany w kolorze zielonym CI-75 montowany bezpośrednio na słupie, tak aby wysokość montażu opraw była na wysokości 9m,
Zasilenie opraw (wewnątrz słupa) wykonać należy przewodem YKYżo 3x1,5 mm2.
8. Przedmiot zamówienia obejmuje wykonanie systemu parkingowego umożliwiającego:
a) obsługę klientów rotacyjnych (rozliczenie poprzez opłacenie pobranego w bileterce biletu lub opcjonalnie za pomocą aplikacji mobilnej) i abonamentowych (rozliczenie po przyłożeniu karty abonamentowej do czytnika),
b) zrządzenie parkingiem w tym min.: wgląd w ilość wjazdów, bilans kosztów.
Elementy sytemu parkingowego :
-terminal wjazdowy - 1 szt.,
-terminal wyjazdowy -1 szt.,
-szlaban z ramieniem o odpowiednio dobranej długości – 2 szt.,
-pętle indukcyjne – 4 szt. ,
-kasa automatyczna – szt. 1,
-serwer systemu parkingowego : komplet z jednostką centralną, z oprogramowaniem parkingowym, czytnikiem kart abonamentowych, skanem kodów kreskowych – 1 szt.
-pozostałe elementy niezbędne do jego poprawnego funkcjonowania np. dekodery, moduły komunikacji, domofony – w ilości przewidzianej przez producenta systemu.
9. W zakres przedmiotu zamówienia wchodzą tablice informacyjne:
a) tablica pomiarowa LED meteorologiczno – synoptyczna (2szt.)
składająca się z:
- sterownika, tj. układu pomiarowo – sterującego przetwarzające wartości mierzone przez czujnik zew. na sygnał cyfrowy,
- wyświetlacza, tj. układu umożliwiającego odczyt wartości mierzonych przez człowieka. Wielkość cyfr powinna wynosić 12 cm.
b)tablica rozkładu jazdy komunikacji miejskiej SPID LED (1szt.), o następujących parametrach: jednokolorowy – kolor zastosowanej diody,- zastosowanie zewnętrzne / wewnętrzne,- tablice jednostronne / dwustronne,- technologia LED/SMD amber, - jasność 1500 – 5000 nit, - otwarty protokół komunikacyjny – łatwy do zintegrowania, - zgodne z TSI PRM, - zgodność z europejskimi normami, - sterowanie przez sygnał cyfrowy HDMI lub DVI, - czujnik jasności,
- indywidualny projekt obudowy urządzenia,- indywidualnie dostosowywana liczba wierszy i znaków,- stały lub/i płynący tekst.
10. Przedmiotem zamówienia obejmuje dostawę, montaż i uruchomienie nowej, prefabrykowanej automatycznej trzystanowiskowej toalety publicznej wolnostojącej przeznaczonej do montażu (obiekt w kształcie prostokąta) w miejscu posadowienia do przyłączy wody, kanalizacji sanitarnej i energii elektrycznej. Toaleta wykonana w całości z jednolitego odlewu betonowo - kompozytowego monolityczna (nie łączona) samonośna i stawiana na utwardzonym podłożu bez wylewania fundamentów. Odprowadzenie wody z dachu ze spadkiem kopertowym do rury spustowej.
Warunki techniczne jakie musi spełniać toaleta:
a) przeznaczenie toalety:
− pomieszczenie publiczne toalety dla kobiet i mężczyzn
− pomieszczenie publiczne toalety dla kobiet i mężczyzn
− pomieszczenie publiczne toalety przystosowane dla osób niepełnosprawnych, poruszających się na wózkach inwalidzkich,
− pomieszczenie techniczno-serwisowe z zabezpieczonym oddzielnym wejściem zewnętrznym dostępnym dla obsługi serwisującej
b) wymiary obiektu:
− długość - 4,42 m;
− szerokość - 2,45 m;
− wysokość - 2,82 m;
− wysokość pomieszczeń wewnętrznych - 2,50 m.
Elewacja zewnętrzna wykonana z płyt gresowych gr 1 cm.
Użyte materiały powinny być trwałe, odporne na długoletnią eksploatację i zmienne warunki pogodowe oraz odporne na akty wandalizmu. Obiekt dostosowany do potrzeb osób niepełnosprawnych, wyposażony w panel sterujący, automatyczny moduł umywalkowy, wentylację - w części użytkowej - mechaniczna uruchamiana automatycznie wraz z otwarciem drzwi toalety − części serwisowej: grawitacyjna. Pomieszczenie techniczno-serwisowe z oddzielnym wejściem zewnętrznym, w którym znajduje się automatyka sterowania systemem komputerowym umożliwiającym ustawienie poszczególnych funkcji działania toalety.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45223300-9 - Roboty budowlane w zakresie parkingów

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

34926000-4 - Sprzęt do kontroli parkingów samochodowych

44211100-3 - Budynki modułowe i przenośne

45111000-8 - Roboty w zakresie burzenia, roboty ziemne

45111200-0 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne

45215500-2 - Toalety publiczne

45232130-2 - Roboty budowlane w zakresie rurociągów do odprowadzania wody burzowej

45233000-9 - Roboty w zakresie konstruowania, fundamentowania oraz wykonywania nawierzchni autostrad, dróg

45233222-1 - Roboty budowlane w zakresie układania chodników i asfaltowania

45316110-9 - Instalowanie urządzeń oświetlenia drogowego

45330000-9 - Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne

48421000-5 - Pakiety oprogramowania do zarządzania urządzeniami

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 2872534,24 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 3863430,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 2872534,24 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: MG-TECH INŻYNIERIA LĄDOWA Mariusz Gałkowski

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6141023319

7.3.3) Ulica: Szybowcowa 23b

7.3.4) Miejscowość: Jeżów Sudecki

7.3.5) Kod pocztowy: 58-521

7.3.6.) Województwo: dolnośląskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-10-27

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 2872534,24 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 8 miesiące

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.