eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Kowala-Stępocina › Poprawa stanu infrastruktury kompleksu sportowego "Moje boisko - Orlik 2012" przy PSP w Mazowszanach gm. Kowala



Ogłoszenie z dnia 2023-06-15


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Poprawa stanu infrastruktury kompleksu sportowego „Moje boisko – Orlik 2012” przy PSP w Mazowszanach gm. Kowala

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA KOWALA

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 670223818

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Marii Walewskiej 7

1.5.2.) Miejscowość: Kowala-Stępocina

1.5.3.) Kod pocztowy: 26-624

1.5.4.) Województwo: mazowieckie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL921 - Radomski

1.5.7.) Numer telefonu: 486101760

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: kowala@kowala.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.kowala.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://kowala.ezamawiajacy.pl/app/login

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Poprawa stanu infrastruktury kompleksu sportowego „Moje boisko – Orlik 2012” przy PSP w Mazowszanach gm. Kowala

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-4ea4fd60-efc3-11ed-9355-06954b8c6cb9

2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00261740

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2023-06-15

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00050386/04/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.6 „Poprawa stanu infrastruktury kompleksu sportowego „Moje boisko ORLIK 2012” przy PSP w Mazowszanach, gm. Kowala”

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00210392

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: ZP.271.6.2023

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

W ramach zamówienia należy wykonać remont obiektów infrastruktury sportowej kompleksu „Moje boisko Orlik” w zakresie wymiany na nowe wyposażenie sportowe, remont i konserwację nawierzchni boisk, naprawy piłkochwytów i ogrodzenia, modernizację oświetlenia i monitoringu wizyjnego na działce nr ew. gruntu 9/1 obręb 0017 Mazowszany przy budynku Publicznej Szkoły Podstawowej w m. Mazowszany gm. Kowala pow. radomski. Zestawienie podstawowych parametrów istniejących obiektów:
• Boisko do piłki nożnej o nawierzchni sztucznej trawiastej
Wymiar 29,5 x 61,20 m
Powierzchnia 1805,40 m2
• Boisko do koszykówki o nawierzchni sztucznej poliuretanowej
Wymiar 32,0 x 19,0 m
Powierzchnia 608,00 m2
• Utwardzony plac rekreacyjny
Wymiar 18,00 x 8,7
Powierzchnia 156,60 m2
Celem inwestycji jest poprawa warunków, zapewnienie bezpieczeństwa oraz odpowiedniej formy rekreacji dla uczniów szkoły dla celów uprawiania dyscyplin sportowych- gier zespołowych na terenie istniejących boisk ze sztuczną nawierzchnią. Zakres robót przewiduje wykonanie robót w zakresie modernizacji istniejącego przyszkolnego kompleksu sportowego, w uwagi na zakres robót istniejące zagospodarowanie terenu nie zmienia się. Zostaje jedynie utwardzony plac po zapleczu szatniowym. Zakres robót:
1) Boisko piłkarskie o nawierzchni ze sztucznej trawy- należy wykonać konserwację i naprawę nawierzchni poprzez wykonanie podklejenia luźnych fragmentów osnowy ze sztuczną trawą. Regeneracja nawierzchni boiska trawiastego - wykonanie oczyszczenia mechanicznego nawierzchni z zanieczyszczeń stałych, spulchnianie (bronowanie) warstwy wypełnienia, dogłębne czyszczenie wypełnienia z zanieczyszczeń stałych oraz kurzu podklejenie drobnych uszkodzeń połączeń sztucznej trawy, wyrównanie poziomu wypełnienia, szczotkowanie "twarde" w celu podniesienia włókien, zasypanie granulatem. Po wykonaniu robót odtworzyć wyznaczone linie pola gry.
2) Boisko do koszykówki o nawierzchni poliuretanowej – przewiduje się wykonanie podklejenia luźnych odstających powierzchni między podbudową a warstwą SBR. Po podklejeniu luźnych fragmentów należy wykonać uzupełnienie ubytków w nawierzchni poprzez wykonanie „łat” oraz wzmocnienie nawierzchni poprzez przesączanie klejem. Po wyschnięciu kleju na całej powierzchni wykonać malowanie natryskowe całej nawierzchni w kolorze jak istniejący wraz z odtworzeniem linii pola gry.
3) Bezpośrednio przy boisku w miejscu po zdemontowanych obiektach szatniowych przewiduje się plac rekreacyjny. Plac ten będzie placem utwardzonym z nawierzchnią z kostki brukowej. W ramach rekreacji na placu zostaną zamontowane przez Inwestora ławki, stoliki do gry w szachy, warcaby etc /poza niniejszym zamówieniem/. Przewiduje się wykonanie (nawiązanie) wysokościowe planowanego utwardzenia z istniejącymi ciągami z kostki betonowej. Istniejące podłoże należy wyprofilować, wyrównać i dogęścić.
4) Istniejące wyposażenie boisk oceniono jako wyeksploatowanie i zużyte. Na ramach konstrukcji tablic widoczne ślady korozji, tablice , bramki zużyte. Przewiduje się montaż nowych:
- tablice do koszykówki 1 kpl. - 2 szt. 105x180 cm, profesjonalna, epoksydowa, na ramie cynkowanej ogniowo, montowana na istniejącym słupie
- obręcz do koszykówki 1 kpl. - 2 szt. cynkowana, 12 uchwytów do mocowania siatki łańcuchowej
- siatka 1 kpl. - 2 szt. do obręczy łańcuchowa (12-zaciskowa)
- nowe słupki do siatkówki stalowe montowane w istniejących tulejach wraz z siatką do siatkówki
- bramki do piłki nożnej 1 kpl. – 2 szt. wymiary bramki 5x2m, głębokość 80/150cm
(góra/dół); rama główna wykonana z profilu aluminiowego owalnego, profil wzmocniony;
bramka malowana proszkowo, kolor biały, w zestawie haczyki do mocowania siatki do
ramy głównej, pałąki tylne, podtrzymujące siatkę składane, wykonane z rury aluminiowej
średnice fi 40; zgodność z przepisami FIFA, PZPN oraz normą PN-EN 748:2006; siatki.
5) Przewiduje się wykonanie na istniejących piłkochwytach boiska piłkarskiego wymiany starej zniszczonej, uszkodzonej siatki. Stosować siatkę polipropylenową o oczkach 10x10 cm gr. sznurka 4mm
6) Istniejące ciągi komunikacyjne stanowi nawierzchnia z kostki brukowej oraz częściowo ażurowe płyty betonowe. Widoczne są liczne nierówności, zapadliska a także uszkodzenia mechaniczne kostki. W związku z powyższym przewiduje się:
- rozebranie istniejącej nawierzchni z kostki i płyt ażurowych
- rozebranie istniejącej zniszczonej podbudowy
- wyrównanie istniejącej podbudowy stabilizacją cementowo – piaskową
- ponowne ułożenie kostki brukowej i płyt ażurowych.
7) Wymiana wypełnienia z kruszywa między obrzeżami boisk.
8) Udrożnienie rowu odwadniającego
9) Trawnik przy utwardzeniach na terenie kompleksu
10) Wymiana zniszczonego, niedziałającego systemu monitoringu wizyjnego
11) Wymiana oświetlenia boisk

Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia, w tym zakres robót, technologia wykonania zawarte są w dokumentacji technicznej oraz specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót budowlanych (stwiorb), przedmiarze robót stanowiących załączniki do SWZ.
Wykonawca zobowiązuje się do wykonania zamówienia zgodnie z dokumentacją projektową, zasadami wiedzy technicznej, obowiązującymi normami, złożoną ofertą oraz oddania przedmiotu umowy Zamawiającemu w terminie w niej uzgodnionym.
Z uwagi na formę wynagrodzenia ryczałtowego przedmiar robót załączony do SWZ nie jest dokumentem podstawowym do wyceny oferty. Przedmiar robót należy traktować jako dokument pomocniczy. Załączony przedmiar robót stanowi podstawę do sporządzenia kosztorysu ofertowego, jest opracowaniem wtórnym wykonanym na podstawie projektu. Zawarte w przedmiarze robót zestawienia mają zobrazować skalę robot budowlanych i pomóc wykonawcy w oszacowaniu kosztów inwestycji. Przedmiar robót jest dokumentem pomocniczym, Wykonawca może dokonać wizji lokalnej, przy czym Zamawiający określa, że wizja lokalna nie jest obowiązkowa.
Zadanie dofinansowane ze środków Funduszu Rozwoju Kultury Fizycznej, których dysponentem jest Minister Sportu i Turystyki.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45236119-7 - Naprawa boisk sportowych

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45342000-6 - Wznoszenie ogrodzeń

45236110-4 - Wyrównywanie nawierzchni boisk sportowych

45314300-4 - Instalowanie infrastruktury okablowania

45316100-6 - Instalowanie urządzeń oświetlenia zewnętrznego

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 328858,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 420000 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 328858,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: EvenTeam Andrzej Latkowski

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7122558505

7.3.3) Ulica: ul. mjr. Edwarda Ziółkowskiego 14/3 lok. 11

7.3.4) Miejscowość: TARCZYN

7.3.5) Kod pocztowy: 05-555

7.3.6.) Województwo: mazowieckie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-06-15

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 328858,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 100 dni

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.