eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Nowy Dworek › "Świadczenie usług odbioru odpadów komunalnych stałych niesegregowanych z budynków Ośrodka dla Osób Uzależnionych SPZOZ Nowy Dworek oraz przekazanie ich do Instalacji Przetwarzania Odpadów".



Ogłoszenie z dnia 2023-06-15


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
„Świadczenie usług odbioru odpadów komunalnych stałych niesegregowanych z budynków Ośrodka dla Osób Uzależnionych SPZOZ Nowy Dworek oraz przekazanie ich do Instalacji Przetwarzania Odpadów”.

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: OŚRODEK DLA OSÓB UZALEŻNIONYCH SAMODZIELNY PUBLICZNY ZAKŁAD OPIEKI ZDROWOTNEJ "NOWY DWOREK"

1.3.) Oddział zamawiającego: Nowy Dworek

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 001286406

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: 46

1.5.2.) Miejscowość: Nowy Dworek

1.5.3.) Kod pocztowy: 66-200

1.5.4.) Województwo: lubuskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL432 - Zielonogórski

1.5.7.) Numer telefonu: 68 38 101 67

1.5.8.) Numer faksu: 68 38 101 67 wew 11

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@nowydworek.com

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://nowydworek.com/

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-2a732fe0-eb31-11ed-b70f-ae2d9e28ec7b

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Zdrowie

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

„Świadczenie usług odbioru odpadów komunalnych stałych niesegregowanych z budynków Ośrodka dla Osób Uzależnionych SPZOZ Nowy Dworek oraz przekazanie ich do Instalacji Przetwarzania Odpadów”.

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-2a732fe0-eb31-11ed-b70f-ae2d9e28ec7b

2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00261544

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2023-06-15

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00475446/03/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.3.1 „Świadczenie usług odbioru odpadów komunalnych stałych niesegregowanych z budynków Ośrodka dla Osób Uzależnionych SPZOZ Nowy Dworek oraz przekazanie ich do Instalacji Przetwarzania Odpadów”.

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00204389

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: 2/ZP/2023

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

„Świadczenie usług odbioru odpadów komunalnych stałych niesegregowanych z budynków Ośrodka dla Osób Uzależnionych SPZOZ Nowy Dworek oraz przekazanie ich do Instalacji Przetwarzania Odpadów”.

Wspólny Słownik Zamówień kod 20 03 01 zmieszane odpady komunalne
1. Odbieranie nieczystości komunalnych stałych niesegregowanych oraz ich transport i przekazanie do Instalacji Przetwarzania Odpadów oznaczonych w katalogu odpadów kodem 20 03 01 zmieszane odpady komunalne
Wywóz nieczystości stałych z zapewnieniem regularności i powtarzalności odbierania odpadów w wymienionych filiach Ośrodka.
2. Do obowiązków Wykonawcy należy:
- Wyposażyć obiekty w których będzie następował wywóz odpadów w pojemniki do wywozu nieczystości stałych o pojemności 1100 litrów (nieuszkodzone, z pokrywą).
- Wykonawca oddaje Zamawiającemu do bezpłatnego używania, a z Zamawiający przyjmuje do używania pojemniki o których wyżej mowa na czas obowiązywania niniejszej Umowy zgodnie z poniższym zestawieniem
- Wykonawca zobowiązuje się do kresowej dezynfekcji pojemników, utrzymania należytego porządku wokół pojemników, sprzątania terenu wokół kontenerów i pojemników po ich opróżnieniu w przypadku gdy doszło do jego zabrudzenia wskutek odbioru odpadów.

Miejsce odbioru nieczystości stałych
Rodzaj dzierżawionego kontenera Ilość dzierżawionych kontenerów
Mała 5 MGB 1100L 7


Glińsk 36 MGB 1100L 2


Jordanowo 53 MGB 1100L 4


Nowy Dworek 32 MGB 1100L 1


Nowy Dworek 46 MGB 1100L 5


19

IV. Termin wykonania zamówienia:

01.07.2023– 30.06.2024

4.5.3.) Główny kod CPV: 90513100-7 - Usługi wywozu odpadów pochodzących z gospodarstw domowych

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 163790,64 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 197402,40 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 163790,64 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Eneris Gorzów Wielkopolski Sp.z.o.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 0000723148

7.3.3) Ulica: ul Podmiejska 19

7.3.4) Miejscowość: Gorzów Wlkp

7.3.5) Kod pocztowy: 66-400

7.3.6.) Województwo: lubuskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-06-15

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 163790,64 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

Od 2023-07-01 do 2023-12-31

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.