eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Kraków › Usługi cateringowe dla uczestników oraz wykładowców studiów podyplomowych realizowanych w "Centrum" związane z uroczystym zakończeniem studiów



Ogłoszenie z dnia 2023-06-15


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Usługi cateringowe dla uczestników oraz wykładowców studiów podyplomowych realizowanych w "Centrum" związane z uroczystym zakończeniem studiów

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Politechnika Krakowska im. Tadeusza Kościuszki

1.3.) Oddział zamawiającego: Dział Zamówień Publicznych

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000001560

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Warszawska 24

1.5.2.) Miejscowość: Kraków

1.5.3.) Kod pocztowy: 31-155

1.5.4.) Województwo: małopolskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL213 - Miasto Kraków

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zampub@pk.edu.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.pk.edu.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

www.pk.edu.pl

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - uczelnia publiczna

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Edukacja

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Tak

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Usługi cateringowe dla uczestników oraz wykładowców studiów podyplomowych realizowanych w "Centrum" związane z uroczystym zakończeniem studiów

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-7b8454e0-f4a3-11ed-9355-06954b8c6cb9

2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00261238

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2023-06-15

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00225988

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: KA-2/053/2023

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Usługi gastronomiczne/cateringowe obejmować mają dostarczenie, przygotowanie i podawanie posiłków oraz napojów podczas uroczystego zakończenia studiów podyplomowych.

Organizacja uroczystego zakończenia studiów podyplomowych wraz z wręczeniem świadectw (24 czerwca 2023r.).
Bankiet wraz z obsługą kelnerską w godzinach 10:00 - 15:00.
Planowana liczba osób:80 – 130 osób, całkowita liczba osób będzie podana przed planowanym wydarzeniem jednakże nie będzie mniejsza niż 80 osób.
Lokalizacja miejsca świadczenia usługi Politechnika Krakowska Kampus Czyżyny - al. Jana Pawła II 37 - budynek G.
Do wykonania usługi winna być zapewniona zastawa porcelanowa i szklana, ewentualnie dopuszczalne są elementy zastawy wykonane z drewna (wyklucza się tworzywo sztuczne). Sztućce powinny być metalowe, nieuszkodzone, wysterylizowane. Nie dopuszcza się opakowań jednorazowych. Obrusy białe oraz dodatkowy wystrój stołu (tzn. świeże kwiaty).Stoły zapewnia Zamawiający.
Obsługa kelnerska - ułożenie stołów w sali i ich przygotowanie, sprzątanie na bieżąco i po zakończeniu, dolewanie napoi, ułożenie stołów po uroczystości.
Minimalne wymagania dotyczące menu:Co najmniej 5 różnych zakąsek słonych/osobę (w ilości wystarczającej dla zgłoszonej liczby gości min. 100g/os.) np.:
1. roladki z tortilli z serem, szynką
2. śliwka suszona zawijana w boczku
3. sakiewki z ciasta francuskiego z pieczarkami
4. kruche babeczki z farszem łososiowo serowym
5. kanapki bankietowe (min 5 różnorodnych składników)
Co najmniej 2 różne zakąski słodkie/osobę (w tym panna cotta z truskawkami; szarlotka; min. 100g/os.).
Owoce sezonowe co najmniej 3 rodzaje (np. truskawki, winogrona, arbuz- w ilości wystarczającej dla zgłoszonej liczby gości min. 100g/os.)
Napoje: soki owocowe 100% (nie napoje) 2 rodzaje co najmniej 0,2l/os (podawane w szklanych dzbankach).
Woda gazowana i niegazowana podana w butelkach o pojemności nie przekraczającej 500ml, co najmniej 0,2l/os

Szczegółowe warunki, zasady realizacji zamówienia oraz płatności zawiera projekt umowy stanowiący załącznik nr 7 do SWZ.

4.5.3.) Główny kod CPV: 55520000-1 - Usługi dostarczania posiłków

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

55320000-9 - Usługi podawania posiłków

55321000-6 - Usługi przygotowywania posiłków

55400000-4 - Usługi podawania napojów

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 5

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 5

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 2

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 2

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 8525,40 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 18200,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 8525,40 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: CaterinGroup s.c. K. Sala, Ł. Mlaskot

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6772252822

7.3.3) Ulica: al. Jana Pawła II 188

7.3.4) Miejscowość: Kraków

7.3.5) Kod pocztowy: 31-982

7.3.6.) Województwo: małopolskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-06-15

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 8525,40 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

Od 2023-06-24 do 2023-06-24

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.