eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Winnica › Modernizacja oświetlenia na terenie Gminy Winnica



Ogłoszenie z dnia 2023-06-15

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Modernizacja oświetlenia na terenie Gminy Winnica

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA WINNICA

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 130378522

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Pułtuska 25

1.5.2.) Miejscowość: Winnica

1.5.3.) Kod pocztowy: 06-120

1.5.4.) Województwo: mazowieckie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL922 - Ciechanowski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@gminawinnica.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.gminawinnica.pl

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Modernizacja oświetlenia na terenie Gminy Winnica

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-1e6ef230-051a-11ee-b70f-ae2d9e28ec7b

2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00261234

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2023-06-15

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00002957/02/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.3.3 Modernizacja oświetlenia na terenie Gminy Winnica

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00257687

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie zamówienia z wolnej ręki na podstawie: art. 305 pkt 1 ustawy w zw. z art. 214 ust. 1 pkt 1 ustawy

3.1.1.) Uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu negocjacji bez ogłoszenia albo zamówienia z wolnej ręki:

Zapewnienie oświetlenia jest zadaniem własnym gminy zgodnie z ustawą z dnia 10 kwietnia 1997 r. Prawo energetyczne art. 18 ust. 1 pkt 2 (Dz. U. z 2022 r. poz. 1385) Część majątku oświetleniowego objęta zamówieniem jest własnoścą Energa Oświetlenie Sp. z o. o. Powierzenie usługi modernizacji oświetlenia na terenie Gminy Winnica innemu wykonawcy naruszyłoby prawo własności Energa Oświetlenie Sp. z o. o. do swobodnego dysponowania własnym majątkiem. Usługa może być świadczona tylko przez jednego wykonawcę z przyczyn technicznych a także związanych z ochroną praw wyłącznych wynikających z odrębnych przepisów (własność).

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: IS.271.8.2023

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Wymiana istniejących sodowych opraw oświetleniowych na energooszczędne oprawy ledowe w ilości 221 szt. oraz wymiana wysięgników w ilości 159 szt.
Przedmiotem zamówienia są usługi polegające na:
1) demontażu istniejących sodowych opraw oświetleniowych w ilości 221 szt.,
2) dostawie, montażu i uruchomieniu nowych opraw ledowych w ilości 10 szt. o mocy 55W oraz 211 szt. o mocy 35W wraz z niezbędnym oprzyrządowaniem i infrastrukturą,
3) demontaż istniejących wysięgników w ilości 159 szt.,
4) dostawa i montaż nowych wysięgników w ilości 159 szt.
Specyfikacja lampy:
 Rozsył światła: O charakterze drogowym optymalnie dostosowanym do charakterystyki lokalizacyjnej danego punktu oświetleniowego, barwa biała zimna,
 włączanie czujnikiem zmierzchowym,
 czas pracy lampy 7-14 h
 Zakres temperatury otoczenia -25o C – 50o C
 Klasa szczelności IP65
Specyfikacja wysięgnika:
 Wysięgnik na jedną oprawę z ramieniem 1,5 – 2,0 m wykończony ocynkiem,
Wszystkie montowane urządzenia i materiały muszą być fabrycznie nowe.

4.5.3.) Główny kod CPV: 50232110-4 - Obsługa instalacji oświetlenia publicznego

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 247235,80 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 247235,80 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 247235,80 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Energa Oświetlenie Sp. z o.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5851232055

7.3.3) Ulica: Artura Grottgera 7

7.3.4) Miejscowość: Sopot

7.3.5) Kod pocztowy: 81-809

7.3.6.) Województwo: pomorskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-06-15

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 247235,80 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2023-11-30

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.