eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Mokrsko › Rozbudowa oczyszczalni ścieków w miejscowości Mokrsko, gmina Mokrsko- etap I



Ogłoszenie z dnia 2023-06-15


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Rozbudowa oczyszczalni ścieków w miejscowości Mokrsko, gmina Mokrsko– etap I

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Mokrsko

1.3.) Oddział zamawiającego: Mokrsko

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 730934654

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Mokrsko 231

1.5.2.) Miejscowość: Mokrsko

1.5.3.) Kod pocztowy: 98-345

1.5.4.) Województwo: łódzkie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL714 - Sieradzki

1.5.7.) Numer telefonu: 438863277

1.5.8.) Numer faksu: 438863277

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: urzad@mokrsko.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.bip.mokrsko.akcessnet.net/

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-731c9aa4-b640-11ed-9236-36fed59ea7dd

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Rozbudowa oczyszczalni ścieków w miejscowości Mokrsko, gmina Mokrsko– etap I

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-731c9aa4-b640-11ed-9236-36fed59ea7dd

2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00261155

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2023-06-15

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00045947/03/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.5 Rozbudowa oczyszczalni ścieków w gminie Mokrsko - Etap I

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00112734

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: ZFIDiS.271.7.2023

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 6076000,00 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiot zamówienia obejmuje zaprojektowanie i wykonanie przebudowy, rozbudowy i remontu oczyszczalni ścieków w miejscowości Mokrsko wraz z towarzyszącą jej infrastrukturą techniczną. Przedmiot zamówienia realizowany w systemie zaprojektuj i wybuduj i obejmuje:
1) Opracowanie Dokumentacji Projektowej zgodnie z programem funkcjonalno-użytkowym – dalej PFU (zał. Nr 1 do SWZ) zawierającej:
a) projekt budowlany opracowany zgodnie z ustawą Prawo budowlane, Rozporządzeniem Ministra Rozwoju z dnia 11 września 2020 r. w sprawie szczegółowego zakresu i formy projektu budowlanego oraz zgodnie z rozporządzeniem Ministra Rozwoju i Technologii z dnia 20 grudnia 2021 r. w sprawie szczegółowego zakresu i formy dokumentacji projektowej, specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych oraz programu funkcjonalno-użytkowego - w formie papierowej (5 egzemplarzy) oraz w formie elektronicznej na płycie CD/DVD (2 egzemplarze);
b) projekty wykonawcze dla całego zakresu zamówienia opracowane zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Rozwoju i Technologii z dnia
20 grudnia 2021 r. w sprawie szczegółowego zakresu i formy dokumentacji projektowej, specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych oraz programu funkcjonalno-użytkowego (Dz. U. poz. 2454). - w formie papierowej (5 egzemplarzy) oraz w formie elektronicznej na płycie CD/DVD (2 egzemplarze);
c) kosztorys inwestorski opracowany zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Rozwoju i Technologii z dnia 20 grudnia 2021 r. w sprawie określenia metod i podstaw sporządzenia kosztorysu inwestorskiego, obliczania planowanych kosztów prac projektowych oraz planowanych kosztów robót budowlanych określonych w programie funkcjonalno-użytkowym - w formie papierowej (2 egzemplarze) oraz w formie elektronicznej na płycie CD/DVD (2 egzemplarze);
d) specyfikację techniczną wykonania i odbioru robót zgodnie
z Rozporządzeniem Ministra Rozwoju z dnia 11 września 2020 r. w sprawie szczegółowego zakresu i formy projektu budowlanego oraz zgodnie z rozporządzeniem Ministra Rozwoju i Technologii z dnia 20 grudnia 2021 r. w sprawie szczegółowego zakresu i formy dokumentacji projektowej, specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych oraz programu funkcjonalno-użytkowego – w formie papierowej (2 egzemplarze) oraz w formie elektronicznej na płycie CD/DVD (2 egzemplarze).
2) uzyskanie wymaganych prawem decyzji, opinii, uzgodnień i sprawdzeń Dokumentacji Projektowej dla planowanego przedsięwzięcia;
3) uzyskanie pozwolenia na budowę lub dokonanie zgłoszenia zamiaru wykonania robót budowlanych (zgodnie z przesłankami wynikającymi z Prawa budowlanego),
4) Próby hydrauliczne, uruchomienie, rozruch mechaniczny oraz technologiczny instalacji stanowiących przedmiot zamówienia.
5) Przeprowadzenie szkoleń załogi oczyszczalni ścieków w niezbędnym zakresie do obsługi obiektu wraz z przekazaniem instrukcji obsługo obiektu.
6) Osiągnięcie zakładanego efektu oraz parametrów techniczno-technologicznych nie gorszych niż zdefiniowane w PFU.
7) Uzyskanie wszelkich dokumentów, opinii oraz spełnienie wszelkich wymogów w trybie przekazania obiektu do eksploatacji i zgłoszenia obiektu do użytkowania jednostce administracyjnej właściwej ze względu na lokalizację obiektu.
8) Wykonawca uzyska efekt ekologiczny, co do ilości i jakości oczyszczonych ścieków zgodny z PFU.
9) wykonanie prac budowlanych na podstawie wykonanej Dokumentacji Projektowej opracowanej zgodnie z PFU stanowiącym załącznik nr 1 do SWZ obejmujących w szczególności:
Na ogólny zakres robót budowlanych składa się ETAP I prac ujętych w PFU, tj.:
1. Budowa nowej pompowni głównej ścieków surowych:
a) Wykonanie obudowy pompowni z prefabrykowanych kręgów betonowych
o średnicy wewnętrznej nie mniejszej niż 2,5 m wraz z wentylacją nawiewno-wywiewną oraz włazami technologicznymi wykonanymi ze stali nierdzewnej.
b) Dostawa i montaż wyposażenia technologicznego; krata panelowo-taśmowa z prasopłuczką skratek, pompy zatapialne ze stopami sprzęgającymi
i prowadnicami, orurowanie wraz z armaturą, aparatura kontrolno-pomiarowa.
c) Dostawa i montaż instalacji elektrycznych i AKPiA.
2. Budowa układu mechanicznego oczyszczania ścieków:
a) Wykonanie budynku w konstrukcji tradycyjnej murowanej wraz
z niezbędnymi instalacjami wodno-kanalizacyjnymi, ogrzewania i wentylacji oraz elektrycznymi.
b) Dostawa i montaż wyposażenia technologicznego; kratopiaskownika
z prasopłuczką skratek oraz płuczki piasku wraz z orurowaniem i armaturą odcinającą.
c) Dostawa i montaż instalacji elektrycznych i AKPiA.
3. Remont i adaptacja istniejącej pompowni na pompownię II stopnia:
a) Demontaż istniejącego kompletnego wyposażenia technologicznego: pompy, orurowanie z armaturą itp.
b) Wykonanie remontu ścian wewnętrznych zbiornika polegające na czyszczeniu ścian i dna poprzez mycie ciśnieniowe, naprawie powierzchni ścian i dna oraz nałożenie nowych powłok ochronnych oraz wymianę pokrywy studni, którą należy wyposażyć we właz oraz wentylację nawiewno-wywiewną ze stali nierdzewnej.
c) Dostawa i montaż wyposażenia technologicznego; pompy zatapialne ze stopą sprzęgającą i prowadnicami, orurowanie z niezbędną armaturą, aparatura kontrolno-pomiarowa.
d) Dostawa i montaż instalacji elektrycznych i AKPiA
4. Budowa punktu zlewnego wraz ze zbiornikiem ścieków dowożonych:
a) Wykonanie płyty najazdowej szczelnej ociekowej z odwodnieniem.
b) Budowa płyty fundamentowej pod kontenerową stację zlewną.
c) Dostawa kontenerowej stacji zlewnej z sitem w zbiorniku oraz analizatorem osadów dowożonych.
d) Budowa monolitycznego żelbetowego zbiornika podziemnego z płytą stropową wyniesioną 30 cm ponad poziom terenu wraz z włazami technologicznymi oraz wentylacją nawiewno-wywiewną wykonaną ze stali nierdzewnej.
e) Dostawa i montaż wyposażenia technologicznego zbiornika ścieków dowożonych; pompa ze stopą sprzęgającą i prowadnicami, ruszt napowietrzający, dmuchawa, orurowanie, aparatura kontrolno-pomiarowa.
f) Dostawa i montaż instalacji elektrycznych i AKPiA.
5. Budowa nowego stopnia biologicznego oczyszczania ścieków:
a) Wykonanie zblokowanego reaktora biologicznego w układzie przepływowym, w konstrukcji monolitycznej żelbetowej z dwoma niezależnymi ciągami technologicznymi wraz z pomostami oraz schodami ze stali nierdzewnej.
b) Wykonanie osadników wtórnych o przepływie pionowym w konstrukcji monolitycznej żelbetowej wraz z pomostami ze stali nierdzewnej.
c) Dostawa i montaż wyposażenia technologicznego; pompy ze stopami sprzęgającymi oraz prowadnicami, mieszadła zatapialne, orurowanie, armatura odcinająca i zwrotna, system napowietrzania, rury centralne osadników, koryta przelewowe ze stali nierdzewnej, aparatura kontrolno-pomiarowa.
d) Dostawa i montaż instalacji elektrycznych i AKPiA.
6. Budowa pompowni osadu nadmiernego wraz ze stacją dmuchaw:
a) Wykonanie budynku w konstrukcji tradycyjnej murowanej wraz
z niezbędnymi instalacjami wodno-kanalizacyjnymi, ogrzewania i wentylacji
oraz elektrycznymi.
b) Dostawa i montaż wyposażenia technologicznego obiektu; pompy suchostojące, dmuchawy rotacyjne w obudowach dźwiękochłonnych, orurowanie z armaturą odcinająca i zwrotną, aparatura kontrolno-pomiarowa.
c) Dostawa i montaż instalacji elektrycznych i AKPiA.
7. Pozostałe roboty budowlane i elementy wyposażenia:
a) Wykonanie niezbędnej infrastruktury technicznej umożliwiającej funkcjonowanie obiektu w zakresie instalacji technologicznych, wodociągowych, kanalizacyjnych, elektrycznych i AKPiA.
b) Wykonanie systemu sterowania i wizualizacji.
c) Wykonanie dróg i placów z betonowej kostki brukowej.
d) Wykonanie oświetlenia obiektu.
8. uzyskanie nieprawomocnej decyzji o pozwoleniu na użytkowanie rozbudowanej oczyszczalni ścieków.
Szczegółowe warunki realizacji Umowy i jej zakres przedmiotowy, w tym zakres prac projektowych oraz robót określa Program funkcjonalno-użytkowy wraz z załącznikami (dalej zwany również: „PFU”) - Załącznik Nr 1 do SWZ oraz Projekt umowy - Załącznik Nr 2 do SWZ.
UWAGA: PFU zawiera dwa etapy prowadzenia robót budowlanych: ETAP I oraz ETAP II. Przedmiotem niniejszego zamówienia są wyłącznie roboty ujęte w ETAPIE I, ETAP II nie wchodzi w skład niniejszego postępowania, w związku z powyższym Wykonawca powinien wycenić w cenie ofertowej jedynie zakres zamówienia objęty ETAPEM I .

4.5.3.) Główny kod CPV: 45252100-9 - Roboty budowlane w zakresie zakładów oczyszczania ścieków

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

71320000-7 - Usługi inżynieryjne w zakresie projektowania

45000000-7 - Roboty budowlane

45100000-8 - Przygotowanie terenu pod budowę

45200000-9 - Roboty budowlane w zakresie wznoszenia kompletnych obiektów budowlanych lub ich części oraz roboty w zakresie inżynierii lądowej i wodnej

45210000-2 - Roboty budowlane w zakresie budynków

45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne

45232400-6 - Roboty budowlane w zakresie kanałów ściekowych

45400000-1 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 9569400,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 11236050,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 9569400,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: STALBUDOM SP. Z O.O.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 008502681

7.3.3) Ulica: ul. Zgoda 4/7

7.3.4) Miejscowość: Warszawa

7.3.5) Kod pocztowy: 00-018

7.3.6.) Województwo: mazowieckie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-05-15

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 9569400,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 24 miesiące

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.