eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Warszawa › Usługi redakcji i składu książkowych publikacji naukowych Instytutu Wymiaru Sprawiedliwości



Ogłoszenie z dnia 2023-06-15

Ogłoszenie o zamówieniu
Usługi
Usługi redakcji i składu książkowych publikacji naukowych Instytutu Wymiaru Sprawiedliwości

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Instytut Wymiaru Sprawiedliwości

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 141768967

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Krakowskie Przedmieście 25

1.5.2.) Miejscowość: Warszawa

1.5.3.) Kod pocztowy: 00-071

1.5.4.) Województwo: mazowieckie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL911 - Miasto Warszawa

1.5.7.) Numer telefonu: 22 826 03 63

1.5.8.) Numer faksu: 22 826 24 01

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: iws@iws.gov.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.iws.gov.pl

1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inna państwowa jednostka organizacyjna nieposiadająca osobowości prawnej

1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność

państwowa jednostka organizacyjna prowadząca działalność naukowo-badawczą

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Umowy ramowej

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Usługi redakcji i składu książkowych publikacji naukowych Instytutu Wymiaru Sprawiedliwości

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-a762fb78-0b5d-11ee-9355-06954b8c6cb9

2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00261084

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2023-06-15

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00176067/01/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.3.6 Usługi redakcji i składu naukowych publikacji książkowych

2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.17.) Tryb zawarcia umowy ramowej wraz z podstawą prawną

Umowa ramowa udzielana jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 311 ust. 1 pkt 2 ustawy w zw. z art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania

https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-a762fb78-0b5d-11ee-9355-06954b8c6cb9

3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: Komunikacja między Zamawiającym a Wykonawcami, z uwzględnieniem wyjątków określonych w ustawie Pzp, odbywa się przy użyciu Platformy e-Zamówienia, która jest dostępna pod adresem https://ezamowienia.gov.pl.
Adres postępowania https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/tenders/ ocds-148610-a762fb78-0b5d-11ee-9355-06954b8c6cb9.

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: Sposób sporządzenia dokumentów elektronicznych lub dokumentów elektronicznych będących kopią elektroniczną treści zapisanej w postaci papierowej (cyfrowe odwzorowania) powinien spełniać wymagania określone w rozporządzeniu Prezesa Rady Ministrów z dnia 30 grudnia 2020 r. w sprawie sposobu sporządzania i przekazywania informacji oraz wymagań technicznych dla dokumentów elektronicznych oraz środków komunikacji elektronicznej w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursie (Dz. U. poz. 2452), zwanym dalej „rozporządzeniem w sprawie wymagań dla dokumentów elektronicznych”. Dokumenty elektroniczne wymienione w § 2 ust. 1 rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów w sprawie wymagań dla dokumentów elektronicznych, lecz inne niż oferta, sporządza się w postaci elektronicznej, w formatach danych określonych w przepisach rozporządzenia Rady Ministrów z dnia 12 kwietnia 2012 r. w sprawie Krajowych Ram Interoperacyjności, minimalnych wymagań dla rejestrów publicznych i wymiany informacji w postaci elektronicznej oraz minimalnych wymagań dla systemów teleinformatycznych
(Dz. U. z 2017 r. poz. 2247), zwanego dalej „rozporządzeniem w sprawie Krajowych Ram Interoperacyjności”, z uwzględnieniem rodzaju przekazywanych danych i przekazuje się jako załączniki. Informacje, oświadczenia lub dokumenty, inne niż wymienione w §2 ust. 1 rozporządzenia w sprawie wymagań dla dokumentów elektronicznych, przekazywane w postępowaniu sporządza się w postaci elektronicznej:
1) w formatach danych określonych w przepisach rozporządzenia w sprawie Krajowych Ram Interoperacyjności, i przekazuje się jako załączniki, lub
2) jako tekst wpisany bezpośrednio do wiadomości przekazywanej przy użyciu środków komunikacji elektronicznej.
Komunikacja w postępowaniu, z wyłączeniem składania ofert, odbywa się drogą elektroniczną za pośrednictwem formularzy do komunikacji dostępnych w zakładce „Formularze” („Formularze do komunikacji”). Za pośrednictwem „Formularzy do komunikacji” odbywa się w szczególności przekazywanie wezwań i zawiadomień, zadawanie pytań i udzielanie odpowiedzi. Formularze do komunikacji umożliwiają również dołączenie załącznika do przesyłanej wiadomości (przycisk „dodaj załącznik”). W przypadku załączników, które są zgodnie z ustawą Pzp lub rozporządzeniem Prezesa Rady Ministrów w sprawie wymagań dla dokumentów elektronicznych opatrzone kwalifikowanym podpisem elektronicznym, podpisem zaufanym lub podpisem osobistym,
mogą być opatrzone, zgodnie z wyborem Wykonawcy, wykonawcy wspólnie ubiegającego się o udzielenie zamówienia lub podmiotu udostępniającego zasoby, podpisem typu zewnętrznego lub wewnętrznego. W zależności od rodzaju podpisu i jego typu (zewnętrzny, wewnętrzny) dodaje się uprzednio podpisane dokumenty wraz z wygenerowanym plikiem podpisu (typ zewnętrzny) lub dokument z wszytym podpisem (typ wewnętrzny).
Jeżeli dokumenty elektroniczne, przekazywane przy użyciu środków komunikacji elektronicznej, zawierają informacje stanowiące tajemnicę przedsiębiorstwa w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 16 kwietnia 1993 r. o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji (Dz. U. z 2020 r. poz. 1913 z późn. zm), zwanej dalej „ustawą z dnia 16 kwietnia 1993 r. o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji”, Wykonawca, w celu utrzymania w poufności tych informacji, przekazuje je w wydzielonym i odpowiednio oznaczonym pliku, wraz z jednoczesnym zaznaczeniem w nazwie pliku „Dokument stanowiący tajemnicę przedsiębiorstwa”. Maksymalny rozmiar plików przesyłanych za pośrednictwem „Formularzy do komunikacji” wynosi 150 MB (dot. plików przesyłanych
jako załączniki do jednego formularza). Za datę przekazania zawiadomień, oświadczeń, wniosków i informacji przyjmuje się datę ich udostępnienia na Platformie e-Zamówienia

3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.13. Zamawiający przewiduje pobranie ze złożonych katalogów elektronicznych danych potrzebnych do sporządzenia ofert dostosowanych do wymagań danego zamówienia: Nie

3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:

polski

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.

4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: S.220.103.2023

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Usługi

4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie

4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia są usługi redakcji i składu książkowych publikacji naukowych Instytutu Wymiaru Sprawiedliwości.
Przedmiot zamówienia stanowią usługi wynikające z procesu wydawniczego książkowych publikacji naukowych Instytutu Wymiaru Sprawiedliwości, przewidzianych w bieżącym planie wydawniczym, realizowanych w projektach naukowych oraz pod postacią raportów dotyczących zadań z zakresu poszczególnych obszarów działalności naukowej.
Przedmiot zamówienia stanowią następujące czynności:
1) redakcja i korekta językowa tekstów,
2) skład i łamanie tekstów,
3) przygotowanie publikacji e-book,
4) opracowanie projektu graficznego okładek.

4.2.6.) Główny kod CPV: 79550000-4 - Usługi w zakresie komputerowego maszynopisania, przetwarzania tekstu i powiązanych z nimi komputerowych usług wydawniczych

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

79552000-8 - Usługi przetwarzania tekstu

79553000-5 - Komputerowe usługi wydawnicze

79821100-6 - Usługi korektorskie

79822000-2 - Usługi składu

79822500-7 - Usługi projektów graficznych

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2024-04-30

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 50,00

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium:

jakość, w tym do parametry techniczne, właściwości estetyczne i funkcjonalne takie jak dostępność dla osób niepełnosprawnych lub uwzględnianie potrzeb użytkowników

4.3.5.) Nazwa kryterium: Ocena jakościowo-techniczna

4.3.6.) Waga: 30,00

Kryterium 3

4.3.4.) Rodzaj kryterium:

organizacja, kwalifikacje zawodowe i doświadczenie osób wyznaczonych do realizacji zamówienia

4.3.5.) Nazwa kryterium: Doświadczenie personelu

4.3.6.) Waga: 20

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak

5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:

Art. 109 ust. 1 pkt 4

Art. 109 ust. 1 pkt 5

Art. 109 ust. 1 pkt 8

Art. 109 ust. 1 pkt 9

Art. 109 ust. 1 pkt 10

5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak

5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.

O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki udziału w postępowaniu, dotyczące zdolności technicznej i zawodowej.
Warunki dotyczące zdolności technicznej i zawodowej polegają na potwierdzeniu:
1) posiadania niezbędnego doświadczenia w realizacji nie mniej niż dwóch usług:
a) obejmujących co najmniej redakcję językową, skład i łamanie oraz projekt okładek książkowych publikacji naukowych:
b) o wartości brutto każdej usługi, nie niższej niż 150 000,00 złotych,
c) obejmujących swoim zakresem co najmniej 10 książkowych publikacji naukowych, dla każdej usługi,
d) o okresie realizacji każdej z usług wynoszącym nie mniej niż 6 miesięcy,
zwanych dalej „usługami referencyjnymi”.
Przez książkowe publikacje naukowe rozumie się książki o treści naukowej, wydane lub przyjęte do wydania w formie papierowej lub elektronicznej, przez wydawcę w rozumieniu art. 8 ustawy z dnia 26 stycznia 1984 r. – Prawo prasowe (Dz. U. z 2018 r. poz. 1914) na zlecenie osób fizycznych lub prawnych albo jednostek nie posiadających osobowości prawnej, których przedmiot działalności obejmuje działalność naukową w rozumieniu art. 4 ustawy z dnia 20 lipca 2018 r. – Prawo o szkolnictwie wyższym i nauce (Dz. U. z 2022 r. poz. 574 z późn. zm.);
2) dysponowaniem przez Wykonawcę osobami, które będą brały udział w realizacji zamówienia, zdolnymi do wykonania zamówienia, o kwalifikacjach zawodowych, doświadczeniu i wykształceniu niezbędnym do wykonania zamówienia, tj.:
a) redaktorem - koordynatorem, wykonującym obowiązki polegające na kierowaniu usługami referencyjnymi, posiadającym co najmniej wykształcenie wyższe magisterskie w jednym z kierunków: filologii polskiej, edytorstwa, humanistyki cyfrowej, dziennikarstwa, prawa albo kierunków tożsamych, który przez okres co najmniej 6 miesięcy w ciągu 3 lat poprzedzających wyznaczony termin składania ofert był lub jest odpowiedzialny za kierowanie usługami referencyjnymi zrealizowanymi lub realizowanymi przez Wykonawcę składającego ofertę w niniejszym postępowaniu, a także przez innych wykonawców, w rozmiarze co najmniej 20 książkowych publikacji naukowych łącznie,
b) co najmniej dwoma redaktorami, wykonującym obowiązki polegające na realizacji usług referencyjnych, posiadającymi co najmniej wykształcenie wyższe magisterskie w jednym z kierunków: filologii polskiej, edytorstwa, humanistyki cyfrowej, dziennikarstwa, prawa albo kierunków tożsamych, z których przez okres co najmniej 6 miesięcy, każdy z nich, w ciągu 3 lat poprzedzających wyznaczony termin składania ofert był lub jest odpowiedzialny za realizację usług referencyjnych zrealizowanymi lub realizowanymi przez Wykonawcę składającego ofertę w niniejszym postępowaniu, a także przez innych wykonawców w rozmiarze co najmniej 5 książkowych publikacji naukowych.

5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: Odpis lub informacja z Krajowego Rejestru Sądowego lub z Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej, w zakresie art. 109 ust. 1 pkt 4 ustawy Pzp, sporządzone nie wcześniej niż 3 miesiące przed jej złożeniem, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji.

5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1) wykaz usług wykonanych, a w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych również wykonywanych, w okresie ostatnich 3 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których usługi zostały wykonane lub są wykonywane, oraz załączeniem dowodów określających, czy te usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty sporządzone przez podmiot, na rzecz którego usługi zostały wykonane, a w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych są wykonywane, a jeżeli wykonawca z przyczyn niezależnych od niego nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – oświadczenie wykonawcy; w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych nadal wykonywanych referencje bądź inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonywanie powinny być wystawione w okresie ostatnich 3 miesięcy.
2) wykaz osób, skierowanych przez wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług i kontrolę jakości, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami.

5.8.) Wykaz przedmiotowych środków dowodowych:

Zamawiający żąda wraz ofertą złożenia przedmiotowych środków dowodowych, tj. próbek składu i łamania dotyczących co najmniej 8 naukowych publikacji książkowych, zrealizowanych przez wykonawcę lub wskazanego w ofercie podwykonawcę w ramach wykonanych lub wykonywanych usług referencyjnych, w postaci:
1) plików w formacie .pdf zawierających ostateczne wzorce publikacji książkowych, wydane jako:
a) 4 książki opublikowane w oprawie miękkiej, w tym 2 ze skrzydełkami,
b) 2 książki opublikowane w oprawie twardej,
c) 2 książki o objętości powyżej 30 ark. druk (1 arkusz to 40000 znak ze spacjami),
2) plików w formacie .pdf, zawierających wydruki składu do montażu elektronicznego (przygotowanie pliku .pdf do wydruku), w następujących formatach i zawartości:
a) format każdej publikacji: B5 (170 mm x 240 mm);
b) co najmniej jedna z publikacji powinna zawierać: tabele, wykresy, zdjęcia oraz tekst;
3) 3 projekty graficzne lub 3 proofy cyfrowe w formacie .pdf, obrazujące okładki wybrane spośród co najmniej książek wymienionych w pkt 1.

5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: Nie

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie

6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie

6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie

6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

1. Zmiana umowy ramowej dopuszczalna jest w zakresie i na zasadach określonych w art. 455 ust. 1 i 2 p.z.p., w szczególności w przypadku zmian powszechnie obowiązujących przepisów prawa, których wejście w życie lub zmiana nastąpiły po wszczęciu postępowania w celu zawarcia umowy ramowej, a które mają wpływ na realizację umowy ramowej i z których treści wynika konieczność lub zasadność wprowadzenia zmian postanowień umowy ramowej, w szczególności w zakresie określonych w niej wysokości wynagrodzenia.
2. Poza sytuacjami określonymi powyżej, Strony ustalają, że umowa ulegnie zmianie w zakresie stawek wynagrodzenia należnych Wykonawcy (ulegną ono zwiększeniu albo zmniejszeniu) określonych w umowie ramowej, także w przypadku zaistnienia zmiany kosztów związanych z realizacją jej przedmiotu o co najmniej 10 % w stosunku do kosztów jej realizacji z daty złożenia przez Wykonawcę oferty przed zawarciem niniejszej umowy w odniesieniu do komunikatu Prezesa Głównego Urzędu Statystycznego dotyczącego wskaźnika cen towarów i usług konsumpcyjnych ogółem za poprzedni kwartał.
3. Wysokość zmiany stawek wynagrodzenia należnego Wykonawcy, a określonych w umowie ramowej, będzie dokonywana w wysokości stanowiącej różnicę pomiędzy rzeczywistą wysokością kosztów, które uległy zmianie, a wskazaną w zdaniu poprzedzającym wysokością uprawniająca daną Stronę do uzyskania zmiany wynagrodzenia.
4. Zmiana wynagrodzenia na podstawie zdań poprzedzających powyżej następowała będzie na przyszłość, poczynając od miesiąca następującego po miesiącu ogłoszenia komunikatu Prezesa Głównego Urzędu Statystycznego dotyczącego wskaźnika cen towarów i usług konsumpcyjnych ogółem za poprzedni kwartał, nie wcześniej jednak, niż po złożeniu kompletnego wniosku.
5. Zmiana wynagrodzenia na podstawie zdań poprzedzających nie może następować częściej, niż po upływie czterech miesięcy od wprowadzenia poprzedniej zmiany, zaś maksymalna wysokość zmiany stawek wynagrodzenia nie może być wyższa, niż 10 % wartości danej stawki określonej w umowie ramowej, jak również całkowite łączne maksymalne wynagrodzenie po zmianie nie może przekroczyć 10% wartości maksymalnego łącznego wynagrodzenia określonego w umowie ramowej.
6. Strona, która wnosi o zamianę wynagrodzenia na podstawie okoliczności wymienionych w poprzedzających zdaniach zobowiązana jest do przedstawienia uzasadnienia zawierającego w szczególności wskazanie:
a) rodzaju i wysokości kosztów związanych z realizacją umowy, które miały ulec zmianie o co najmniej 10%, wraz z przedstawieniem dowodów potwierdzających tę zmianę;
b) w jaki sposób zaistniała zmiana kosztów wpływa na koszt wykonania Umowy.
7. W przypadku niepełności wniosku lub wątpliwości dotyczących informacji lub dowodów dołączonych lub wskazanych we wniosku, dana Stron może żądać uzupełnienia lub wyjaśnienia informacji i dokumentów przedstawionych przez drugą Stronę wnioskującą o zmianę wynagrodzenia wynikającą ze zmiany kosztów realizacji umowy.

7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin składania ofert: 2023-06-23 12:00

8.2.) Miejsce składania ofert: Ofertę należy złożyć za pomocą formularzy dedykowanych do prowadzonego postępowania na Platformie e-Zamowienia.

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2023-06-23 12:30

8.4.) Termin związania ofertą: 30 dni

8.19.) Umowa ramowa:

Umowa ramowa zawarta zostanie z kilkoma wykonawcami

8.20.) Przewiduje się ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej: Tak

8.21.) Maksymalna liczba wykonawców, z którymi zamawiający zawrze umowę ramową: 3

8.22.) Zamawiający udziela zamówień na podstawie art. 314 ust. 1 pkt 1, 2 albo 3 ustawy: Zamawiający udziela zamówień na podstawie art. 314 ust. 1 pkt 3 ustawy

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.