eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Lubartów › Zakup i wdrożenie internetowego portalu podatkowego dla mieszkańców z możliwością dokonywania płatności elektronicznych oraz oprogramowania finansowego na potrzeby projektu "Cyfrowa Gmina"



Ogłoszenie z dnia 2023-06-15


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Zakup i wdrożenie internetowego portalu podatkowego dla mieszkańców z możliwością dokonywania płatności elektronicznych oraz oprogramowania finansowego na potrzeby projektu „Cyfrowa Gmina”

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Miasto Lubartów

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 431019388

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Jana Pawła II 12

1.5.2.) Miejscowość: Lubartów

1.5.3.) Kod pocztowy: 21-100

1.5.4.) Województwo: lubelskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL814 - Lubelski

1.5.7.) Numer telefonu: 855-22-73

1.5.8.) Numer faksu: 855-20-16

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: bzp@umlubartow.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.lubartow.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-e15f50f1-e337-11ed-b70f-ae2d9e28ec7b

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Zakup i wdrożenie internetowego portalu podatkowego dla mieszkańców z możliwością dokonywania płatności elektronicznych oraz oprogramowania finansowego na potrzeby projektu „Cyfrowa Gmina”

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-e15f50f1-e337-11ed-b70f-ae2d9e28ec7b

2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00260616

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2023-06-15

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00073374/01/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.3.4 Internetowy portal podatkowy w ramach projektu Cyfrowa Gmina

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak

2.12.) Nazwa projektu lub programu:

Projekt „Cyfrowa Gmina”, w ramach Programu Operacyjnego Polska Cyfrowa na lata 2014-2020, Oś Priorytetowa V – Rozwój cyfrowy JST oraz wzmocnienie cyfrowej odporności na zagrożenia REACT-EU, działania 5.1 – Rozwój cyfrowy JST oraz wzmocnienie cyfrowej odporności na zagrożenia

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00203718

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: BZP.271.29.2023

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 158790,00 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1) Przedmiotem zamówienia jest zakup i wdrożenie internetowego portalu podatkowego dla mieszkańców (IPP) z możliwością dokonywania płatności elektronicznych oraz oprogramowania finansowego w Urzędzie Miasta Lubartów na potrzeby projektu „Cyfrowa Gmina”.
2) Zakres zamówienia obejmuje zakup i wdrożenie:
1. internetowego portalu podatkowego dla mieszkańców (IPP), na który składają się:
a) strona www IPP: internetowy portal podatkowy dla mieszkańca z możliwością dokonywania płatności elektronicznych,
b) aplikacja mobilna: wersja mobilna (aplikacja) internetowego portalu podatkowego.
2. pakietu oprogramowania finansowego, na który składają się moduły:
a) moduł: obsługa danych interesantów – jednolita wspólna kartoteka personalna wszystkich modułów,
b) moduł: obsługa podatku rolnego, leśnego i od nieruchomości – 6 licencji,
c) moduł: księgowość podatkowa – 6 licencji,
d) moduł: obsługa podatku od środków transportu – 1 licencja,
e) moduł: niepodatkowe wpływy budżetowe – 2 licencje,
f) moduł: planowanie budżetu – 2 licencje,
g) moduł: finanse-księgowość – 5 licencji,
h) moduł: analiza budżetowa – 3 licencje,
i) moduł: kasa – 2 licencje,
j) moduł: kadry-płace – 5 licencji,
k) moduł: obsługa vat – 11 licencji.
3) Wykonawca udzieli bezterminowej licencji na oprogramowanie oraz wykona wdrożenie polegające na:
a) instalacji dostarczonego oprogramowania na wskazanym przez Zamawiającego sprzęcie;
b) konfiguracji tego oprogramowania;
c) migracji danych z obecnie używanych przez Zamawiającego systemów tj. w zakresie kadr i płac z systemów firmy MIKROBIT Lublin, w zakresie podatków, opłat, obsługi kasy i księgowości budżetowej firmy VENDIS Lublin pracujących na bazach Paradox w zakresie gwarantującym prawidłowe działanie Internetowego Portalu Podatkowego dla mieszkańców – IPP oraz aplikacji mobilnej IPP,
d) szkoleniu personelu w ilości osób nie mniejszej niż odpowiadającej zamawianym licencjom i czasie niezbędnym do opanowania wiedzy z zakresu obsługi w wymiarze:
- moduł: obsługa podatku rolnego, leśnego i od nieruchomości oraz księgowość podatkowa – 96 godzin,
- moduł: obsługa podatku od środków transportu – 24 godzin,
- moduł: niepodatkowe wpływy budżetowe – 40 godzin,
- moduł: planowanie budżetu – 40 godzin,
- moduł: finanse-księgowość – 120 godzin,
- moduł: analiza budżetowa – 16 godzin,
- moduł: kasa – 16 godzin,
- moduł: kadry-płace – 56 godzin,
- moduł: obsługa podatku VAT – 16 godzin.
4) Opis przedmiotu zamówienia stanowi zał. do SWZ – „Szczegółowe wymagania funkcjonalne portalu podatkowego, aplikacji mobilnej oraz modułów finansowych”.
5) Wykonawca musi zaoferować okres gwarancji, wynoszący 12 miesięcy, licząc od daty spisania protokołu odbioru przedmiotu umowy. Ponadto Wykonawca musi się zobowiązać do nieodpłatnej naprawy ewentualnych usterek i wad w okresie gwarancyjnym na zasadach i terminach określonych w umowie i Karcie Gwarancyjnej.

4.5.3.) Główny kod CPV: 48000000-8 - Pakiety oprogramowania i systemy informatyczne

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

48422000-2 - Zestawy pakietów oprogramowania

48600000-4 - Pakiety oprogramowania dla baz danych i operacyjne

48900000-7 - Różne pakiety oprogramowania i systemy komputerowe

72263000-6 - Usługi wdrażania oprogramowania

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 209669,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 209669,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 209669,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: ZETO Lublin Sp. z o.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 430248589

7.3.3) Ulica: Diamentowa 2

7.3.4) Miejscowość: Lublin

7.3.5) Kod pocztowy: 20-447

7.3.6.) Województwo: lubelskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-06-13

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 209669,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 50 dni

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.