Ogłoszenie z dnia 2023-06-15
Powiązane ogłoszenia:
- 2023/BZP 00187254/01 - Ogłoszenie z dnia 2023-04-21
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Remont pomieszczeń dla Zespołu Kuratorskiej Służby Sądowej
w budynku po byłej Kancelarii Adwokackiej – III etap polegający na termomodernizacji budynku i remoncie dachu
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Sąd Rejonowy w Turku
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000324151
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Legionów Polskich 4
1.5.2.) Miejscowość: Turek
1.5.3.) Kod pocztowy: 62-700
1.5.4.) Województwo: wielkopolskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL414 - Koniński
1.5.7.) Numer telefonu: 63 240 72 04
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia@turek.sr.gov.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.turek.sr.gov.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-152f1e19-e023-11ed-9355-06954b8c6cb91.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność
sądownictwo
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Remont pomieszczeń dla Zespołu Kuratorskiej Służby Sądowejw budynku po byłej Kancelarii Adwokackiej – III etap polegający na termomodernizacji budynku i remoncie dachu
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-152f1e19-e023-11ed-9355-06954b8c6cb9
2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00260546
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2023-06-15
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00148376/02/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.3 Remont pomieszczeń dla Zespołu Kuratorskiej Służby Sądowej w budynku po byłej Kancelarii Adwokackiej - III etap polegający na termomodernizacji budynku i remoncie dachu
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00187254
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: A-232-12/23
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest realizacja zamówienia pn. „Remont pomieszczeń dla Zespołu Kuratorskiej Służby Sądowej w budynku po byłej Kancelarii Adwokackiej – III etap polegający na termomodernizacji budynku i remoncie dachu”, oraz malowanie trzech pomieszczeń na parterze w budynku Sądu Rejonowego w Turku zgodnie z Dokumentacją techniczną, SWZ, z obowiązującymi przepisami prawa, normami, zasadami wiedzy technicznej oraz na ustalonych Umową warunkach. (dalej „Przedmiot Umowy”).
Przedmiot zamówienia obejmuje roboty budowlane polegające na termomodernizacji budynku o pow. 121,66 m2 polegającej na ociepleniu i malowaniu elewacji zewnętrznej, remont dachu, wykonanie instalacji odgromowej, wykonanie balustrady francuskiej ( zgodnie z załączonym projektem) oraz malowanie trzech pomieszczeń w budynku Sądu Rejonowego w Turku, na parterze obejmujące przygotowanie powierzchni pod malowanie, malowanie ścian i sufitów, o łącznej powierzchni około 150 m2.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45216112-2 - Roboty budowlane w zakresie budynków sądowych
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 149999,34 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 150186,81 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 149999,34 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Firma Handlowo Usługowo Produkcyja COM-BUD Jakub Piwoński
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6681840714
7.3.4) Miejscowość: Słodków Kolonia 53e
7.3.5) Kod pocztowy: 62-700
7.3.6.) Województwo: wielkopolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
Piwoński Jakub FIRMA HANDLOWO USŁUGOWO PRODUKCYJNA COM-BUD
jakie przetargi wygrała firma
Piwoński Jakub FIRMA HANDLOWO USŁUGOWO PRODUKCYJNA COM-BUD
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-05-23
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 149999,34 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2023-07-31INNE PRZETARGI Z TURKU
- "Budowa budynku szatniowo-sanitarnego przy boisku ORLIK 2012 w m. Cisew, gmina Turek".
- Opracowanie dokumentacji projektowej pn: Przebudowa mostu w ciągu drogi powiatowej nr 3219P Genowefa - Władysławów - Turek w m. Piorunów
- Usługa wsparcia w procesie usamodzielniania wychowanków pieczy zastępczej - warsztaty z doradztwa finansowego.
- Usługa wsparcia w procesie usamodzielniania wychowanków pieczy zastępczej - warsztaty z doradztwa zawodowego.
- Usługa wsparcia rodziców zastępczych i kandydatów na rodziny zastępcze - superwizja.
- Świadczenie dla Sądu Rejonowego w Turku kompleksowej usługi sprzątania pomieszczeń wewnętrznych i terenów zewnętrznych
więcej: przetargi w Turku »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Wymiana okien segmentu A budynku Sądu Okręgowego we Wrocławiu przy ul. Sądowej 1.
- REMONT POMIESZCZEŃ NA POTRZEBY SĄDU REJONOWEGO W RACIBORZU
- budowa budynku Sądu Apelacyjnego w Krakowie i Krajowego Centrum Szkolenia Kadr Sądów Powszechnych i Prokuratury.
- budowa budynku dla Sądu Rejonowego w Rzeszowie.
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.