eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Kraków › Zakup i dostawa dwóch samochodów służbowych na potrzeby Miejskiego Ośrodka Pomocy Społecznej w Krakowie, wraz z ich serwisem.



Ogłoszenie z dnia 2021-11-08


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Zakup i dostawa dwóch samochodów służbowych na potrzeby Miejskiego Ośrodka Pomocy Społecznej w Krakowie, wraz z ich serwisem.

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Miejska Kraków

1.3.) Oddział zamawiającego: Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej w Krakowie

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 351554353

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Józefińska 14

1.5.2.) Miejscowość: Kraków

1.5.3.) Kod pocztowy: 30-529

1.5.4.) Województwo: małopolskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL213 - Miasto Kraków

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: do@mops.krakow.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.mops.krakow.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://miniportal.uzp.gov.pl/

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ochrona socjalna

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Zakup i dostawa dwóch samochodów służbowych na potrzeby Miejskiego Ośrodka Pomocy Społecznej w Krakowie, wraz z ich serwisem.

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-b3458c01-2ccd-11ec-b885-f28f91688073

2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00260530

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2021-11-08

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00001197/19/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.2.27 Zakup i dostawa dwóch samochodów służbowych.

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Nie

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: 271.2.42.2021

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak

4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 246341,46 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest zakup i dostawa dwóch samochodów służbowych na potrzeby Miejskiego Ośrodka Pomocy Społecznej w Krakowie, wraz z ich serwisem.
2. Część I – samochód dostawczy:
1) silnik diesla (ON) START&STOP, moc w przedziale 160 KM – 190 KM,
2) pojemność silnika: 1900 – 2300 cm³
3) maksymalne zużycie paliwa w cyklu mieszanym do 12,00 l/100 km,
4) manualna 6 – biegowa skrzynia biegów,
5) rodzaj nadwozia: furgon,
6) szerokość całkowita z lusterkami zewnętrznymi w przedziale od 2400 mm do 2600 mm,
7) długość całkowita w przedziale od 5800 mm do 6000 mm,
8) wysokość całkowita w przedziale od 2400 mm do 2600 mm,
9) pojemność zbiornika paliwa min. 70 l.,
10) pojemność zbiornika AdBlue min. 20 l.
11) samochód fabrycznie nowy (rok produkcji 2021)
12) 3 miejscowy (możliwy do kierowania z prawem jazdy kat. „B”),
13) zamontowany komplet kół letnich 16” (felgi stalowe wraz z oponami klasy premium min. 235/65/R16C) z kołpakami – 4 szt.,
14) dodatkowy komplet kół zimowych 16” (felgi stalowe wraz z oponami klasy premium min. 235/65/R16C) z kołpakami – 4 szt.,
15) okres gwarancji ogólnej co najmniej 2 lata z przebiegiem nie większym niż 100 000 km w tym okresie,
16) okres gwarancji na powłokę lakierniczą co najmniej 1 rok,
17) okres gwarancji na perforację nadwozia co najmniej 5 lat,
18) samochód ma być zarejestrowany przed jego odbiorem, Zamawiający udzieli pełnomocnictwa do jego rejestracji.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia oraz warunki realizacji określa wzór umowy stanowiący załącznik numer 4 do SWZ.

4.5.3.) Główny kod CPV: 34130000-7 - Pojazdy silnikowe do transportu towarów

4.5.5.) Wartość części: 134146,34 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część II Samochód osobowy:
1) silnik benzynowy (PB) START&STOP, moc w przedziale 130 KM – 180 KM,
2) pojemność silnika: 1400 – 1800 cm³
3) maksymalne zużycie paliwa w cyklu mieszanym do 10,00 l/100 km,
4) norma EURO 6,
5) skrzynia automatyczna min. 6 przełożeń,
6) wybór trybu jazdy: min. 3 tryby do wyboru,
7) rodzaj nadwozia: kombi,
8) szerokość całkowita z lusterkami zewnętrznymi w przedziale od 1800 mm do 2050 mm,
9) długość całkowita w przedziale od 4550 mm do 4710 mm,
10) wysokość całkowita w przedziale od 1450 mm do 1600 mm,
11) pojemność zbiornika paliwa min. 50 l.,
12) samochód fabrycznie nowy (rok produkcji 2021),
13) przebieg max. 15 km.,
14) 5 miejscowy,
15) zamontowany komplet kół letnich 17” (felgi aluminiowe wraz z oponami klasy premium min. 215/50/R17 – 4 szt.,
16) dodatkowy komplet kół zimowych 17” (felgi aluminiowe wraz z oponami klasy premium min. 215/50/R17) – 4 szt.,
17) okres gwarancji ogólnej co najmniej 2 lata z przebiegiem nie większym niż 100 000 km w tym okresie,
18) okres gwarancji na powłokę lakierniczą co najmniej 1 rok,
19) okres gwarancji na perforację nadwozia co najmniej 5 lat.
20) samochód ma być zarejestrowany przed jego odbiorem, Zamawiający udzieli pełnomocnictwa do jego rejestracji.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia oraz warunki realizacji określa wzór umowy stanowiący załącznik numer 4 do SWZ.

4.5.3.) Główny kod CPV: 34110000-1 - Samochody osobowe

4.5.5.) Wartość części: 112195,12 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 154900 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 154900 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 154900 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: DF GRUPA PGD SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ SPÓŁKA KOMANDYTOWA z siedzibą w Krakowie (kod 30-403), przy ul. Rzemieślniczej 26

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 363787119

7.3.4) Miejscowość: Kraków

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-10-27

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 154900,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2021-12-31

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 129900,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 129900,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 129900,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: DF GRUPA PGD SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ SPÓŁKA KOMANDYTOWA z siedzibą w Krakowie (kod 30-403), przy ul. Rzemieślniczej 26

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 363787119

7.3.4) Miejscowość: Kraków

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-10-27

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 129900 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2021-12-31

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.