eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Pniewy › Budowa sieci kanalizacji sanitarnej we wsi Konin-etap I.



Ogłoszenie z dnia 2022-07-18


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Budowa sieci kanalizacji sanitarnej we wsi Konin-etap I.

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA PNIEWY

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 631258247

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Dworcowa 37

1.5.2.) Miejscowość: Pniewy

1.5.3.) Kod pocztowy: 62-045

1.5.4.) Województwo: wielkopolskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL418 - Poznański

1.5.7.) Numer telefonu: 612938617

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetergi@pniewy.wlkp.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.pniewy.wlkp.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://platformazakupowa.pl/pn/pniewy_wlkp

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Budowa sieci kanalizacji sanitarnej we wsi Konin-etap I.

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-a360b821-ec7b-11ec-9a86-f6f4c648a056

2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00260321

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2022-07-18

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00001156/08/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.8 Budowa sieci kanalizacji sanitarnej we wsi Konin

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00210668/01

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: BZT.271.2.8.2022

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak

4.3.) Łączna wartość poszczególnych części zamówienia: 2703115,37 PLN

4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 98931,48 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia: Budowa sieci kanalizacji sanitarnej we wsi Konin – etap I. Inwestycja obejmuje budowę fragmentu kanalizacji sanitarnej na działce ewid. nr 501 w obrębie geodezyjnym Pniewy.
Zakres prac zawiera w szczególności:
1) budowę sieci kanalizacji sanitarnej – grawitacyjnej, obejmującej przede wszystkim:
a) roboty pomiarowe przy liniowych robotach ziemnych,
b) badanie wnętrza kanalizacji kamerą telewizji przemysłowej CCTV wraz z dokumentacją,
c) roboty ziemne: wykopy koparkami wraz z transportem urobku – 19,404 m3, wykopy ręczne o ścianach pniowych do głębokości 3 m wraz z wydobyciem urobku – 0,4 m3, umocnienie ścian wykopów liniowych o ścianach pionowych za pomocą metalowej obudowy typu boks – 39,6 m2, zasypywanie wykopów piaskiem dowiezionym – 19,8 m3, zagęszczanie gruntu płytą wibracyjną – 49,5 m2,
d) roboty montażowe: przewierty sterowane o średnicy 200 mm, wykonane maszyną do wierceń horyzontalnych – 101 m, rurociągi z rur polietylenowych SDR-17, PE200x11,9 mm – 101 m, łączenie rur polietylenowych metodą zgrzewania – 9 połączeń, studzienki niewłazowe z tworzyw sztucznych o głębokości do 3 m o średnicy 600 mm z zwieńczeniem teleskopowym i włazem żeliwnym o średnicy 400 mm – 2 szt., przejście przez ściany betonowe studni dla rurociągu o średnicy 200 mm – 1 przejście,
e) odwadnianie wykopów: igłofiltry o średnicy do 50 mm, do głębokości 4 m – 15 szt., pompowanie wody z zestawu igłofiltrów,
2) budowę sieci kanalizacji sanitarnej – tłocznej, obejmującej przede wszystkim:
a) roboty pomiarowe przy liniowych robotach ziemnych,
b) roboty ziemne: wykopy oraz przekopy wykonywane na odkład koparkami – 7,2 m3, zasypywanie wykopów – 7,2 m3, zagęszczanie gruntu płytą wibracyjną – 18,0 m2,
c) roboty montażowe: przewierty sterowane o średnicy 125 mm, wykonane maszyną do wierceń horyzontalnych – 50 m, rurociągi z rur polietylenowych SDR-17, PE125x7,4 mm, 10 bar – 50 m, łączenie rur polietylenowych metodą zgrzewania – 5 połączeń, studzienkę rozprężną niewłazową z tworzyw sztucznych o głębokości do 2 m o średnicy 600 mm z włazem żeliwnym o średnicy 400 mm – 1 szt., filtr antyagorowy, pod włazowy – 1 szt., próbę wodna szczelność rurociągu, jednokrotne płukanie rurociągu tłocznego,
Wykonawca zobowiązany jest ponadto do:
1) geodezyjnych czynności pomiarowych, w tym sporządzenie powykonawczej inwentaryzacji geodezyjnej,
2) udział osób uprawnionych do pełnienia indywidualnych funkcji w budownictwie - do kierowania robotami w branży sanitarnej.
3) uzyskanie decyzji Zarządu Dróg Powiatowych w Szamotułach na zajęcie pasa drogowego drogi powiatowej nr 1878P oraz uzyskanie protokołu zdawczo-odbiorczego,
4) uzyskanie, po zakończeniu robót, pozytywnej opinii Zarządu Dróg Powiatowych w Szamotułach dotyczącej wykonanych robót i uporządkowania terenu w pasie drogowym drogi powiatowej nr 1878P,
5) wykonania dokumentacji odbiorowej zgodnie z § 7 ust. 9 pkt 3 umowy
Przed złożeniem oferty potencjalny Wykonawca zobowiązany jest dokonać wizji w terenie w celu zapoznania się z okolicznościami mającymi wpływ na ofertę. Obiekty objęte postępowaniem są ogólnodostępne.
Szczegółowy opis i zakres wykonania przedmiotu zamówienia zawiera dokumentacja techniczna – załącznik nr 6 do SWZ..
Wykonawca składając ofertę zobowiązuje się wykonać zamówienie opisane w dokumentacji projektowej i STWiORB. Wszystkie dokumenty opisujące przedmiot zamówienia (projekt budowlano- wykonawczy, przedmiar robót oraz STWiORB) należy traktować jako wzajemnie uzupełniające się i wyjaśniające w tym znaczeniu, że w przypadku stwierdzenia jakichkolwiek wieloznaczności lub niejednoznaczności Wykonawca nie może ograniczyć ani zakresu swojego zobowiązania, ani zakresu należytej staranności przy wykonaniu swoich zobowiązań wynikających z umowy w sprawie zamówienia publicznego i jakiekolwiek wymaganie zawarte w jednym z tych dokumentów jest tak samo wiążące, jak gdyby występowało ono we wszystkich dokumentach.
W niniejszym postępowaniu pod pojęciem OBIEKT należy rozumieć całość prac przewidzianych do wykonania w przedmiotowym postępowaniu.
Jeśli w dokumentach składających się na opis przedmiotu zamówienia, wskazana jest nazwa handlowa firmy, towaru lub produktu, Zamawiający - w odniesieniu do wskazanych wprost w dokumentacji postępowania parametrów, czy danych (technicznych lub jakichkolwiek innych), identyfikujących pośrednio lub bezpośrednio towar bądź produkt - dopuszcza rozwiązania równoważne zgodne z danymi technicznymi i parametrami zawartymi w ww. dokumentacji. Jako rozwiązania równoważne, należy rozumieć rozwiązania charakteryzujące się parametrami nie gorszymi od wymaganych. Jeżeli Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne, ale nie podaje minimalnych parametrów, które by tę równoważność potwierdzały - wykonawca obowiązany jest zaoferować produkty które posiadają co najmniej takie same lub lepsze normy, parametry techniczne; jakościowe, funkcjonalne, będą tożsame tematycznie i o takim samym przeznaczeniu oraz nie obniżą określonych w opisie przedmiotu zamówienia standardów.
W przypadku zastosowania równoważnych zamiennych, materiałów lub urządzeń ich zestawienie wraz z parametrami technicznymi należy dołączyć do oferty.
Nieumieszczenie w ofercie w zestawieniu zamiennych, równoważnych materiałów i urządzeń oznaczać będzie, że w trakcie realizacji prac zastosowane będą materiały i urządzenia wynikające z dokumentacji.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45231000-5 - Roboty budowlane w zakresie budowy rurociągów, ciągów komunikacyjnych i linii energetycznych

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45111200-0 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Brak ofert.

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 0

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 0 PLN

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.