eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Warszawa › Odbudowa więźby dachowej drewnianej, naprawę kominów, wymianę obróbek blacharskich, rynien, rur spustowych w branży elektrycznej w budynku przy ul. A. Naruszewicza 16 w Warszawie.



Ogłoszenie z dnia 2023-06-15


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Odbudowa więźby dachowej drewnianej, naprawę kominów, wymianę obróbek blacharskich, rynien, rur spustowych w branży elektrycznej w budynku przy ul. A. Naruszewicza 16 w Warszawie.

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Zakład Gospodarowania Nieruchomościami w Dzielnicy Mokotów m.st. Warszawy

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 010858407

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Irysowa 19

1.5.2.) Miejscowość: Warszawa

1.5.3.) Kod pocztowy: 02-660

1.5.4.) Województwo: mazowieckie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL911 - Miasto Warszawa

1.5.7.) Numer telefonu: 22-5493737

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia@zgnmokotow.waw.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.zgnmokotow.waw.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://zgnmokotow.ezamawiajacy.pl

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Odbudowa więźby dachowej drewnianej, naprawę kominów, wymianę obróbek blacharskich, rynien, rur spustowych w branży elektrycznej w budynku przy ul. A. Naruszewicza 16 w Warszawie.

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-567ac7e7-ee43-11ed-9355-06954b8c6cb9

2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00260104

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2023-06-15

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00026780/13/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.12 Wymiana więźby dachowej i remont dachu w budynku przy ul. Adama Naruszewicza 16

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00206767

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: TZ.PNK.260.17.2023

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 718531,45 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiot zamówienia obejmuje wykonanie nw. robót w branży elektrycznej
i budowlanej:
- branża budowlana
1. odtworzenie istniejącej więźby dachowej drewnianej wraz z pokryciem z papy termozgrzewalnej, wymianą obróbek blacharskich, rynien dachowych, rur spustowych;
2. wymiana stolarki okiennej drewnianej na drewnianą usytuowaną w lukarnach oraz połaci dachowej;
3. wymiana drzwi wejściowych na strych;
4. remont lokali mieszkalnych nr 5 i 6 oraz pomieszczenia strychu
5. uzupełnienie szlichty cementowej przed drzwiami wejściowymi na strych od strony klatki schodowej;
6. remont trzonów kominowych powyżej połaci dachu;
7. montaż ław kominiarskich
- branża elektryczna

lokal nr 5
1. Instalacja zasilająca lokal :
a) WLZ- wymienić na nową wykonaną przewodem YDYp 3x4 mm2 dł. ok 7 mb.
b) Tablica licznikowa TL – wymienić na nową i wkuć TL w ścianę (zamontować
w wykutej w tym celu wnęce) w celu ochrony układu pomiarowego przed uszkodzeniem.
c) Zabezpieczenie przedlicznikowe – wymienić istniejące gniazdo porcelanowe na wyłącznik instalacyjny S-301 D-25 zamontowany w nowej obudowie S-2.
d) Tablica mieszkaniowa – Wymienić na nową obudowę S-12.
e) Zabezpieczenia zalicznikowe - w nowej tablicy TM należy zamontować nowe: jeden wyłącznik RCD 25/2/0,03A, sześć wyłączników S-301 B-16 i jeden wyłącznik S-301 B-10. Istniejące dwa wyłączniki S-191 B-16 należy zdemontować.
2. Instalacja elektryczna w lokalu:
a) Należy wykonać nową instalację elektryczną, układając w bruzdach przewody YDYp 3x2,5 dla obwodów gniazd wtykowych i YDYp 2/3/4x 1,5 dla obwodu oświetleniowego. Należy wydzielić siedem obwodów, w tym sześć obwodów gniazd wtykowych (jeden obwód gniazd ogólnych, jeden obwód gniazdo w łazience, jeden obwód gniazdo pralki w łazience, jeden obwód gniazdo 2,0 kW (piekarnik), jeden obwód gniazdo 2,0 kW w kuchni, jeden obwód pozostałe gniazda w kuchni) i jeden obwód oświetleniowy. Izolacja układanych przewodów 450/750V.
b) Wykonać połączenia wyrównawcze przewodem DY 4mm2 układanym pod tynkiem zgodnie z wymogami.
c) Osprzęt instalacyjny:
- dziewięć istniejących p/t gniazd wtykowych IP-20 należy wymienić na dziewięć nowych p/t gniazd wtykowych IP-20 z bolcem ochronnym dostarczonych przez najemcę. Istniejące dwa gniazda wtykowe IP-44 w łazience należy wymienić na dwa nowe p/t gniazda wtykowe IP-44 dostarczone przez najemcę. Dodatkowo należy zamontować cztery nowe gniazda wtykowe IP-20 z bolcem.
- cztery istniejące wyłączniki jednobiegunowe należy wymienić na cztery nowe wyłączniki jednobiegunowe dostarczone przez najemcę, lub ponownie zamontować zdemontowane istniejące wyłączniki jednobiegunowe. Dwa istniejące wyłączniki świecznikowe należy wymienić na dwa nowe przełączniki świecznikowe dostarczone przez najemcę lub zamontować istniejące dotychczas. Dodatkowo należy zamontować jeden wyłącznik jednobiegunowy. Przycisk dzwonka wymienić na nowy.
- Zastosować osprzęt o podstawowym i jednolitym standardzie. Rozmieszczenie osprzętu pokazano na rzucie lokalu.
d) Dzwonek elektryczny – wymienić na nowy i zasilić go z obwodu oświetleniowego lokalu.
e) Oprawa oświetleniowe w łazience – Istniejącą oprawę należy wymienić na nową oprawę IP-44 zamontowaną na suficie. Oprawę dostarczy najemca. Dodatkowo należy zdemontować i ponownie zamontować istniejącą oprawę w WC i cztery istniejące oprawy w pozostałych pomieszczeniach
f) Domofon – pozostaje istniejący.
3. Wykonanie robót poinstalacyjnych:
a) wykonanie pomiarów elektrycznych,
b) wykonanie dokumentacji powykonawczej (rzutu z naniesieniem osprzętu, tablic oraz urządzeń i schematu jednokreskowego),
c) wykonanie tynku uzupełniającego po obsadzonych puszkach, przebiciach wykutych bruzdach itp,
d) usunięcie z lokalu i przekazanie do utylizacji zdemontowanych elementów instalacji el., wywiezienie gruzu na wyznaczone dla miasta miejsce przyjmowania odpadów.
Zastosowany osprzęt i przewody muszą posiadać stosowne atesty, certyfikaty. Całość instalacji wykonać w systemie TN-S jako podtynkową zgodnie z obowiązującymi przepisami zgodnie z PN-IEC 60 364. Miejsca usytuowania osprzętu wyznaczyć zgodnie z zasadami ergonomii i wytycznymi PSEP-E-0001 PRENORMA
lokal nr 6
1. Instalacja zasilająca lokal :
a) Zabezpieczenie przedlicznikowe – wymienić istniejące gniazdo porcelanowe na wyłącznik instalacyjny S-301 D-25 zamontowany w nowej obudowie S-2.
b) Tablica mieszkaniowa – Istniejącą tablicę wymienić na nową obudowę RN-2x12.
c) Zabezpieczenia zalicznikowe - w nowej tablicy należy zamontować nowe: jeden wyłącznik RCD 25/2/0,03A, jedenaście wyłączników S-301 B-16 i jeden wyłącznik S-301 B-10, jeden wyłącznik instalacyjny S-301 B-6, jeden przekaźnik priorytetowy PR-615, jeden stycznik SM25/20. Istniejące zabezpieczenia należy zdemontować.
d) WLZ- pozostaje istniejąca
e) Tablica licznikowa TL – pozostaje istniejąca
2. Instalacja elektryczna w lokalu:
a) Należy wykonać nową instalację elektryczną, układając w bruzdach przewody YDYp 3x2,5 dla obwodów gniazd wtykowych i YDYp 2/3/4x 1,5 dla obwodu oświetleniowego. Należy wydzielić dwanaście obwodów, w tym jedenaście obwodów gniazd wtykowych (jeden obwód gniazd ogólnych, jeden obwód gniazdo w łazience, jeden obwód gniazdo pralki w łazience, jeden obwód gniazdo 2,0 kW (piekarnik,), jeden obwód gniazdo 2,0 kW w kuchni, jeden obwód pozostałe gniazda w kuchni, pięć obwodów do zasilenia grzejników el) i jeden obwód oświetleniowy. Izolacja układanych przewodów 450/750V.
b) Wykonać połączenia wyrównawcze przewodem DY 4mm2 układanym pod tynkiem zgodnie z wymogami.
c) Osprzęt instalacyjny:
- siedem istniejących p/t gniazd wtykowych IP-20 należy wymienić na siedem nowych p/t gniazd wtykowych IP-20 z bolcem ochronnym. Istniejące dwa gniazda wtykowe IP-44 w łazience należy wymienić na dwa nowe p/t gniazda wtykowe IP-44. Dodatkowo należy zamontować dwanaście nowych gniazd wtykowych IP-20
z bolcem ochronnym i jedno nowe p/t gniazdo IP-44 dla grzejnika w łazience.
- pięć istniejących wyłączników jednobiegunowe należy wymienić na cztery nowe wyłączniki jednobiegunowe i jeden nowy przełącznik świecznikowy. Jeden istniejący przełącznik świecznikowy należy wymienić na jeden nowy przełącznik świecznikowy. Dodatkowo należy zamontować dwa nowe przełączniki świecznikowe. Przycisk dzwonka wymienić na nowy.
Zastosować osprzęt o podstawowym i jednolitym standardzie. Rozmieszczenie osprzętu pokazano na rzucie lokalu.
d) Dzwonek elektryczny wymienić na nowy 230V i zasilić go z obwodu oświetleniowego lokalu.
e) Oprawa oświetleniowe w łazience – Istniejącą oprawę należy wymienić na nową oprawę oświetleniowąIP-44.
f) Domofon – pozostaje istniejący.
3. Wykonanie robót poinstalacyjnych:
a) wykonanie pomiarów elektrycznych,
b) wykonanie dokumentacji powykonawczej (rzutu z naniesieniem osprzętu, tablic oraz urządzeń i schematu jednokreskowego)

4. wykonanie tynku uzupełniającego po obsadzonych puszkach, przebiciach wykutych bruzdach itp,
5. usunięcie z lokalu i przekazanie do utylizacji zdemontowanych elementów instalacji el., wywiezienie gruzu na wyznaczone dla miasta miejsce przyjmowania odpadów.
5.2. Czynności, o których mowa w § 1 ust. 1 postanowień umowy stanowiących Rozdział III SWZ oraz w pkt. 5.1. SWZ, będą wykonywane pod nadzorem inspektorów nadzoru zatrudnionych w Zakładzie Gospodarowania Nieruchomościami w Dzielnicy Mokotów m. st. Warszawy DOM „Madalińskiego”.
5.3. Wszędzie tam gdzie w SWZ i jej załącznikach wymieniono z nazwy typ lub producenta materiałów lub urządzeń, Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne.
5.4. Warunki realizacji zamówienia i gwarancji zawierają przedmiary robót, określające rodzaj, sposób wykonania i ilość planowanych do wykonania robót – stanowiące Rozdział VI SWZ oraz postanowienia umowy stanowiące Rozdział III SWZ.
5.5. Czynności, o których mowa w § 1 ust. 1 postanowień umowy, stanowiących Rozdział III SWZ, mają być wykonywane zgodnie z zasadami wiedzy technicznej oraz z:
5.5.1. przedmiarem robót określającym rodzaj, sposób wykonania i ilość planowanych do wykonania robót – stanowiącym Rozdział VI SWZ,
5.5.2. warunkami wynikającymi z przepisów technicznych i czynnościami wymienionymi w art. 22 Ustawy z dnia 7.07.1994 r. Prawo budowlane (tj. Dz. U. z 2021 r. poz. 2351 ze zm.) – dalej Prawo budowlane i jej przepisów wykonawczych,
5.5.3. Specyfikacją Techniczną Wykonania i Odbioru Robót, stanowiącą Rozdział IV SWZ, oraz projektem budowlanym stanowiącym Rozdział V SWZ.
5.5.4. wymaganiami wynikającymi z aktualnych Polskich Norm i aprobat technicznych,
5.5.5. zgodnie z dokumentacją projektową: opracowaną przez firmę Karkad Urszula Warzecha – Tywoniuk, Chmielowice ul. Spacerowa 23, 26-026 Morawica.
5.5.6.warunkami wynikającymi z przepisów Ustawy z dnia 16.04.2004 o wyrobach budowlanych (t.j. Dz.U. z 2021 poz. 1213) oraz Rozporządzenie Ministra Spraw Wewnętrznych i Administracji z dnia 7 czerwca 2010 r. w sprawie ochrony przeciwpożarowej budynków, innych obiektów budowlanych i terenów (Dz. U.
Nr 109, poz. 719)


Pozostałe zawarte w SWZ

4.5.3.) Główny kod CPV: 45211340-4 - Roboty budowlane w zakresie budownictwa wielorodzinnego

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45260000-7 - Roboty w zakresie wykonywania pokryć i konstrukcji dachowych i inne podobne roboty specjalistycze

45261210-9 - Wykonywanie pokryć dachowych

45261320-3 - Kładzenie rynien

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 822909,19 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 1049312,82 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 822909,19 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: FIRMA BUDOWLANA Wojciech Chełchowski, Barbara Chełchowska s.c

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5221010040

7.3.3) Ulica: Al. Rzeczyposolitej 33A/43

7.3.4) Miejscowość: Warszawa

7.3.5) Kod pocztowy: 02-972

7.3.6.) Województwo: mazowieckie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-06-13

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 822909,19 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 75 dni

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.