eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Oleszno › Dostawa naczyń jednorazowych do 16 WOG Znak postępowania 471/2021



Ogłoszenie z dnia 2021-11-08


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia
Dostawa naczyń jednorazowych do 16 WOG
Znak postępowania 471/2021

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Nazwa zamawiającego: 16 WOJSKOWY ODDZIAŁ GOSPODARCZY W DRAWSKU POMORSKIM (JEDNOSTKA WOJSKOWA NR 3378)

1.3.) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 320991649

1.4.) Adres zamawiającego:

1.4.1.) Ulica: ul. Główna 1

1.4.2.) Miejscowość: Oleszno

1.4.3.) Kod pocztowy: 78-513

1.4.4.) Województwo: zachodniopomorskie

1.4.5.) Kraj: Polska

1.4.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL427 - Szczecinecko-pyrzycki

1.4.9.) Adres poczty elektronicznej: 16wog.zam.pub@ron.mil.pl

1.4.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://16wog.wp.mil.pl

1.5.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa

1.6.) Przedmiot działalności zamawiającego: Obrona

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00260073

2.2.) Data ogłoszenia: 2021-11-08

SEKCJA III ZMIANA OGŁOSZENIA

3.1.) Nazwa zmienianego ogłoszenia:

Ogłoszenie o zamówieniu,

3.2.) Numer zmienianego ogłoszenia w BZP: 2021/BZP 00254815/01

3.3.) Identyfikator ostatniej wersji zmienianego ogłoszenia: 01

3.4.) Identyfikator sekcji zmienianego ogłoszenia:

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:

4.2.2. Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przed zmianą:
Przedmiotem zamówienia jest: Dostawa naczyń jednorazowych do 16 WOG w ilościach wskazanych w formularzu cenowym – załącznik do SWZ.
Zakres zamówienia
a) kubki jednorazowe styropianowe do napojów gorących 300-330 ml:
b) talerze jednorazowe płytki o średnicy min. 210-220 mm (nie dzielone) kolor bia-ły:
c) talerze jednorazowe głębokie (flaczarki) poj. 500 ml, kolor biały:
d) sztućce jednorazowe, kolor biały:
e) talerze jednorazowe deserowe o średnicy 160 – 190 mm (nie dzielony) kolor bia-ły.
2. Przedmiot zamówienia powinien być wykonany w oparciu o zestawienia stanowiące za-łączniki do SWZ Odbiorca zamawia u Wykonawcy towar z dostawą na koszt i ryzyko Wyko-nawcy, loco magazyn Odbiorcy
3. Do dokumentacji przetargowej (oferty) należy dołączyć Atest PZH lub dokument równoważny stosowany w krajach Unii Europejskiej dopuszczający produkt do kon-taktu z żywnością.
4. Zamawiający nie dopuszcza opakowania zbiorczego w formie worka papierowego do żad-nego z wymienionego w SWZ i opisie przedmiotu zamówienia asortymentu.

Po zmianie:
1.Przedmiotem zamówienia jest: Dostawa naczyń jednorazowych do 16 WOG w ilościach wskazanych w formularzu ofertowym – załącznik do SWZ.
Zakres zamówienia
a) kubki jednorazowe styropianowe do napojów gorących 300-330 ml: oferta podstawowa
lub wariantowo kubki jednorazowe styropianowe do napojów gorących o pojemności użytkowej 200 ml.
b) talerze jednorazowe płytki o średnicy min. 210-220 mm (nie dzielone) kolor biały:
c) talerze jednorazowe głębokie (flaczarki) poj. 500 ml, kolor biały:
d) sztućce jednorazowe, kolor biały:
e) talerze jednorazowe deserowe o średnicy 160 – 190 mm (nie dzielony) kolor biały.
2. Przedmiot zamówienia powinien być wykonany w oparciu o zestawienia stanowiące załączniki do SWZ Odbiorca zamawia u Wykonawcy towar z dostawą na koszt i ryzyko Wykonawcy, loco magazyn Odbiorcy
3. Do dokumentacji przetargowej (oferty podstawowej i wariantowej) należy dołączyć Atest PZH lub dokument równoważny stosowany w krajach Unii Europejskiej dopuszczający produkt do kontaktu z żywnością.
4. Zamawiający nie dopuszcza opakowania zbiorczego w formie worka papierowego do żadnego z wymienionego w SWZ i opisie przedmiotu zamówienia asortymentu.
5. Zamawiający może dopuścić w ogłoszeniu o zamówieniu złożenie oferty wariantowej. Oferta wariantowa musi być związana z przedmiotem zamówienia.
6.Jeżeli zamawiający dopuszcza możliwość złożenia oferty wariantowej, określa w dokumentach zamówienia:
1) minimalne wymagania, jakim muszą odpowiadać oferty wariantowe, oraz wszelkie szczególne wymagania dotyczące ich składania, w szczególności informację o możliwości złożenia oferty wariantowej wraz z ofertą podstawową albo zamiast oferty podstawowej;
2) kryteria oceny ofert w sposób zapewniający możliwość ich zastosowania zarówno w odniesieniu do oferty podstawowej jak i oferty wariantowej.
7. Na podstawie art. 92 ustawy pzp Zamawiający dopuszcza złożenie ofert wariantowych.
8. W przypadku nie złożenia przez żadnego z wykonawców oferty podstawowej , Zamawiający będzie rozpatrywał oferty wariantowe, natomiast w sytuacji gdy zostanie złożona chociaż jedna ważna oferta podstawowa, zamawiający odstąpi od weryfikacji złożonych ofert wariantowych bez względu na ich wartość.
9. Zamawiający w przypadku rozpatrywania ofert podstawowych lub wariantowych zastosuje takie same kryteria oceny ofert. Wykonawcy mogą złożyć ofertę podstawową i wariantową lub jedną z nich, w zależności od posiadanego asortymentu.
10. Sposób złożenia ofert wariantowych jest taki sam jak oferty podstawowej zostały one przygotowane na jednym formularzu ofertowym
11. Zamawiający nie dopuszcza złożenia ofert niekompletnych

3.4.) Identyfikator sekcji zmienianego ogłoszenia:

SEKCJA IX - POZOSTAŁE INFORMACJE

3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:

9.1. Informacje dodatkowe

Przed zmianą:

Po zmianie:
ZAMAWIAJĄCY UNIEWAŻNI POSTĘPOWANIE JEŻELI WARTOŚĆ NAJKORZYSTNIEJSZEJ ZŁOŻONEJ OFERTY PRZEKROCZY 139000,00euro netto

3.4.) Identyfikator sekcji zmienianego ogłoszenia:

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:

5.4. Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu

Przed zmianą:
5. Warunki udziału w postępowaniu.
O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki udziału w postępowaniu, dotyczące:
1) zdolności do występowania w obrocie gospodarczym
Zamawiający nie stawia szczególnych wymagań w zakresie spełniania tego warunku. Wykonawca potwierdza spełnienie warunku poprzez złożenie oświadczenia.
2) uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów
Zamawiający nie stawia szczególnych wymagań w zakresie spełniania tego warunku. Wykonawca potwierdza spełnienie warunku poprzez złożenie oświadczenia
3) sytuacji ekonomicznej lub finansowej
Zamawiający nie stawia szczególnych wymagań w zakresie spełniania tego warunku. Wykonawca potwierdza spełnienie warunku poprzez złożenie oświadczenia
4) zdolności technicznej lub zawodowej
Zamawiający uzna, że Wykonawca spełnił ww. warunek jeżeli wykaże, że wykonał, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych wykonuje w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, jedną dostawę, polegającą na dostawie naczyń jednorazowych o wartości nie mniejszej niż 84000,00zł brutto wraz z potwierdzeniem jej należytego wykonania

Po zmianie:
5. Warunki udziału w postępowaniu.
O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki udziału w postępowaniu, dotyczące:
1) zdolności do występowania w obrocie gospodarczym
Zamawiający nie stawia szczególnych wymagań w zakresie spełniania tego warunku. Wykonawca potwierdza spełnienie warunku poprzez złożenie oświadczenia.
2) uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów
Zamawiający nie stawia szczególnych wymagań w zakresie spełniania tego warunku. Wykonawca potwierdza spełnienie warunku poprzez złożenie oświadczenia
3) sytuacji ekonomicznej lub finansowej
Zamawiający nie stawia szczególnych wymagań w zakresie spełniania tego warunku. Wykonawca potwierdza spełnienie warunku poprzez złożenie oświadczenia
4) zdolności technicznej lub zawodowej
a) Zamawiający uzna, że Wykonawca spełnił ww. warunek jeżeli wykaże, że wykonał, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych wykonuje w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, jedną dostawę, polegającą na dostawie naczyń jednorazowych o wartości nie mniejszej niż 84000,00zł brutto wraz z potwierdzeniem jej należytego wykonania.
Zamawiający żąda wykazu dostaw o wartość 84000,00zł brutto bez względu na wariant złożonej oferty
b) Atest PZH lub dokument równoważny stosowany w krajach Unii Europejskiej dopuszczający produkt do kontaktu z żywnością – dotyczy ofert złożonych w wersji podstawowej oraz wariantowej

3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:

5.8. Wykaz przedmiotowych środków dowodowych

Przed zmianą:
Etap I – dotyczy każdego Wykonawcy:
1.Zgodnie z art. 107 ust. 1 Pzp, w przypadku gdy w postanowieniach SWZ, zamawiający żąda złożenia przedmiotowych środków dowodowych, wykonawca składa je wraz z ofertą.
W celu potwierdzenia, że oferowane dostawy spełniają określone przez Zamawiającego wy-magania oraz cechy, Zamawiający wymaga złożenia następujących przedmiotowych środ-ków dowodowych: Atest PZH lub dokument równoważny stosowany w krajach Unii Eu-ropejskiej dopuszczający produkt do kontaktu z żywnością

Po zmianie:
Etap I – dotyczy każdego Wykonawcy (dotyczy ofert złożonych w wersji podstawowej oraz wariantowej)
1.Zgodnie z art. 107 ust. 1 Pzp, w przypadku gdy w postanowieniach SWZ, zamawiający żąda złożenia przedmiotowych środków dowodowych, wykonawca składa je wraz z ofertą.
W celu potwierdzenia, że oferowane dostawy spełniają określone przez Zamawiającego wymagania oraz cechy, Zamawiający wymaga złożenia następujących przedmiotowych środ-ków dowodowych: Atest PZH lub dokument równoważny stosowany w krajach Unii Eu-ropejskiej dopuszczający produkt do kontaktu z żywnością

3.4.) Identyfikator sekcji zmienianego ogłoszenia:

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:

6.4.1. Informacje dotyczące wadium

Przed zmianą:
1. Zamawiający żąda od Wykonawców wniesienia wadium na przedmiot zamówienia
w kwocie: 6000,00zł
OPIS W SWZ

Po zmianie:
1. Zamawiający żąda od Wykonawców wniesienia wadium na przedmiot zamówienia
a) oferty podstawowej w wysokości 6000,00zł
b) oferty wariantowej w wysokości 5900,00zł
przy złożeniu oferty podstawowej i wariantowej należy wadium zsumować.

OPIS W SWZ

3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:

6.1. Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe

Przed zmianą:
NIE

Po zmianie:
TAK

3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:

6.2. Oferty wariantowe wraz ze złożeniem ofert podstawowej albo zamiast oferty podstawowej

Przed zmianą:

Po zmianie:
dopuszcza zamiast oferty podstawowej

3.4.) Identyfikator sekcji zmienianego ogłoszenia:

SEKCJA VIII - PROCEDURA

3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:

8.1. Termin składania ofert

Przed zmianą:
2021-11-15 10:30

Po zmianie:
2021-11-18 10:30

3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:

8.3. Termin otwarcia ofert

Przed zmianą:
2021-11-15 11:00

Po zmianie:
2021-11-18 11:00

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.