eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Zielona Góra › Usługa udostępnienia urządzeń wraz z obsługą dla Zakładu Gospodarki Komunalnej Sp. z o.o. w Zielonej Górze z podziałem na dwa zadania.

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych




Ogłoszenie z dnia 2024-03-26


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o zamówieniu
Usługi
Usługa udostępnienia urządzeń wraz z obsługą dla Zakładu Gospodarki Komunalnej Sp. z o.o. w Zielonej Górze z podziałem na dwa zadania.

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Zakład Gospodarki Komunalnej Sp. z o.o.

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 369088434

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Zjednoczenia 110C

1.5.2.) Miejscowość: Zielona Góra

1.5.3.) Kod pocztowy: 65-120

1.5.4.) Województwo: lubuskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL432 - Zielonogórski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: dz.zamowien-pub@zgk.net.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.zgk.net.pl

1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - osoba prawna, o której mowa w art. 4 pkt 3 ustawy (podmiot prawa publicznego)

1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Usługa udostępnienia urządzeń wraz z obsługą dla Zakładu Gospodarki Komunalnej Sp. z o.o. w Zielonej Górze z podziałem na dwa zadania.

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-947dd3dd-ea88-11ee-9c02-ce2b643d361d

2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00259957

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2024-03-26

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie

2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania

https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-947dd3dd-ea88-11ee-9c02-ce2b643d361d

3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://platformazakupowa.pl/pn/zgk_zielonagora

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: Zgodnie z zapisami SWZ.
Ponadto Zamawiający będzie przekazywał Wykonawcom informacje za pośrednictwem
https://platformazakupowa.pl/pn/zgk_zielonagora. Informacje dotyczące odpowiedzi na pytania, zmiany specyfikacji, zmiany terminu składania i otwarcia ofert Zamawiający będzie zamieszczał na platformie w sekcji “Komunikaty”. Korespondencja, której zgodnie z obowiązującymi przepisami adresatem jest konkretny Wykonawca, będzie przekazywana za pośrednictwem https://platformazakupowa.pl/pn/zgk_zielonagora do konkretnego Wykonawcy.

3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Zgodnie z zapisami SWZ

3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): Zgodnie z zapisami SWZ

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.

4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: DZ.260.4.2024

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Usługi

4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Tak

4.1.9.) Liczba części: 2

4.1.10.) Ofertę można składać na wszystkie części

4.1.11.) Zamawiający ogranicza liczbę części zamówienia, którą można udzielić jednemu wykonawcy: Nie

4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:

Część 1

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest udostępnienie sprawnych technicznie urządzeń, w postaci ciągnika w komplecie z kosiarką bijakową tylno-boczną lub zamiennie z kosiarką wysięgnikową wraz z obsługą, do prac przy koszeniu pasów drogowych oraz terenów Zielonej Góry.
2. Wymagania techniczne:
a) kosiarki tylno-bocznej:
- szerokość ramienia koszącego – 1,6 ( +/- 10 cm )
- liczba młotków: (400g) 24 szt.
b) kosiarki wysięgnikowej:
- szerokość ramienia koszącego – 1,2m (+/- 10 cm)
- liczba młotków: (400g) 24 szt.
- zakres pracy: min 4m
b) Wykonawca powinien posiadać przez cały okres realizacji umowy:
- aktualne badania techniczne pojazdu,
- aktualne uprawnienia operatorów,
- aktualne badania lekarskie operatorów należy dostarczyć przed rozpoczęciem usługi.
c) Wykonawca oświadczy, że udostępnione urządzenia będą sprawne technicznie oraz muszą posiadać wymagane przepisami atesty i certyfikaty, a także aktualne badania i przeglądy techniczne.

d) Wykonawca oświadczy, że kierowcy-operatorzy, wykonujący z ramienia wykonawcy usługę w ramach przedmiotu zamówienia, będą posiada doświadczenie zawodowe, aktualne badania lekarskie bez przeciwskazań do wykonywanej pracy, wszelkie szkolenia, niezbędne pozwolenia lub inne dokumenty uprawniające do jego obsługi, zgodnie z przepisami prawa. Kierowcy – operatorzy zobowiązani będą przestrzegać przepisów bhp powszechnie obowiązujących u Zamawiającego. Wykonawca gwarantuje, że będzie odpowiadał za wszelkie szkody wyrządzone Zamawiającemu lub osobą trzecim w trakcie lub w związku z realizacja przedmiotu zamówienia.
e) Wykonawca udostępni nr rejestracyjne ciągnika przed podpisaniem umowy.
f) Wykonawca oświadcza, że jest specjalistyczną firmą, posiadającą odpowiedni uprawnienia, kwalifikacje, doświadczenie i środki materialne oraz sprzęt do wykonania przedmiotu zamówienia, a także zobowiązuje się do wykonania zamówienia z należytą starannością, zgodnie z aktualnym poziomem wiedzy i techniki.

4.2.6.) Główny kod CPV: 77111000-1 - Wynajem maszyn rolniczych wraz z operatorem

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

77112000-8 - Wynajem kosiarek lub sprzętu rolniczego wraz z operatorem

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 6 miesiące

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Cena

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wyłącznie kryterium ceny

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 100

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 2

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Usługa Udostępnienia i pracy dwóch podnośników koszowych o wysięgu 25 m i 20 m do pielęgnacji i wycinki drzew wraz z obsługą- operatora
( w zależności od zapotrzebowania – przyjmuje się okres od marca 2024 do marca 2025r. w zależności od pory roku i sprzyjających warunków atmosferycznych ).
2. Wymagania techniczne podnośnika:
a) podnośnik powinien być dostosowany do pracy dwóch osób na platformie wysięgnikowej;
b) główny podnośnik wymagany o masie całkowitej 7,5t, podnośnik dodatkowy o masie całkowitej 3,5t;
c) Wykonawca powinien posiadać przez cały okres realizacji umowy:
- aktualne badania techniczne pojazdów;
- aktualne uprawnienia operatorów;
- aktualne badania lekarskie operatorów należy dostarczyć przed rozpoczęciem realizacji usługi.
d) Wykonawca oświadczy, że udostępnione urządzenia będą sprawne technicznie oraz muszą posiadać wszelkie wymagane przepisami atesty i certyfikaty, a takż aktualne badania i przeglądy techniczne.
e) Wykonawca oświadczy, że kierowcy-operatorzy, wykonujący z ramienia Wykonawcy usługę w ramach przedmiotu zamówienia, będą posiadać doświadczenie zawodowe, aktualne badania lekarskie bez przeciwskazań do wykonywanej pracy, wszelkie szkolenia, niezbędne pozwolenia lub inne dokumenty uprawniające do jego obsługi, zgodnie z przepisami prawa. Kierowcy – operatorzy zobowiązani będą przestrzegać przepisów bhp powszechnie obowiązujących u Zamawiającego. Wykonawca
gwarantuje, że będzie odpowiadał za wszelkie szkody wyrządzone Zamawiającemu lub osobą trzecim w trakcie lub w związku z realizacja przedmiotu zamówienia.
f) Wykonawca powinien przedstawić nr rejestracyjne podnośników przed podpisanie umowy.

4.2.6.) Główny kod CPV: 77111000-1 - Wynajem maszyn rolniczych wraz z operatorem

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

42417210-7 - Podnośniki lub przenośniki ciągłe, koszowe

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Cena

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wyłącznie kryterium ceny

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 100

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak

5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:

Art. 109 ust. 1 pkt 5

Art. 109 ust. 1 pkt 7

5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak

5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.

4) zdolności technicznej lub zawodowej:
a) Zamawiający uzna, że Wykonawca spełnia warunek w tym zakresie jeżeli:
Wykonawca będzie posiadał wiedzę i doświadczenie w realizacji zamówienia o porównywalnym z przedmiotem zamówienia zakresie tj. w okresie ostatnich 3 lat liczonych wstecz od dnia upływu terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wykonał należycie świadczenie polegające na tożsamej lub zbliżonej usłudze najmu urządzeń dla co najmniej jednego podmiotu na określoną kwotę, wraz z podaniem ich wartości, zakresu, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów na rzecz których usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów potwierdzających ich należyte wykonanie, przy czym dowodami takimi mogą być referencje, protokół zdawczo odbiorczy bez uwag, bądź inne dokumenty sporządzone przez podmiot, na rzecz którego usługi zostały wykonywane, a jeżeli Wykonawca z przyczyn niezależnych od niego nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – oświadczenie Wykonawcy, wystawione w okresie ostatnich 3 miesięcy liczonych, dla poszczególnych zadań:
zadanie nr 1: na kwotę min. 100 000zł brutto
zadanie nr 2: na kwotę min. 100 000zł brutto

5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: Zgodnie z Załącznikiem nr 3 do SWZ

5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wykaz wykonanych usług wg Załącznika nr 6 do SWZ

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie

6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie

6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie

6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:

Zgodnie z załącznikiem nr 3.3 do SWZ.

6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

Zgodnie ze wzorem umowy stanowiącym załącznik nr 2 do SWZ dla każdego zadania osobno. Złożenie oferty jest jednoznaczne z akceptacją przez Wykonawcę projektowanych postanowień umowy.

7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin składania ofert: 2024-04-03 09:30

8.2.) Miejsce składania ofert: platforma zakupowa: https://platformazakupowa.pl/pn/zgk_zielonagora

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2024-04-03 09:35

8.4.) Termin związania ofertą: do 2024-05-03

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.