eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Sulęcin › "Przebudowa ul. Lipowej oraz budowa II odcinka ul. Inwestycyjnej wraz z budową sieci kanalizacji sanitarnej i wodociągowej"



Ogłoszenie z dnia 2022-07-18


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
„Przebudowa ul. Lipowej oraz budowa II odcinka ul. Inwestycyjnej wraz z budową sieci kanalizacji sanitarnej i wodociągowej”

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Sulęcin

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 210966697

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Lipowa 18

1.5.2.) Miejscowość: Sulęcin

1.5.3.) Kod pocztowy: 69-200

1.5.4.) Województwo: lubuskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL431 - Gorzowski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: umig@sulecin.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://bip.sulecin.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://platformazakupowa.pl/pn/sulecin

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

„Przebudowa ul. Lipowej oraz budowa II odcinka ul. Inwestycyjnej wraz z budową sieci kanalizacji sanitarnej i wodociągowej”

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-5aaeb088-b99b-11ec-97c7-b646b0ba23df

2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00259945

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2022-07-18

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00028534/03/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.4 „Przebudowa ul. Lipowej oraz budowa II odcinka ul. Inwestycyjnej wraz z budową sieci kanalizacji sanitarnej i wodociągowej”

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00119734/03

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: IZiG.271.5.2022

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia są prace polegające na przebudowie drogi gminnej nr 103371F (ul. Lipowa) od skrzyżowania z DP 1278F do skrzyżowania z ul. Daszyńskiego w Sulęcinie położonej na działkach: 3, 4/1, 4/2, 20/12, 22/2, 28, 4002/2 obręb nr 0046 Sulęcin I oraz prace polegające na budowie II odcinka drogi gminnej w rejonie ul. Lipowej (nazwanej ul. Inwestycyjną) na działkach o numerze ewid.: 9/1, 10/1, 11/5, 11/7, 13/5, 14, 15/1, 16, 1/1 - obręb nr 46 miasto Sulęcin, gmina Sulęcin i 337/1, 347/1 – obręb nr 54 Żubrów, gmina Sulęcin, wraz z infrastrukturą, w tym m. in. sieć wodociągowa oraz zaprojektowanie i wybudowanie na podstawie PFU odcinka kanalizacji sanitarnej przy ul. Inwestycyjnej na działkach dz. nr 11/3, 11/4, 12/3, obręb nr 0046 Sulęcin I.
Inwestycja dofinansowana jest z Programu Rządowego Funduszu Polski Ład: Program Inwestycji Strategicznych.
Zakres prac objętych postępowaniem:
1) Przebudowa ul. Lipowej
Inwestycja dotyczy przebudowy drogi gminnej nr 103371F od skrzyżowania DP 1278Fdo skrzyżowania z ul. Daszyńskiego w Sulęcinie. W zakres robót budowlanych wchodzi branża drogowa, sanitarna, elektroenergetyczna i telekomunikacyjna.
Zakres opracowania branży drogowej obejmuje wykonanie nowej konstrukcji jezdni drogi gminnej wraz ze zjazdami do obiektów przemysłowych, nowej konstrukcji miejsc postojowych na parkingach wzdłuż ulicy, przebudowę chodnika po prawej stronie projektowej oraz wykonanie ciągu pieszo-rowerowego po lewej stronie ulicy. Inwestycja obejmuję również przebudowę skrzyżowania z drogą powiatową nr 1278F (ul. Lipową) poprzez budowę wyspy dzielącej oraz przebudowę przejazdu kolejowego. Należy również dokonać delikatnej korekty geometrii skrzyżowania z droga gminną (ul. Inwestycyjną) oraz wymiany warstwy ścieralnej na skrzyżowaniu do granicy pasa drogowego.
Zakres opracowania branży elektroenergetycznej obejmuje instalację oświetlenia drogowego oraz likwidacje kolizji z istniejącymi liniami zasilającymi.
Zakres opracowania branży telekomunikacyjnej obejmuje usunięcie kolizji z istniejącymi sieciami teletechnicznymi Orange Polska S.A, a także przebudowę kanalizacji teletechnicznej, studni teletechnicznych, kabli kanałowych i ziemnych, linii napowietrznej oraz zabezpieczenie istniejącej infrastruktury teletechnicznej: kanalizacji teletechnicznej i kabli ziemnych.
Zakres opracowania branży sanitarnej obejmuje budowę nowej kanalizacji deszczowej w ciągu ul. Lipowej, która zostanie podłączona do istniejącej kanalizacji deszczowej o średnicy 300mm zlokalizowanej w ul. Daszyńskiego.
PARAMETRY TECHNICZNE DROGI GMINNEJ NR 103371F PO PRZEBUDOWIE:
- droga jedniojezdniowa dwukierunkowa,
- nawierzchnia jezdni drogi gminnej z betonu asfaltowego AC11S,
- klasa drogi gminnej - "Z" (zbiorcza),
- szerokość jezdni drogi gminnej - 7,00m (2x3,50m),
- szerokość poboczy gruntowych ulepszonych – 2x0,75m, (teren zielony)
- szerokość chodników/ciągów pieszo-rowerowych – 2,0/3,0m,
- kategoria ruchu - KR 3,
- obciążenie - 115kN.
Inwestycja przebiega przez działki należące do Inwestora z wyjątkiem działek nr 22/2 należącej do Powiatu Sulęcińskiego, 4002/2 będącej własnością Skarbu państwa w zarządzie Nadleśnictwa Sulęcin oraz działki nr 20/12 będącej własnością Skarbu Państwa w użytkowaniu wieczystym PKP S.A z siedzibą w Warszawie . Inwestor uzyska zgodę na wejście z robotami w działki nie należące do niego. Działka nr ewid. 20/12 stanowi teren zamknięty kolejowy i leży w gestii Wojewody Lubuskiego.
2) Budowa II odcinka ul. Inwestycyjnej
Inwestycja dotyczy budowy drugiego etapu drogi gminnej (nazwanej ul. Inwestycyjną) od km 0+530 do km 0+963,65. W zakres robót budowlanych wchodzi branża drogowa, sanitarna i elektroenergetyczna.
Zakres opracowania branży drogowej obejmuje wykonanie nowej drogi publicznej kategorii gminnej o konstrukcji jezdni dla kategorii ruchu KR3. Jezdnia drogi gminnej będzie posiadała nawierzchnię bitumiczną ograniczoną z obu stron krawężnikami betonowymi ściętymi. Po prawej stronie jezdni patrząc zgodnie z kilometrażem na drodze zaprojektowano chodnik o szerokości 2,0 m ograniczony od strony pobocza nieutwardzonego obrzeżem betonowym.
Zaprojektowano odwodnienie jezdni powierzchniowo poprzez proj. wpusty deszczowe do rowów wsiąkowo-odparowujących w pobliskie tereny zielone oraz do rowów zbiorczych melioracji szczegółowej, na których zaprojektowano przepust z rur PEHD Ø800mm.
Zakres opracowania branży elektroenergetycznej obejmuje kontynuację budowy oświetlenia drogowego od słupa nr 14 do końca opracowania – słup nr 25, które zostało zaprojektowane w poboczu po lewej stronie projektowej.
Zakres branży sanitarnej obejmuje kontynuację budowy sieci wodociągowej która została zaprojektowana po prawej stronie projektowej za chodnikiem w poboczu nieutwardzonym. Proj. sieć wodociągowa została zaprojektowana od km 0+355 do końca opracowania drogi gminnej tj. do km 0+963.
DOCELOWE PARAMETRY TECHNICZNE NOWEJ DROGI GMINNEJ:
- szerokość jezdni - 7,00 m,
- szerokość poboczy - 2 x 1,0 m,
- prędkość projektowa 30 km/h,
- obciążenie 115 kN/oś,
- nawierzchnia z betonu asfaltowego,
- klasa techniczna - „D” - dojazdowa
- kategoria ruchu – KR3.
3) Zaprojektowanie i wybudowanie kanalizacji sanitarnej - ul. Inwestycyjna
Przedmiotem zamówienia jest zaprojektowanie, a następnie wykonanie przedsięwzięcia według programu funkcjonalno – użytkowego budowy kanalizacji sanitarnej w rejonie ul. Lipowej (ul. Inwestycyjna). Planowana inwestycja znajduje się w województwie lubuskim, powiecie sulęcińskim, gminie Sulęcin, dz. nr 11/3, 11/4, 12/3, obręb Sulęcin I. Dla przedmiotowego terenu obowiązuje miejscowy plan zagospodarowania przestrzennego.
W zakresie planowanego przedsięwzięcia jest wykonanie projektu budowlanego, uzyskanie pozwolenia na budowę / zaświadczenia o braku podstaw do wniesienia sprzeciwu w drodze decyzji, wykonanie projektów wykonawczych wymaganych branż, specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych, przedmiarów robót, projektu czasowej organizacji ruchu, projektu stałej organizacji ruchu oraz innych dokumentów i opracować niezbędnych do realizacji zamierzenia, a następnie realizacja zamierzenia budowlanego zgodnie z opracowaną dokumentacją projektową.
Cały przedmiot zamówienia należy wykonać w II etapach:
a) ETAP I – wykonanie dokumentacji projektowej z podziałem na etapy IA i IB – dot. odcinka kanalizacji sanitarnej;
b) ETAP II – realizacja zadania inwestycyjnego – wszystkie roboty budowlane.
W ramach poszczególnych etapów do obowiązków wykonawcy należy:
a) ETAP IA – wykonanie i przekazanie koncepcji projektowej dot. kanalizacji sanitarnej z uwzględnieniem wytycznych Zamawiającego, określonych w Programie Funkcjonalno-Użytkowym (dalej zwanym PFU) będącym elementem dokumentacji projektowej - załącznik nr 9 do SWZ. Koncepcja winna być przedłożona w wersji graficznej i opisowej. Koncepcja podlega zatwierdzeniu przez Zamawiającego. Zatwierdzona koncepcja stanowi podstawę do realizacji Etapu IB przedmiotu umowy.
b) ETAP IB – Wykonanie kompletnej dokumentacji projektowej dot. kanalizacji sanitarnej przy ul. Inwestycyjnej, której zakres określono w PFU (tj. projekt budowlany i projekt wykonawczy, przedmiary i kosztorys inwestorski, Specyfikację Techniczną Wykonania i Odbioru Robót oraz inne niezbędne dokumenty, w tym decyzje administracyjne oraz uzgodnienia i opracowania niezbędne do realizacji zamierzenia), uzyskanie na ich podstawie decyzji o pozwoleniu na budowę / zaświadczenia o braku podstaw do wniesienia sprzeciwu w drodze decyzji. Potwierdzeniem braku wad fizycznych lub prawnych przekazanej dokumentacji projektowej będzie protokół odbioru, o którym mowa w § 8 wzoru umowy.
c) ETAP II (realizacja zadania inwestycyjnego – wszystkie roboty budowlane) – realizację zadania inwestycyjnego na podstawie gotowych projektów budowlanych należy rozpocząć po przekazaniu placu budowy, natomiast realizacja inwestycji na podstawie zatwierdzonej dokumentacji wykonanej w Etapie I dot. kanalizacji sanitarnej należy rozpocząć po odbiorze tej dokumentacji, o którym mowa w § 8 wzoru umowy. Etap II obejmuje również nadzór autorski nad częścią zadania wykonywanej na podstawie dokumentacji wykonanej w Etapie I.
Uwaga!
Etapy wykonania przedmiotu umowy nie pokrywają się z etapami płatności, o których mowa w § 11 wzoru umowy.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45100000-8 - Przygotowanie terenu pod budowę

45230000-8 - Roboty budowlane w zakresie budowy rurociągów, linii komunikacyjnych i elektroenergetycznych, autostrad, dróg, lotnisk i kolei; wyrównywanie terenu

45231000-5 - Roboty budowlane w zakresie budowy rurociągów, ciągów komunikacyjnych i linii energetycznych

45231300-8 - Roboty budowlane w zakresie budowy wodociągów i rurociągów do odprowadzania ścieków

45232410-9 - Roboty w zakresie kanalizacji ściekowej

45232460-4 - Roboty sanitarne

45233000-9 - Roboty w zakresie konstruowania, fundamentowania oraz wykonywania nawierzchni autostrad, dróg

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 9950700,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 11187950,86 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 9950700,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Przedsiębiorstwo Budownictwa Ogólnego “BUDOMEX” S.A.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 210519722

7.3.3) Ulica: ul. Turkusowa 26

7.3.4) Miejscowość: Szczecin

7.3.5) Kod pocztowy: 70-778

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-06-22

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 9950700,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 14 miesiące

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.