eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Opoczno › Remont i przebudowa pomieszczeń oraz doposażenie w instalacje budynku I Liceum Ogólnokształcącego im. Stefana Żeromskiego w Opocznie



Ogłoszenie z dnia 2023-06-14


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Remont i przebudowa pomieszczeń oraz doposażenie w instalacje budynku I Liceum Ogólnokształcącego im. Stefana Żeromskiego w Opocznie

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Powiat Opoczyński reprezentowany przez Zarząd Powiatu Opoczyńskiego

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 590648439

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Kwiatowa 1a

1.5.2.) Miejscowość: Opoczno

1.5.3.) Kod pocztowy: 26-300

1.5.4.) Województwo: łódzkie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL713 - Piotrkowski

1.5.7.) Numer telefonu: 44 741 49 00

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia_publiczne@opocznopowiat.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.opocznopowiat.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-11a8ee4a-e425-11ed-b70f-ae2d9e28ec7b

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Remont i przebudowa pomieszczeń oraz doposażenie w instalacje budynku I Liceum Ogólnokształcącego im. Stefana Żeromskiego w Opocznie

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-11a8ee4a-e425-11ed-b70f-ae2d9e28ec7b

2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00259854

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2023-06-14

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00025499/02/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.5 Remont i przebudowa pomieszczeń oraz doposażenie w instalacje budynku I Liceum Ogólnokształcącego im. Stefana Żeromskiego w Opocznie, wybór wykonawcy robót remontowych bud. – instal.

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00193787

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: IiZP.272.17.2023

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiot zamówienia:
Inwestycja polega na wykonaniu dodatkowego węzła sanitarnego na parterze budynku I-ego Liceum Ogólnokształcącego im. Stefana Żeromskiego w Opocznie poprzez przebudowę zaplecza pracowni chemicznej, tak aby wydzielić niezbędne pomieszczenia sanitariatu. Ponadto w ramach inwestycji planuje się remont części budynku, niektórych pomieszczeń wyszczególnionych poniżej i elementów zewnętrznych budynku oraz przyległego bezpośrednio do budynku terenu. Niektóre pomieszczenia będą przebudowywane, tak aby dostosować je do przepisów obowiązujących. W ramach inwestycji planuje się doposażenie budynku w instalację fotowoltaiczną.
Adres: 26 – 300 Opoczno, ul. Żeromskiego 3, (działka o nr ewid. 148/4, obręb 13 Opoczno).
Źródła finansowania:
Zamówienie jest realizowane w ramach Programu Rządowy Fundusz Polski Ład: Programu Inwestycji Strategicznych, w oparciu o Uchwałę Rady Ministrów nr 84/2021 z dnia 1 lipca 2021r. oraz uchwały zmieniające i objęte wstępną Promesą Banku Gospodarstwa Krajowego w Warszawie dotyczącą dofinansowania inwestycji Nr Edycja3PGR/2021/4472/PolskiLad
2. W ramach w/w zadania planuje się wykonanie następujących robót budowlanych:
2.1. Remont korytarzy
W ramach tego remontu planuje się wymienić płytki na podłodze w korytarzu na parterze, zerwać z zewnętrznych ścian korytarzy supremy (od środka budynku), otynkować tą części ścian, wymienić wszystkie drzwi wraz z ościeżnicami, na ścianach korytarzy na parterze ułożyć płytki a na korytarzach pięter wykładzinę PCV – do wysokości 1,60m, wycyklinować parkiet na piętrach, na parterze zamontować sufit podwieszony, obudować korytka kabli elektrycznych które są zamontowane na ścianach, wymienić oświetlenie na lampy LED, wyszpachlować i pomalować ściany i sufity korytarzy.
2.2. Remont klatek schodowych:
W ramach tego remontu planuje się wymienić płytki na biegach i spocznikach wszystkich klatek schodowych, pomalować balustrady, zamontować na poręczach tabliczki Braille’a, pomalować sufity na spodnich powierzchniach biegów i spoczników.
2.3. Remont pomieszczeń szatni w piwnicach:
W ramach tego remontu planuje się w szatniach wykonać nową posadzkę wraz z jej ociepleniem, a na przyległych korytarzach tylko nową wierzchnią warstwę posadzki, ułożyć do wysokości 1,60m płytki na ścianach, wymienić oświetlenie na lampy LED, wyszpachlować i pomalować ściany i sufity tych pomieszczeń.
2.4. Remont z przebudową sanitariatu i szatni przy sali gimnastycznej (małej)
W ramach przebudowy planuje się wyburzyć niektóre ścianki i wymurować nowe w pomieszczeniu sanitariatu, tak aby wymiary sanitariatu dostawać do obowiązujących przepisów, dostosować do przepisów wymiary otworów drzwiowych. W ramach remontu planuje się wymienić wraz z ociepleniem posadzkę w pomieszczeniu szatni a w pomieszczeniu sanitariatu tylko płytki na podłodze, ułożyć na ścianach płytki, wymienić drzwi, wymienić armaturę sanitarną, wymienić oświetlenie na lampy LED, wyszpachlować i pomalować ściany i sufity pomieszczeń.
2.5. Remont z przebudową sanitariatu i korytarza w poziomie piwnicy przy korytarzu od strony południowej
W ramach przebudowy planuje się wyburzyć niektóre ścianki i wymurować nowe w pomieszczeniu sanitariatu i pralni, tak aby wymiary sanitariatu dostawać do obowiązujących przepisów, dostosować do przepisów wymiary otworów drzwiowych. W ramach remontu planuje się wymienić posadzkę – płytki na podłodze w sanitariacie i na korytarzu, wymienić część rur kanalizacji sanitarnej, obudować rury wody i kanalizacji sanitarnej płytami G.K.I, ułożyć na ścianach w sanitariacie i na korytarzu płytki, wymienić drzwi wewnętrzne w sanitariacie i na korytarzu, zamontować nową armaturę, wymienić oświetlenia na lampy LED, pomalować ściany i sufity pomieszczeń.
2.6. Remont pomieszczenia siłowni
W ramach tego remontu planuje się zerwać ze ścian boazerię panelową, wycyklinować parkiet na podłodze, wykonać obudowę rur ciepłowniczych, wymienić drzwi wejściowe do pomieszczenia, wymienić oświetlenia na lampy LED, wyszpachlować i pomalować ściany oraz pomalować sufity. Planuje się również przebudowę schodów wewnętrznych w pomieszczeniu aby dostosować do zgodności z przepisami.
2.7. Remont pomieszczenia salki gimnastycznej od strony południowej, przy pom. siłowni.
W ramach tego remontu planuje się wymienić posadzkę w całym pomieszczeniu na posadzkę sportową wraz jej ociepleniem, odnowić (oczyścić i pomalować) drabinki gimnastyczne, wymienić oświetlenia na lampy LED, wykonać serwis okien dachowych, pomalować ściany i sufity pomieszczenia
2.8. Wymiana okien w ścianach zewnętrznych – okna drewniane o wymiarach i geometrii jak istniejące.
2.9. Remont pomieszczeń pracowni –zaplanowano pomalowanie ścian i sufitów w 6 pracowniach lekcyjnych.
2.10. Remont gabinetu dyrektora
W ramach remontu planuje się wymienić drzwi wejściowych do gabinetu na drzwi wyciszone oraz wycyklinowanie parkietu, położenie w pom. sekretariatu paneli podłogowych, wyszpachlować i pomalować ściany i sufity pomieszczeń, wymienić parapety pod oknami.
2.11. Remont dachu budynku dydaktycznego
W ramach tego zakresu robót planuje się remont kominów - skuć spękany tynk, uzupełnić ubytki tynku, pomalować powierzchnię ścian farbą do betonu, uzupełnić silikonowanie na styku obróbek blacharskich i tynków ścian kominów. Planuje się wyczyścić rynny dachowe, wymienić uszkodzone odcinki obróbek blacharskich i rynien. Należy wykonać naprawę pokrycia dachowego, wykonać jednokrotne krycie dachu papą termozgrzewalną. Należy wymienić instalację odgromową. Zaplanowano również remont dachu na hali sportowej - krycie papą termozgrzewalną, czyszczenie rynien dachowych.
2.12. Naprawę opaski i chodników z kostki betonowej przy budynku.
Należy zdemontować część kostki betonowej na opaskach wokół zewnętrznych ścian, podsypać i zagęścić podsypkę piaskową, ponownie ułożyć kostkę. Założono również naprawę tynku żywicznego.
2.13. Remont ścianek koszy naświetlnych – studzienek podokiennych w poziomie piwnicy.
Założono skucie tynku ze ścianek i wykonanie nowego, pomalowanie ścianek farbą do betonu, malowanie krat zabezpieczających studzienki.
2.14. Wykonanie instalacji elektrycznej oświetlenia ewakuacyjnego w budynku wg projektu instalacji elektrycznej.
2.15. Wykonanie instalacji fotowoltaicznej o mocy do 50 kW na podstawie projektu instalacji elektrycznej.
2.16. Przebudowa części pomieszczenia zaplecza pracowni chemicznej na poziomie parteru z przeznaczeniem na sanitariat dla personelu nauczycielskiego i administracyjnego.
W ramach przebudowy części pomieszczenia zaplecza pracowni chemicznej planuje się wydzielić z części tego pomieszczenia nowymi ściankami działowymi sanitariat spełniający wymogi przepisów, wykonać wszystkie wymagane instalacje. Do pozostałej części pomieszczenia zaplecza pracowni chemicznej należy wykonać otwór wejściowy – w ścianie konstrukcyjnej, zamontować drzwi. We wszystkich pomieszczenia należy pomalować pozostałe ściany i sufity.
2.17. Roboty remontowe w hali sportowej
Założono wymianę drzwi przeciwpożarowych do pomieszczenia magazynku zaplecza hali sportowej oraz wymianę kotary grodzące na hali sportowej wraz usunięciem usterek i wymianę silnika elektrycznego kotary.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45210000-2 - Roboty budowlane w zakresie budynków

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45112700-2 - Roboty w zakresie kształtowania terenu

45110000-1 - Roboty w zakresie burzenia i rozbiórki obiektów budowlanych; roboty ziemne

45262500-6 - Roboty murarskie i murowe

45410000-4 - Tynkowanie

45421000-4 - Roboty w zakresie stolarki budowlanej

45421100-5 - Instalowanie drzwi i okien, i podobnych elementów

45442100-8 - Roboty malarskie

45262350-9 - Betonowanie bez zbrojenia

45430000-0 - Pokrywanie podłóg i ścian

45421141-4 - Instalowanie przegród

45421146-9 - Instalowanie sufitów podwieszanych

45260000-7 - Roboty w zakresie wykonywania pokryć i konstrukcji dachowych i inne podobne roboty specjalistycze

45331100-7 - Instalowanie centralnego ogrzewania

09331200-0 - Słoneczne moduły fotoelektryczne

45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne

45233000-9 - Roboty w zakresie konstruowania, fundamentowania oraz wykonywania nawierzchni autostrad, dróg

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 2237288,07 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 2257334,54 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 2237288,07 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Korporacja Budowlana „DARCO”

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 9481316588

7.3.3) Ulica: Garbarska

7.3.4) Miejscowość: Radom

7.3.5) Kod pocztowy: 26-600

7.3.6.) Województwo: mazowieckie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Tak


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-06-14

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 2237288,07 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 6 miesiące

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.