eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Świecie › Budowa internatu przy Specjalnym Ośrodku Szkolno-Wychowawczym w Warlubiu

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych




Ogłoszenie z dnia 2024-03-26


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Budowa internatu przy Specjalnym Ośrodku Szkolno-Wychowawczym w Warlubiu

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Powiat Świecki

1.3.) Oddział zamawiającego: Specjalny Ośrodek Szkolno-Wychowawczy im."Polskich Olimpijczyków " w Warlubiu

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 092350978

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: GENERAŁA JÓZEFA HALLERA 9

1.5.2.) Miejscowość: Świecie

1.5.3.) Kod pocztowy: 86-100

1.5.4.) Województwo: kujawsko-pomorskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL618 - Świecki

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: jakubik.a@oswiata.csw.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: soswwarlubie.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://platformazakupowa.pl/

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Edukacja

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Budowa internatu przy Specjalnym Ośrodku Szkolno-Wychowawczym w Warlubiu

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-80008c55-c9bf-11ee-a84d-d63fc4d19e65

2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00259684

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2024-03-26

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00580261/02/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.1 Budowa internatu przy Specjalnym Ośrodku Szkolno–Wychowawczym w Warlubiu.

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00102351

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: PZEA.251.2.2024

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 11121420,00 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest budowa internatu przy Specjalnym Ośrodku Szkolno-Wychowawczym im. „Polskich Olimpijczyków” w Warlubiu przy ul. Szkolnej 8, na działkach o nr ewidencyjnych 255/1 i 255/7 o powierzchni 0.4783 ha, w obrębie Warlubie, gmina Warlubie zapisanych w KW BY1S/00043123/4 wraz z niezbędnymi instalacjami, zagospodarowaniem terenu i infrastrukturą towarzyszącą (chodniki, instalacje zewnętrzne, zieleń, małą architekturę, etc)
Inwestycja obejmuje budowę 3-kondygnacyjnego budynku internatu dla 46 wychowanków. Obiekt ma być wyposażony w windę z wymiarami wagonika dostosowanymi do przewozu niepełnosprawnych na wózkach inwalidzkich.
Na parterze obiektu zaplanowano pomieszczenia wspólne jak stołówka, świetlica i gabinet lekarski. Na piętrze 1 oraz 2 zlokalizowano pomieszczenia mieszkalne z funkcjami towarzyszącymi: aneks kuchenny, pralnia, suszarnia oraz świetlica. Jednostki mieszkalne zorganizowano jako dwa pokoje dwuosobowe ze wspólną toaletą i przedsionkiem. Toalety i wszystkie pokoje mają wymiary umożliwiające poruszanie się wózków dla niepełnosprawnych. Dla potrzeb niepełnosprawnych ruchowo zaplanowano po dwie jednostki mieszkalne na każdym piętrze. Na obu piętrach umieszczono izolatkę dla chorego oraz pokój opiekuna.
2. Budowa internatu dofinansowana jest z Rządowego Funduszu Polski Ład: Programu Inwestycji Strategicznych Edycja8/2023/5376/Polski Lad.
3. Przedmiot zamówienia obejmuje następujące prace:
1) prace ziemne, w tym przebudowę odcinka kanalizacji sanitarnej;
2) zewnętrzne uzbrojenie terenu – przyłącze wodociągowe i sanitarne, odprowadzenie wód deszczowych;
3) branżę budowlaną - roboty konstrukcyjne (ściany, belki stropowe, schody), architekturę - posadzki, sufity, tynki, ściany, ślusarkę, stolarkę – okna, drzwi, dach- stropodach, dach drewniany, elewacje, windę;
4) instalację elektryczną zewnętrzną, instalację elektryczną wewnętrzną, instalowanie rozdzielni elektrycznych, roboty w zakresie okablowania, instalację niskoprądową;
5) instalowanie linii przeciwwłamaniowego systemu alarmowego;
6) instalowanie okablowania komputerowego;
7) instalowanie urządzeń grzewczych, wentylacyjnych i klimatyzacyjnych;
8) zagospodarowanie terenu - ogrodzenie terenu, małą architekturę, chodniki, opaskę, taras.
4. Roboty budowlane będą realizowane w ramach trzech etapów:
Etap I – będzie obejmował w szczególności: roboty ziemne; instalacje elektryczne zewnętrzne; konstrukcja; architekturę: ściany; sieć wod-kan: przyłącze wodociągowe; dach: stropodach, dach drewniany.
Etap II i III - będzie obejmował w szczególności: architekturę: posadzki, sufity, ślusarkę, stolarkę, elewację, windę; instalacje sanitarne zewnętrzne: przyłącze kanalizacji sanitarnej wraz z przebudową sieci wewnętrznej, przyłącze kanalizacji deszczowej wraz z siecią wewnętrzną; instalacje sanitarne wewnętrzne: instalacja wody zimnej, ciepłej i cyrkulacji, instalacja hydrantowa, instalacja kanalizacji sanitarnej, urządzenia sanitarne, instalacja kanalizacji deszczowej, instalacja centralnego ogrzewania, instalacja ciepła technologicznego, technologia kotłowni, instalacja gazowa, instalacja wody lodowej, instalacja split, instalacja wentylacji mechanicznej; instalacje elektryczne, instalacje niskoprądowe, instalacje fotowoltaiczne, wyposażenie kuchni, wyposażenie stałe.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45200000-9 - Roboty budowlane w zakresie wznoszenia kompletnych obiektów budowlanych lub ich części oraz roboty w zakresie inżynierii lądowej i wodnej

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45000000-7 - Roboty budowlane

45112000-5 - Roboty w zakresie usuwania gleby

45262210-6 - Fundamentowanie

45262500-6 - Roboty murarskie i murowe

45320000-6 - Roboty izolacyjne

45400000-1 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych

45421100-5 - Instalowanie drzwi i okien, i podobnych elementów

45430000-0 - Pokrywanie podłóg i ścian

45450000-6 - Roboty budowlane wykończeniowe, pozostałe

45410000-4 - Tynkowanie

45442100-8 - Roboty malarskie

45330000-9 - Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne

45332200-5 - Roboty instalacyjne hydrauliczne

45332300-6 - Roboty instalacyjne kanalizacyjne

45331100-7 - Instalowanie centralnego ogrzewania

45331210-1 - Instalowanie wentylacji

45331220-4 - Instalowanie urządzeń klimatyzacyjnych

45331200-8 - Instalowanie urządzeń wentylacyjnych i klimatyzacyjnych

45261000-4 - Wykonywanie pokryć i konstrukcji dachowych oraz podobne roboty

45313100-5 - Instalowanie wind

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 6 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Postępowanie obarczone jest niemożliwą do usunięcia wadą uniemożliwiającą zawarcie niepodlegającej unieważnieniu umowy w sprawie zamówienia publicznego.
Stwierdzono wady postępowania, które naruszają przepisy ustawy Prawo zamówień publicznych.
Wady są nieusuwalne, ponieważ uchybienia stwierdzono po terminie składania ofert i nie można po upływie tego terminu zmienić zapisów Specyfikacji Warunków Zamówienia oraz projektowanych postanowień umowy.
Natomiast, gdyby udzielono zamówienia nastąpiłoby naruszenie przepisów ustawy Prawo zamówień publicznych przez Zamawiającego, umowa podlegałaby unieważnieniu – art. 457 ust. 1 pkt 1 ustawy Prawo zamówień publicznych.

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 6

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 6

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 11036309,35 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 12230000,00 PLN

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.