eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Sosnowiec › "Realizacja zadania pn.: "Park dinozaurów "Dino", leżaki miejskie, Park tematyczno-przyrodniczy, labirynt "Zielony Zakątek", Aktywność-Rekreacja-Odpoczynek w Parku im. J. Kuronia (BO 22/O/6)".

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych




Ogłoszenie z dnia 2022-07-18


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
„Realizacja zadania pn.: „Park dinozaurów „Dino”, leżaki miejskie, Park tematyczno-przyrodniczy, labirynt „Zielony Zakątek”, Aktywność-Rekreacja-Odpoczynek w Parku im. J. Kuronia (BO 22/O/6)”.

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Sosnowiec- miasto posiadające prawa powiatu

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000515885

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Aleja Zwycięstwa 20

1.5.2.) Miejscowość: Sosnowiec

1.5.3.) Kod pocztowy: 41-200

1.5.4.) Województwo: śląskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL22B - Sosnowiecki

1.5.7.) Numer telefonu: 32 296 05 10

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: s.winter@um.sosnowiec.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: bip.um.sosnowiec.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://umsosnowiec.logintrade.net/zapytania_email,90337,44f16805bafbe2643da257a2d2b0e9a3.html

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

„Realizacja zadania pn.: „Park dinozaurów „Dino”, leżaki miejskie, Park tematyczno-przyrodniczy, labirynt „Zielony Zakątek”, Aktywność-Rekreacja-Odpoczynek w Parku im. J. Kuronia (BO 22/O/6)”.

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-479341a9-f2c3-11ec-9a86-f6f4c648a056

2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00259183

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2022-07-18

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00011576/08/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.16 Park dinozaurów Dino, leżaki miejskie, Park tematyczno-przrodniczy, labirynt Zielony Zakątek. Aktywność-Rekreacja - Odpoczynek w Parku im. J.Kuronia (BO22/0/6)

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00228634/01

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: WZP.271.1.53.2022.SW

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiot zamówienia obejmuje opracowanie dokumentacji projektowej wraz z pełnieniem nadzoru autorskiego oraz wykonanie robót budowlanych dla potrzeb zadania inwestycyjnego p.n.: „Realizacja zadania z budżetu obywatelskiego pn.: „Park dinozaurów „Dino”, leżaki miejskie, Park tematyczno-przyrodniczy, labirynt „Zielony Zakątek”, Aktywność-Rekreacja-Odpoczynek w Parku im. J. Kuronia (BO 22/O/6)” (znak sprawy: WZP.271.1.53.2022.SW).
2. Szczegółowy opisy przedmiotu zamówienia stanowi – Załączniki nr 2 do SWZ – Program Funkcjonalno-Użytkowy.
3. W ramach przedmiotu zamówienia ustala się następujący okres gwarancji:
a) roboty budowlano-montażowe - minimum 36 miesięcy, liczone od dnia podpisania przez Zamawiającego (bez uwag) protokołu odbioru końcowego zadania inwestycyjnego;
b) słupy oświetleniowe – gwarancja producenta minimum 8 lat, obejmującą również powłokę lakierniczą.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45112700-2 - Roboty w zakresie kształtowania terenu

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45111200-0 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne

34999400-0 - Modele w skali

71320000-7 - Usługi inżynieryjne w zakresie projektowania

71220000-6 - Usługi projektowania architektonicznego

45233161-5 - Roboty budowlane w zakresie ścieżek pieszych

31527200-8 - Oświetlenie zewnętrzne

37410000-5 - Sprzęt sportowy do uprawiania sportów na wolnym powietrzu

45112720-8 - Roboty w zakresie kształtowania terenów sportowych i rekreacyjnych

77300000-3 - Usługi ogrodnicze

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Do wyznaczonego terminu składania ofert tj. do dnia 13.07.2022 r. do godziny 11:00 zostało złożonych 6 (sześć) ofert:
1. Zakład Usługowy „JAMPICH” Patryk Walasek, ul. Ostrogórska 32, 41-200 Sosnowiec – cena ofertowa – 1.498.000,00 PLN.
2. Firma Handlowo – Usługowa KOZERA Michał Kozera, ul. Lipowa 7a, 41-407 Imielin – cena ofertowa – 1.950.000,00 PLN.
3. Baugart Sp. z o.o., ul. Floriana 7, 44-190 Knurów – cena ofertowa – 1.685.100,00 PLN.
4. PRO-MB Michał Bil, ul. Ptasia 30, 41-503 Chorzów – cena ofertowa – 1.830.675,65 PLN.
5. Michał Gajda Architektura Krajobrazu, ul. Narodowa 116, 32-080 Zabierzów – cena ofertowa – 1.693.477,28 PLN.
6. PPUH Remdom, ul. Sikorskiego 49, 42-520 Dąbrowa Górnicza – cena ofertowa – 1.968.000,00 PLN.

Zamawiający przed otwarciem ofert udostępnił na stronie internetowej prowadzonego postępowania informację o kwocie, jaką zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia w wysokości 1.000.000,00 zł.

Pomimo, że niniejsze postępowanie prowadzone jest w trybie podstawowym z możliwością negocjacji treści ofert w celu ich ulepszenia, o którym mowa w art. 275 pkt 2) ustawy Pzp, to Zamawiający mając na uwadze zbyt dużą różnicę między ceną ofertową a swoimi możliwościami finansowymi podjął decyzję o unieważnieniu postępowania na podstawie art. 255 pkt 3) ustawy Pzp.

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 6

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 1498000,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 1968000,00 PLN

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.