Ogłoszenie z dnia 2022-07-18
Powiązane ogłoszenia:
- 2022/BZP 00184781/01 - Ogłoszenie z dnia 2022-05-30
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Dowozy uczniów do szkół na terenie gminy Kuślin w roku szkolnym 2022/2023
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Kuślin
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 631258916
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Emilii Sczanieckiej 4
1.5.2.) Miejscowość: Kuślin
1.5.3.) Kod pocztowy: 64-316
1.5.4.) Województwo: wielkopolskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL417 - Leszczyński
1.5.7.) Numer telefonu: +48 61 44 72 722
1.5.8.) Numer faksu: +48 61 44 72 731
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: urzad@kuslin.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.kuslin.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://platformazakupowa.pl/pn/kuslin1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Dowozy uczniów do szkół na terenie gminy Kuślin w roku szkolnym 2022/20232.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-7ed38a69-dfff-11ec-9a86-f6f4c648a056
2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00259159
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2022-07-18
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00052734/04/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.1 Dowozy uczniów na terenie gminy Kuślin w roku szkolnym 2022/2023
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00184781/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: IDGO.271.1.11.2022
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 589130,89 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1) Przedmiotem zamówienia są dowozy i odwozy uczniów na terenie Gminy Kuślin, na trasie z domu do szkoły i z powrotem we wszystkie dni nauki szkolnej w roku szkolnym 2022/2023, w okresie od dnia 1 września 2022 r. do dnia 23.06.2023 r.
2) Dowozy i odwozy uczniów obejmują :
a). Zespół Szkoła Podstawowa- Przedszkole w Michorzewie Przedmiot zamówienia obejmuje dowozy i odwozy z wykorzystaniem dwóch autobusów. Jeden autobus dla trasy obejmującej miejscowości: Michorzewo, Michorzewko, Kuślin, Turkowo, Głuponie Parcele o łącznej ilości 128km Szacunkowa ilość uczniów na trasie 49. Drugi autobus dla trasy obejmującej miejscowość: Michorzewo, Trzcianka, Głuponie, Śliwno i Krystianowo o łącznej ilości 104 km dziennie. Szacunkowa ilość uczniów na trasie 76.
b).Zespół Szkoła Podstawowa - Przedszkole w Wąsowie.
Przedmiot zamówienia obejmuje dowozy i odwozy z wykorzystaniem dwóch autobusów. Jeden autobus dla trasy obejmującej miejscowości; Głuponie, Chraplewo, Wąsówko, Zygmuntowo, Trzcianka o łącznej ilości 182 km dziennie. Szacunkowa ilość uczniów na trasie 81 Drugi autobus dla trasy obejmującej miejscowości: Dąbrowa, Dąbrowa Nowa, Kuślin, o łącznej ilości 118 dziennie. Szacunkowa ilość uczniów na trasie 85.
4.5.3.) Główny kod CPV: 60100000-9 - Usługi w zakresie transportu drogowego
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 636261,36 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 636261,36 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 636261,36 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Firma Transportowa Karkowski sp. z o.o
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7881990301
7.3.4) Miejscowość: Śliwno
7.3.5) Kod pocztowy: 64-316
7.3.6.) Województwo: wielkopolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
FIRMA TRANSPORTOWA KARKOWSKI SP. Z O.O.
jakie przetargi wygrała firma
FIRMA TRANSPORTOWA KARKOWSKI SP. Z O.O.
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-07-18
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 636261,36 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2023-06-23INNE PRZETARGI KUŚLIN
- Przebudowa drogi nr 2716P w Gminie Kuślin
- Rozbudowa sieci kanalizacji sanitarnej w Kuślinie w rejonie ulic Radosnej i Sczanieckiej
więcej: przetargi KUŚLIN »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Świadczenie usług w zakresie samochodowego transportu sanitarnego
- Usługa dowozu dzieci i uczniów do szkół podstawowych i zespołów szkolno - przedszkolnych na terenie gminy Nakło nad Notecią oraz na zajęcia na basenie w roku szkolnym 2024/2025
- Wykonanie kompleksowych usług w zakresie bieżącego utrzymania i remontów gminnych oraz wewnętrznych dróg na terenie gminy Suwałki - część 2 - Zadanie 5.
- Dowóz uczniów do szkół i placówek oświatowych w roku szkolnym 2024/2025 z podziałem na zadania.
- Dowóz uczniów do szkół od 02.09.2024 do 27.06.2025
- Dostawa żwiru na drogi gminne na terenie gminy Orla
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.