eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Sopot › Obsługa miejskich mediów społecznościowych - drugie postępowanie

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych




Ogłoszenie z dnia 2024-03-25

Ogłoszenie o zamówieniu
Usługi
Obsługa miejskich mediów społecznościowych – drugie postępowanie

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA MIASTA SOPOTU

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 191675563

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Tadeusza Kościuszki 25/27

1.5.2.) Miejscowość: Sopot

1.5.3.) Kod pocztowy: 81-704

1.5.4.) Województwo: pomorskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL633 - Trójmiejski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@um.sopot.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.sopot.pl

1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Obsługa miejskich mediów społecznościowych – drugie postępowanie

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-75902600-e5d5-11ee-a01e-f641a8763d5f

2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00258983

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2024-03-25

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00539054/03/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.3.4 Obsługa miejskich mediów społecznościowych (Facebook, Instagram, Tik Tok)

2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy

SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania

https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-75902600-e5d5-11ee-a01e-f641a8763d5f

3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: Komunikacja między Zamawiającym a wykonawcami odbywa się przy użyciu Platformy e-Zamówienia, która jest dostępna pod adresem https://ezamowienia.gov.pl .
Komunikacja w postępowaniu, z wyłączeniem składania ofert, odbywa się drogą elektroniczną za pośrednictwem formularzy do komunikacji dostępnych w zakładce „Formularze” („Formularze do komunikacji”). Za pośrednictwem „Formularzy do komunikacji” odbywa się w szczególności przekazywanie wezwań i zawiadomień, zadawanie pytań i udzielanie odpowiedzi. Formularze do komunikacji umożliwiają również dołączenie załącznika do przesyłanej wiadomości (przycisk „dodaj załącznik”). W uzasadnionych przypadkach uniemożliwiających komunikację wykonawcy i Zamawiającego za pośrednictwem Platformy e-Zamówienia, Zamawiający dopuszcza komunikację za pomocą poczty elektronicznej na adres e-mail: przetargi@um.sopot.pl.pl (nie dotyczy składania ofert).

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: Wykonawca zamierzający wziąć udział w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego musi posiadać konto podmiotu „Wykonawca” na Platformie e-Zamówienia. Szczegółowe informacje na temat zakładania kont podmiotów oraz zasady i warunki korzystania z Platformy e-Zamówienia określa Regulamin Platformy e-Zamówienia, dostępny na stronie internetowej https://ezamowienia.gov.pl oraz informacje zamieszczone w zakładce „Centrum Pomocy”. Sposób sporządzenia dokumentów elektronicznych lub dokumentów elektronicznych będących kopią elektroniczną treści zapisanej w postaci papierowej (cyfrowe odwzorowania) musi być zgodny z wymaganiami określonymi w rozporządzeniu Prezesa Rady Ministrów w sprawie wymagań dla dokumentów elektronicznych.
Maksymalny rozmiar plików przesyłanych za pośrednictwem „Formularzy do komunikacji” wynosi 150 MB (wielkość ta dotyczy plików przesyłanych jako załączniki do jednego formularza).

3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): W związku z realizacją wymogów Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych), dalej RODO informujemy:
1) Administratorem Pani/ Pana danych osobowych jest Prezydent Miasta Sopotu z siedzibą w Sopocie przy ul. Kościuszki 25/27; tel. 58 52 13 751, e-mai: kancelaria@sopot.pl;
2) We wszystkich sprawach dotyczących ochrony danych osobowych, ma Pani/Pan prawo kontaktować się z naszym inspektorem ochrony danych na adres e-mail: iod@sopot.pl lub pisemnie na adres siedziby Administratora;
3) Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu związanym z przedmiotowym postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego, prowadzonym na podstawie ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych;
4) Odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o art. 74 uPzp.;
5) Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane, zgodnie z art. 78 ust. 1 uPzp przez okres 4 lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje cały czas trwania umowy;
6) Obowiązek podania przez Panią/Pana danych osobowych bezpośrednio Pani/Pana dotyczących jest wymogiem ustawowym określonym w przepisanych uPzp związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego;
7) W odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosownie do art. 22 RODO.
8) W odniesieniu do danych pozyskanych w związku z prowadzonym postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego przysługują Państwu następujące prawa:
a) na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych Pani/Pana dotyczących (w przypadku, gdy skorzystanie z tego prawa wymagałoby po stronie administratora niewspółmiernie dużego wysiłku może zostać Pani/Pan zobowiązana do wskazania dodatkowych informacji mających na celu sprecyzowanie żądania, w szczególności podania nazwy lub daty postępowania o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursu albo sprecyzowanie nazwy lub daty zakończonego postępowania o udzielenie zamówienia);
b) na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych (skorzystanie z prawa do sprostowania nie może skutkować zmianą wyniku postępowania o udzielenie zamówienia publicznego ani zmianą postanowień umowy w zakresie niezgodnym z uPzp oraz nie może naruszać integralności protokołu oraz jego załączników);
c) na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem okresu trwania postępowania o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursu oraz przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO (prawo do ograniczenia przetwarzania nie ma zastosowania w odniesieniu do przechowywania, w celu zapewnienia korzystania ze środków ochrony prawnej lub w celu ochrony praw innej osoby fizycznej lub prawnej, lub z uwagi na ważne względy interesu publicznego Unii Europejskiej lub państwa członkowskiego);
d) prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych (00-193 Warszawa, ul. Stawiki 2), w przypadku stwierdzenia, że przetwarzanie danych osobowych narusza przepisy prawa.

Zamawiający zwraca uwagę wykonawców, że w stosunku do wykonawców, a także w stosunku do ewentualnych podwykonawców, obowiązek informacyjny o którym mowa w art. 13 ust. 1 i 2 RODO również ma zastosowanie w związku z pozyskiwaniem przez nich danych osobowych od osób, których dane dotyczą. W stosunku do wykonawców, podwykonawców zastosowanie będzie mieć także obowiązek informacyjny wynikający z treści art. 14 ust. 1-4 RODO o ile pozyskają dane osobowe pośrednio.

3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): Nie przysługuje Pani/Panu:
a) w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych;
b) prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO;
c) na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO.

Jednocześnie Zamawiający informuje, że z uwagi na treść wyłączeń zawartych w art. 14 ust. 5 RODO, Zamawiający przetwarzając dane osobowe, które pośrednio pozyska w celu związanym z postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego (dane osób innych niż samego wykonawcy), nie będzie obowiązany do odrębnego wypełnienia obowiązku informacyjnego wynikającego z przepisu art. 14 ust.1-4 RODO. Zamawiający wymaga natomiast, aby obowiązek informacyjny wobec takich osób, których dane osobowe pozyska wykonawca i przekaże zamawiającemu w związku z udziałem w niniejszym postępowaniu o udzielenie zmówienia został wypełniony przez Wykonawcę.

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.

4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: ZP.271.11.BPiKS.2024.PG

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Usługi

4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie

4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest obsługa sopockiego profilu na kanałach społecznościowych: Instagram, Facebook, YouTube, Tik Tok. Zakres usług obejmuje administrowanie oficjalnymi kanałami Miasta Sopotu w mediach społecznościowych, stałe doradztwo związane z obecnością Sopotu w social mediach, jak również sprawne reagowanie na zmiany istniejących trendów i zasad funkcjonowania poszczególnych kanałów oraz dyspozycyjność w sytuacjach kryzysowych. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w załączniku nr 1 do SWZ – opis przedmiotu zamówienia „OPZ” i załączniku nr 7 do SWZ – WZÓR UMOWY

4.2.6.) Główny kod CPV: 79416000-3 - Usługi public relations

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 11 miesiące

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Tak

4.2.12.) Opis wznowienia

1. Zamawiający, po zakończeniu terminu realizacji Umowy, o którym mowa w rozdziale 7 ust. 1 SWZ, przewiduje możliwość dwukrotnego wznowienia zamówienia polegającego na powtórzeniu tego samego zakresu usług na kolejne 11 miesięcy każdorazowo na zasadach określonych w załączniku nr 7 do SWZ – Wzór umowy, pod warunkiem należytego wykonania usług potwierdzonych protokołami odbioru.
2. Skorzystanie ze wznowienia zamówienia stanowi uprawnienie Zamawiającego i uzależnione będzie wyłącznie od jego potrzeb. Strony zgodnie oświadczają, że wznowienie zamówienia nie rodzi po stronie Zamawiającego obowiązku z niego skorzystania, natomiast po stronie Wykonawcy nie stanowi podstawy do wystąpienia do Zamawiającego z roszczeniami o wykonanie wznowienia zamówienia.
3. Warunkiem wznowienia zamówienia jest doręczenie Wykonawcy pisemnego oświadczenia woli Zamawiającego w przedmiocie skorzystania ze wznowienia zamówienia w określonym przez niego zakresie. Oświadczenie Zamawiającego o skorzystaniu ze wznowienia (uruchomieniu wznowienia) winno być złożone w formie pisemnej lub w formie elektronicznej.
4 Skorzystanie ze wznowienia zamówienia nastąpi najpóźniej w terminie 14 dni kalendarzowych przed zakończeniem terminu umowy, poprzez złożenie pisemnego oświadczenia. Wykonawca ma obowiązek realizować wznowienie zamówienia na warunkach określonych w Umowie. W przypadku niepoinformowania Wykonawcy w tym terminie, należy traktować, że Zamawiający nie będzie korzystał ze wznowienia.
5. Do praw i obowiązków Wykonawcy oraz Zamawiającego w ramach wykonania wznowienia zamówienia mają w całości zastosowanie wszystkie postanowienia Umowy, w tym te dotyczące wynagrodzenia, z uwzględnieniem zapisów umowy o waloryzacji wynagrodzenia oraz innych dopuszczalnych zmian umowy.
6. Cena wznowienia będzie ceną obliczoną na podstawie ceny wskazanej w ofercie Wykonawcy proporcjonalnie do trwania okresu wznowienia, powiększonej o wskaźnik inflacji, jednak nie więcej niż 11 %, w odniesieniu do podstawowego okresu realizacji.
7. Wznowienie zamówienia nie stanowi zmiany warunków umowy i nie wymaga zawarcia aneksu do umowy. Zakres wznowienia będzie zgodny z przedmiotem zamówienia podstawowego a całkowita wartość wznowień została uwzględniona przy obliczaniu wartości szacunkowej zamówienia podstawowego.

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Tak

4.2.14.) Przedmiot, wielkość lub zakres oraz warunki zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: 1. Zamawiający przewiduje możliwość udzielenia zamówienia polegającego na powtórzeniu podobnych usług, o których mowa w art. 305 ust. 1 w związku z art. 214 ust. 1, pkt 7 uPzp, na poziomie do 40 % wartości szacunkowej zamówienia podstawowego.
2. Zamówienia polegające na powtórzeniu podobnych usług zostaną udzielone w przypadku, gdy zaistnieje uzasadniona potrzeba przedłużenia zamówienia podstawowego i zostaną zapewnione środki finansowe na ten cel.
3. Zamówienie, o którym mowa powyżej zostanie udzielone w trybie zamówienia z wolnej ręki – art. 305 uPzp.
4. Powyższe zamówienia mogą zostać udzielone o ile Wykonawca spełni przynajmniej następujące warunki: Wykonawca dotychczas realizował usługi w terminie i z najwyższą starannością; zapewni nie gorszy standard wykonywania nowego zamówienia niż podstawowego; Wykonawca zaakceptuje istotne warunki dotychczasowej umowy.

4.3.) Kryteria oceny ofert

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Zasady oceny ofert w poszczególnych kryteriach:
1) w kryterium „CENA” (C) – waga 30 % Wykonawca może uzyskać maksymalnie 30 pkt:

Pc=(cn×W1×100)/cb

gdzie:
Pc – punkty uzyskane w kryterium „łączna cena ofertowa brutto”;
cn – najniższa spośród cen złożonych ofert;
cb – cena badanej oferty;
W1 – wskaźnik 0,3

Podstawą przyznania punktów w kryterium „cena” będzie cena ofertowa brutto podana przez Wykonawcę w Formularzu Ofertowym.
Cena ofertowa brutto musi uwzględniać wszelkie koszty jakie Wykonawca poniesie w związku z realizacją przedmiotu zamówienia.

2) w kryterium „Jakość proponowanych działań dotyczących obsługi sopockich profili w mediach społecznościowych w 2024 r.” (J) – waga 35% Wykonawca może uzyskać maksymalnie 35 pkt.
Strategia komunikacji stanowi treść składanej oferty i nie podlega uzupełnieniu.
Zamawiający informuje, że strategia komunikacji będzie oceniana łącznie przez wszystkich członków komisji przetargowej (z wyłączeniem sekretarza komisji), punkty zostaną przyznane w skali od 0-35 w oparciu o następujące elementy:
a) Dopasowanie zaproponowanych działań (25 pkt) – tzn. ocenie podlegać będzie ogólne dopasowanie zaproponowanych działań bądź narzędzi, które wyróżnią sopockie media społecznościowe na tle innych miast i odświeżą ich wizerunek oraz będą wspierać utrzymanie wysokich wskaźników zaangażowania i responsywności – oferta otrzyma maksymalnie do 25 punktów:
> od 15-25 punktów otrzyma strategia, która zawiera rozwiązania oryginalne, nowatorskie, wyróżniające sopockie media społecznościowe na tle innych miast a także zgodne z najnowszymi trendami w komunikacji społecznościowej i zgodna ze strategią miasta,
> od 1-15 punktów otrzyma strategia zgodna ze strategią miasta ale proponująca powszechne, oczywiste rozwiązania,
> 0 punktów otrzyma strategia niezgodne ze strategią miasta Sopotu.
b) Realność wykonania (10 pkt) – tzn. ocenie podlegać będzie realność przeprowadzenia podjętych działań na social mediach w odniesieniu do budżetu, zasięgu, napiętego harmonogramu, grup docelowych oraz materiałów koniecznych do efektywnej realizacji powyższych działań – oferta otrzyma maksymalnie do 10 punktów:
> od 5-10 punktów otrzyma strategia, która zawiera rozwiązania realne do wdrożenia w krótkim okresie czasu, zakładające realny budżet a także zgodne z wizerunkiem Zamawiającego,
> od 0-5 punktów otrzyma strategia, która zawiera rozwiązania nierealne do wdrożenia w krótkim okresie czasu.

3) w kryterium „case study” (CS) – waga 35% Wykonawca może uzyskać maksymalnie 35 pkt.
Ocenie podlegać będzie propozycja postu na facebooka, rolki na instagrama i filmu na youtube na temat: Namawiamy Sopocian do udziału w sopockim budżecie obywatelskim, Film nie powinien być dłuższy niż 2 minuty.
Ocenie podlegać będzie:
a) zwrócenie uwagi na ważność postawy obywatelskiej i zaangażowanie w przyszłość miasta – wykazanie sprawczości w podejmowaniu decyzji i wpływu na zmiany w mieście – oferta otrzyma maksymalnie do 5 punktów,
b) spójny komunikat dostosowany sposobem komunikacji do określonej platformy – oferta otrzyma maksymalnie do 5 punktów,
c) poprawność językowa w zaproponowanych postach – oferta otrzyma maksymalnie do 10 punktów,
d) materiał wideo przygotowany zgodnie ze sztuką filmową przy zachowaniu podstawowych zasad wykorzystania światła, kadrowania, dźwięku i montażu – oferta otrzyma maksymalnie do 15 punktów.

4) Całkowita liczba punktów, jaką otrzyma dana oferta, zostanie obliczona wg poniższego wzoru:

P = C + J + CS

gdzie:
P – całkowita liczba punktów,
C – punkty uzyskane w kryterium „cena ofertowa brutto” ART.,
J – punkty uzyskane w kryterium „Jakość proponowanych działań dotyczących obsługi sopockich profili w mediach społecznościowych w 2024 r.” (J)”;
CS – punkty uzyskane w kryterium „case study” (CS)

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 30

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium:

inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Jakość proponowanych działań dotyczących obsługi sopockich profili w mediach społecznościowych w 2024 r.

4.3.6.) Waga: 35

Kryterium 3

4.3.4.) Rodzaj kryterium:

inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: CASE STUDY

4.3.6.) Waga: 35

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Nie

5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak

5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.

1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy nie podlegają wykluczeniu na zasadach określonych w rozdziale IX SWZ, oraz spełniają określone przez Zamawiającego warunki udziału w postępowaniu.
2. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają następujące warunki:
1) dysponuje lub będzie dysponował osobami lub osobą*, które/lub która zostaną/zostanie przez Wykonawcę skierowane/skierowana do realizacji zamówienia:
a) minimum jedną osobą posiadającą doświadczenie w zakresie przygotowania przynajmniej 5 produkcji filmowych na potrzeby mediów społecznościowych w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert;
b) minimum jedną osobą posiadającą doświadczenie w zakresie przygotowania i redakcji publikacji oraz treści promocyjnych w okresie ostatnich 3 lat przed terminem składania ofert;
c) minimum jedną osobą posiadająca udokumentowaną wiedzę z zakresu planowania strategii komunikacji online i marketingu;
d) minimum jedną osobą posiadająca doświadczenie w zakresie moderacji profili społecznościowych w okresie ostatnich 5 lat przed terminem składania ofert;
e) minimum jedną osobą, która brała udział w minimum 3 szkoleniach/kursach związanych z tematyką mediów społecznościowych lub ukończyła studia, na których realizowany był przedmiot związany z tematyką mediów społecznościowych, w okresie ostatnich 5 lat przed terminem składania ofert;
f) z uwagi na charakter zamówienia Zamawiający wymaga by Wykonawca posiadał miejsce zamieszkania/siedzibę nie dalej niż w odległości 30 km od siedziby Zamawiającego lub dysponował osobą skierowaną do realizacji zamówienia przebywająca na stałe w Sopocie.

*Spełnienie powyższych warunków może zostać wykazane przez jedną lub kilka osób, nie dopuszcza się dzielenia jednego warunku opisanego w jednym punkcie na kilka osób.

3. W celu potwierdzenia spełnienia powyższych warunków Wykonawca:
a) wskaże lokalizację lub dostarczy na nośniku usb 5 przykładowych, zrealizowanych przez siebie produkcji filmowych;
b) przedstawi w formie linku lub screena, zredagowane przez siebie i opublikowane w mediach społecznościowych treści. Co najmniej 10 przykładów;
c) przedstawi dokument o ukończonym szkoleniu/kursie lub dokument potwierdzający realizację w toku ukończonych studiów przedmiotu z zakresu planowania strategii komunikacji online i marketingu. Dokument składany przed podpisaniem umowy;
d) przedstawi nazwy profili, które są przez oferenta prowadzone;
e) przedłoży dokument/y o ukończonych szkoleniach/kursach lub dokument potwierdzający realizację w toku ukończonych studiów przedmiotu z zakresu administrowania/prowadzenia mediów społecznościowych. Dokument składany przed podpisaniem umowy;
f) złoży oświadczenie o lokalizacji miejsca wykonania usługi i/lub dołączy zobowiązanie osoby skierowanej do realizacji zamówienia przebywającej na stałe w Sopocie do udziału w zamówieniu. Oświadczenie składane przed podpisaniem umowy.

5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: 1) oświadczenie wykonawcy, w zakresie art. 108 ust. 1 pkt 5 uPzp, o braku lub przynależności do tej samej grupy kapitałowej z innym wykonawcą, który złożył ofertę - załącznik nr 5 do SWZ;
2) oświadczenia o aktualności informacji zawartych we wstępnym oświadczeniu o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu oraz o braku podstaw do wykluczenia z postępowania złożonym wraz z ofertą – załącznik nr 8 do SWZ;

5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1) wykaz osób skierowanych/skierowanej do realizacji zamówienia publicznego – załącznik nr 6 do SWZ łącznie z:
a) informacją o lokalizacji lub dostarczenie na nośniku usb 5 przykładowych, zrealizowanych produkcji filmowych przez osobę/osoby wskazane do realizacji zamówienia;
b) informacją w formie linku lub screena, zredagowaną przez osobę/osoby wskazane do realizacji zamówienia i opublikowaną w mediach społecznościowych treści. Co najmniej 10 przykładów;
c) informacją o ukończonym szkoleniu/kursie lub przedmiocie w toku ukończonych studiów z zakresu planowania strategii komunikacji online i marketingu;
d) informacją zawierającą nazwy profili, które są przez oferenta prowadzone;
e) informacją o ukończonych szkoleniach/kursach lub realizowanym w toku ukończonych studiów przedmiocie z zakresu administrowania/prowadzenia mediów społecznościowych.
2) oświadczenia o aktualności informacji zawartych we wstępnym oświadczeniu o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu oraz o braku podstaw do wykluczenia z postępowania złożonym wraz z ofertą – załącznik nr 8 do SWZ;
3) Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia dołączają do oferty oświadczenie (art. 117 ust. 4 uPzp), z którego wynika, które usługi wykonają poszczególni wykonawcy – załącznik nr 9 do SWZ.

5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów:

Wykonawca, który polega na zdolnościach lub sytuacji podmiotów udostępniających zasoby, składa, wraz z ofertą, zobowiązanie podmiotu udostępniającego zasoby do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji danego zamówienia lub inny podmiotowy środek dowodowy potwierdzający, że wykonawca realizując zamówienie, będzie dysponował niezbędnymi zasobami tych podmiotów. Wzór oświadczenia stanowi załącznik nr 4 do SWZ.
Szczegółowa informacja dotycząca polegania na zasobach innych podmiotów została zawarta w rozdziale IX SWZ.

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie

6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie

6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie

6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:

1. Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia. W takim przypadku Wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu albo do reprezentowania i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Pełnomocnictwo winno być załączone do oferty.
2. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, oświadczenia – załącznik nr 3 do SWZ, składa każdy z wykonawców. Oświadczenia te potwierdzają brak podstaw wykluczenia oraz spełnianie warunków udziału w zakresie, w jakim każdy z wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu.
3. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia dołączają do oferty oświadczenie (art. 117 ust. 4 uPzp), z którego wynika, które usługi wykonają poszczególni wykonawcy – załącznik nr 9 do SWZ.
4. Oświadczenia i dokumenty potwierdzające brak podstaw do wykluczenia z postępowania składa każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie.

6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

Zamawiający przewiduje możliwość zmiany zawartej umowy w stosunku do treści wybranej oferty w zakresie uregulowanym w art. 454-455 uPzp oraz wskazanym we Wzorze Umowy, stanowiącym załącznik nr 7 do SWZ.

7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Tak

7.6.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin składania ofert: 2024-04-08 11:00

8.2.) Miejsce składania ofert: https://ezamowienia.gov.pl

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2024-04-08 11:10

8.4.) Termin związania ofertą: 30 dni

8.5.) Zamawiający przewiduje wybór najkorzystniejszej oferty z możliwością negocjacji: Tak

SEKCJA IX – POZOSTAŁE INFORMACJE

1. Mocą art. 7 ust. 1 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę (Dz. U. poz. 835), zwaną dalej „specustawą sankcyjną” ustawodawca przewidział krajową obligatoryjną podstawę do badania wykonawcy pod kątem wykluczenia z postępowania, jeżeli:
1) wykonawca oraz uczestnik konkursu wymieniony w wykazach określonych w rozporządzeniu 765/2006 i rozporządzeniu 269/2014 albo wpisanego na listę na podstawie decyzji w sprawie wpisu na listę rozstrzygającej o zastosowaniu środka, o którym mowa w art. 1 pkt 3 specustawy sankcyjnej;
2) wykonawca oraz uczestnik konkursu, którego beneficjentem rzeczywistym w rozumieniu ustawy z dnia 1 marca 2018 r. o przeciwdziałaniu praniu pieniędzy oraz finansowaniu terroryzmu (Dz. U. z 2022 r. poz. 593 i 655) jest osoba wymieniona w wykazach określonych w rozporządzeniu 765/2006 i rozporządzeniu 269/2014 albo wpisana na listę lub będąca takim beneficjentem rzeczywistym od dnia 24 lutego 2022 r., o ile została wpisana na listę na podstawie decyzji w sprawie wpisu na listę rozstrzygającej o zastosowaniu środka, o którym mowa w art. 1 pkt 3 specustawy sankcyjnej;
3) wykonawca oraz uczestnik konkursu, którego jednostką dominującą w rozumieniu art. 3 ust. 1 pkt 37 ustawy z dnia 29 września 1994 r. o rachunkowości (tekst jednolity: Dz. U. z 2021 r. poz. 217 ze zm.) jest podmiot wymieniony w wykazach określonych w rozporządzeniu 765/2006 i rozporządzeniu 269/2014 albo wpisany na listę lub będący taką jednostką dominującą od dnia 24 lutego 2022 r., o ile został wpisany na listę na podstawie decyzji w sprawie wpisu na listę rozstrzygającej o zastosowaniu środka, o którym mowa w art. 1 pkt 3 specustawy sankcyjnej.
2. Wykluczenie, o którym mowa w ust. 4 następować będzie na okres trwania ww. okoliczności.
3. W przypadku wykonawcy wykluczonego na podstawie art. 7 ust. 1 UOBN, Zamawiający odrzuca ofertę takiego Wykonawcy.
4. Zamawiający będzie weryfikował przesłankę wykluczenia, o której mowa w ust. 4 na podstawie:
1) Wykazów określonych w rozporządzeniu 765/2006 i rozporządzeniu 269/2014;
2) Listy Ministra właściwego do spraw wewnętrznych obejmującej osoby i podmioty, wobec których są stosowane środki, o których mowa w art. 1 UOBN.

Wykonawca może zostać wykluczony przez Zamawiającego na każdym etapie postępowania o udzielenie zamówienia.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.