eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Elbląg › Usługi kominiarskie wykonywane w budynkach i lokalach administrowanych przez Zarząd Budynków Komunalnych w Elblągu w roku 2024.

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych




Ogłoszenie z dnia 2024-03-25


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Usługi kominiarskie wykonywane w budynkach i lokalach administrowanych przez Zarząd Budynków Komunalnych w Elblągu w roku 2024.

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Zarząd Budynków Komunalnych

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 002809929

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Ratuszowa 4

1.5.2.) Miejscowość: Elbląg

1.5.3.) Kod pocztowy: 82-300

1.5.4.) Województwo: warmińsko-mazurskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL621 - Elbląski

1.5.7.) Numer telefonu: 552212000

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretairat@zbk.elblag.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.zbk.elblag.pl/

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://platformazakupowa.pl/transakcja/882097

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność


administracja samorządowa

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Usługi kominiarskie wykonywane w budynkach i lokalach administrowanych przez Zarząd Budynków Komunalnych w Elblągu w roku 2024.

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-d8891fe8-c03c-11ee-9897-f6855eb846c0

2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00258978

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2024-03-25

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00007887/05/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.3.8 Usługi kominiarskie wykonywane w budynkach i lokalach administrowanych przez Zarząd Budynków Komunalnych w roku 2024

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00084447

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: ZP-4/TT/2024

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak

4.3.) Łączna wartość poszczególnych części zamówienia: 300328,19 PLN

4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 250000,00 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

NAZWA: Wykonywanie usług kominiarskich w zakresie czyszczenia przewodów dymowych, spalinowych oraz wentylacyjnych w budynkach mieszkalnych i użytkowych administrowanych przez Zarząd Budynków Komunalnych w Elblągu.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:
Wykonywanie usług kominiarskich w zakresie czyszczenia przewodów dymowych, spalinowych oraz wentylacyjnych w budynkach mieszkalnych i użytkowych administrowanych przez Zarząd Budynków Komunalnych w Elblągu.
Zakres zamówienia obejmuje:
1. wykonywaniu czyszczenia przewodów dymowych 4 razy w roku od palenisk opalanym paliwem stałym wraz z usuwaniem wszelkich zanieczyszczeń naturalnie powstałych w procesie spalania paliwa stałego, gazowego lub ciekłego znajdujących się w kominach w terminach:
 pierwsze czyszczenie – do 11.03.2024 r.
 drugie czyszczenie – do 30.04.2024 r.
 trzecie czyszczenie – do 31.10.2024 r.
 czwarte czyszczenie – do 16.12.2024 r.
z możliwością wykonywania czyszczenia więcej razy w przypadku zaistnienia takiej potrzeby, na każdorazowe żądanie Zamawiającego.
2. wykonywaniu czyszczenia przewodów spalinowych 2 razy w roku od palenisk opalanym paliwem płynnym i gazowym wraz z usuwaniem wszelkich zanieczyszczeń naturalnie powstałych w procesie spalania paliwa stałego, gazowego lub ciekłego znajdujących się w kominach w terminach:
 pierwsze czyszczenie – do 28.06.2024 r.
 drugie czyszczenie – do 16.12.2024 r.
z możliwością wykonywania czyszczenia więcej razy w przypadku zaistnienia takiej potrzeby, na każdorazowe żądanie Zamawiającego
3. wykonywaniu czyszczenia przewodów wentylacyjnych 1 raz w roku wraz z usuwaniem wszelkich zanieczyszczeń typu pajęczyn, patyków wrzucanych przez ptactwo znajdujących się w kominach jednak nie później niż do dnia 31.10.2024 r., z możliwością wykonywania czyszczenia więcej razy, w przypadku zaistnienia takiej potrzeby, na każdorazowe żądanie Zamawiającego.
4. Wykonywaniu czyszczenia – udrożnienia przewodu kominowego z nieczystości typu gruz, cegły, gniazda ptaków, sadzy szklistej. W przypadku stwierdzenia takiej potrzeby w uzgodnieniu z Zamawiającym zostanie zlecona usługa.
2) Wspólny słownik Zamówień (CPV) : 90.91.50.00 - 4; 71.35.61.00-9; 71.31.54.10-6; 71.32.14.00-8
3) Czas trwania lub termin wykonania: data zakończenia: 31 grudnia 2024r.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena

4.5.3.) Główny kod CPV: 90915000-4 - Usługi czyszczenia pieców i kominów

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

71315410-6 - Kontrola systemu wentylacji

71321400-8 - Usługi konsultacyjne w zakresie wentylacji

71356100-9 - Usługi kontroli technicznej

4.5.5.) Wartość części: 181695,23 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

NAZWA: Wykonywanie usług kominiarskich w zakresie sprawdzenia stanu technicznego przewodów kominowych w budynkach mieszkalnych i użytkowych administrowanych przez Zarząd Budynków Komunalnych w Elblągu.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:
Wykonywanie usług kominiarskich w zakresie sprawdzenia stanu technicznego przewodów kominowych w budynkach mieszkalnych i użytkowych administrowanych przez Zarząd Budynków Komunalnych w Elblągu
Zakres zamówienia obejmuje:
a) dokonywanie kontroli i oględzin przewodów kominowych: dymowych, spalinowych i wentylacyjnych,
b) badanie drożności przewodów kominowych: dymowych, spalinowych i wentylacyjnych,
c) badanie prawidłowości podłączeń w tym:
 ilość i rodzaj podłączeń (kratek wentylacyjnych, palenisk gazowych lub węglowych) podłączonych do jednego przewodu kominowego
 stan techniczny drzwiczek rewizyjnych,
 stan techniczny łączników, rur zapiecowych, pieców, przyborów gazowych,
 prawidłowość zainstalowanych kratek wentylacyjnych (wielkość ich powierzchni chłonnej),
 czy w lokalu istnieją urządzenia wymuszające ciąg kominowy w przypadku gdy istnieją paleniska obsługiwane ciągiem grawitacyjnym lub gdy urządzenia te funkcjonują w przewodach wentylacji zbiorczej,
d) badanie ciągu kominowego poprzez zapewnienie dostępu powietrza zewnętrznego, cyrkulacji powietrza w lokalu, normowych ilości wymiany powietrza, wentylacji pomieszczeń, w których zainstalowane są urządzenia grzewcze,
e) badanie stanu technicznego kominów ponad dachem w tym:
 głowic kominowych,
 ścian kominowych nad dachem i na strychu,
 nasad kominowych,
 prawidłowości wylotów przewodów,
f) badanie prawidłowości dostępu do przeprowadzenia kontroli przewodów kominowych w tym stanu technicznego:
 włazów, drabin, skotwień itp.,
 ław kominiarskich,
g) badanie szczelności przewodów kominowych, wskazanie sposobu usunięcia lub naprawy stwierdzonych nieprawidłowości, badanie szczelności przewodów przy pomocy kamery na indywidualne zlecenie Zamawiającego,
h) ocenę innych nieprawidłowości mogących wpływać na zagrożenie bezpieczeństwa mieszkańców,
i) sprawdzenie wykonania zaleceń z poprzedniej kontroli,
j) sporządzenie protokołów z dokonanej kontroli zawierających opinię o dopuszczeniu kanałów (wentylacyjnych, spalinowych, dymowych) do eksploatacji oraz ewentualne zalecenia w przypadku stwierdzenia nieprawidłowości,
k) wykonywaniu inwentaryzacji podłączeń kominowych, obejmującej:
 wskazanie ilości przewodów kominowych,
 wskazanie stanu technicznego przewodów kominowych,
 sprawdzeniu drożności przewodów kominowych (niezależnie od rodzaju i ilości przewodów kominowych),
 badanie prawidłowości podłączeń,
 badanie prawidłowości działania urządzeń kominowych,
 badanie ciągu kominowego,
 sporządzanie szkiców podłączeń,
 wykaz usterek,
 inne uwagi
2) dostarczanie Zamawiającemu protokołów i inwentaryzacji połączeń, o których mowa w lit. j) oraz lit. k) niniejszego ustępu, w nieprzekraczalnym terminie, ustalonym dla ich wykonania, t.j. do 31.11.2024r. zgodnie z art. 62a. i 62b. Ustawy z dnia 07.07.1994 r. Prawo budowlane – ze zmianami oraz komunikatem Ministra Rozwoju i Technologii z dnia 27 kwietnia 2023r. w sprawie określenia dnia wdrożenia rozwiązań technicznych umożliwiających prowadzenie centralnej ewidencji emisyjności budynków i komunikatu Ministra Rozwoju i Technologii z dnia 21 lipca 2023r. zmieniającego komunikat w sprawie określenia dnia wdrożenia rozwiązań technicznych umożliwiających prowadzenie centralnej ewidencji emisyjności budynków. Zgodnie z zapisami w ustawie Wykonawca ma obowiązek wypełniania protokołu z przeglądu w formie elektronicznej. Dodatkowo Wykonawca protokoły ma obowiązek przekazywać w formie papierowej dla Zamawiającego.
3) Wspólny słownik Zamówień (CPV) : 90.91.50.00 - 4; 71.35.61.00-9; 71.31.54.10-6; 71.32.14.00-8
4) Czas trwania lub termin wykonania: data zakończenia: 31 grudnia 2024r.
5) Kryteria oceny ofert: najniższa cena

4.5.3.) Główny kod CPV: 71356100-9 - Usługi kontroli technicznej

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

90915000-4 - Usługi czyszczenia pieców i kominów

71315410-6 - Kontrola systemu wentylacji

4.5.5.) Wartość części: 118632,96 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

W przedmiotowym postępowaniu nie złożono żadnej oferty

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

W przedmiotowym postępowaniu nie złożono żadnej oferty

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.