Powiązane ogłoszenia:
- 2022/BZP 00219351/01 - Ogłoszenie z dnia 2022-06-22
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
“Rozbudowa, przebudowa ze zmianą sposobu użytkowania budynku garażowo-gospodarczego na budynek kancelarii leśnictwa Zagórki”
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: PGL LP Nadleśnictwo Puławy
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 430517701
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Żyrzyńska 8
1.5.2.) Miejscowość: Puławy
1.5.3.) Kod pocztowy: 24-100
1.5.4.) Województwo: lubelskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL815 - Puławski
1.5.7.) Numer telefonu: 81 886 42 41
1.5.8.) Numer faksu: 81 886 46 40
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: pulawy@lublin.lasy.gov.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://pulawy.lublin.lasy.gov.pl/
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://platformazakupowa.pl/pn/lasy_pulawy1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inna państwowa jednostka organizacyjna nieposiadająca osobowości prawnej
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Środowisko
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
“Rozbudowa, przebudowa ze zmianą sposobu użytkowania budynku garażowo-gospodarczego na budynek kancelarii leśnictwa Zagórki”2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-8d93a84f-f129-11ec-9a86-f6f4c648a056
2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00258824
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2022-07-18
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00149902/01/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.1 „Rozbudowa, przebudowa ze zmianą sposobu użytkowania budynku garażowo-gospodarczego na budynek kancelarii leśnictwa Zagórki”
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00219351/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: S.270.19.2022
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 378012,59 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowlanych polegających na przebudowie (wraz z rozbudową) budynku gospodarczo – garażowego na kancelarię leśnictwa Zagórki. Przebudowywany obiekt zlokalizowany jest na działce ewidencyjnej nr 433/1, obr. ewid. Cezaryn, gm. Żyrzyn. Prace obejmą przebudowę i adaptację istniejących pomieszczeń gospodarczych do celów usługowo – administracyjnych przez dostosowanie ich do obowiązujących warunków technicznych, higieniczna – sanitarnych oraz przeciwpożarowych. Budynek zostanie poddany termomodernizacji. Do obiektu zostanie
dobudowany wiatrołap. W budynku należy wykonać nowe instalacje elektryczne i sanitarne. Budynek parterowy, zostanie przystosowany do potrzeb
osób niepełnosprawnych. W budynku zaprojektowano pięć pomieszczeń: wiatrołap, poczekalnia, łazienka z prysznicem, kancelaria leśniczego oraz pomieszczenie socjalne. Łączna powierzchnia użytkowa obiektu wynosi: 43,76 m2. Prace obejmą wykonanie zagospodarowanie terenu (utwardzenie terenu, ogrodzenie, parkingi oraz zjazd) oraz wykonanie przyłączy wodociągowego (kanalizacja – zbiornik bezodpływowy) oraz elektrycznego.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45100000-8 - Przygotowanie terenu pod budowę
45110000-1 - Roboty w zakresie burzenia i rozbiórki obiektów budowlanych; roboty ziemne
45111000-8 - Roboty w zakresie burzenia, roboty ziemne
45112000-5 - Roboty w zakresie usuwania gleby
45113000-2 - Roboty na placu budowy
45233140-2 - Roboty drogowe
45233161-5 - Roboty budowlane w zakresie ścieżek pieszych
45260000-7 - Roboty w zakresie wykonywania pokryć i konstrukcji dachowych i inne podobne roboty specjalistycze
45261211-6 - Kładzenie płytek dachowych
45261320-3 - Kładzenie rynien
45262300-4 - Betonowanie
45262310-7 - Zbrojenie
45262500-6 - Roboty murarskie i murowe
45300000-0 - Roboty instalacyjne w budynkach
45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne
45311000-0 - Roboty w zakresie okablowania oraz instalacji elektrycznych
45315700-5 - Instalowanie stacji rozdzielczych
45320000-6 - Roboty izolacyjne
45330000-9 - Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne
45332400-7 - Roboty instalacyjne w zakresie urządzeń sanitarnych
45410000-4 - Tynkowanie
45421130-4 - Instalowanie drzwi i okien
45421131-1 - Instalowanie drzwi
45421132-8 - Instalowanie okien
45421160-3 - Instalowanie wyrobów metalowych
45422000-1 - Roboty ciesielskie
45430000-0 - Pokrywanie podłóg i ścian
45431000-7 - Kładzenie płytek
45431100-8 - Kładzenie terakoty
45431200-9 - Kładzenie glazury
45432130-4 - Pokrywanie podłóg
45442100-8 - Roboty malarskie
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 2 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
W dniu 07.07.2022 r., o godzinie 12.05, dokonano otwarcia ofert na platformie:platformazakupowa.pl. W wyznaczonym terminie wpłynęła jedna oferta. Oferta została podpisana kwalifikowanym podpisem elektronicznym i pozytywnie zweryfikowana. Oferta została zabezpieczona wadium, wpłaconym na konto Zamawiającego, w wymaganym terminie.Zamawiający dokonał weryfikacji prawidłowości sporządzonych załączników
do oferty, tj. kosztorysów ofertowych w poszczególnych branżach. Kosztorysy
dla branży budowlanej, sanitarnej oraz dotyczący zagospodarowania terenu zostały sporządzone poprawnie. W kosztorysie dotyczącym branży elektrycznej stwierdzono brak wyceny dla wierszy odpowiadających numerom z Przedmiaru robót: 5 d.1-16 d.1. Pozycje te nie zostały ujęte w kosztorysie.
Zgodnie z rozdziałem XV pkt 5 SWZ (Sposób obliczania ceny), do oferty należy załączyć kosztorysy ofertowe (dla każdej z branż), sporządzone na podstawie załączonych do SWZ - dokumentacji projektowej, przedmiarów, STWiORB oraz innych postanowień SWZ i wzoru umowy.
Biorąc pod uwagę powyższe, Zamawiający stwierdził, że treść oferty nie
odpowiada treści specyfikacji istotnych warunków zamówienia, a kalkulacja ceny tej oferty jest błędna, ponieważ nie obejmuje całego przedmiotu zamówienia. Zgodnie z postanowieniami wzoru umowy, stanowiącej załącznik nr 10 do SWZ, za wykonanie zamówienia przewidziano wynagrodzenie kosztorysowe, obliczane w sposób określony w §9 umowy. Za wartość faktycznie wykonanych robót budowlanych Strony uznają iloczyn ilości odebranych robót budowlanych (w jednostkach określonych w przedmiarze) i odpowiadających im określonych umową oraz Ofertą cen jednostkowych. Brak wyszczególnionych i wycenionych części robót w branży elektrycznej uniemożliwi rzetelne rozliczenie prac z Wykonawcą.
W związku z powyższym Zamawiający odrzucił ofertę na podstawie 226 ust 1
pkt 5 PZP oraz unieważnił postępowania na podstawie art. art. 255 pkt 2 PZP.
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 454280,75 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 454280,75 PLN
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
INNE PRZETARGI Z PUŁAW
- ZAKUP WRAZ Z DOSTAWĄ LEKÓW DO PROGRAMÓW LEKOWYCH Z PODZIAŁEM NA 5 ZADAŃ DLA ODDZIAŁU REUMATOLOGII SAMODZIELNEGO PUBLICZNEGO ZAKŁADU OPIEKI ZDROWOTNEJ W PUŁAWACH
- Przegląd i naprawa specjalistycznej aparatury laboratoryjnej
- SUKCESYWNA DOSTAWA ŚRODKÓW CZYSTOŚCI PRZEZ OKRES 12 MIESIĘCY OD DNIA ZAWARCIA UMOWY do PIWet - PIB w Puławach oraz Zakładu Pryszczycy w Zduńskiej Woli.
- Jednorazowa dostawa odczynników laboratoryjnych i materiałów pomocniczych
- Świadczenie usługi ochrony w Zakładzie Herbologii i Technik Uprawy Roli IUNG-PIB we Wrocławiu
- Zagospodarowanie Skweru Niepodległości w Puławach.
więcej: przetargi w Puławach »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Budowa systemu monitoringu ppoż. i systemu łączności w KPN - roboty budowlane
- Pokrycie papą termozg. wierz. dachu obiektu SPWZOZMSWiA w Bydgoszczy - Z nr 1, oraz budowa siłowni - dodatkowe źródło energii elektrycznej - baterie fotowoltaiczne, odnawialne źródła energii - Z nr 2
- "Rem. drogi gminnej realiz. w ramach inwest. pn. "Przebudowa nawierzchni drogi publicznej nr 112383D położonej na działce 279/3 obręb Bolków 0002 - ul. Bema" realizowany w dwóch etapach - Etap I i II"
- Wykonanie izolacji przeciwwilgociowej ścian fundamentowych/ piwnicy wraz z robotami towarzyszącymi budynku Zespołu Szkolno-Przedszkolnego w Miedarach.
- Wykonanie modernizacji systemu sygnalizacji pożarowej w tutejszym Domu.
- "Budowa zbiornika retencyjnego w miejscowości Niziny, gm. Tuczępy - Zbiornik nr 2"
więcej: Roboty budowlane »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.